ایزوگام در سیمین ‌دشت

شرکت ایزوگام سایوند جزء بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های پخش و نصب ایزوگام در تمامی مناطق استان البرز بوده و این خدمات را تنها در مرکز استان البرز محدود نکرده، بلکه به تمامی مناطق و حاشیه های این استان به‌خصوص ایزوگام در سیمین ‌دشت کرج ارائه می نماید.

شرکت سایوند تمامی خدمات ایزوگام از جمله پخش، نصب و ترمیم ایزوگام را به‌عهده داشته و دارای ماهرترین و باتجربه‌ترین تکنسین‌ها در زمینه خدمات ایزوگام می‌باشد.

ایزوگام در سیمین ‌دشت

نمایندگی ایزوگام در سیمین دشت

هر سطح و سازه‌ای که به‌طور دائم در مقابل بارش باران، برف و تابش مستقیم نور خورشید قرار داشته باشد احتیاج به یک عایق مداوم و کارآمد دارد. برای مثال در فصل‌های بارش، بام منازل باید عایق‌کاری شوند تا از نفوذ آب باران به داخل جلوگیری کند، این عایق را ایزوگام می‌نامند. در ساخت‌وساز ساختمان‌ها و بسیاری از سازه‌ها استفاده از عایق رطوبتی یک جنبه اساسی و بسیار مهم است .

مواد عایق رطوبتی یا همان ایزوگام، سقف منازل را از نشت‌های احتمالی محافظت کرده و به‌عنوان مانعی بین ساختمان، باران و برف عمل می‌کند، بدین‌گونه ساختمان توسط عایقی محافظت می‌شود که بسیار بادوام بوده و هیچ‌گونه نشتی نداشته و باعث تشکیل کپک و قارچ نمی‌شود و عملکرد با کیفیت خود را از دست نمی‌دهند، ولی در مقابل اگر عایق‌بندی بام ساختمان به‌طور کامل و به‌درستی انجام نشود هنگام بارندگی و برف آب به داخل سقف نشت می‌کند.

عایق‌کاری باید توسط افراد متخصص و با استفاده از تجهیزات و مصالح درست و مناسب انجام شود که نمایندگی ایزوگام  در سیمین ‌دشت این خدمات را به‌طور کاملاً دقیق و ماهر توسط تکنسین‌های مجرب به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مواد تشکیل دهنده ایزوگام

ایزوگام ها از سه ماده اصلی به نام‌ های تیشو، پشم‌ شیشه و قیر تشکیل‌شده‌اند که ماده اصلی آن‌ها را قیر تشکیل می‌دهد، زیرا به‌علت پرکاربرد بودن آن و خاصیت عایقی آن در مقابل نفوذ آب و ضد آب بودن و صرف در  هزینه از جنبه مهمی برخوردار است.

نصب ایزوگام در سیمین دشت کرج

جهت نصب ایزوگام در سیمین‌دشت، تکنسین‌ها تمامی نکات ایمنی را رعایت کرده و به علت استفاده از مشعل برای نصب ایزوگام، تمامی اجسام قابل‌ اشتعال را از محل خارج می‌کنند. متخصصان در طول فرآیند اجرا و پس‌ از پاک‌سازی بستر اجرای ایزوگام و خشک نمودن محیط کار، رول‌های ضد آب را باز کرده و آن‌ها را روی سطح قرار می‌دهند. برای شروع مشعل‌ها را روشن کرده و به سطح بام و سطح عایق حرارت داده می‌شود به‌طوری‌که مقداری از سطح زیرین عایق کمی نرم شده و با حرکت دادن آرام رول ایزوگام، عایق رطوبتی را به سطح بام می‌چسبانند. این کار باید بسیار حرفه‌ای و محکم انجام شود، زیرا کوچک‌ترین حباب و یا درزی بین لایه‌های ایزوگام می‌تواند باعث نشتی و یا شکستگی عایق شود. پس‌از چسباندن اولین رول رول‌های دیگر باید هم‌پوشانی شوند، به‌طوری‌که رول دوم بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر روی رول دیگری آمده و به‌طور کامل جوشکاری می‌شود و در لبه بام‌ها، ایزوگام را تا مقداری از دیواره‌ی بام کشیده و با استفاده از جوشکاری عایق را به دیوار می‌چسبانند تا از نفوذ آب به داخل جلوگیری کنند.

از جمله وسایل و تجهیزات کاربردی در نصب و اجرای ایزوگام می‌توان به شعله ،دستکش نسوز، کمچه و ماله، فندک جرقه‌ای، طناب و قرقره، تیغ موکت بری، کپسول آتش‌نشانی، عینک و کفش و کلاه ایمنی اشاره کرد.

مزایای استفاده از ایزوگام

از جمله مزایای بی شمار این عایق رطوبتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

  • مقاوم در برابر حرارت: عایق رطوبتی سطح قیری و یکپارچگی خود را در آب‌وهوای گرم و آفتابی از دست نمی‌دهد.
  • انعطاف‌پذیری بالا: قیر در ایزوگام به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارد، می‌تواند هر شکلی را به خود بگیرد، بنابراین مقاومت بالایی داشته و در آب‌وهوای سخت ترک نخورده، فرونمی‌رود و نمی‌شکند، و در صورت برخورد  اشیای سنگین پاره نشده و نمی‌شکند.
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی: این نوع عایق رطوبتی در مقابل مواد شیمیایی مقاوم بوده و دچار سوراخ یا خراب شدگی نمی‌شود.
  • ضدآب بودن: ایزوگام به دلیل خاصیت ضدآبی خود به‌عنوان یک عایق رطوبتی از سقف و سازه‌های شما در برابر نفوذ آب جلوگیری می‌کند.
  • راحتی در نصب و مقرون‌به‌صرفه بودن: نصب ورقه‌های ایزوگام به‌علت پایین بودن هزینه و ازآنجایی‌که مدت‌زمان زیادی دوام می‌آورد و نیازی به تعویض آن نیست ،بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

جهت دریافت لیست قیمت انواع ایزوگام کلیک کنید.

کاربرد های ایزوگام در سیمین‌دشت

کاربردهای ایزوگام بر اساس نوع محل و نوع سازه بسیار متفاوت بوده و همچنین بسته به شرایط آب‌وهوایی و محیط اطراف، کاربردهای آن‌ها متنوع می‌باشد. از کاربردهای ایزوگام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: استفاده از آن در استخرها، بام منازل، ایرانیت، مخازن آب، دیواره داخل تونل‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سدها، شیروانی‌ها، پل‌های هوایی، باند فرودگاه‌ها، آشپزخانه‌ها، پارکینگ‌ها و لوله‌های آب‌، نفت و گاز.

عایق‌بندی استخر ها توسط ایزوگام به‌منظور جلوگیری از نفوذ آب به داخل دیواره‌ها و کف استخر انجام می‌شود تا دیواره‌ها و کف دچار ترک نشده و شکل و ساختمان خود را از دست ندهد.

 در تونل‌ها استفاده از عایق رطوبتی جهت آب‌بندی تونل‌ها و جلوگیری از نفوذ آب به داخل تونل استفاده می‌شود و از بروز حوادث و ترک‌خوردگی دیواره ها و سقف تونل جلوگیری کرده و باعث کاهش هزینه در تعمیر و دوام و استحکام تونل را افزایش می‌بخشد.

نصب ایزوگام در سیمین دشتبهترین شرکت پخش و نصب ایزوگام در سیمین‌ دشت

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک ایزوگام خوب مواد اولیه به کار برده شده در آن می‌باشد که باید کاملاً مرغوب بوده و براساس استانداردهای تعیین‌شده باشد. درواقع این مواد اولیه باکیفیت می‌باشد که یک عایق رطوبتی بادوام و استاندارد را تشکیل می‌دهد که نمایندگی ایزوگام سایوند در سیمین ‌دشت بهترین ایزوگام ها را با استانداردهای معین شده و با کیفیت‌های عالی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله این شرکت ها میتوان به ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق، ایزوگام صدف بام، ایزوگام اکسیر، ایزوگام یلما، ایزوگام دلیگون و … اشاره کرد.

از دیگر خصوصیات یک ایزوگام مرغوب می‌توان به مقاومت، وزن و ضخامت لایه‌های ایزوگام اشاره کرد که ضخامت باید در تمامی قسمت‌های لایه‌های ایزوگام یکسان بوده و وزن ایزوگام از چهل کیلو گرم کمتر و از چهل و دو کیلوگرم بیشتر نباشد. همچنین تعداد لایه‌های ایزوگام، قیمت مناسب، طول عمر بالا و نحوه بسته‌بندی محصول و دارا بودن نشان استاندارد، مقاومت در برابر سرما و گرما، انعطاف‌پذیری و قابلیت استفاده بر سطوح مختلف برحسب تعداد لایه‌ها از دیگر خصوصیات یک ایزوگام مرغوب می‌باشند.

قیمت ایزوگام در سیمین‌دشت

هزینه ایزوگام نسبت به محل به کار برده شده و نوع آن متفاوت می‌باشد. برای مثال بامی که متراژ بالایی داشته و ایزوگام بیشتری را مصرف می‌کند و نوع ایزوگامش دو لایه می‌باشد، نسبت به سرویس بهداشتی که متراژ کمتری داشته و ایزوگام مصرفی آن تک لایه است متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید برای اطلاع دقیق‌تر از هزینه ایزوگام، با استفاده از شماره 02632863166 با مجموعه مرکز پخش و نصب ایزوگام در سیمین‌دشت تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چرا نمایندگی ایزوگام در سیمین ‌دشت سایوند؟

شرکت سایوند ارائه‌دهنده باکیفیت‌ترین خدمات ایزوگام در کلان‌شهرهایی نظیر ایزوگام در تهران، ایزوگام در البرز و قم بوده که یکی از نمایندگی‌های آن در منطقه سیمین‌دشت کرج آماده خدمت‌رسانی در زمینه پخش، نصب و اجرای ایزوگام به مشتریان می باشد.

این شرکت تمامی خدمات از جمله ایزوگام بام‌ها و سازه‌ها، قیرگونی، آسفالت، تعمیر و آب‌بندی سرویس‌های قدیمی و پشت‌بام‌های قدیمی، زیرسازی و شیب بندی بام‌ها، را توسط تیمی مجرب و ماهر به عهده می گیرد.

از مزایای استفاده از خدمات مجموعه سایوند در سیمین‌دشت می‌توان به‌سرعت عمل تیم کاری، استفاده از بهترین و بروزترین تجهیزات نصب، بالاترین کیفیت اجرا و کالا، دارا بودن پرسنل مجرب، دریافت کمترین هزینه در مقابل کیفیت کار و پشتیبانی مشتریان و خدمات پس‌از فروش و ارائه ضمانت‌نامه به مشتری اشاره کرد.

به‌طورکلی شرکت ایزوگام سایوند در تلاش است تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در زمینه ایزوگام و عایق رطوبتی به مشتریان خود ارائه دهد.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در مشکین ‌دشت
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در اشتهارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید