نمایندگی ایزوگام شرق در کرج

با توجه به این‌که امروزه مراکز پخش‌ و نمایندگی‌های بسیار زیادی در شهر کرج، مناطق و حومه آن در زمینه ارائه خدمات ایزولاسیون فعالیت دارند ما در این مقاله قصد داریم شما عزیزانی که ساکن شهر بزرگ کرج و هر منطقه‌ای از آن هستید مرغوب‌ترین برندهای ایزوگام و همچنین نمایندگی‌های این برندها را بشناسید تا به‌آسانی بتوانید با مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی به منطقه زندگی خود بهترین دریافت خدمات ایزولاسیون را از آنان داشته باشید.

یکی از مرغوب‌ترین و بهترین ایزوگام های تولیدی در کشورمان ایزوگام شرق است که مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند نمایندگی این برند در کرج و تمام مناطق آن را داراست.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند طی چندین سال سابقه معتبر و حرفه‌ای خود همواره بهترین و مرغوب‌ترین برندهای ایزوگام را در پخش خود به مشتریانش ارائه داده است.

ایزوگام سایوند با اطمینان این عایق مرغوب را به مشتریان خود پیشنهاد و ارائه می‌دهد.

نمایندگی ایزوگام شرق در کرجکیفیت ایزوگام شرق

همان‌طور که جهت پوشش‌دهی و عایق‌بندی سطوح مختلف در برابر عوامل محیطی گوناگون مثل بارش در فصول سرد سال و تابش مستقیم نور خورشید ایزوگام به کار برده می‌شود باید از عایقی استفاده کرد که دوام و ماندگاری مطمئن و طولانی‌مدت داشته باشد.

باید ایزوگامی را برای نصب خریداری کنیم که طی چندین سال عمر مفید آن خیالمان کاملاً از بابت دوام و مقاومت عایق آسوده باشد.

اما چه فاکتورهایی برای دوام و ماندگاری یک عایق مهم و تاثیرگذار هستند؟

فاکتورهای یک ایزوگام مرغوب

یکی از مهم‌ترین فاکتور دوام و مقاومت یک پوشش کیفیت آن است. درواقع یک عایق باکیفیت از مواد اولیه مرغوب و استاندارد تهیه می‌شود، به‌همین دلیل در هنگام خرید ایزوگام باید از کیفیت و مرغوبیت عایق کاملاً مطمئن و آسوده‌خاطر باشیم. بدون‌شک یکی از عایق‌هایی که می‌توانید با اطمینان خریداری کنید ایزوگام شرق از مراکز نمایندگی و پخش ایزوگام در کرج یعنی مجموعه سایوند می‌باشد. عایق‌های تولیدی با این برند تماماً از مواد اولیه مرغوب و استاندارد از جمله قیر خالص که مهم‌ترین عامل در چسبندگی ایزوگام و دوام آن است تولید شده‌اند.

به دلیل نوسان قیمت و هزینه بالای قیر خالص به‌هیچ‌عنوان فریب قیمت پایین و ارزان ایزوگام را از تولیدی‌ها و پخش های مختلف نخورید، زیرا بسیاری از شرکت‌ها به دلیل بالا بودن قیمت قیر مرغوب و خالص از پودرهای معدنی و سایر مواد نامرغوب به جای قیر در تولید عایق های خود استفاده می‌کنند که نتیجه آن کاهش کیفیت ایزوگام و دوام آن است درنتیجه عایق را با قیمتی بسیار ارزان در دسترس مشتریان قرار می‌دهند.

ایزوگام شرق تماماً از مواد اولیه مرغوب و به میزان استاندارد تولید شده‌اند و از ابعاد، وزن و ضخامت استاندارد برخوردار هستند.

با توجه به نیاز مشتریان عزیز و متناسب با محیطی که می‌خواهید آن را عایق کنید، شرایط اقلیمی که در آن قرار دارید، انتظاری که از دوام آن به نسبت ضخامت و وزن ایزوگام دارید عایق متناسب با نیاز شما عزیزان در تولیدی ایزوگام شرق تولید شده است و توسط نمایندگی‌ آن، پخش و نصب ایزوگام سایوند در دسترس مشتریان عزیز قرار داده می شود‌.

یکی از راهکارهایی که می‌توان از مرغوبیت ایزوگام خریداری‌شده کاملاً مطمئن و آسوده‌خاطر شد توجه به نشان استاندارد و خدمات پس‌ از فروش عایق است. ایزوگام های شرق دارای نشان استاندارد و خدمات پس‌از فروش یعنی ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه هستند.

شما عزیزان می‌توانید با توجه و مشاهده مشخصات درج‌شده بر روی فیلم پلی‌اتیلن ایزوگام مثل تاریخ تولید ایزوگام، مشخصات آن، نشان استاندارد عایق می‌توانید کاملاً با اطمینان از مرغوبیت ایزوگام آن را از نمایندگی ایزوگام شرق در کرج، مرکز پخش سایوند تهیه نمایید.

هزینه ایزوگام شرق

به‌طورکلی محاسبه هزینه ایزوگام نصب‌شده عبارت است از :

متراژ ایزوگام به کار برده شده ضربدر قیمت روز هر متر ایزوگام.

شما عزیزان با تهیه ایزوگام های شرق از مجموعه معتبر سایوند مرغوب‌ترین ایزوگام ها را با مناسب‌ترین هزینه‌ها تهیه کرده‌اید.

با توجه به مرغوبیت ایزوگام های تولیدی ایزوگام شرق هزینه تهیه آن بسیار مناسب و مرقون به‌صرفه می‌باشد.

شما عزیزان با پرداختن هزینه تهیه یک ایزوگام مطمئن و مرغوب از متحمل شدن هزینه‌های اضافی در طول استفاده از عایق معاف می‌شوید. زیرا با نصب ایزوگام استاندارد و باکیفیت دیگر نیازی به تعویض و یا تعمیر عایق به دلیل بی‌کیفیت بودن آن نخواهید شد و می‌توانید روی دوام و کارایی آن طی عمر مفید ایزوگام حساب کنید.

با تهیه ایزوگام شرق از نمایندگی آن در کرج کاملاً آسوده‌خاطر باشید که اگر هرگونه اتفاقی در کاهش کیفیت ایزوگام رخ دهد می‌توانید از خدمات پس‌ از فروش آن به‌آسانی استفاده کنید.

نصب ایزوگام در کرج

شما عزیزان با تهیه ایزوگام شرق از نمایندگی آن در کرج می توانید بهترین خدمات نصب آن را نیز از مرکز نصب ایزوگام سایوند در کرج دریافت نمایید. به طور کلی در تهیه و اجرای یک ایزوگام چگونگی نصب عایق نقش بسیار مهمی می دارد، زیرا دوام و طول عمر عایق تا حد بسیار زیادی به نحوه نصب عایق بستگی دارد. در صورت اهمیت ندادن به این‌موضوع و نصب غیراصولی عایق طول عمر آن به‌شدت کاهش می‌یابد و حتی کیفیت و مرغوبیت عایق نیز نمی‌تواند تأثیری بر دوام آن داشته باشد.

عمرمفید عایق شرق

به‌طورکلی طول عمر یک عایق مرغوب و استاندارد بین ۱۰ تا ۱۵ سال می‌باشد. برای افزایش کیفیت ایزوگام و طول عمر آن چگونگی استفاده از عایق و نحوه نگهداری از آن بسیار مهم و موثر می‌باشد.

سوراخ شدن ایزوگام به هر دلیلی و یا کنده شدن آن به‌شدت کیفیت آن را کاهش می‌دهد، درنتیجه حتماً باید مانع از برخورد وسایل نوک‌تیز و یا قرار دادن وسایل سنگین روی عایق نصب‌شده شوید. نکته مهم دیگر در کاهش کیفیت ایزوگام ریختن فضولات حیوانی و پرندگان بر روی ایزوگام نصب‌شده مثل ایزوگام پشت‌بام است. درنتیجه شما عزیزان می‌توانید گهگاهی با نظافت کردن عایق نصب‌شده مانع از خراب شدن ایزوگام شوید.

در صورت اقدام به تعویض عایق موردنظر شما عزیزان و همچنین تعمیر آن پخش ایزوگام سایوند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

پس اگر ساکن کرج و یا هر منطقه‌ای از آن هستید با شماره تلفن‌های ما تماس بگیرید و با مراجعه به نمایندگی ایزوگام شرق در کرج یعنی مجموعه سایوند مرغوب‌ترین ایزوگام ها را با مناسب‌ترین هزینه‌ها از آن تهیه نمایید و آسوده‌ خاطر از دوام آن طی طول عمر مفید عایق باشید.

نوشتهٔ بعدی
هر آنچه لازم است از عایق رطوبتی ایزوفیکس پلاس بدانید
نوشتهٔ پیشین
نمایندگی ایزوگام دلیجان در کرج سایوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید