ایزوگام در محمد شهر

مجموعه ایزوگام سایوند به‌ عنوان یک شرکت رسمی، تمامی خدمات پخش و نصب ایزوگام را در بسیاری از مناطق کرج ازجمله ایزوگام در محمد شهر کرج به ساکنین محترم این منطقه ارائه می دهد.

این شرکت با ارائه بهترین برندهای ایزوگام و اجرای آن توسط تیمی باتجربه در محمدشهر، آماده خدمت به مشتریان می‌باشد. نحوه نصب و اجرای ایزوگام توسط این تیم بسیار دقیق بوده و در کمترین زمان کار خود را به اتمام می‌رسانند.

ایزوگام در محمدشهر

درباره ایزوگام بیشتر بدانیم

ایزوگام یک پوشش پیش‌ساخته است که نقش عایق رطوبتی برای ساختمان‌ها و سازه‌ها را ایفا می کند و با نصب بر روی آن ها، از سازه‌ها در مقابل گرما، سرما و نفوذ آب به داخل جلوگیری می‌کند .

مواد اصلی تشکیل‌دهنده ایزوگام قیر و پشم‌شیشه است و در قسمت‌هایی از ساختمان مانند ایزوگام پشت‌بام، ایزوگام سرویس بهداشتی، دیواره‌های بیرونی و بسیاری از سازه‌ها مانند داخل تونل، داخل استخر و غیره به کار برده می‌شود.

ایزوگام ها لایه‌های پوششی بسیار مقاومی هستند و در مقایسه با قیرگونی عمر طولانی‌تری داشته و از کیفیت بالاتری هم برخوردار هستند. میانگین عمر ایزوگام تا ۱۰ سال هم می‌رسد و بسیار بستگی به منطقه آب‌وهوایی موجود، کیفیت ایزوگام و نصب و اجرای درست آن در محل موردنظر دارد .

در قدیم از قیرگونی به‌عنوان پوشش عایقی در ساختمان‌ها استفاده می‌شد. قیرگونی در کرج نیز از خدمات مجموعه سایوند است اما رفته‌رفته عایق‌های پیش‌ساخته (ایزوگام) جای قیر گونی را گرفته و به دلیل طول عمر بالا و راحتی در اجرا و نصب، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده‌است .

این روزها به دلیل فراوانی تولیدکنندگان ایزوگام نحوه تشخیص ایزوگام مرغوب از ایزوگام بی‌کیفیت بسیار دشوار است، اما راه حل هایی وجود دارد‌.

ویژگی های ایزوگام خوب

یک ایزوگام استاندارد و مرغوب باید از قیر خالص و الیاف شیشه ساخته‌شده باشد و دارای علائم استاندارد مانند تاریخ تولید و شرکت تولیدکننده باشد. همچنین هنگام تا کردن دچار شکستگی نشده و پاره نشود و همچنین همه نقاط رول ایزوگام دارای ضخامت یکسان و کاملاً تمیز باشد. یک ایزوگام نامرغوب در هنگام نصب و حرارت دیدن بوی گازوئیل و روغن سوخته می‌دهد و مواد تشکیل‌دهنده آن از ضایعات پلاستیکی و ضایعات پالایشگاه بوده و بسیار بی‌کیفیت هستند. همچنین ایزوگام های نامرغوب نسبت به ایزوگام های باکیفیت بسیار ضخیم‌تر بوده و برچسب‌های آن‌ها تقلبی بوده و نشان استاندارد نیز ندارند، پس در هنگام خرید به این نکات توجه داشته باشید.

 قیمت نصب ایزوگام در محمدشهر کرج

قیمت ایزوگام بستگی به برند آن، خرید مستقیم از تولیدکننده و به نوع ایزوگام انتخاب‌شده دارد.

جهت اعلام هزینه خرید ایزوگام از شرکت سایوند در محمدشهر کرج میتوان گفت که بسته به نوع ایزوگام مصرفی یک‌لایه، دو لایه، فویلی یا غیره فویلی، زمستانی یا تابستانی و بسته به متراژ ایزوگام مصرفی قیمت‌ها تغییر می‌کنند.

جهت برآورد هزینه ایزوگام مصرفی به‌عنوان مثال برای پشت‌بام، علاوه‌ بر متراژ کف بام، باید حداقل متراژی را هم برای لبه‌ها در نظر بگیرید. زیرا مقداری از ایزوگام به کناره‌های دیوار پشت‌بام کشیده می‌شود تا عایق‌بندی خوبی برای بام داشته باشد .

نمایندگی ایزوگام در محمد شهر با ارائه‌ ایزوگام های باکیفیت و بهترین برندهای موجود در بازار و دریافت معقول‌ترین هزینه جهت  اجرا و نصب ایزوگام، می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی که در محمدشهر درحال ساخت‌وساز هستند، باشد.

اگر می‌خواهید برای سرویس بهداشتی یا سازه‌هایی که در معرض گرمای خورشید یا سرمای شدید قرار ندارند ایزوگام استفاده کنید و از نظر هزینه، اقتصادی‌تر عمل کنید، می‌توانید از ایزوگام های بدون روکش آلومینیومی استفاده کنید و برای پشت‌بام که باید ایزوگام، گرما و سرما و بارش شدید را تحمل کند، می‌توانید از ایزوگام های با روکش آلومینیومی یا فویل دار استفاده کنید.

نصب ایزوگام در محمدشهر

نصب و اجرای ایزوگام در محمدشهر توسط تیم سایوند و متخصصین مشغول به کار در این شرکت صورت می‌گیرد. نصب ایزوگام مانند هر کار دیگری احتیاج به آموزش‌، مهارت و تجربه دارد و اگر فرد بی‌تجربه و آموزش ندیده‌ای دست به این کار بزند، علاوه‌ بر هدر دادن وقت و هزینه مصرفی، مشکلات دیگری را هم در پی خواهد داشت.

بسیاری از بنا کارها هم اقدام به نصب ایزوگام می‌کنند، ازآنجایی‌که اینکار احتیاج به تکنسین‌های مربوط به این حرفه را می‌طلبد، پس بهتر است از افراد مجرب و کاربلد استفاده نمود. چراکه عدم رعایت اصول و دقت در این کار باعث می‌شود لایه‌ها خوب به‌هم نچسبیده و درز بین لایه‌ها باز بماند و آب به داخل سازه و سقف نفوذ کند.

پس‌از درخواست نصاب ایزوگام در محمدشهر از نمایندگی سایوند در این محدوده، نصاب کار نصب ایزوگام را در روزهای خشک و بدون گرد و خاک و باد انجام می‌دهد و زیرسازی ایزوگام را هم بسیار تمیز کرده و خشک می‌نمایند و تمام شیب‌ها و پستی بلندی‌ها را تا جای ممکن برطرف می‌نماید. سپس با حرارت دادن لایه‌های ایزوگام، آن را با روش مرسوم به کف چسبانده و هواگیری را انجام می‌دهد و تمام درزها را بین لایه‌ها از بین برده تا عایق‌بندی تکمیل شود.

همان‌طور که چگونگی نصب ایزوگام بسیار حائز اهمیت است، نگهداری از ایزوگام نصب‌شده هم بسیار مهم است و باید از ضربه خوردن اشیای تیز به آن جلوگیری کرد و اگر پشت‌بام ایزوگام شده‌است، با ماهی یکبار چک کردن آن، باید از سلامت آن مطمئن شد.

خدمات شرکت سایوند در نمایندگی ایزوگام در محمدشهر

شرکت سایوند پخش‌کننده انواع ایزوگام در منطقه محمدشهر کرج می‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از تیمی مجرب و ماهر، مشتریان خود را پشتیبانی و همراهی می‌کند.

شما در هر نقطه از محمد شهر که باشید می‌توانید ایزوگام موردنظر را خود را سفارش داده و از کیفیت، سلامت و قیمت آن مطمئن باشید، زیرا شرکت سایوند با سال ها تجربه، با ارائه ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه به مشتری اصالت خود را ثابت کرده‌است.

شرکت ایزوگام سایوند در محمدشهر تمام خدمات پخش، حمل و نصب ایزوگام، مربوط به پشت‌بام ،استخر، سرویس بهداشتی، پارکینگ و انواع سازه‌ها را توسط افراد باتجربه و کاربلد انجام می‌دهند و این افراد تمام اصول لازم در نصب و اجرای ایزوگام را رعایت کرده و در طی زمان مشخص و با دریافت کمترین هزینه کار خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

این شرکت پس‌از سال‌ها تجربه در زمینه نصب و اجرای ایزوگام کرج، امیدوار است که بتواند بهترین خدمات ایزوگام را به شهروندان خود به‌خصوص شهروندان محمدشهر ارائه دهد، زیرا هدف اصلی تیم سایوند مشتری‌مداری و ارائه بهترین خدمات ایزوگام به مشتریان است.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در اشتهارد
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در مارلیک

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • شرکت ایروگام سایوند نصب و اجرای ایزوگام در محمد شهر را به بهترین نحو و با مناسب ترین قیمت انجام می دهد، بسیار بسیار ممنون بابت زحماتشون

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      دی ۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۳ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز، وظیفه ما کسب رضایت شما سروران گرامی است. خرسندیم که نمایندگی پخش و نصب ایزوگام در محمدشهر این مجموعه توانسته است رضایت شما مشتری گرامی را کسب نماید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید