قیرگونی در کرج

اجرای قیرگونی در کرج برای عایق‌ کاری سقف، کف و دیوارهای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این امر از ورود آب باران و برف و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند.

اجرای ایزوگام در کرج ، همچنین اجرای قیرگونی در این منطقه به صورت یک لایه، دولایه و سه‌لایه برای پشت بام، سرویس بهداشتی، پی ساختمان، دیوار، استخر، مخازن آب و سایر سازه‌ها انجام می‌شود.

نصب قیرگونی در کرج و سایر مناطق همجوار باید توسط بهترین مجریان قیرگونی و متخصصان باتجربه انجام شود. مرکز پخش و نصب قیرگونی سایوند در کرج، نیروهای باتجربه را به کار گرفته است.

قیرگونی در کرج برای تمامی سطوح مسطح و شیب دار از شیروانی تا سرویس های بهداشتی و استخر قابل انجام است. قیرگونی به دلیل وجود قیرخالص و گونی درجه می‌تواند از نفوذ نم و رطوبت در یک سطح جلوگیری کند.

اجرای آن به‌صورت دو لایه ضربدری با ضخامت حدود دو تا سه سانتی متر سبب می‎‌شود تا این عایق پایداری بالایی در برابر رطوبت از خود نشان دهد.

این عایق برای آب و هوای کوهپایه‌ای استان البرز و شهر کرج که در بیشتر فصل‌ها با بارش قابل توجه‌ای رو‌به‌روست، بسیار مناسب است.

البته مهم است که این عایق رطوبتی به درستی نصب شود. این امر سبب می‌شود، قیرگونی در برابر ترک خوردن ناشی از تغییرات دمایی یا همان گرم و سرد شدن ناگهانی مقاوم باشد.

قیرگونی در کرجچرا نیازمند اجرای قیرگونی خواهیم شد؟

سقف خانه، سرویس بهداشتی، استخر، کف آشپزخانه و …. نیازمند اجرای قیرگونی هستند. در برخی از فصول سال مثل پاییز، بهار و زمستان بارش باران و برف زیاد می‌شود.بخصوص در کرج که منطقه‌ای کوهپایه‌ای است.

اگر سقف خانه ایزوگام یا قیرگونی نشده باشد به مرور این رطوبت به سقف خانه درز خواهد کرد و باعث از بین رفتن رنگ آن می‌شود.

امروزه اکثر خانه‌ها آپارتمانی و کوچک هستند. خانه‌هایی که به طور خلاقانه‌ای روی هم قرار گرفته اند اما متاسفانه این نوع خانه‌ها مشکلاتی هم دارند.

مثلا فرض کنید شما هر شب بعد از تمام شدن کارتان در آشپزخانه آن را تمیز می‌کنید. ممکن است به مرور این تمیز کردن آشپزخانه کاردستان بدهد و باعث ایجاد نم در سقف همسایه پایینی شود.

حال اگر شما قبل از این اتفاق کف آشپزخانه را قیرگونی کنید دیگر نگران نفوذ رطوبت به خانه همسایه و واردشدن خسارت به آن نخواهید بود. البته اجرای قیرگونی نیز تا حد زیادی در میزان کارایی آن تأثیر دارد.

برای اجرای قیرگونی در کرج، حتی اجرای قیرگونی در سایر مناطق آن مانند اندیشه و … نیاز است که از یک تیم متخصص و حرفه‌ای کمک گرفته شود.

اجرای قیرگونی در کرج

اجرای قیرگونی در تمام مناطق کشور نیازمند تکنیک‌ها و دانشی خاص است. مجموعه یا تکنسینی که اجرای قیرگونی را برعهده می‌گیرد باید نسبت به شرایط خاص آن منطقه و تکنیک اجرای قیرگونی در آن آشنا باشد.

شرایط آب و هوایی هر منطقه‌ای متفاوت است. بنابراین کارشناسانی که برای اجرای ایزوگام می‌آیند باید نسبت به مسائل جوی آن منطقه آگاهی کامل داشته باشند.

در این صورت می‌توانند تجهیزاتی که نیازاست را بیاورند و همچنین نسبت به میزان مواد و نحوه اجرای قیرگونی نیز تصمیم‌گیری کنند.

برای اجرای قیرگونی در کرج بهتر است از مجموعه سایوند استفاده کنید. این مجموعه سابقه‌ای درخشان و طولانی در انجام عایق‌بندی ساختمان‌های مختلف دارد. این مجموعه تمام نقاط تهران و همچنین تمامی نقاط کرج را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

قیرگونی پشت بام در کرجقیرگونی ارزان در کرج

قیمت چیزیست که همیشه در تصمیم‌های ما نقش پر‌رنگی دارد.  تلاش اغلب ما این است که هزینه‌هار ا کم کنیم. از همین رو در تلاشیم تا پول کمتری برای اجرای قیرگونی بپردازیم.

اغلب ما برای کم کردن قیمت یا باید از کیفیت مواد اولیه کم کنیم یا مواد اولیه آن را بطور مستقیم از یک مرکز پخش و نصب ایزوگام یا قیرگونی تهیه نماییم.

یا باید از یک گروه غیر حرفه‌ای استفاده کنیم اما از آن جایی که  قیرگونی یک مسئله تخصصی است و نیازمند تجربه بالایی می‌باشد لازم است از یک گروه حرفه‌ای برای انجام این کار استفاده کنیم.

بنابراین تنها راه کاهش هزینه اجرای قیرگونی در کرج ،کمک گرفتن از یک مجموعه معتبر و باسابقه است. مرکز پخش و نصب قیرگونی سایوند همواره در تلاش از تا رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.

از این رو می‌کوشد تا دستمزد مناسب و ارزان دریافت کند. همچنین از مواد مرغوب و باکیفیت برای اجرای قیرگونی در گوهردشت، اندیشه، کرج و … استفاده نماید.

سود مرکز پخش و نصب ایزوگام و قیرگونی سایوند در رضایت مشتریان است. رضایت مشتریان باعث تبلیغات مفید این مجموعه شده و می‌تواند مشتریان بیشتری برای اجرای قیرگونی به این مرکز جذب نماید.

قیرگونی در کرج

مراحل اجرای قیرگونی در کرج

قیرگونی، از جمله رایج‌ ترین روش‌ های عایق کاری است و از آن جهت پوشش دهی بسیاری از بخش‌ های ساختمانی به‌ کار برده می‌ شود. از جمله مراحل اجرای قیرگونی در کرج توسط نصابان شرکت سایوند نیز می‌ توان به مراحل ذیل اشاره نمود:

  • برای اجرای قیرگونی در کرج، ابتدا تکنسین‌ های شرکت سایوند، تمامی اشیاء، زباله و غیره را از روی سطح مورد نظر جمع‌آوری کرده و سطح را به طور کاملاً یکنواخت و خشک، برای اجرای قیرگونی آماده‌ سازی می‌ نمایند.
  • مرحله بعدی برای زیرسازی کار، از ملات ماسه و سیمان استفاده کرده و آن را به‌ طور کامل بر قسمت مورد نظر برای قیرگونی پخش می‌ کنند. استفاده از ملات سیمان بر روی سطح، به‌ منظور پوشاندن ترک خوردگی‌ ها و درز های موجود بر قسمت مورد نظر بوده و پس‌ از خشک شدن آن، از قیر ۶۰ _ ۷۰ درصد برای قیر گونی استفاده می‌ نمایند.
  • در مرحله بعدی پس‌ از اندود کردن سطح مورد نظر توسط قیر، از یک لایه گونی خشک استفاده کرده و آن را به‌ طور کاملاً یکنواخت بر روی قیر پهن می‌ نمایند.
  • در مرحله آخر نیز مقداری لازم از قیر نرم و سفت را با یکدیگر ترکیب کرده و بر روی گونی اجرا می‌ کنند.

نکات مهم در اجرای قیرگونی در کرج

از جمله نکات بسیار مهم در اجرای قیرگونی در کرج، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از مهم‌ ترین نکات قبل‌ از اجرای قیرگونی، جمع‌آوری اشیاء نوک‌ تیز و مزاحم بر روی سطح مورد نظر است. سهل‌انگاری در جمع‌آوری زباله و گرد و خاک از روی سطح، می تواند میزان چسبندگی قیر به سطح را کاهش داده و سبب ایجاد ترک و یا نشت آب به داخل سازه شود.
  • در هنگام انجام قیرگونی در کرج، استفاده از تجهیزات، لباس‌ ها و وسایل ایمنی بسیار الزامی است.
  • اجرای عایق رطوبتی قیرگونی بر روی سطح مورد نظر، دارای دوام و طول عمر مناسبی است و در صورت عملکرد استاندارد آن‌، باید از قیر های بسیار باکیفیت و مناسب استفاده نمایید.
  • لازم به ذکر است که شرکت ایزوگام سایوند، در عایق‌ کاری های رطوبتی خود در کرج، از ایزوگام و قیر های بسیار با کیفیت همراه با قیمت مناسب استفاده نموده و با بهره‌مندی از تکنسین های بسیار مجرب، به‌ طور کاملاً حرفه‌ ای اجرا می‌ نماید.
  • در هنگام اجرای گونی در آخرین مراحل عایق کاری، گونی ها را در مسیر آبرو ها برش داده و برای جلوگیری از نشت آب در این قسمت ها، گونی ها را تا کمی داخل آبراه‌ ها ادامه دهید.
  • از پاره شدن گونی ها در هنگام عایق کاری جلوگیری نمایید.
  • تمامی رطوبت موجود در محل عایق‌ کاری قیرگونی را از بین ببرید.
  • برای جلوگیری از آسیب به عایق رطوبتی قیرگونی، یک لایه سیمان بر روی آن اجرا نمایید.

همه چیز درباره‌ قیرگونی در کرج

قیرگونی در کرج پس‌ از عایق‌ کاری ایزوگام، از جمله متداول ترین روش‌ های عایق‌ کاری سطوح محسوب می‌ شود و برای پوشش دهی بسیاری از بخش‌ های ساختمانی نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرد. عایق رطوبتی قیرگونی، بسیار مناسب برای پوشش‌ دهی محیط‌ ها و فضا های بسیار کوچک بوده و پس‌ از خشک شدن، سطحی نفوذناپذیر را در مقابل آب و رطوبت ایجاد می‌ نماید. تکنیسین‌ ها و نصابان شرکت سایوند نیز در هنگام اجرای قیرگونی در بخش‌ های گوناگون ساختمانی، تمامی مراحل اجرایی را به‌ طور کاملاً استاندارد رعایت نموده و با بهره‌مندی از تجهیزات و لباس‌ های ایمنی و همچنین ابزارآلات کارآمد، عایق رطوبتی قیرگونی را اجرا کرده و جهت اطمینان از نفوذناپذیری آن نیز در پایان کار آن را تست می‌ نمایند.

از جمله مزایای قیرگونی در عایق‌ بندی سطوح در کرج نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیمت مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه
  • نصب و اجرای آسان
  • مناسب برای محیط‌ های کوچک همچون حمام، سرویس‌ های بهداشتی، آشپزخانه و غیره
  • نفوذ ناپذیری مناسب در برابر رطوبت
  • عدم نیاز به مصالح و ابزارآلات خاص
  • تعمیر و تعویض آسان

قیمت اجرای قیرگونی در کرج

عوامل زیادی اجرای قیرگونی در کرج را تحت تأثیر قرار می‌دهند. اما این عوامل در هزینه اجرای قیرگونی دخیل نیستند. آنچه این موضوع را تحت تأثیر قرار می‌دهد متراژ محلی است که قصد عایق بندی آن را دارید. البته کیفیت متریال و مواد اولیه به کار رفته در تولید دو عنصر قیر و گونی نیز با موضع قیمت در ارتباطند.

برای کاهش هزینه اجرای قیرگونی می‌توانید از خدمات مرکز پخش و نصب ایزوگام و قیرگونی سایوند استفاده نمایید. این مرکز با تهیه مواد اولیه از تولیدکننده اصلی و عرضه مستقیم آن به مشتریان توانس ته است قیمت اجرای قیرگونی را تا حد ممکن پایین بیاورد.

نتیجه گیری

مرکز پخش و اجرای قیرگونی سایوند یکی از بهترین و متخصص ترین مراکز در اجرای قیرگونی در کرج و تهران است. این مجموعه با سال ها تجربه در اجرای قیرگونی می‌تواند بهترین متریال و تکنسین‌ها را در اختیار شما قرار دهد.

استفاده از قیرگونی ارزان در کنار بهره‎‌مندی از متریال باکیفیت و نصب صحیح آن، همواره میسر نیست. اما مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند با تهیه این متریال از تولید کننده اصلی و عرضه مستقیم آن به مشتری توانسته است؛ این دو فاکتور را با هم در اخییار مشتریان این مرکر قرار دهد.

برچسب ها
نوشتهٔ بعدی
اجرای قیرگونی در اندیشه
نوشتهٔ پیشین
کاربردهای ایزوگام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید