بهترین مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج کدام است؟

اگر ساکن کرج و هر منطقه ای از آن هستید و به دنبال بهترین مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج هستید حتماً این مقاله را مطالعه کنید، ما در این مقاله شما را با بهترین مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج آشنا خواهیم کرد تا در صورت نیاز به دریافت خدمات ایزولاسیون بتوانید به آسانی بهترین را انتخاب کنید.

بهترین مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج چرا باید ایزوگام را از یک مرکز معتبر تهیه کنیم؟

مرغوب بودن ایزوگامی که تهیه می کنیم در درجه اول مهم ترین عامل در یک خرید خوب و مطمئن است. یک مرکز پخش معتبر ایزوگام های مرغوب و استاندارد برای فروش عرضه می کند.

مواد تشکیل دهنده ایزوگام مرغوب

  • قیر صنعتی ۶۰-70
  • یک لایه تیشوی نخدار
  • یک لایه پلی استر سوزنی
  • پودر تالک و پودر مس ۶۰۰
  • مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی پروپیلن
  • یک لایه فویل آلومینیومی با ضخامتی برابر با ۱۴ تا ۱۶ میکرون
  • فیلم پلی اتیلن
  • چسب و باند

یک ایزوگام مرغوب از مواد تشکیل دهنده به اندازه، استاندارد و جنس مرغوب آن تولید می شود. در برخی از شرکت ها به دلیل بالا بودن قیمت قیر از پودرهای معدنی به جای آن در تولید ایزوگام استفاده می کنند که این امر به شدت موجب پایین آمدن کیفیت عایق می شود‌.

مشخصات ظاهری ایزوگام استاندارد

از جمله مشخصات لازم جهت شناخت ایزوگام مرغوب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ابعاد ۱۰* ۱ متر (طول * عرض )
  • وزن تقریبی ۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم
  • ضخامت ۳ تا ۵ میلی متر

عایق های استاندارد با مشخصات ظاهری فوق به صورت رول های وکیوم شده تولید و روانه بازار می شوند.‌

در عایق های مرغوب تمامی مشخصات آن از جمله مشخصات ظاهری آن مثل ضخامت و وزن آن، نشان استاندارد و تاریخ تولید آن بر روی فیلم پلی اتیلن عایق درج شده است.

اگر ضخامت و وزن عایق از حد استاندارد آن کمتر و یا بیشتر باشد قطعاً عایق استاندارد نخواهد بود. پس در هنگام خرید عایق مورد نظر خود حتماً به مشخصات و استاندارد های درج شده بر روی فیلم پلی اتیلن آن توجه کنید تا از مرغوب بودن آن مطمئن شوید.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند با فعالیت خود در کرج و تمامی مناطق آن این نیاز را رفع کرده و با اطمینان می توان گفت که بهترین و معتبرترین پخش در این منطقه است. ایزوگام سایوند در تمامی مناطق کرج از جمله ایزوگام در شهریار ، ایزوگام در عظیمیه، ایزوگام در گلشهر ، ایزوگام در مهرشهر، ایزوگام در گوهردشت، ایزوگام در اندیشه ، ایزوگام در محمدشهر، ایزوگام در دهقان ویلا، ایزوگام در کلاک، ایزوگام در جهان نما، ایزوگام در بنفشه و …. نمایندگی های خود را جهت ارائه خدمات به شما عزیزان در نظر گرفته است و شما عزیزان می توانید با مراجعه به نزدیکترین نمایندگی به محل سکونت خود بهترین خدمات ایزولاسیون را از آن ها دریافت کنید.‌

این پخش بزرگ با توجه به تمامی نکات مرغوب ترین عایق ها را از تولیدی های معتبر جهت ارائه به مشتریان خود تهیه می کند. تمامی عایق ها از خدمات پس از فروش، ضمانت نامه و بیمه نامه برخوردار هستند، به همین دلیل شما عزیزان می توانید کاملاً آسوده خاطر از مرغوبیت عایق آن را تهیه کنید.

به طور کلی عمر مفید ایزوگام بین ۱۰ تا ۱۵ سال تخمین زده شده است، اما کیفیت آن، زیرسازی و نصب اصولی عایق، عوامل محیطی و نحوه استفاده و مراقبت از ایزوگام عوامل مؤثر و تعیین کننده در  دوام عایق هستند.

نصب عایق رطوبتی ایزوگام

علاوه بر مواد تشکیل دهنده ایزوگام نصب آن از دیگر عوامل مهم در افزایش کیفیت و دوام عایق است. نصب عایق باید توسط افراد ماهر و متخصص در این زمینه انجام شود. در صورت نصب غیر اصولی عایق در مدت زمان بسیار کوتاهی آب و رطوبت به پشت ایزوگام نفوذ کرده و موجب سست شدن و کنده شدن آن خواهد شد. پس نصب اصولی عایق موجب طول عمر و دوام طولانی مدت آن می شود.

پخش ایزوگام در کرج سایوند از ماهرترین نصاب ها برای نصب عایق پشت بام و یا هر محیط دیگری استفاده می کند. کارگران پخش با رعایت تمامی نکات و اصول نصب، نصب عایق را به بهترین شکل ممکن آن انجام خواهند داد. توجه به دمای مناسب هوا برای نصب، زیرسازی مناسب سطح و آماده کردن آن برای نصب و تمامی نکات توسط کارگران نصب عایق پخش سایوند به طور کامل رعایت می شود، پس شما عزیزان علاوه بر تهیه یک ایزوگام مرغوب خدمات نصب آن را نیز می توانید با اطمینان از مرکز نصب ایزوگام در کرج سایوند دریافت کنید و مطمئن باشید که در دوام و طول عمر مفید آن هیچ مشکلی از جهت نصب عایق پیش نخواهد آمد.

برای تهیه ایزوگام جهت نصب در هر محیطی عایق متناسب با آن در مرکز ایزوگام سایوند وجود دارد. این عایق ها با توجه به نوع محیط، شرایط اقلیمی، ویژگی های آن اعم از انعطاف، ظرافت، دوام و … با هم متفاوت هستند. پخش سایوند با در نظر گرفتن تمامی نکات متناسب با نیاز مشتریان خود بهترین عایق را به آنان پیشنهاد و ارائه خواهد کرد.

مزایای ایزوگام های موجود در مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند

  • نصب سریع و آسان
  • مقاوم در برابر اشعه  UV
  • نفوذ ناپذیدی در برابر آب
  • مقاوم در برابر ضربات وارده و پانچ استاتیکی
  • مقاوم در برابر پارگی و فشار هیدرو استاتیکی
  • وزن سبک

هزینه ایزوگام

از دیگر مزایای دریافت خدمات از ایزوگام سایوند مقرون به صرفه بودن قیمت های آن است. پخش ایزوگام سایوند با نازل ترین و مناسب ترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه خدمت می کند. قیمت منصفانه خدمات پخش ایزوگام سایوند تا نصب آن از بارزترین مزایای این پخش در کرج است.

لازم به توضیح است که  محاسبه قیمت نهایی ایزوگام برابر است با ضرب متراژ ایزوگام به کار برده شده در قیمت روز هر متر ایزوگام.

در این مقاله بهترین مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج به شما عزیزان معرفی شد، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ما در مرکز ایزوگام سایوند تماس بگیرید و برای دریافت بهترین خدمات ایزولاسیون از تهیه تا نصب آن هر چه زودتر جهت مراجعه به نمایندگی های معتبر ایزوگام سایوند در سرتاسر استان البرز اقدام کنید.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند با بهترین و مرغوب ترین خدمات ایزولاسیون در خدمت تمام ساکنین استان البرز می باشد.

نوشتهٔ بعدی
بهترین زمان نصب ایزوگام
نوشتهٔ پیشین
انواع پوشش قابل اجرا روی ایزوگام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید