قیمت نصب ایزوگام در کرج

قیمت نصب ایزوگام در کرج از اهمیت زیادی برخوردار است. از همین رو یکی از پرسش‌های اولیه مشتریان همواره در مورد قیمت اجرای این عایق رطوبتی است.

همه ما می‌دانیم که نصب ایزوگام در یک واحد مسکونی یا هر نوع سازه ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کار این عایق رطوبتی جلوگیری از ایجاد نم و ممانعت از ورود رطوبت در سقف و دیوارهای یک خانه است.

قیمت ایزوگام در کرجاز همین رو اغلب در قسمت‌هایی مانند پشت بام، کف آشپرخانه، بالکن، حمام، دستشویی و سایر مکان‌هایی که در معرض مستقیم آب قرار دارند، از این عایق رطوبتی استفاده می‌شود.

یک عایق رطوبتی اغلب عمری بیشتر از 10 سال دارد و می‌تواند برای مدت طولانی از بخش‌های مختلف منزل شما در برابر نم و رطوبت محافظت کند.

اما تمام این موارد مستلزم اجرای صحیح این عایق رطوبتی است. عواملی که در اجرای این عایق رطوبتی تأثیرگذارند، جزو عوامل محیطی یک منطقه، نظیر آب و هوا، نوع خاک، نوع مصالح به کار رفته در ساختن ساختمان‌ها و … هستند.

ایزوگام در کرج

مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج سایوند در سرتاسر استان البرز دارای نمایندگی فعال جهت پخش و نصب این عایق رطوبتی است. از جمله مناطق تحت پوشش مرکر پخش و نصب ایزوگام سایوند میتوان به شهریار، مهرشهر، اندیشه، گوهردشت و … اشاره کرد. مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند جهت ارائه خدمات نصب و پخش ایزوگام در تمام مناطق نامبرده آماده ارائه خدمات به ساکنین محترم این مناطق می باشد. همچنین امکان مراجعه حضوری به محل جهت تعیین میزان ایزوگام مصرفی و قیمت آن توسط کارشناسان این مرکز جهت رفاه حال مشتریان گرامی فراهم آمده است.

برای تشخیص و اجرای بهترین ایزوگام برای نصب در یک نقطه خاص از منزل به تجربه و تخصص یک مجری باسابقه ایزوگام نیاز است. همچنین لازم است که این مجری متخصص، سابقه اجرایی کافی در مناطق مختلف کرج را داشته باشد و بتواند ارزانترین قیمت نصب ایزوگام در کرج را به شما پیشنهاد بدهد. اما آیا این عوامل بر روی قیمت نصب ایزوگام نیز تأثیرگذارند؟

بهترین نصابان ایزوگام در کرج

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند جهت نصب و اجرای این عایق رطوبتی از بهترین و باسابقه ترین نصابان موجود در استان البرز بهره می برد. نصب ایزوگام در طول عمر مفید این عایق رطوبتی به شدت تأثیرگذار است. در صورت نصب غیر اصولی و غیر تخصصی از عمر مفید ایزوگام تا چند سال نیز ممکن است کاسته شود. از این رو توصیه می شود نصب تخصصی آن را به بهترین مرکز نصب ایزوگام در کرج سایوند بسپارید.

ایزوگام کرجموارد نصب ایزوگام در کرج

نصب ایزوگام کرج در قسمت های مختلف درون و بیرون انواع ساختمان ها انجام می شود، از جمله قسمت های مختلف یک ساختمان که نیاز به نصب تخصصی و حرفه ای این عایق رطوبتی دارد میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پشت بام ها
  • سرویس های بهداشتی و حمام
  • پی و فنداسیون ساختمان
  • استخر ها
  • روف گاردن
  • دیوار هایی که در معرض بارش باران قرار دارند
  • مخازن نگهداری آب و مایعات
  • مرغداری ها
  • دامداری ها و …

مرکز ایزوگام کرج سایوند بهترین و به روز ترین خدمات را توسط نصبان حرفه ای و با تجربه در تمامی قسمت های نامبرده برای مشتریان گرامی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام خواهد داد.

چه عواملی بر روی قیمت نصب ایزوگام در کرج تأثیر گذارند؟

اگرچه نصب ایزوگام نیازمند دانش و تجربه خاصی است و فرد اجرا کننده آن باید سابقه کافی در این زمینه را داشته باشد؛ اما این عوامل تأثیری در قیمت نصب ایزوگام ندارند.

برای نصب ایزوگام در کرج یا نصب ایزوگام در مناطق مختلف آن نظیر فردیس ، گوهردشت، اندیشه، شهریار و … تنها یک فاکتور در نظر گرفته می‌شود. این فاکتور متراژ و مساحت محلی است که قصد نصب و اجرای ایزوگام بر روی آن را دارید.

قیمت ایزوگامالبته نمی‌توان نقش نوع ایزوگام مصرفی را در هزینه تمام شده اجرای این عایق رطوبتی بی‌تأثیر دانست. مسلماً هرچقدر ایزوگام مورد اجرا گران‌تر باشد، قیمت نصب آن در هر متر مربع نیز گران‌تر خواهد بود.

اما باید دقت کنید که هر ایزوگام گرانی بهترین ایزوگام نیست. بسیاری از مغازه‌های فروش ایزوگام، محصول مورد نیاز خود را از دلال و واسطه خریداری می‌کنند. از همین رو برای به دست آوردن سود خود مجبور به افزایش قیمت آن هستند. اما تهیه ایزوگام از مراکزی که پخش مستقیم این عایق رطوبتی هستند می‌تواند به کاهش قیمت آن کمک کند.

مجموعه ایزوگام سایوند مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج است. این مجموعه ایزوگام و سایر عایق‌ها رطوبتی مصرفی خود را از تولیدکننده اصلی تهیه می‌کند. فروش بدون واسطه و مستقیم آن به مشتری سبب کاهش قیمت نصب ایزوگام در کرج خواهد شد.

قیمت نصب ایزوگام در کرج چطور محاسبه می‌ شود؟

همانطور که گفته شد، قیمت نصب ایزوگام در کرج تنها به متراژ و مساحت محل بستگی دارد. البته برای ایزوگام پشت بام قسمت‌هایی مانند دور کانال کولر، دیوارهای اطراف ساختمان، داکت‌ها، لوله کشی و … نیاز به هم‌پوشانی دارند. بنابراین ایزوگام به کار رفته در این قسمت‌ها نیز باید بر روی کل کار محاسبه شود.

برای محاسبه قیمت تمام شده نصب و اجرای ایزوگام برای مجتمع‌های آپارتمانی در کرج، متراژ کل بنای ساختمان باید در 20 درصد ضرب شود (این 20 درصد برای افزایش جهت در همپوشانی اضافه می‌شود). از این طریق می‌توانید قیمت تمام شده آن محاسبه کنید.

البته قیمت خرید ایزوگام نیز در محاسبه قیمت تمام شده آن بی‌تأثیر نیست و حتماً باید محاسبه شود. قیمت برند های مرغوب تر این عایق رطوبتی با توجه به قیر و مواد اولیه مرغوبی که در تهیه آن به کار برده می شود، گرانتر از عایق های بی کیفیت و ارزان است که البته با توجه به ماندگاری بیشتر عایق های مرغوب توصیه ما به شما تهیه از برترین برند های ازوگام است، که مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج سایوند نیز نمایندگی آن ها را در اختیار داشته و می تواند انواع عایق های رطوبتی برتر موجود در کشور را با همان قیمت درب کارخانه در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد.

برخی از اجراکنندگان ایزوگام برای تمیز کردن پشت بام، زدودن گرد و غبار ، جابه‌جایی کولر و سایر لوازم موجود در پشت بام ها و … نیز هزینه‌ای دریافت می‌کنند. از همین رو بهتر است پیش از اجرای آن، قرار داد را به‌طور کامل مطالعه نموده و از ریز هزینه‌های آن کاملاً مطلع شوید. بعد از امضای قرارداد و تعیین قیمت آن نیاز است طرفین تعهدات خود که در قرارداد ذکر شده است را بدون کم و کاست انجام دهند.

نصب ایزوگام ارزان در کرج

ایزوگام کرجاغلب ما به دنبال این هستیم که ایزوگام را با کمترین قیمت ممکن نصب کنیم. اما این موضوع حتماً از کیفیت کار می‌کاهد. ماده اولیه اصلی استفاده شده در ایزوگام، نفت خام 60 الی 70 درصد است اما در بعضی موارد برای کاهش قیمت آن از پودرهای معدنی به جای نفت استفاده می‌شوند. ایزوگام تهیه شده از این پودرهای معدنی کیفیت و کارایی ایزوگامی که ماده‌اولیه آن‌ها نفت است را ندارند.

استفاده از ماده‌اولیه بی‌کیفیت روش مناسبی برای کاهش قیمت ایزوگام نیست. بهترین روش استفاده از مراکزی است که خدمات خود را با قیمت بهتری به مشتریان عرضه می‌کنند.

مجموعه ایزوگام سایوند یک مرکز تخصصی پخش و نصب ایزوگام در کرج است. این مجموعه ایزوگام موردنیاز خود را به‌طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده اصلی تهیه می‌کند و از آنجایی که خود کار اجرا را نیز بر عهده دارد؛ آن را بدون واسطه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این فروش بی‌واسطه سبب می‌شود تا نصب ایزوگام با کمترین هزینه ممکن برای مشتری انجام شود، بدون اینکه نیاز باشد از کیفیت کار کاسته شود.

روش نصب ایزوگام در کرج

استان البرز دارای آب و هوای نسبتاً معتدل و کم بارشی است از این رو عایق رطوبتی ایزوگام در کرج میتواند مناسب ترین و بهترین نوع عایق رطوبتی جهت نصب درنظر گرفته شود. نصب این عایق حتماً و قطعاً باید توسط نصاب متخصص انجام شود گه دارای تخصص و تجربه در نصب آن بوده و همچنین تجهیزات موردنیاز را به همراه داشته باشد. قبل از نصب توجه به نکاتی ضروری است، از جمله:

  • قبل از اقدام به نصب محل موردنظر را کاملاً تمیز کرده و تمامی گرد و غبار را با جارو بروبید.
  • تمامی لوازم و اثاثیه اضافی باید از محل نصب ایزوگام برداشته شوند تا نصب انجام شود و سپس دوباره روی سطح قرار بگیرند.
  • ترجیحاً در روز های گرم سال و در فصل های بهار و تابستان اقدام به نصب این عایق رطوبتی نمایید. در صورت نصب ایزوگام در زمستان حتماً آب و هوای روزی که نصب قرار است انجام شود را چک کنید تا بارندگی نباشد.
  • سطحی که ایزوگام روی آن نصب میشود باید در عاری از هرگونه ترک و یا شکاف عمیق باشد. از این رو قبل از اقدام به نصب بهتر است شکاف ها با استفاده از سیمان و یا نوعی خمیر تحت عنوان خمیر ماستیک بسته شوند.

تجهیزات و وسایل مورد نیاز جهت نصب ایزوگام

نصب ایزوگام نیازمند وسایل و تجهیزات خاصی است تا بتوان به صورت درست و تخصصی نصب این عایق رطوبتی را انجام داد. از وسایل و تجهیزاتی که در نصب و اجرای ایزوگام مورد نیاز است می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جارو

لازم است بستری که قرار است نصب ایزوگام روی آن انجام شود کاملاً از هرگونه گرد و غبار رفته شده باشد تا بتوان نصب عایق حرارتی ایزوگام را به درستی انجام داد.

  • کپسول گاز

حرارت از جمله الزامات انجام نصب ایزوگام بر روی پشت ‌بام و سایر مناطق است. زمانی‌که نصاب رول‌ های ایزوگام را در پشت ‌بام پهن کرده و اندازه ‌گیری ‌های دقایق خود را انجام می ‌دهد، توسط مشعلی که به گاز مایع یا کپسول گاز متصل است به زیر لایه ایزوگام حرارت داده و ایزوگام ها را به کف متصل می ‌کند، تا ایزوگام جهت نصب آماده شود. این حرارت مورد نیاز توسط مشعل و کپسول گاز فراهم می شود.

  • مشعل ایزوگام

یکی از تجهیزات و وسایل های مهم در نصب ایزوگام، مشعل ایزوگام یا سر پیک است. این مشعل توسط شلنگ سیمی به کپسول متصل شده و توسط جوش مشعل حرارت ایزوگام داده شده و در مدل‌ های تک شعله و چند شعله در بازار موجود می باشد

  • قرقره و طناب

در زمان‌ هایی که برای اتصال ایزوگام ها به پشت ‌بام، آسانسور موجود نمی ‌باشد، نصابان به کمک قرقره و طناب رول‌ های ایزوگام را به بالا کشیده و مراحل نصب را اجرا می ‌کنند

  • ماله بند کشی و کمچه

کمچه ماله ای است که پس ‌از نصب ایزوگام، جوشکاری بند های ایزوگام را انجام داده و مخصوص این کار بوده و در عایق ‌کاری ایزوگام نقش بسیار مهمی را ایفا می ‌کند

  • فندک و تیغه موکت بری فلزی

فندک جرقه‌ای برای روشن کردن چراغ ایزوگام استفاده‌ شده و عمدتاً به‌ صورت دسته بلند است. تیغه موکت بری فلزی هم برای برش دقیق ایزوگام به اندازه ‌های دلخواه استفاده می ‌شود.

از دیگر وسایل مورد نیاز جهت نصب می‌توان به دستکش ساق‌ بلند نسوز، کفش مخصوص، کپسول آتش ‌نشانی پودری، کلاه ایمنی، عینک مخصوص و لباس ضد حرارت اشاره کرد.

ترمیم ایزوگام  در کرج

با اینکه ایزوگام ساختاری بادوام است اما لایه‌ های رویین و غشای آلومینیوم در گذر زمان و در اثر خراشیدگی و شرایط آب ‌و هوایی آسیب ‌پذیر هستند و ممکن است پس ‌از چند سال دچار خرابی و فرسودگی شوند. همچنین چنانچه نصب به صورت اصولی و توسط افراد متخصص انجام نشده باشد و یا اینکه از مواد نامرغوب در ساخت ایزوگام استفاده شده باشد اهمیت دارد که نسبت به تعمیر و نگهداری ایزوگام در چنین شرایطی اقدام کنید.

ترمیم ایزوگام در این قسمت ‌ها جهت حفاظت، نگهداری و صرفه ‌جویی در هزینه ‌های بعدی بسیار مؤثر است.

 یکی از چالش برانگیزترین پیامدهایی که ایزوگام فرسوده دارد نشتی سقف و یا قسمت ‌های دیگر است. بنابراین بسیار مورد توجه است که در زمان مناسب نسبت ‌به ترمیم بخش‌ های آسیب‌ دیده اقدام کرد.

 ترمیم به ‌موقع دوام ساختار ایزوگام ساختمان را بهبود می ‌بخشد و در صورت عدم ترمیم استحکام آن از بین رفته و خسارات مالی به بار می ‌آورد.

 یکی از مزایای تعمیرات به‌ موقع و مناسب در کاهش هزینه ‌ها است. بنابراین به صرفه ‌جویی در هزینه ‌های دراز مدت نیز کمک می‌ کند. انجام این امر تخصصی و استفاده از ایزوگام درجه یک با برترین برندها توسط ایزوگام سایوند و کادر متخصص این مجموعه انجام می ‌شود.

مشخصات ایزوگام استاندارد

ایزوگام های استاندارد در ابعاد ۱ در ۱۰ متر تولید و عرضه می شوند و ضخامت آن ‌ها بین 3.5 تا ۴ میلی ‌متر است. همچنین وزن تقریبی رول‌ های ایزوگام های مرغوب و استاندارد بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم است که به‌ صورت وکیوم شده به بازار عرضه می ‌شوند.

رول‌ های ایزوگام استاندارد بر روی بسته‌ بندی خود دارای نشان استاندارد بوده که این نشانه‌ گذاری باید به فاصله هر ۲ متر بر روی فیلم پلی‌اتیلن که روی عایق است چاپ شود. علاوه‌ بر نشان استاندارد، رول‌ های ایزوگام بر روی بسته‌ بندی خود دارای تاریخ تولید و انقضا، نام شرکت تولیدی و همچنین دارای مشخصات نوع ایزوگام، ضخامت، وزن و غیره نیز می ‌باشند.

امروزه با وجود فراوانی شرکت‌ های تولید کننده انواع ایزوگام، برخی از کارخانجات جهت سودجویی اقدام به تولید ایزوگام های نامرغوب و غیراستاندارد کرده و آن ‌ها را با قیمت ایزوگام های مرغوب به بازار عرضه می‌کنند. از این‌ رو شناخت ایزوگام باکیفیت و تشخیص آن از عایق‌ های رطوبتی بی‌کیفیت سبب می ‌شود که در هنگام خرید دقت بیشتری کرده و ایزوگام های استاندارد و باکیفیتی را خریداری نمایید.

ازجمله روش های تشخیص ایزوگام استاندارد از غیراستاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شد ایزوگام های مرغوب و استاندارد بر روی بسته‌ بندی خود دارای نشان استاندارد، تاریخ تولید و انقضاء و دارای مشخصات کلی عایق رطوبتی می ‌باشند.
  2. دومین راه تشخیص ایزوگام مرغوب، اندازه‌گیری ضخامت عایق رطوبتی و مقایسه آن با ضخامت ایزوگام درخواستی است که اگر هم ضخامت باشند، مشخص می ‌شود که عایق مرغوب و استاندارد است.
  3. در ایزوگام های نامرغوب به ‌جای استفاده از قیر مرغوب و یا پلیمر، از مواد غیر پلیمری و یا پودرهای معدنی استفاده می‌ شود و از این‌ رو عایق ‌ها تقلبی بوده و دارای بوی نامطبوعی مانند بوی گازوئیل هستند. برای تشخیص در این مرحله، انگشتان دست خود را بر روی قسمتی از لایه خارجی و بدون پوشش ایزوگام بکشید. اگر دستتان سیاه شد و ذرات سیاه به دستتان چسبید، ایزوگام نامرغوب بوده و استاندارد نمی ‌باشد.

مناطق تحت پوشش ایزوگام سایوند در کرج

مجموعه ایزوگام سایوند جهت سهولت در دسترسی شما مشتریان گرامی اقدام به اعطای نمایندگی مجاز و فعال پخش و نصب عایق رطوبتی ایزوگام و قیرگونی در سرتاسر این استان به برترین و زبده ترین افراد و نصابان شاغل در این حوزه نموده است. از جمله نمایندگی های معتبر ایزوگام در کرج سایوند میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پخش و نصب ایزوگام در شهریار
  • پخش و نصب ایزوگام در اندیشه
  • پخش و نصب ایزوگام در مهرشهر و گلشهر
  • پخش و نصب ایزوگام در کردان
  • پخش و نصب ایزوگام در طالقان
  • پخش و نصب ایزوگام در هشتگرد
  • پخش و نصب ایزوگام در گوهردشت
  • پخش و نصب ایزوگام در عظیمیه و … .

چرا ایزوگام در کرج سایوند؟

بدون شک مجموعه سایوند و تمام نمایندگی های ایزوگام در کرج این مرکز معتبر بهترین انتخاب جهت تهیه ایزوگام مورد نیاز شما و دریافت خدمات نصب ایزوگام در کرج می باشد، چرا که این مجموعه تمامی فاکتور های لازم برای کسب رضایت صد در صدی مشتریان خود را هموار به کار گرفته است و در هر شرایطی رفاه حال مشتریان محترم را مقدم بر سود خود شمرده است. از جمله این فاکتور ها عبارتند از:

  • ارائه ضمانت نامه و بیمه نامه

در مجموعه ایزوگام سایوند تمامی برند های ایزوگام قابل ارائه به مشتریان از برترین برند های ایزوگام تولیدی در کشور بوده و تمامی ایزوگام ها در هر مقداری که خریداری شوند به همراه بیمه نامه و ضمانت نامه به مشتریان تحویل داده می شوند.

  • نصب حرفه ای ایزوگام

در شرکت سایوند از زبده ترین نصابان ایزوگام برای ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات نصب این عایق رطوبتی بهره گرفته شده است.

  • قیمت مناسب ایزوگام

این مجموعه معتبر با دریافت نمایندگی مستقیم از تمامی ایزوگام های استاندارد تولیدی در کشور همچون ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق، ایزوگام بام گستر 117، ایزوگام صدف بام و … تلاش نموده است تا تمامی واسطه های ممکن را حذف و تمامی برند های نامبرده را با همان قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

تعهد، تخصص و تجربه سه فاکتور اصلی و مورد توجه مدیریت این مجموعه از زمان شروع فعالیت آن تا به امروز بوده است. بدون شک این اطمینان به شما عزیزان داده خواهد شد که انتخاب این مجموعه و نمایندگی های مجاز و فعال پخش و نصب ایزوگام این مجموعه در تهیه و نصب ایزوگام بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود.

 

نتیجه‌گیری

نحوه اجرا و نصب ایزوگام از اهمیت زیادی برخودار است و در میزان ماندگاری آن تأثیر می‌گذارد. این موضوع به عوامل محیطی مختلف یک منطقه خاص بستگی دارند.

اگرچه نحوه اجرای این عایق رطوبتی در ماندگاری آن تأثیرگذار است؛ اما تأثیری در قیمت آن ندارد. قیمت نصب ایزوگام در کرج از متراژ و مساحت محیطی که قصد اجرای ایزوگام در آن را دارید متأثر است.

برای کاهش هزینه نصب ایزوگام، بهترین راه کمک خواستن از مراکزی است که مرکز پخش و اجرای مستقیم این عایق‌های رطوبتی هستند.

مجموعه ایزوگام سایوند مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج است. این مجموعه با حذف واسطه ها و برخورد مستقیم با مشتری توانسته است قیمت را تا حد زیادی پایین آورد، بدون اینکه از کیفیت کار کاسته شود.


سوالات متداول

بهترین مرکز نصب ایزوگام در کرج کدام است؟

مجموعه ایزوگام سایوند با داشتن نمایندگی در سرتاسر استان البرز به عنوان بهترین مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج شناخته شده است. تمامی خدمات این مجموعه با گارانتی شرکتی به مشتریان گرامی ارائه می شوند.

قیمت نصب ایزوگام در کرج چقدر است؟

قیمت نصب ایزوگام در کرج تنها به متراژ و مساحت محل بستگی دارد. البته برای ایزوگام پشت بام قسمت‌هایی مانند دور کانال کولر، دیوارهای اطراف ساختمان، داکت‌ها، لوله کشی و… نیاز به هم‌پوشانی دارند. بنابراین ایزوگام به کار رفته در این قسمت‌ها نیز باید بر روی کل کار محاسبه شود.

ایزوگام سایوند نمایندگی کدام یک از برند های ایزوگام را دارد؟

مجموعه سایوند دارای نمایندگی پخش و نصب برترین برند های ایزوگام از جمله ایزوگام شرق، ایزوگام دلیجان، ایزوگام بام گستر 117، ایزوگام صدف بام و غیره می باشد.

برچسب ها
نوشتهٔ بعدی
ایزوگام سرویس بهداشتی
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در فردیس کرج

68 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • علی الوندی
    آذر ۴, ۱۳۹۹ ۵:۵۰ ب.ظ

    من به تازگی از خدمات ایزوگام در کرج مجموعه سایوند استفاده کردم و بسیار راضی بودم. ممنون از خدمات با کیفیت و بی نظیرتون

    پاسخ
  • عارف یزدانی
    آذر ۴, ۱۳۹۹ ۵:۵۵ ب.ظ

    مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند در کرج پشت بام منزل مسکونی ما رو زحمت کشیدن ایزوگام کردن. بسیار دقیق .وقت شناس و با نظم هستند. خدا به کسب و کارتون رونق بده

    پاسخ
  • آقای سایوند و تیم خوبشون زحمت ایزوگام پشت بام و قیرگونی سرویسای ما رو کشیدن. عااالی
    دست مریزاد و خداوقت

    پاسخ
  • من پارسال برای ایزوگام خونم از خدمات ایزوگام کرج مجموعه سایوند استفاده کردم، کیفیت کارشون فوق العاده است و پرسنل بسیار منظم و خوش برخوردی دارند.

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر، آیا خدمات ایزوگام کرج شما شامل شهر هشتگرد هم میشه؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      دی ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۱۴ ق.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزی، مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند تمامی خدمات خود اعم از پخش و نصب ایزوگام در کرج، تهران و تمامی شهرستان های اطراف کرج و تهران را برای شما عزیزان با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام میدهد.

      پاسخ
  • آقا معذرت میخوام ضخامت ایزوگام هایی که شما نمایندگی شون رو دارید چند میلیمتر هست حدوداً

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      دی ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۳۱ ب.ظ

      سلام دوست عزیز
      تمامی ایزوگام هایی که مجموعه ایزوگام سایوند دارای نمایندگی آن هاست همچون ایزوگام البرز، ایزوگام شرق، ایزوگام بام گستر 117، ایزوگام دلیجان و سایر ایزوگام های مورد استفاده در کرج تهران و حومه دارای ضخامت استاندارد 3.5 الی 4 میلیمتر هستند.

      پاسخ
  • خسته نباشید. کدوم مناطق کرج شما نمایندگی دارید؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۶ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند دارای نمایندگی فعال در سرتاسر استان البرز همچون پخش و نصب ایزوگام در شهریار، پخش و نصب ایزوگام در مهرشهر، پخش و نصب ایزوگام در اندیشه، پخش و نصب ایزوگام در در گوهر دشت و … می باشد و با کیفیت ترین ایزوگام را مناسب ترین قیمت ممکن در اختیار شما عزیزان قرار داده و نصب می نماید.

      پاسخ
  • سلام تعطیلات کار نصب ایزوگام در کرج رو انجام میدید

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      فروردین ۱۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۲ ق.ظ

      سلام و وقت بخیر
      اگر از قبل اقدام به رزرو وقت نمایید، در روز مشخص شده حتی اگر در تعطیلات هم باشد نصابان مجموعه سایوند آماده ارائه خدمات نصب ایزوگام به شما عزیزان می باشند.

      پاسخ
  • سلام
    چجوری میتونم قیمت ایزوگام رو بگیرم؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      فروردین ۱۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹ ق.ظ

      سلام و وقت بخیر.
      لطفاً با شماره های موجود در پیج تماس بگیریم، کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره و قیمت پاسخگوی شما عزیزان هستند.

      پاسخ
  • سلام. فروش ایزوگام بدون خدمات نصب هم دارین شما

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      خرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸ ق.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند با دارا بودن نمایندگی برترین برند های ایزوگام موجود در کشور به عنوان یکی از بزرگترین پخش های ایزوگام موجود در استان البرز نیز بیش از یک دهه است که فعالیت داشته و ایزوگام بسیاری از خرده فروشی های استان را تأمین می کند.

      پاسخ
      • قیمت نصب ایزوگام رو لطف میکنین؟

        پاسخ
        • ایزوگام سایوند
          خرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۸ ب.ظ

          سلام و وقت بخیر
          قیمت نصب ایزوگام بنابر برند ایزوگام انتخابی توسط شما متفاوت می باشد. لطفاً جهت دریافت قیمت روز انواع ایزوگام و همچنین دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما با شمار 02632863166 تماس حاصل نمایید.

          پاسخ
  • وقت شما بخیر.
    کاتالوگی موجود دارید که ایزوگام هایی که در شرکت شما موجود هست رو به همراه دیتیل داخلش داشته باشه؟ اگر دارید ممنون میشم ارسال بفرمایید.

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      تیر ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۳ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز، لیست تمامی ایزوگام های موجود در مرکز ایزوگام سایوند به همرا قیمت و مشخصات آن ها به آدرس اسمیل شما ارسال شد.

      پاسخ
  • سلام، ما هم برای ایزوگام منزل خودمون و هم برادرم از ایزوگام کرج سایوند استفاده کردیم واقعا راضی بودیم، ممنون از تیم حرفه ای و خوش برخوردتون.

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      تیر ۳۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۸ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز. خرسندیم که توانسته ایم رضایت شما را کسب نماییم.

      پاسخ
  • درود
    نام بهترین ایزوگام چیست؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      مرداد ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۲ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      امروزه شرکت های بسیار زیادی در سرتاسر کشور اقدام به تهیه و تولید ایزوگام های مرغوبی نموده اند که از مهم ترین آن ها میتوان به ایزوگام شرق، ایزوگام دلیجان، ایزوگام بام گستر 117، ایزوگام صدف بام و … اشاره نمود.

      پاسخ
  • شما در انجام کار کاملا حرفه ای هستید، موفق و پیروز باشید.

    پاسخ
  • سلام روزتون بخیر، باید بگم قیمت مناسبی که شما برای ایزوگام در نظر گرفتید هم در موفقیتتون بی تاثیر نبوده، آرزوی پیشرفت در زمینه های بالاتر دارم براتون.

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      مرداد ۱۸, ۱۴۰۰ ۴:۰۱ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز، در مجموعه ایزوگام سایوند تمامی تلاش مدیریت و پرسنل همواره بر کاهش هزینه های فروش و همچنین نصب ایزوگام جهت کسب رضایت و رفاه حال شما مشتریان گرامی بوده است.

      پاسخ
  • توحید یاراحمدی
    شهریور ۶, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۲ ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر.
    بهترین فصل برای خرید و نصب ایزوگام در کرج چه فصلی است؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      شهریور ۸, ۱۴۰۰ ۴:۱۸ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بهترین زمان جهت نصب ایزوگام از ابتدای تابستان تا انتهای پاییز درنظر گرفته میشود.

      پاسخ
  • محمدرضا نورالهی
    شهریور ۱۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۶ ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر
    شما لکه گیری و ترمیم ایزوگام هم انجام میدین؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      شهریور ۱۷, ۱۴۰۰ ۴:۳۵ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز یکی از خدمات مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج سایوند لکه گیری و یا ترمیم ایزوگام هایی است که سالم بوده و نیازی به تعویض ندارند.

      پاسخ
      • با عرض ادب
        به جرات میتونم بگم یکی از کاملترین مجموعه های پخش و نصب ایزوگام در کرج هستید که نمایندگی همه برند های مطرح ایزوگام رو هم دارید، همیشه موفق باشید.

        پاسخ
        • ایزوگام سایوند
          آبان ۱۴, ۱۴۰۰ ۷:۳۱ ب.ظ

          سلام و وقت بخیر
          ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز. مجموعه ایزوگام سایوند همواره تمام تلاش خود را جهت کسب رضایت مشتریان خود به کار خواهد گرفت.

          پاسخ
  • سلام خسته نباشید، خواستم تشکر کنم بابت زحمات ایزوگام سایوند و تیمشون بابت کار حرفه ایشون. ممنون

    پاسخ
  • سلام. قیمت ایزوگام کرج رو لطف میکنید؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۱:۲۲ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      قیمت روز انواع ایزوگام را با تماس با کارشناسان مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج سایوند با شماره 02632863166 دریافت نمایید.

      پاسخ
  • با درود
    اگر اشتباه نکنم کاملترین لیست نمایندگی های ایزوگام در کرج مربوط به شرکت سایوند هست
    نقطه به نقطه استان البرز خدمات ارائه می‌دهید با بهترین کيفيت
    پر روزی باشید

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      آبان ۲۴, ۱۴۰۰ ۳:۴۷ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      باعث افتخار این مجموعه است که اعلام دارد در نقطه به نقطه استان البرز خدمات پخش و نصب ایزوگام را به مشتریان خود با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

      پاسخ
  • عرض ادب و احترام
    بنده میخواستن بپرسم اگر ایزوگام رو خودمون تهیه کنیم. مجموعته سایوند خدات نصبش رو انجام میدن؟
    ممنون از شما
    تاشک

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      آذر ۱۵, ۱۴۰۰ ۶:۳۶ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز، یکی از برترین خدمات مجموعه سایوند ارائه خدمات نصب توسط نصابان متخصص و حرفه ای در سرتاسر استان البرز می باشد. در ارائه خدمات نصب ایزوگام این مجموعه لزومی بابت تهیه ایزوگام از این شرکت پخش وجود ندارد.

      پاسخ
  • هزینه نصب ایزوگام در کرج به چه صورت محاسبه میشه؟؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      دی ۱, ۱۴۰۰ ۱۱:۱۹ ق.ظ

      سلام و وقت بخیر
      هزینه نصب ایزوگام بر اساس نوع برند ایزوگام انتخابی شما، محلی که قرار است نصب ایزوگام روی آن انجام شود و مساحت سطح مورد نظر متفاوت می باشد. توصیه می شود جهت اطلاع از هزینه نصب ایزوگام در کرج با کارشناسان مجموعه سایوند تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

      پاسخ
  • سلام
    شما تو تعطیلات هم کار نصب ایزوگام رو انجام می دید؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      اسفند ۲۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳ ق.ظ

      سلام و وقت بخیر
      در صورت نیار به انجام کار عایق بندی در تعطیلات تنها کافیست با نمایندگی ایزوگام نزدیک به محل سکونت خود هماهنگی های لازم را انجام دهید تا کارشناسان این مراکز در روز تعیین شده (در ایام تعطیلات و غیر تعطیلات) جهت ارائه خدمات مورد نیاز شما عزیزان در محل حضور یابند.

      پاسخ
  • من برای ایزوگام پشت بام از مجموعه ایزوگام سایوند استفاده کردم واقعا کارشون عالیه

    پاسخ
  • سلام و عرض ادب
    لیست نمایندگی های ایزوگام در کرج مجموعه شما رو میخواستم
    ممنون میشم برام ارسال بفرمایید.
    الیاسی

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      فروردین ۱۶, ۱۴۰۱ ۱۲:۳۴ ق.ظ

      سلام و وقت بخیر
      مجموعه ایزوگام سایوند دارای نمایندگی پخش و تصب ایزوگام در نقطه به نقطه استان البرز می باشد.
      لیست نمایندگی های این شرکت در سایت موجود است و برای آدرس ایمیل شما دوست عزیز نیز ارسال می شود.

      پاسخ
  • عرض ادب
    ممنون از خدمات خوب فروش و نصب ایزوگامی که در کرج ارائه می دید، بی شک تو کارتون بهترین هستید

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      فروردین ۲۸, ۱۴۰۱ ۶:۱۶ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز، وظیفه مجموعه ایزوگام در کرج سایوند و تمامی نمایندگی های این مجموعه در سرتاسر استان البرز کسب رضایت شما مشتریان گرامی است.

      پاسخ
  • سلام. من یک سوال داشتم. برای نصب ایزوگام که تشریف میارید تمیز کردن پشت بام با خود نصاب هست یا ما خودمون باید پشت بام رو تمیز کنیم؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      اردیبهشت ۳, ۱۴۰۱ ۳:۵۶ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      یکی از مراحل نصب ایزوگام که توسط نصابان مجموعه سایوند انجام می شود تمیز کردن پشت بام و زدودن هرگونه گرد و غبار برای اجرای هر چه بهتر این عایق رطوبتی است. در نتیجه خالی و تمیز کردن پشت بام بر عهده ما بوده و جای هیچگونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

      پاسخ
  • سلام، هزینه نصب ایزوگام تو سال 1401 چقدر هست متری؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱ ۴:۰۵ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      جهت دریافت هزینه نصب ایزوگام لازم است با کارشناس نمایندگی نزدیک به محل سکونت خود در ایزوگام سایوند تماس حاصل نمایید.

      پاسخ
  • سلام. یک قسمت از سقف دچار نم شده، میشه فقط نصب ایزوگام رو برای اون قسمت انجام داد؟ یا کل ایزوگام باید تعویض بشه؟
    مظفری

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      مرداد ۲۷, ۱۴۰۱ ۴:۱۱ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      لازم است نم زدگی موجود در سقف توسط کارشناس متخصص بررسی شود، در صورت امکان و با بررسی وضعیت ایزوگام سایر قسمت های سقف در مورد تعویض و یا ترمیم ایزوگام بهترین تصمیم ممکن گرفته خواهد شد. در صورت تمایل با نزدیکترین نمایندگی ایزوگام در کرج سایوند به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید.

      پاسخ
  • عرض ادب
    بهترین ایزوگام الآن متری چنده
    هم قیمت خودش هم قیمت نصب

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      مرداد ۲۷, ۱۴۰۱ ۴:۱۲ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      با توجه به تنوع ایزوگام های موجود در مجموعه سایوند توصیه می شود جهت دریافت قیمت روز انواع ایزوگام با کارشناسان مجموعه سایوند تماس حاصل نمایید.

      پاسخ
  • ایزوگام کرج سایوند بدون شک از بهترین ایزوگام منطقه هست. با خیال راحت خریدتون رو انجام بدید
    سعید رستمی

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      دی ۱۱, ۱۴۰۱ ۲:۰۶ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما جناب رستمی بزرگوار، خرسندیم که توانسته ایم رضایت شما را کسب نماییم.

      پاسخ
  • کارشون خیلی خوبه، دستتون درد نکنه

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      تیر ۳۱, ۱۴۰۲ ۲:۵۲ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز، خرسندیم که توانسته ایم رضایت شما را کسب نماییم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید