ایزوگام در شهرک وحدت

شرکت ایزوگام سایوند در تمامی مناطق و نقاط استان البرز دارای نمایندگی‌های متعدد به ‌منظور نصب و اجرای ایزوگام می‌باشد. این مجموعه خدمات مربوط به پخش و نصب ایزوگام را داشته و مجری تمامی انواع ایزوگام و برند های متنوع می‌باشد.

یکی از برترین نمایندگی های این مجموعه نمایندگی ایزوگام در شهرک وحدت می باشد. این نمایندگی همچون تمامی شعبات موجود در البرز دارای تکنسین‌ ها، کارشناسان و نصابان حرفه‌ ای و آزموده بوده و آماده خدمت‌ رسانی به هم ‌وطنان خویش می‌باشد.

ایزوگام در شهرک وحدت

نمایندگی ایزوگام در شهرک وحدت

ایزوگام نام تجاری عایق رطوبتی است و به‌عنوان سدی میان سازه و بام در مقابل نفوذ آب به داخل عمل می‌کند. اجرای ایزوگام بر روی بام منازل و سازه‌ ها بسیار ضروری است، زیرا عایق رطوبتی از سازه‌ها در مقابل آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند. ایزوگام ها محصولی از ترکیب قیر، پلی استر و الیاف شیشه و تی شو می‌باشند که ماده اصلی آن‌ها را قیر تشکیل می‌دهد.

طول عمر ایزوگام ها ۱۰  سال بوده و شاید به بیشتر هم برسد و این درصورتی است که ایزوگام مرغوب بوده و به بهترین نحو نصب و اجرا شده باشد.

نمایندگی ایزوگام در شهرک وحدت برترین و باکیفیت ترین خدمات پخش و نصب ایزوگام را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

مزایای استفاده از عایق رطوبتی ایزوگام

از مزایای استفاده از ایزوگام می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر سرما، گرما و حرارت خورشید اشاره کرد که در تحمل حرارت و گرما منبسط و آب نشده و در اثر سرما دچار شکستگی و ترک نمی‌شود.

همچنین می‌توان به سبکی وزن ایزوگام نسبت‌به قیر اشاره کرد. این عایق رطوبتی از قیرگونی بسیار سبک‌تر و ارزان‌تر بوده و به‌راحتی نصب و اجرا می‌شود.

ایزوگام ها به علت‌ های اشاره‌ شده به‌ تنهایی یک عایق رطوبتی کامل هستند و در ایمن‌سازی سازه‌ها در مقابل نفوذ رطوبت و نم نقش مهمی را به‌ عهده دارند. از کاربرد های ایزوگام می‌توان با عایق‌بندی تونل‌ها، ایرانیت ها، سد ها، قسمت ‌های داخلی و خارجی ساختمان ‌ها، استخرها، پارکینگ‌ های طبقاتی، باند فرودگاه ‌ها و … اشاره کرد.

نصب ایزوگام در شهرک وحدت کرجمشخصات ایزوگام مرغوب

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مشتریان در هنگام خرید ایزوگام نداشتن آگاهی کافی برای تشخیص یک ایزوگام مرغوب و استاندارد از ایزوگام نامرغوب می‌باشد که ما در این قسمت ایزوگام مرغوب را به شما معرفی کرده و شما می‌توانید تمامی این مشخصات را در ایزوگام های موجود در مجموعه پخش ایزوگام سایوند در کرج مشاهده کنید.

یک ایزوگام مرغوب باید دارای یک نشان معتبر و استاندارد بوده که مشخص‌کننده شرکت تولیدی و علامت استاندارد ‌باشد. همچنین مشخصات هایی مانند تاریخ تولید و ضخامت ایزوگام، تعداد لایه‌ها، نوع ایزوگام و وزن آن باید روی رول‌های عایق رطوبتی چاپ‌شده باشد. وزن استاندارد رول‌های ایزوگام بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم بوده و متراژ آن‌ها باید به طول ۱۰ متر و عرض ۱ متر باشد و همچنین ضخامت استاندارد ایزوگام های تک لایه ۳ میلی‌متر و ایزوگام های دولایه 3/5 تا ۴ میلی‌متر تعیین شده است. خارج از این ابعاد و وزن‌های استاندارد گفته‌شده، ایزوگام نامرغوب و تقلبی می‌باشد.

پس در هنگام خرید ایزوگام حتما ًبه نشان‌ استاندارد روی بسته‌بندی ایزوگام و مشخصات مرغوب بودن ایزوگام توجه نمایید.

بدون شک این اطمینان به شما عزیزان داده خواهد شد که تمامی ایزوگام های موجود در شرکت سایوند دارای تمامی نشان‌های استاندارد بوده و مشخصات یک ایزوگام مرغوب را دارا می‌باشند.

انواع ایزوگام در شرکت سایوند

ایزوگام ها از لحاظ ضخامت، جنس، نوع پوشش حفاظتی و شکل ظاهری  با یکدیگر متفاوت هستند. که هر کدام از آن‌ها را به‌طور جداگانه توضیح خواهیم

داد.

  • انواع ایزوگام بر اساس تعداد لایه های آن

عایق ‌های رطوبتی از لحاظ ضخامت به دو دسته تک لایه و دولایه تقسیم می‌شوند. ضخامت ایزوگام های تک لایه ۲ میلیمتر بوده و از یک لایه پلی استر تشکیل‌شده  و نازک‌تر هستند و همچنین انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت‌به نوع دو لایه خود دارند. ضخامت ایزوگام های دولایه ۴ میلی‌متر بوده و از یک لای تیشو و یک‌لایه پلی استر در آن‌ها استفاده‌شده است و دوام آن‌ها نسبت به نوع تک لایه بیشتر و انعطاف‌پذیری کمتری دارند.

  • انواع ایزوگام بر اساس ساختار آن

ایزوگام ها از لحاظ ساختار داخلی به دو دسته پلیمری و ایزوگام های دمیده تقسیم می‌شوند که ایزوگام پلیمری از قیر خالص تهیه ‌شده و ایزوگام دمیده از مازوت  تشکیل‌شده است و کیفیت کمتری نسبت‌ به ایزوگام های پلیمری دارد.

  • انواع ایزوگام بر اساس نوع پوشش محافطتی آن

عایق های رطوبتی از لحاظ نوع پوشش حفاظتی به دو دسته ایزوگام با روکش آلومینیومی و ایزوگام بدون روکش آلومینیومی تقسیم‌بندی می‌شوند.

ایزوگام های با روکش آلومینیومی در محل‌هایی به کار برده می‌شوند که در معرض تابش و حرارت مستقیم خورشید قرار دارند، مانند پشت‌بام‌ها. ولی ایزوگام های بدون روکش آلومینیومی در مواردی کاربرد دارند که در مقابل تابش مستقیم خورشید قرار نداشته باشند، مانند عایق‌بندی سرویس‌های بهداشتی.

ایزوگام ها از لحاظ شکل ظاهری به سه دسته طرحدار، معمولی و برش خورده تفکیک می‌شوند که ایزوگام طرحدار مانند ایزوگام سنگ‌ریزه ای است که جنبه تزئینی دارد و ایزوگام های معمولی که بسیار شناخته‌شده می‌باشند و ایزوگام های پرمصرفی هستند، ایزوگام های برش خورده نیز برای عایق‌بندی کارهای ظریف سقف‌های شیروانی به کار برده می‌شوند.

نصب  ایزوگام در شهرک وحدت

به‌طورکلی چگونگی نصب و اجرای ایزوگام در طول عمر آن مؤثر است، همچنین نگهداری از آن ‌هم بسیار مهم می‌باشد. برای جلوگیری از بروز هرگونه خرابی در ایزوگام بام‌ها، باید هرسال دو تا سه بار ایزوگام را از لحاظ ترک‌خوردگی، شکستگی، برآمدگی و چین‌خوردگی بررسی کرد و در صورت مشاهده هر گونه از این مشکلات، باید به‌سرعت از گسترش آن جلوگیری شود. اگر در سقف خانه هر گونه نم یا زردی را مشاهده کردید به این معناست که ایزوگام خراب‌شده و احتیاج به تعمیر دارد. دراین‌صورت با تکنسین‌ های نمایندگی ایزوگام در شهرک وحدت تماس گرفته و این افراد در کوتاه زمان ممکن مشکل را برطرف خواهند کرد.

در صورت مشکل چین خوردگی ایزوگام، نصاب قسمت چین‌خورده را توسط حرارت جدا کرده و پس‌ از زیرسازی لایه جدید را می‌چسباند.

اگر مشکل ترک‌خوردگی باشد نصاب می‌تواند یک لایه‌ی جدید روی قسمت ترک‌خورده چسبانده و یا توسط چسب‌های مخصوص قسمت ترک‌خورده را پر نماید. برای قسمت برآمدگی در ایزوگام هم همین کار را تکرار کرده و قسمت برآمده را سوراخ و یک لایه ایزوگام را در محل می‌چسبانند. اگر ایزوگام ازبین‌رفته باشد و یا به‌قدری کهنه و پوسیده باشد که کارایی خود را ازدست‌داده است، لایه کهنه را از کف جدا کرده و با رعایت اصول لایه جدید را در محل نصب می‌نمایند.

قیمت و هزینه نصب ایزوگام در شهرک وحدت

بسیاری از افراد برای پرداخت نکردن هزینه جهت ایزوگام ساختمان ‌ها و سازه ‌ها بر این باورند که خود می‌توانند بهترین عایق ‌بندی را برای بام‌ها و دیگر فاکتورها انجام دهند، درصورتی‌که نصب ایزوگام خواستار مهارت‌های لازم و افرادی خبره و کاردان جهت نصب و اجرای ایزوگام می‌باشد و این افراد برای این کار آموزش‌دیده و دوره‌ های خاصی را سپری کرده ‌اند.

اجرا و نصب ایزوگام توسط این افراد موجب صرفه‌جویی در وقت شده و از لحاظ دوام ایزوگام طی سالیان و احتیاج نداشتن به ترمیم سبب صرفه‌جویی در هزینه هم می‌شود. قیمت ایزوگام ها براساس نوع آن‌ها، شرکت تولیدی، تعداد رول‌های مورد نیاز، دارا بودن نشان استاندارد، با یکدیگر متفاوت می‌باشند. مشتریان می‌توانند به واسطه شماره 02632863166 با نمایندگی ایزوگام سایوند در شهرک وحدت تماس گرفته و پس‌ از ارائه اطلاعاتی در مورد محل نصب ایزوگام و متراژ مورد نیاز به کارشناسان از قیمت و هزینه دقیق نصب ایزوگام مطلع شوند.

نمایندگی ایزوگام در شهرک وحدت تمامی خدمات ایزوگام را به مشتریان خود ارائه داده و مشتری ‌مداری و عرضه‌ی بهترین خدمات و ارائه ضمانت‌نامه کتبی به مشتریان را جزء اهداف اصلی خود قرارداده است.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در منظریه
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در مشکین ‌دشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید