ایزوگام البرز

حتماً تاکنون نام ایزوگام البرز زیاد به گوش شما خورده است. صنعت ایزوگام و قیرگونی نیز اصطلاحات خاص خود را دارد که همگی ما با آن آشنا نیستیم. این امر سبب می‌شود که استفاده از برخی واژه‌ها در این صنعت، اندکی برای ما گیج‌کننده باشد.

این امر سبب می‌شود که با شنیدن واژه‌ای مانند ایزوگام البرز، سؤالاتی نظیر ایزوگام البرز چیست و … در ذهن ما ایجاد شود. بطورکلی ایزگام البرز را می‌توان یک برند تولید کننده ایزوگام دانست که حدود ده سالی است که در زمینه تولید، توزیع و بسته بندی انواع عایق رطوبتی فعالیت می‌کند.

نمایندگی ایزوگام البرز در کرجیکی از این عایق‌های رطوبتی ایزوگام است که شرکت تولید عایق رطوبتی البرز در زمینه تولید آن بسیار خوب عمل کرده است. رضایت مشتریان از محصولات البرز سبب شده است تا افراد زیادی به دنبال استفاده از عایق رطوبتی تولید شده توسط این برند شناخته شده و مرغوب باشند.

ایزوگام کرج  نیز یکی از بهترین عایق‌های رطوبتی تولید شده در بازار است که در تمام شهرهای ایران طرفداران زیادی را دارد. در ادامه این مطلب به نمایندگی‌ها و قیمت این عایق رطوبتی مشهور اشاره خواهیم کرد.

ایزوگام البرز دلیجان

واژه دلیجان یا همان شهر دلیجان در صنعت ایزوگام بسیار آشنا است. بطورکلی می‌توان دلیجان را مرکز ایزوگام در ایران دانست. این شهر یکی از تولیدکنندگان اصلی ایزوگام در سطح کشور است و بهترین ایزوگام‎‌های بازار متعلق به دلیجان است. از جمله این برند های معروف، محبوب و مرغوب میتوان به ایزوگام صدف بام دلیجان، ایزوگام البرز دلیجان، ایزوگام دلیجان و … را نام برد.

در این بین یکی از بهترین ایزوگام‌های بازار نیز ایزوگام البرز است که با نام ایزوگام البرز دلیجان شناخته می‌شود. تولید این ایزوگام در سال 88 در شهرستان دلیجان آغاز شده است. کیفیت این عایق رطوبتی به‌گونه‌‍ای است که در عرض چند سال توانسته است در کل کشور مورد استقبال قرار گیرد و بتواند به خود مشتری جذب کند.

بسیاری از مجریان ایزوگام برای اجرای ایزوگام در پشت بام، ایزوگام کرج را پیشنهاد می‌دهند. چراکه کیفیت ایزوگام و مواد اولیه به کار رفته در آن به‌گونه‌ای است که می‌تواند برای مدت طولانی و بدون اشکال برای شما کار کند.

نمایندگی نصب ایزوگام در کرج و تهران

این برند از ایزوگام در تهران و کرج از طرفداران زیادی برخوردار است. از همین رو بسیاری از مراکز پخش و نصب ایزوگام به دنبال آن هستند. یکی از بهترین روش‌ها برای خرید ایزوگام ارزان خرید از نمایندگی معتبر پخش و نصب ایزوگام است.

در اینصورت می‌توان ایزوگام اصل و باکیفیت تولید شده در دلیجان را با قیمت مناسب خریداری کنید. به‌عبارتی خرید از نمایندگی فروش این ایزوگام در کرج و تهران به‌منزله خرید از تولید کننده اصلی است.

از آنجایی که این نمایندگی‌ها ایزوگام باکیفیت را از تولیدکننده اصلی دریافت می‌کنند، می‌تواند آن را با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار دهند. حال اگر شما از یک شرکت پخش و نصب ایزوگام بخواهید که کار اجرای آن را نیز بر عهده بگیرد، قطعاً قیمت تمام شده آن برای شما خیلی کمتر خواهد بود.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند، نمایندگی تأمین ایزوگام کرج در استان البرز و استان تهران است. این مرکز برای اجرای ایزوگام از محصول باکیفیتی که از تولید کننده اصلی تهیه شده است استفاده می‌نماید.

نصب ایزوگام در البرزنصب تخصصی ایزوگام در البرز

نصب ایزوگام در البرز نیاز است که توسط افراد دارای تخصص و تجربه در زمینه نصب این عایق رطوبتی انجام شود. در صورت نصب توسط افراد غیر حرفه ای و فاقد تخصص سطح عایق دچار تاول و برآمدگی می شود. این موضوع عمر مفید عایق رطوبتی ایزوگام را تا حد بسیار  زیادی کاهش می دهد زیرا سطح بالا آمده دچار شکستگی و ترک می شود و این ترک ها سبب نفوذ آب به قسمت های زیرین و در نتجیه خرابی و کاهش عمر مفید ایزوگام می شود. جهت افزایش طول عمر مفید ایزوگام بهتر است نصب آن را به نصابان متخصص مجموعه سایوند که همگی دارای چندین سال سابقه در این حوزه هستند بسپارید. لازم به توضیح است مرکز پخش و نصب ایزوگام البرز از بهترین و باسابقه ترین نصابان متخصص این عایق رطوبتی در سرتاسر استان البرز بهره می برد، از این رو میتواند خدمات نصب حرفه ای و تخصصی این عایق رطوبتی را با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت ممکن به شما عزیزان ارائه نماید.

قیمت ایزوگام البرز

قیمت ایزوگام البرز توسط نمایندگی پخش و نصب آن در استان البرز و تهران (مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند) بسیار ارزان و مقرون به‌صرفه است. زیرا این مرکز نمایندگی تولیدکننده اصلی در تهران است. این ایزوگام با قیمت ‌پایین‌تر در اختیار نمایندگی فروش آن قرار می‌گیرد و نمایندگی فروش نیز آن را با قیمت پخش در اختیار مشتری قرار می‌دهد. زیرا تلاش نموده است تمامی واسط های موجود را حذف نموده و ایزوگام را با همان قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

حال اگر این مرکز کار نصب ایزوگام را نیز انجام دهد، شما به‌راحتی می‌توانید ایزوگام کرج را با کمترین قیمت در پشت بام، سرویس بهداشتی و حمام، باغچه، استخر، دیوار و … نصب نمایید. مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند نمایندگی پخش و نصب ایزوگام البرز در البرز و تهران است. از همین رو می‌تواند کار عایق‌بندی و ایزوگام کاری روف گاردن، پشت بام و … را با بهترین قیمت و کیفیت برای شما اجرا نماید.

ایزوگام البرز شرق

ایزوگام شرق نیز ایزوگامی است که در دلیجان تولید می‌شود و یکی از مشهورترین ایزوگام‌های بازار است. منظور از ایزوگام شرق البرز، نمایندگی فروش این ایزوگام معروف در استان البرز است.

بطورکلی مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند، نمایندگی اغلب ایزوگام‌های مشهور نظیر دلیجان، البرز و شرق را در تهران و به‌ویژه استان البرز به عهده دارد. این امر سبب شده است تا نصب ایزوگام توسط این مرکز با قیمت بسیار معقولی همراه باشد.

نمایندگی ایزوگام البرز و شرق در کرجدر کنار این قیمت معقول نیز از ایزوگام تهیه شده از مواد اولیه باکیفیت برای نصب استفاده خواهد شد. این دو ویژگی در کنار هم اصلی‌ترین ویژگی است که یک ایزوگام باید داشته باشد.

برای نصب ایزوگام در کرج، نصب ایزوگام در اندیشه، نصب ایزوگام در گوهردشت، نصب ایزوگام در عظیمیه، نصب ایزوگام در مهرشهر، نصب ایزوگام در کردان، نصب ایزوگام در طالقان، نصب ایزوگام در هشتگرد و … می‌توانید با شماره تلفن‌های ایزوگام سایوند تماس بگیرید و بهترین ایزوگام را در منزل خود روی پشت بام، دیوار، سرویس های بهداشتی و … نصب نمایید.

یکی از ویژگی‌های مهمی که مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند برای مشتریان خود در نظر گرفته است، امکان ارائه مشاوره‌های تلفنی رایگان به آن‌ها است. با استفاده از این مشاوره‌های رایگان به‌راحتی می‌توانید درمورد انتخاب ایزوگام، نحوه نصب و اجرای آن، هزینه اجرای ایزوگام کرج  و … کامل‌ترین اطلاعات را دریافت کنید. بدون اینکه نیاز باشد، ساعت‌ها زمان را برای تصمیم گیری یا تحقیق در مورد انتخاب یک ایزوگام مناسب تلف کنید.

نتیجه گیری

ایزوگام البرز ، ایزوگام دلیجان و ایزوگام شرق، ایزوگام بام گستر 117 همگی انواع ایزوگام هستند. برای اجرای این ایزوگام ها در البرز به یک مرکز معتبر نیاز است که نمایندگی برندهای مختلف ایزوگام را به عهده داشته باشد. به عبارتی علاوه بر نصب ایزوگام، مرکز پخش ایزوگام نیز باشد تا بتواند در صورت درخواست شما بهترین و مناسبترین ایزوگام منطبق با شرایط و قیمت مدنظر شما را برایتان فراهم آورد.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند یکی از همین مراکز است که چندین سال است که کار نصب و پخش ایزوگام را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد. همچنین با برندهای مختلف ایزوگام نظیر ایزوگام البرز، ایزوگام شرق، ایزوگام صدف بام، ایزوگام بام گستر 117 و ایزوگام دلیجان به‌عنوان نمایندگی رسمی آن‌ها در تهران و البرز کار می‌کند. از همین رو این مرکز در کنار کیفیت بالای خدمات خود می‌تواند این خدمات را با قیمت مناسب یعنی با همان قیمت درب کارخانه به مشتریان خود ارائه دهد. جهت نیاز به دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایید.

برچسب ها
نوشتهٔ بعدی
اهمیت شیب‌ بندی پشت بام قبل از نصب ایزوگام
نوشتهٔ پیشین
زیرسازی ایزوگام و نقش آن در عمر مفید این عایق رطوبتی

20 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • فاطمه حیدری
    آذر ۷, ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰ ب.ظ

    ایزوگا البرز واقعا عالیه. هم کیفیتش تو ایران کم نظیره و هم قیمتش نسبت به بقیه برند ها خیلی معقول و مناسبه

    پاسخ
  • سلام و خسته نباشید
    من قصد دارم یک قسمت از پشت بام رو روف گاردن کنم. شما استفاده از ایزوگام در البرز رو پیشنهاد میدید یا نیازی نیست ؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      آذر ۲۴, ۱۳۹۹ ۶:۴۹ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      در اجرای روف گاردن عایق بندی سطح با استفاده از ایزوگام بسیار مهم و حائز اهمیت است.

      پاسخ
    • ناصر اشرفی
      دی ۱, ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲ ق.ظ

      سلام. ما کمتر از 5 سال هست پشت بام منزل رو در البرز ایزوگام کردیم اما یک قسمت هایی نم داده. باید مجدد ایزوگام کنیم؟

      پاسخ
      • ایزوگام سایوند
        دی ۱, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب.ظ

        سلام دوست عزیز
        5 سال برای تعویض ایزوگام زمان نسبتاً کوتاهی است. لازم است بام منزل شما توسط متخصصین ما در مجموعه ایزوگام سایوند بررسی شود، شاید بتوان بدون نیاز به تعویض تنها با ترمیم ایزوگام مشکل برطرف شود. در غیر اینصورت برای جلوگیری از وارد شدن خسارات لازم به نصب مجدد میباشد.

        پاسخ
    • پایدار و موفق باشید. تیم حرفه ای منصف و با اخلاق ایزوگام در البرز آقای سایوند، بهترین هستید. این رو بعد از چندین بار استفاده از خدمات شما در طی این چند سال عرض میکنم.

      پاسخ
      • ایزوگام سایوند
        دی ۶, ۱۳۹۹ ۹:۵۸ ق.ظ

        سلام دوست عزیز
        ممنون از لطف و محبت شما، وظیفه ما کسب رضایت شماست.

        پاسخ
      • سلام. مراجعه حضوری به محل برای تعیین قیمت ایزوگام رایگان هست؟

        پاسخ
        • ایزوگام سایوند
          اسفند ۶, ۱۳۹۹ ۲:۳۹ ب.ظ

          سلام و وقت بخیر.
          بله دوست عزیز مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند در استان البرز و تهران امکان مراجعه حضوری به محل جهت تعیین میزان ایزوگام مورد نیاز و همچنین قیمت آن بصورت رایگان توسط کارشناس این مرکز را فراهم نموده است.

          پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    ماندگاری ایزوگام رو تا چند سال تضمین میکنید؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      دی ۸, ۱۳۹۹ ۱۲:۲۶ ب.ظ

      سلام دوست عزیز
      در صورت استفاده از برند های مرغوب ایزوگام همچون ایزوگام البرز، ایزوگام شرق، ایزوگام دلیجان، ایزوگام بام گستر و سایر برند هایی که ایزوگام سایوند دارای نمایندگی مجاز آن هاست و همچنین نصب توسط نصاب متخصص این اطمینان به شما داده خواهد شد که محل ایزوگام شده برای مدت زمانی 10 الی 15 ساله در برابر نفوذ نم و رطوبت ایمن خواهد شد.

      پاسخ
  • سلام . لطف میکنید بفرمایید عمر ایزوگام رو تا چند سال تضمین میکنید

    پاسخ

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      دی ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۰ ق.ظ

      سلام دوست عزیز
      این اطمینان به شما داده خواهد شد که در صورت استفاده از برند های معروف و با کیفیت ایزوگام مانند ایزوگام البرز، ایزوگام شرق، ایزوگام دلیجان، ایزوگام بام گستر 117 و … و همچنین در صورتیکه نصب ایزوگام توسط افراد دارای تخصص و تجربه انجام شود، عمر ایزوگام انجام شده بیش از 10 سال خواهد بود.

      پاسخ
  • بدون شک بهترین مرکز ایزوگام در البرز هستید، کیفیت خدماتتون عالی بود

    پاسخ
  • سلام . سابقه مجموعه ایزوگام سایوند در پخش و نصب عایق ایزوگام رو میتونم بدونم ؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      خرداد ۱۳, ۱۴۰۰ ۱۱:۳۵ ق.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز، مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند بیش از یک دهه است که خدمات پخش، نصب و فروش عایق رطوبتی ایزوگام را در سرتاسر استان البرز با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارئه می دهد.

      پاسخ
  • امیرحسین نیکخواه
    مرداد ۲, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۹ ق.ظ

    درود
    ایزوگام حدودا هر چند سال یکبار باید تعویض بشود؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      مرداد ۳, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۳ ق.ظ

      سلام و وقت بخیر
      درصورت استفاده از برند های مرغوب ایزوگام و نصب تخصصی توسط نصابان متخصص و حرفه ای عمر مفید ایزوگام بین 10 الی 15 سال می باشد. بعد از گذشت این مدت زمان درصورت نگهداری و استفاده صحیح نیز ممکن است با ترمیم ایزوگام بتوان مدت زمان بیشتری از این عایق استفاده نمود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید