ایزوگام در منظریه

ایزوگام محصولی از فرآورده‌ های نفتی بوده و نوعی عایق رطوبتی محسوب می‌شود. این عایق از پلی استر و دو لایه الیاف شیشه و قیر تشکیل شده ‌است. ایزوگام برای اولین ‌بار در کشور ایتالیا به‌ منظور عایق ‌بندی بخش‌ های مختلف سازه‌ های ساختمانی مورد استفاده‌ قرار گرفته است، ولی امروزه این عایق رطوبتی در تمام کشور ها ازجمله ایران استفاده شده و بسیار پرکاربرد می‌باشد. کلمه ایزوگام در زبان انگلیسی به دو بخش iso و gam تقسیم می‌شود که iso مخفف کلمه isolate به‌ معنای عایق کردن و gam به‌ معنای گردآوری کردن است.
در واقع ایزوگام ها عایق ‌های رطوبتی از پیش‌ ساخته هستند که از نفوذ آب به داخل سازه و بام منازل جلوگیری کرده و سدی بین سازه و رطوبت می‌باشند.
عمر میانگین ایزوگام ها ۱۰ سال است که اگر از آن‌ها مراقبت شده و به‌ موقع تعمیر شوند، به بیش‌ از ۱۰ سال هم می‌ رسد.
لایه ‌های تشکیل‌ دهنده ایزوگام ها از یک لایه پلی‌اتیلن، قیر، الیاف پلی استر، الیاف تی شو و فویل آلومینیوم (پودر معدنی یا پلی‌اتیلن) ساخته‌ شده است.

ایزوگام در منظریهنمایندگی ایزوگام در منظریه کرج

منظریه یکی از مناطق استان البرز است و شرکت ایزوگام سایوند در این منطقه مانند سایر مناطق البرز آماده خدمت‌رسانی در زمینه ایزوگام به مشتریان خود می‌باشد. شرکت سایوند بهترین و با کیفیت‌ ترین ایزوگام ها را از نظر مرغوبیت محصول و قیمت مناسب، به مشتریان تحویل می‌دهد. جهت دریافت خدمات پخش و نصب ایزوگام در منظریه تنها کافیست با کارشناسان این نمایندگی معتبر تماس حاصل نمایید.

خصوصیات ایزوگام با کیفیت

از جمله ویژگی های ایزوگام مرغوب و با کیفیت عبارتند از:

تعداد لایه ‌های تشکیل‌ دهنده: ایزوگام ها بسته به نوع کاربرد آن ‌ها دارای دو نوع تک لایه و دولایه هستند که ایزوگام های تک لایه‌ دارای تنها یک لایه پلی استر و ایزوگام های دولایه شامل یک‌ لایه پلی استر و یک لایه تیشو می‌باشند.
وزن: وزن رول‌ های ایزوگام باید بر طبق استاندارد های تعریف‌ شده باشد و خارج از این استاندارد ایزوگام تقلبی و نامرغوب محسوب می‌شود .وزن استاندارد ایزوگام ها بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم است و این در شرایطی می‌باشد که مواد اولیه به‌ کار رفته در ساخت عایق ‌های رطوبتی اصولی و اندازه باشد.
مواد اولیه: استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت ایزوگام ها سبب مرغوبیت عایق ‌های رطوبتی و دوام عمر آن ‌ها می‌شود. براساس استاندارد های تعیین‌ شده ۶۰-۷۰ درصد این محصولات باید متشکل از قیر باشد. علاوه‌ بر قیر همان‌طور که گفته شد یک لایه فویل آلومینیومی، تیشو و پلی استر هم جزئی از مواد اولیه ایزوگام هستند.
ضخامت: یکی از شاخص ‌های تعیین کیفیت ایزوگام ها ضخامت آن ‌ها می ‌باشد. ضخامت ایزوگام های تک لایه باید ۳ میلی‌متر و ضخامت ایزوگام های دولایه باید 5/3 تا ۴ میلی‌ متر باشد.
مقاومت: عایق رطوبتی مرغوب باید بتواند به‌ صورت یکپارچه در مقابل سرما، حرارت، رطوبت، فشار، سنگینی و ضربه مقاومت کرده و آسیب نبیند.
• مناسب با شرایط آب‌ و هوایی: در هنگام خرید ایزوگام به شرایط آب‌ و هوایی محل نصب ایزوگام توجه داشته باشید. زیرا ایزوگام ها برحسب نوع شرایط آب‌ و هوایی ساخته می‌شوند و ایزوگام مخصوص مناطق گرم و خشک با ایزوگام مناطق سرد و خشک متفاوت است.
دوام عمر: یک ایزوگام مرغوب که از مواد اولیه باکیفیت ساخته‌ شده باشد و ضخامت و وزن آن اصولی و بر طبق استاندارد های تعبیه‌ شده باشد، دارای دوام و عمر بالایی بوده و در برابر صدمات خارجی مقاوم‌ تر است.
• قابلیت استفاده بر انواع سازه: ایزوگام های مرغوب قابلیت کاربرد بر روی سطح انواع سازه و را دارا می‌باشند و بر روی سطوحی مانند کف بام، آسفالت و چوب قابل‌ اجرا هستند.
بسته‌بندی و قیمت مناسب: بسته‌بندی ایزوگام های باکیفیت و اصل دارای نشان استاندارد و برند شرکت تولیدی آن بوده و هم چنین دارای اطلاعاتی چون تاریخ تولید و مشخصات ایزوگام می‌باشند و بسته‌بندی آن ها به‌ صورت ۱۰ متر ایزوگام در هر رول است.
با توجه به اطلاعات و نکات گفته ‌شده راجع‌ به خصوصیات ایزوگام، قیمت این محصول به‌ نظر بالا و گران می‌باشد، ولی این ‌طور نیست. این فرآورده ‌های نفتی قیمت مناسبی داشته و به دلیل استاندارد رعایت شده در تولید آن ‌ها، دارای طول عمر بالایی هستند و احتیاج به تعمیر و تعویض آن ‌ها طی سالیان نمی‌ باشد.

نصب ایزوگام در منظریه

مجموعه ایزوگام سایوند در منظریه دارای تکنسین ‌ها و نصابان بسیار ماهر و کاربلد در نصب ایزوگام است. این نصابان تمامی دوره‌ ها و آموزش‌ های لازم جهت نصب و اجرای عایق های رطوبتی بر روی هر سازه‌ای را پشت سر گذاشته و بسیار زبده و مجرب هستند. اجرای ایزوگام توسط تیم سایوند به این گونه است که نصاب شرکت سایوند پس‌ از بررسی کامل بستر عایق‌بندی در شرایط آب‌ و هوایی مساعد و بدون گرد و غبار اقدام به تمیز کردن آن می‌نماید و تمامی وسایل و اثاثیه ‌ای که در روی بام قرار دارند را به مکانی دیگر منتقل کرده و کف بام را عاری از وسایل و گرد و غبار می‌نماید.
از جمله وسایل مورد نیاز جهت نصب ایزوگام میتوان به جارو، تیغ موکت بری، تیغه لاستیکی دسته‌دار، فندک، کمچه، ماله بند کشی، دستکش مخصوص نسوز، کفش مخصوص ساق‌ بلند، کفش کف صاف و گاز مایع اشاره کرد.
پس‌ از تمیزکاری پشت بام، تکنیسین ها سطح بام را اگر دارای ترک و یا برآمدگی باشد، آن‌ها را برطرف نموده و برای بسترسازی ممکن است از یک‌ لایه قیر جهت هم سطح سازی استفاده کنند.
سپس برای اندازه‌گیری بام از ناودان به فاصله ‌های عرضی ۹۰ سانتی‌متر، تمامی سطح پشت‌بام را برای راحتی در نصب، اندازه‌گیری می‌کنند. در مرحله بعدی نصاب رول‌ های ایزوگام را باز کرده و با روشن کردن مشعل از قسمت ناودان شروع به نصب می‌نماید.
به دلیل ۱۰ متری بودن رول‌ های ایزوگام آن‌ها را به دو بخش ۵ متری باز و از وسط شروع به چسباندن عایق به کف می‌کنند. علت این کار تنظیم شدن خط تراز ایزوگام است تا رول‌ ها به‌ صورت منظم و چپ و راستی در کنار یکدیگر قرار گیرند. در ادامه‌ی نصب ۱۰ سانت ی‌متر از ایزوگام جدید را بر روی ۱۰ سانتی‌ متر از ایزوگام نصب ‌شده به حالت چپ و راستی توسط حرارت قرار می‌دهند تا هم‌ پوشانی به منظور جلوگیری از درز و شکاف و نفوذ رطوبت به‌ صورت استاندارد رعایت شود. در آخر کار تمام چین و چروک‌ ها برطرف شده و هواگیری می‌شود و جوشکاری و هم‌ پوشانی با شعله کم و کمچه با حساسیت بالا توسط نصابان انجام‌ شده و به پاشنه درآوردن (رفع ایرادات و چین‌ و چروک ایزوگام های نصب ‌شده) مشغول شده و کار را به اتمام می‌رسانند.

خدمات نمایندگی ایزوگام سایوند در منظریه

خدمات نمایندگی ایزوگام در منظریه سایوند و همینطور تمامی مناطق کرج عبارتند از:
• نصب ایزوگام در کرج، حومه و تمامی مناطق استان البرز
• پشتیبانی مشتریان و ارائه ضمانت‌ نامه کتبی پس‌ از فروش و نصب ایزوگام به مشتری
• ارسال نصابان و اجرا کنندگان ماهر و با تجربه‌ و خدمات نصب ایزوگام بر روی هر سازه
• ارائه بهترین و با کیفیت‌ ترین ایزوگام و عایق‌ های رطوبتی
• دریافت کمترین و به صرفه‌ ترین هزینه در قبال بالاترین کیفیت خدمات
قیمت ایزوگام در منظریه
همان‌طور که ممکن است بدانید ایزوگام ها برحسب کارایی و ساختار تشکیل‌ دهنده آن‌ ها دارای قیمت ‌های گوناگون هستند. ساکنین محترم منظریه کرج می ‌توانند جهت دریافت انواع خدمات ایزولاسیون از جمله قیرگونی و ایزوگام در این منطقه با کارشناسان نمایندگی ایزوگام در منظریه سایوند با شماره 02632863166 تماس حاصل نمایند.
بنا بر اطلاعات گفته‌ شده نصب و اجرای ایزوگام کاری بسیار تخصصی و فنی بوده و احتیاج به افراد دارای تخصص و آموزش ‌دیده می‌باشد. به‌ همین‌ منظور شرکت سایوند افرادی را پرورش و جذب نموده تا بتواند بهترین خدمات ایزوگام در کرج را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در آدران
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در شهرک وحدت

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم خوب و فعال ایزوگام در منظریه
    خواستم یه تشکر ویژه بکنم بابت ایزوگامی که برای ما انجام دادید
    سپاسگذارم

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      بهمن ۱۱, ۱۴۰۰ ۸:۵۶ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز، خرسندیم که رضایت شما را کسب نموده ایم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید