ایزوگام در مارلیک

بیش از یک دهه است که خدمات ایزوگام در مارلیک به عنوان یکی از مناطق پرجمعیت کرج توسط شرکت سایوند با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌شود .اگر در منطقه مارلیک کرج هستید و احتیاج به دریافت انواع خدمات ایزولاسیون از جمله ایزوگام پشت ‌بام دارید، تنها کافیست با کارشناسان بزرگترین مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج تماس حاصل نمایید.

ایزوگام در مارلیک

ایزوگام چیست؟

همانطور که ممکن است بدانید ایزوگام محصولی از ترکیب پلی استر، تیشو و پشم ‌شیشه است که با قیر تقویت‌شده و به‌عنوان عایق رطوبتی در ساختمان‌ها و تاسیسات بکار برده می‌شود.

این بستر به‌عنوان آب‌بندی ساختمان‌ها ابتدا در کشور ایتالیا استفاده شد و در ایران هم با الگوبرداری از این محصول از سال‌ها پیش تولید می‌شود. نام دیگر ایزوگام، عایق آماده یا پیش‌ساخته است که برای داخل استخرها، تونل‌ها، باند فرودگاه ،ایرانت، پل، دیواره‌های بیرونی ساختمان‌ها، پی ساختمان و سرویس‌های بهداشتی و از همه مهم‌تر در پشت‌بام ساختمان‌ها استفاده می‌شود. ازآنجایی‌که ایزوگام به‌عنوان عایق محافظتی در ساختمان‌ها به کار برده می شود، مهمترین وظیفه آن را میتوان جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه دانست.

مزایای استفاده از ایزوگام

استفاده از ایزوگام مزایای زیادی را به‌همراه دارد از جمله برترین مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دارا بودن وزنی سبک و ویژگی مقاومت بالا در برابر گرما و سرما
  • نسبت‌به منقبض و منبسط شدن در اثر گرما و سرما مقاوم است و به‌راحتی شکسته و پوسیده نمی‌شود
  • از ورود گرما و سرمای بیش‌ازحد و نفوذ آب به‌خصوص در فصل بارش به داخل سازه جلوگیری می‌کند و انعطاف‌پذیری بالایی دارد

تفاوت قیرگونی و ایزوگام

شاید این سؤال برای شما نیز به وجود آمده باشد که تفاوت بین قیرگونی و ایزوگام چیست و استفاده از کدامیک بهتر و به صرفه‌تر از لحاظ دوام عمر و صرف هزینه است،در پاسخ به این سؤال میتوان گفت که قیرگونی همان‌طور که از اسمش پیداست از ترکیب قیر و گونی تشکیل شده‌است و در گذشته در ساخت‌وساز از قیرگونی استفاده می‌شده‌ ولی تفاوت این دو محصول در استفاده از آسفالت است که ایزوگام دارای آسفالت و قیرگونی فاقد آسفالت است. ایزوگام نسبت‌به قیرگونی سبک‌تر بوده و روند کاری آن سریع‌تر است. همچنین به‌علت جنس بهتر ایزوگام و تمیزکاری آن و دوام بالای آن در مقابل گرما و سرما و آب نسبت‌به قیرگونی، استفاده از ایزوگام در سازه‌ها و ساختمان‌ها بهتر و از لحاظ هزینه به‌صرفه تر است.

بهترین برند های ایزوگام

از بهترین برندهای ایزوگام در بازار ایران می‌توان به ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق، ایزوگام سرپوش دلیجان، شرق گستر دلیجان، هرمان سامان دلیجان، سما بام ، سینا بام دلیجان، سینا راد، بام گستر دلیجان، پشم‌شیشه‌ی ایران و صدف گستر دلیجان را نام برد.

نکات خرید ایزوگام

زمان خرید ایزوگام لازم است به نکات مهمی توجه شود که از جمله این نکات عبارتند از:

  • یک ایزوگام خوب و مرغوب نباید شکننده باشد و در حین کار نباید بشکند
  • قدرت کششی آن باید بالا باشد و دچار پارگی نشود
  • ایزوگام باید دارای نشان‌های استاندارد و همچنین تاریخ تولید و نوع عایق‌بندی باشد
  • طول و ضخامت ایزوگام باید استاندارد باشد و طول یک ایزوگام مرغوب باید ده متر و ضخامت آن باید چهار میلی‌متر باشد
  • ایزوگام باید نسبت‌به دمای پایین هوا و سرمای شدید مقاومت نشان داده و دچار ترک و شکستگی نشود
  • یک ایزوگام خوب باید گرمایی تا دمای صد و بیست درجه را تحمل کند و نقطه ‌ی اشتعال آن تا دویست و پنجاه درجه هم برسد

از دیگر ویژگی‌های یک ایزوگام مرغوب می‌توان به طول عمر بالای آن، مواد اولیه باکیفیت، قیمت مقرون به‌صرفه و مناسب، بسته‌بندی مناسب و همچنین قابلیت استفاده در سطوح مختلف اشاره کرد

چگونگی نصب ایزوگام در مارلیک

زمانی‌که شما اقدام به سفارش ایزوگام از نمایندگی ایزوگام در مارلیک شرکت سایوند می‌نمایید، این شرکت در کمترین زمان ممکن تکنسین های متخصص را به محل فرستاده و نصاب پس‌ از بررسی محل قرارگیری ایزوگام شروع به کار می‌کند.

نصاب ابتدا محلی را که قرار است ایزوگام شود را تمیز کرده و به‌طور کامل شسته و خشک می‌نماید، سپس نقص‌های محل را برای زیرسازی ایزوگام برطرف می‌کند تا سطح هموار و یکنواخت شود و سطوح  برآمده و فرورفته هم‌تراز شوند و اگر پس‌از این مراحل زیر کار سطح صافی را نداشت، از یک لایه‌ قیر استفاده می‌کند. سپس ابعاد محل ایزوگام را اندازه‌گیری کرده تا بهترین استفاده از رول‌های ایزوگام را داشته باشد. پس‌از بازکردن رول ایزوگام و تقسیم آن به دو قسمت پنج‌متری و روشن کردن مشعل، رول‌ها را از وسط سطوح شروع به نصب می‌کند و تا کناره‌ها پیش می‌رود و اگر دقت کرده باشید تکه‌های ایزوگام را به‌صورت چپ و راستی نصب می‌کنند تا هم‌پوشانی خوبی را داشته باشند .

تکنسین سطح زیرین ایزوگام را حرارت داده تا قسمت پلاستیکی آن گرم شود و باعث چسبیدن ایزوگام ها شده و لایه‌ها را به دو طرف باز می‌کند و سپس هواگیری را انجام داده تا ایزوگام به‌صورت کامل و مسطح در کف قرار گیرد.

آخرین مرحله جوشکاری است که نصاب این کار را به وسیله کمچه انجام می‌دهد تا از شکستگی و چین‌وچروک ایزوگام جلوگیری کند. نصاب این کار را با شعله کم انجام داده و به‌اصطلاح خودشان به این عمل پاشنه درآوردن می‌گویند.

قیمت ایزوگام در مارلیک

برخی افراد بر این باورند که هر محصولی که ارزان‌تر باشد به صرفه‌تر و بهتر است، ولی این باور نادرست است. زیرا همان‌طور که هر محصول هرچه گران‌تر باشد دلیل بر کیفیت بیشتر آن نیست، ارزان‌تر بودن محصول هم دلیل بر به‌صرفه تر و بهتر بودن آن نمی‌باشد، زیرا قیمت کم ایزوگام می‌تواند به دلیل استفاده از مواد اولیه بی‌کیفیت در آن باشد. درنتیجه توصیه می شود با تحقیق و بررسی کافی انواع ایزوگام های مرغوب را با مناسب ترین قیمت آن ها از نمایندگی های فروش مستقیم این عایق تهیه نمایید. این اطمینان به شما عزیزان داده خواهد شد که نمایندگی ایزوگام در مارلیک سایوند با حذف تمامی واسطه، ها تمامی برند های ایزوگام تولیدی در سراسر ایران را با همان قیمت درب کارخانه در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

شرکت سایوند پس‌از سال‌ها فعالیت در زمینه نصب ایزوگام و گستردگی پخش آن در تمامی مناطق استان البرز، می‌تواند بهترین گزینه در انتخاب برای خرید ایزوگام باشد. این تیم دارای افرادی مجرب و با مهارت بالا در نصب و اجرای ایزوگام هستند و این تکنسین‌ها با دریافت کمترین هزینه بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

ارائه ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه و بهره‌گیری از نصابان حرفه‌ای و قیمت مناسب ایزوگام و ارائه خدمات باکیفیت از مزایای استفاده از ایزوگام در مارلیک شرکت سایوند است.

به‌طورکلی نحوه‌ی نصب ایزوگام در ماندگاری آن بسیار تاثیرگذار بوده و استعداد و مهارت و تخصص نصاب هم تأثیر چشمگیری در دوام آن دارد. پس بدون شک دقت شما در انتخاب نوع ایزوگام و شرکت پخش کننده ایزوگام و اجرای آن در محل مورد نظر، بسیار حائز اهمیت میباشد.

مجموعه ایزوگام سایوند دارای نمایندگی ایزوگام در منظریه و همچنین نمایندگی ایزوگام در شهرک وحدت نیز می باشد.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در محمدشهر
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در شهرک بنفشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید