لیست قیمت انواع ایزوگام

تعیین لیست قیمت انواع ایزوگام بر اساس موارد مختلفی انجام می شود. در واقع میتوان گفت فاکتورهای متفاوتی در قیمت گذاری انواع ایزوگام مؤثر هستند، که وجود و یا عدم وجود هر کدام از این فاکتور ها روی هزینه تعیین شده برای ایزوگام اثر خواهد گذاشت.

لیست قیمت ایزوگامفاکتور های مؤثر در تعیین قیمت ایزوگام

همانطور که گفته شد مؤلفه های بسیار زیادی در تعیین قیمت نهایی ایزوگام مؤثر هستند که از جمله این فاکتور ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

• نوع و برند ایزوگام

معمولاً توصیه می شود جهت تهیه انواع ایزوگام، از برند های محبوب و معروف خرید خود را انجام دهید. از جمله این برند ها میتوان به ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق، ایزوگام صدف بام، ایزوگام بام گستر 117، ایزوگام سراپوش دلیجان و … اشاره نمود.
محبوبیت این برند ها بصورت یک شبه به دست نیامده اند و بر اساس سال ها تحقیق و بررسی و ارائه انواع ایزوگام های مرغوب که رضایت مشتریان را در پی داشته است توانسته اند به برند های اصلی و اساسی ارائه دهنده انواع ایزوگام تبدیل شوند.

• مواد اولیه تشکیل دهنده ایزوگام

از اصلی ترین مواد اولیه تشکیل دهنده ایزوگام میتوان به قیر با خلوص 60 الی 70 درصد اشاره کرد. بدون شک درصورت استفاده از قیر مرغوب میتوان به یک ایزوگام مرغوب دست پیدا کرد. قیر مرغوب معمولاً قیمت بالایی دارد و از این رو میتوان گفت استفاده از آن در ساخت ایزوگام سبب رسیدن به یک ایزوگام مرغوب با قیمتی معقول و مناسب خواهد شد.
در بعضی از موارد برخی تولید کنندگان ایزوگام های متفرقه ممکن است جهت کاهش هزینه های تمام شده در ساخت ایزوگام، به جای استفاده از قیر از موادی همچون پودر سنگ استفاده کنند. این امر سبب کاهش قیمت ایزوگام در کنار کاهش شدید کیفیت آن خواهد شد. این نوع از ایزوگام ها نه تنها دارای کیفیت نبوده بلکه عمر بسیار کوتاهی داشته و درصورت خرید و پرداخت هزینه نصب آن، بدون شک خیلی زود مجبور به تعویض و هزینه مجدد برای خرید و نصب ایزوگام خواهید بود، در نتیجه توصیه می شود با تهیه ایزوگام های محبوب و مرغوب از خود این شرکت ها و یا نمایندگی های مجاز آن ها ایزوگام مناسب خود را با مناسب ترین هزینه ممکن تهیه نموده و خیال خود را برای مدت زمانی 10 الی 15 ساله راحت کنید.

• ضمانت نامه و بیمه نامه

درصورت خرید ایزوگام از برندهای مرغوب بدون شک میتوانید از خدمات پس از فروش این شرکت ها نیز بهره مند شوید که ارائه ضمانت نامه و بیمه نامه کتبی و … می باشد.

لیست قیمت روز انواع ایزوگام

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند با دارا بودن نمایندگی تمامی ایزوگام های موجود در کشور به عنوان یک مرکز معروف و معتبر پخش و نصب ایزوگام در کرج جدول زیر را جهت ارائه قیمت روز انواع ایزوگام های موجود در این مرکز تهیه و جهت اطلاع شما عزیزان ارائه نموده است تا بتوانید ایزوگام مورد نیاز خود را با خیالی آسوده از این مرکز تهیه نموده و از خدمات نصب ایزوگام این مجموعه باسابقه توسط نصابان حرفه ای ایزوگام بهره مند شوید.

ردیف

نام ایزوگام مدت زمان ضمانت

قیمت ایزوگام

1

بام گستر 117 دلیجان ایزوگام 15 سال

لطفاً تماس بگیرید.

2

ایزوگام شرق مشهد

15 سال

لطفاً تماس بگیرید.

3

سراپوش دلیجان ایزوگام

15 سال

لطفاً تماس بگیرید.

4

پشم شیشه ایران دلیجان ایزوگام 15 سال

لطفاً تماس بگیرید.

5

ایزوگام صدف بام دلیجان 15 سال

لطفاً تماس بگیرید.

6

سایه گستر دلیجان ایزوگام 10 سال

لطفاً تماس بگیرید.

7

پشم شیشه نور دلیجان ایزوگام

10 سال

لطفاً تماس بگیرید.

8

ایزوگام صدف گام دلیجان

10 سال

لطفاً تماس بگیرید.

9

سپهر گستر دلیجان ایزوگام 10 سال

لطفاً تماس بگیرید.

10

جهان بام دلیجان ایزوگام 10 سال

لطفاً تماس بگیرید.

11

وطن بام دلیجان ایزوگام

10 سال

لطفاً تماس بگیرید.

12

ایزوگام الوند آسیا دلیجان

10 سال

لطفاً تماس بگیرید.

و بسیاری ایزوگام های دیگر که جهت اطلاع از قیمت آن ها تنها کافیست با کارشناسان ایزوگام سایوند با شماره 02632863166 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

قیمت ایزوگام با نصب

در مجموعه ایزوگام سایوند، نصب تمامی ایزوگام ها توسط نصابان متخصص و باسابقه جهت دریافت مطلوب ترین نتیجه ممکن انجام می شود. بسته به محلی که قصد نصب ایزوگام در آن را دارید تنها کافیست با نمایندگی های ایزوگام سایوند تماس حاصل نموده و بر اساس متراژ محل مورد نظر استعلام قیمت خود را دریافت نمایید.
هزینه نصب ایزوگام تعیین و توافق شده به هزینه ایزوگام خریداری شده اضافه می شود.
مرکز ایزوگام سایوند به عنوان بهترین مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج با ارائه قیمت های رقابتی و منصفانه آماده ارائه خدمات فروش و نصب ایزوگام به شما مشتریان گرامی است.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در جهانشهر
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در باغستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید