ایزوگام در اندیشه

برای نصب ایزوگام در اندیشه باید شرایط خاصی نظیر، آب و هوای آن منطقه خاص، مصالح به کار رفته در ساخت ساختمان و … در نظر گرفته شوند.

از همین رو این کار نیازمند تجربه و تخصص است. برای تهیه، اجرا و نصب ایزوگام کمک گرفتن از یک تیم متخصص لازم و ضروری است.

قسمت‌های مختلفی از ساختمان یک منزل همواره با آب در ارتباط هستند. ارتباط مصالح به کار رفته در ساختمان با آب سبب ایجاد قارچ و کپک درون آن خواهد شد.

این قارچ و کپک می‌توانند سبب بروز مشکلاتی در بدن انسان شوند. علاوه‌بر این موضوع ایجاد نم و رطوبت در محیط منزل می‌تواند هزینه زیادی را به‌منظور بازسازی و رفع آن به صاحبخانه تحمیل کند.

نصب ایزوگام در اندیشه

بهترین راه برای مقابله با نم و کپک جلوگیری از ایجاد آن است. تنها راه مقابله با ایجاد کپک نیز عایق بندی صحیح ساختمان است. به همین علت است که عایق‌های رطوبتی یکی از اصلی‌ترین مصالح در ساخت یک ساختمان محسوب می‌شوند.

امروزه در حین ساخت ساختمان، اغلب قسمت‌هایی مانند کف آشپزخانه، دستشویی و … در همان ابتدای ساخت، توسط ایزوگام عایق بندی می‌شوند. اما در اغلب ساختمان‌هایی که چند سال از ساخت آن‌های می‌گذرد از این عایق‌ها استفاده نشده است.

همانطور که گفتیم برای اجرای این عایق رطوبتی به تخصص و تجربه نیاز است. مجموعه ایزوگام سایوند یکی از مراکز بسیار باتجربه در اجرای انواع عایق رطوبتی و نصب ایزوگام در اندیشه کرج است.

این مجموعه از سابقه زیادی در این زمینه برخودار است و متخصصان آن به دلیل تجربه زیادی که در نصب و اجرای انواع عایق رطوبتی در منطقه اندیشه دارند، قادرند تا ایزوگام تهیه شده از بهترین مواد اولیه با شیوه‌ای اصولی بر روی سطوح مختلف اجرا نمایند.

برای استفاده از خدمات مرکز پخش و اجرای ایزوگام سایوند، کافیست به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید یا با هر یک از شماره نلفن‌های این مرکز تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره تلفنی رایگان آن استفاده نمایید.

نصب ایزوگام در اندیشه

نصب ایزوگام در اندیشه به عنوان یکی از مناطق موجود در استان البرز که تحت پوشش مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند است انجام می شود. ایزوگام سایوند و تیم متخصص نصابان این شرکت خدمات نصب عایق رطوبتی ایزوگام و همچنین عایق رطوبتس قیرگونی را برای بیش از یک دهه است که با بالاترین کیفیت ممکمن و مناسب ترین قیمت ممکن انجام می دهد. مجموعه سایوند سال هاست که در نقطه به نقطه استان البرز خدمات نصب ایزوگام را به همراه ضمانتنامه و بیمه نامه کتبی ارائه می دهد.

پخش ایزوگام در اندیشه

پخش ایزوگام در اندیشه و سرتاسر کرج نیز از خدمات قابل ارائه توسط مرکز ایزوگام سایوند است. مجموعه سایوند از ابتدای فعالیت خود کیفیت را به عنوان رکن اصلی فعالیت خود قرار داده است. به همین منظور اقدام به دریافت نمایندگی از برترین برند های ایزوگام تولیدی در سرتاسر کشور همچون ایزوگام شرق، ایزوگام شرق مشهد، ایزوگام دلیجان، ایزوگام صدف بام، ایزوگام بام گستر 117 و … نموده است تا بتواند تمامی این برند ها را با حذف تمامی واسطه ها با همان قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نمایندگی ایزوگام در اندیشه

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند بیش از یک دهه است که جهت دسترسی سریع تمامی ساکنین محترم استان البرز اقدام به اعطای نمایندگی فروش، پخش و نصب ایزوگام به تمامی مناطق موجود در کرج و شهرستان های حومه نموده است. نمایندگی ایزوگام در اندیشه نیز یک نمایندگی با سابقه، معتبر و فعال در اندیشه می باشد که خدمات پخش و نصب ایزوگام را در سرتاسر شهر جدید اندیشه اعم از فاز یک، فاز دو، فاز سه و فاز چهار و پنج که هم اکنون در دست ساخت است را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ممکن به ساکنین محترم شهر جدید اندیشه ارائه می دهد.

چرا باید از ایزوگام برای عایق بندی بخش‌های مختلف منزل استفاده کرد؟

همانطورکه گفتیم برای نصب ایزوگام در هر منطقه‌ای باید از تجربیات فردی که سابقه اجرای این عایق رطوبتی در آن منطقه خاص را داشته است، استفاده کنیم. برای نصب ایزوگام در اندیشه کرج نیز همین شرایط حاکم است.

اما دلیل اصلی استفاده از این عایق در قسمت‌های مختلف منزل چیست و چرا همواره به استفاده از آن در مکان‌های مختلفی نظیر پشت بام، استخر، حمام، دستشویی، بالکن و آشپزخانه توصیه می‌شود؟

همانطورکه می‌دانید برای ساخت خانه باید از مصالحی مانند گچ، سیمان و … استفاده شود. این مصالح باید به دور از رطوبت قرار بگیرند و همواره خشک باشند.

اما برخی قسمت‌های منزل ناگزیر با آب در ارتباط هستند. ارتباط این بخش‌ها با آب سبب ایجاد کپک و نم در آن‌ها خواهد شد. نم و رطوبت زیبایی منزل را تحت تأثیر قرار می‌دهد و سبب خیس و خراب شدن سقف و دیوارها می‌شود.

علاوه‌بر این مورد، ایجاد نم ورطوبت در محیط منزل می‌تواند سبب بروز بیماری، حمله کردن سوسک‌ها و حشرات موذی و … شود. به همین دلایل استفاده از ایزوگام، لازم و ضروری است. این عایق رطوبتی از رسیدن آب به مصالح خشک ممانعت می‌کند و ایجاد نم در آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد.

البته می‌توان از سایر عایق‌های رطوبتی دیگر نظیر قیرگونی نیز برای عایق‌بندی این بخش‌ها استفاده کرد. اما ایزوگام با توجه به قیمت و راحتی در نصب آن، بهترین گزینه است.

قیمت نصب ایزوگام در اندیشه کرج

یکی از مهم‌ترین پرسش‌ها در مورد نصب ایزوگام در اندیشه کرج ، قیمت اجرای این عایق رطوبتی است. ایزوگام مرغوب، ایزوگامی است که از درصد بالایی نفت در تشکیل آن استفاده شود؛ اما علاوه‌بر این موضوع نحوه  نصب و اجرای آن نیز حائز اهمیت است.

عوامل مختلفی که به شرایط محیطی یک منطقه خاص مرتبط هستند در نحوه اجرای ایزوگام تأثیرگذارند. از همین رو نیاز است که برای نصب این عایق رطوبتی از یک متخصص کمک گرفت.

ایزوگام در اندیشه

ایزوگام در اندیشه

اما لزوم اجرای صحیح این ایزوگام در قیمت آن تأثیری ندارد. قیمت نصب ایزوگام به متراژ و مساحت محلی که قصد نصب ایزوگام در آن را دارید بستگی دارد. همچنین نوع ایزوگام مصرفی و قیمت آن نیز در این امر تأثیرگذار است.

مسلماً توقع شما به عنوان یک کاربر دوام و ماندگاری زیاد ایزوگام است. این امر نیز به نوع ایزوگام انتخابی و نحوه نصب آن بستگی دارد. مسلماً هرچقدر ایزوگام منتخب شما گران‌تر باشد، هزینه اجرای آن در هر مترمربع نیز گران‌تر خواهد شد.

اما اگر اجرای این عایق رطوبتی را به مرکز نصب ایزوگام در اندیشه کرج (ایزوگام سایوند) سپرده‌اید، لازم نیست نگران قیمت آن باشید.

این مجموعه مرکز پخش و اجرای ایزوگام است. از همین رو ایزوگام را با قیمت مناسب و به‌طور مستقیم از تولیدکننده اصلی تهیه می‌کند و آن را بدون واسطه در اختیار مشتری قرار می‌دهد. حذف واسطه‌ها گامی مثبت در کاهش هزینه‌های نصب ایزوگام است.

نتیجه‌گیری

با توجه به مطالب این مقاله به ویژگی‌ها و اهمیت نحوه نصب ایزوگام پی بردیم. بنابراین برای دوام و ماندگاری ایزوگام، تنها استفاده از یک ایزوگام باکیفیت کافی نیست.

بلکه تخصص و تجربه مجری آن، شرایط آب و هوایی، مصالح به کار رفته در ساخت منزل و … نیز در این موضوع دخیل هستند. از همین رو برای نصب ایزوگام در اندیشه کرج باید از یک متخصص باتجربه که سابقه بسیاری در زمینه اجرای ایزوگام در همان منطقه را دارد استفاده شود.

مجموعه ایزوگام سایوند یکی از مراکز پخش و اجرای ایزوگام است که برای سالیان طولانی و به‌صورت تخصصی، مشغول به فعالیت در زمینه اجرای انواع عایق رطوبتی در منطقه اندیشه کرج است.

پخش مستقیم و حذف واسطه‌ها سبب شده است تا انواع عایق رطوبتی در این مرکز با قیمت پایین به فروش برسند. از همین رو با کمک گرفتن از این مجموعه می‌توانید، پشت بام، حمام و دستشویی یا سایر قسمت‌های منزل خود را با قیمت بسیار مناسب ایزوگام کنید.

برچسب ها
نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در فردیس کرج
نوشتهٔ پیشین
تیشو ایزوگام

12 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • نمایندگی ایزوگام در اندیشه مجموعه سایوند بهترین هستند. ممنون از خدمات خوب و عالی ای که ارائه می دهید

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      تیر ۳, ۱۴۰۰ ۱:۰۹ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز. افتخار ما کسب رضایت شماست.

      پاسخ
  • سلام و درود، بهترین مرکز نصب و پخش ایزوگام در اندیشه بدون شک شما هستید، واقعا از کیفیت کار و همچنین هزینه که پرداخت کردم راضی بودم، واقعا دستمریزاد.

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      تیر ۳, ۱۴۰۰ ۱:۱۰ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز . تلاش مجموعه ما در نمایندگی ایزوگام اندیشه و سایر نمایندگی های موجود در کرج کسب رضایت شماست.

      پاسخ
  • سلام، تعرفه نصب ایزوگام چقدره؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      تیر ۲۴, ۱۴۰۰ ۷:۵۱ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      با توجه به نوع و برند ایزوگام انتخابی شما و همچنین محل مورد نظر شما جهت انجام ایزوگام تعرفه ها متفاوت خواهد بود. لطفاً جهت دریافت مشاوره با کارشناسان این مجموعه با شماره 02632863166 تماس حاصل نمایید.

      پاسخ
  • سلام و خسته نباشید
    شما عایق کاری باغچه رو هم انجام میدهید؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      مرداد ۱۸, ۱۴۰۰ ۳:۵۸ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز انجام عایق کاری انواع باغچه و همچنین روف گاردن نیز از خدمات مجموعه پخش و نصب ایزوگام سایوند در کرج می باشد.

      پاسخ
  • با سلام وخسته نباشید
    میخوام بپرسم شما ایزوگام دیوار بیرون ساختمان هم انجام میدید؟جهت عایق کاری حرارتی و رطوبت؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      آذر ۱۱, ۱۴۰۰ ۱۲:۲۲ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز این مجموعه خدمات نصب ایزوگام در تمامی قسمت های ساختمان از جمله بیرون از ساختمان را نیز ارائه می دهد.

      پاسخ
  • عرض ادب
    ممنون از خدمات خوب نمایندگی ایزوگام اندیشه سایوند
    من بسیار راضی بودم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید