ایزوگام کرج گلشهر

نصب ایزوگام در کرج گلشهر نیز مانند تمام شهرهای کرج نیاز است و از تقاضای زیادی برخوردار است. بطورکلی در مناطقی با آب و هوای خشک نظیر تهران و کرج نصب ایزوگام لازم و ضروری است.

زیرا سقف این خانه‌ها به‌گونه‌ای ساخته می‌شود که می‌تواند آب و برف را در خود نگه دارد. بخصوص اگر درست شیب بندی و زیرسازی نشده باشد. از همین رو اجرای ایزوگام در مناطقی با آب و هوای خشک نظیر کرج و تهران حتی نسبت به اجرای ایزوگام در مناطق مرطوب مانند استان‌های شمالی تیز بااهمیت‌تر است.

ایزوگام در گلشهرالبته ایزوگام تنها مخصوص پشت بام نیست. بلکه می‌توان از آن به‌عنوان ایزوگام دیوار، ایزوگام سرویس بهداشتی، ایزوگام روف گاردن و … استفاده کرد. بطورکلی عایق بندی خانه مانند بیمه کردن آن در برابر نم و رطوبت است.

درگذشته برای عایق‌بندی بسیاری از نقاط خانه از قیرگونی استفاده می‌شد. اما امروزه به دلیل کثیفی کمتری که استفاده از ایزوگام دارد و سهولت در نصب آن این عایق رطوبتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

چرا نصب ایزوگام مهم است؟

ایزوگام‌ها عایق رطوبتی هستند. عایق رطوبتی نیز جزو مواردی است که برای هر خانه‌ای واجب است. به هر حال آب و رطوبت عواملی هستند که همواره در زندگی وجود دارند.

گاهی اوقات این رطوبت به نفع انسان عمل می‌کند. اما گاهی اوقات سبب از بین رفتن خانه و وارد شدن خسارات زیاد به ما می‌گردد. راه جلوگیری از این موضوع حذف رطوبت از محل‌هایی است که سبب خسارت زدن به منزل ما خواهند شد.

راه این کار نیز بکارگیری ایزوگام یا انواع عایق رطوبتی دیگر در این محل‌ها است. اهمیت این موضوع به‌قدری زیاد است که ایزوگام را به یکی از لوازم روتین زندگی تبدیل کرده و تقریباً در هر شهری چند مرکز نصب و اجرای ایزوگام وجود دارد.

بطورکلی مراکزی که در زمینه نصب ایزوگام فعالیت می‌کنند زیاد هستند. اما اجرای این عایق رطوبتی از اهمیت زیادی برخودار است به‌نحوی که اگر درست اجرا نشود، هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. از همین رو بهترین مرکز برای اجرای ایزوگام کرج گلشهر کجاست؟

بهترین مرکز برای انجام ایزوگام در کرج گلشهر

پیش از معرفی بهترین مرکز برای اجرای ایزوگام در گلشهر کرج، باید بدانید که عدم انجام صحیح نصب ایزوگام سبب انجام چه ایراداتی خواهد شد؟ اگر ایزوگام  پشت بام به درستی زیرسازی و نصب نشود، پس از مدتی به‌صورت تاول، تاول خواهد شد.

البته حالت تاولی که در آن ایجاد می‌شود. بهترین حالت آن است. این ایزوگام ممکن است ترک بردارد یا حتی کنده نشود. اینجاست که دیگر قادر به انجام وظایف خود به‌عنوان یک عایق رطوبتی نیست. در عین حال نیز این امر می‌تواند وضعیت نفوذ نم و رطوبت به منزل شما را بدتر کند.

زیرا نم و رطوبت به زیر این عایق نفوذ کرده و سبب ایجاد کپک خواهد شد. از همین رو بهتر ایست برای اجرای ایزوگام در کرج به مرکزی که برای این کار انتخاب می‌کنید و نوع کیفیت ایزوگام توجه نمایید.

یکی از مراکزی که می‌توانید برای اجرای ایزوگام در کرج گلشهر یا سایر شهرهای استان البرز از خدمات آن استفاده نمایید، مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند است.

ایزوگام سایوند یکی از قدیمی‌ترین مراکز اجرای ایزوگام در کرج است. این مرکز دارای کادری مجرب و باتجربه برای اجرای ایزوگام پشت بام، ایزوگام سرویس بهداشتی و … است.

علاوه‌بر تجربه این مرکز، یکی از مراکز پخش ایزوگام در کرج است. به‌عبارتی ایزوگام مرغوب را از تولیدکننده اصلی دریافت می‌کند و آن را در سطح کرج پخش می‌کند.

این موضوع سبب می‌شود تا ایزوگام سایوند برای نصب ایزوگام از بهترین مواد اولیه باکیفیت استفاده نماید. کیفیت در کنار تجربه در نصب و اجرای آن تلفیقی است که سبب می‌شود، این ایزوگام حتی بیشتر از 15 سال نیز بدون نقص برای شما کار کند.

قیمت نصب ایزوگام کرج گلشهر

قیمت نصب ایزوگام در کرج گلشهر یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که هر فرد برای نصب ایزوگام در نظر می‌گیرد. مسلماً بهترین حالت برای انجام ایزوگام این است که کیفیت را در کنار قیمت مناسب به مشتری ارائه کرد.

درحالی که این موضوع در همه جا امکان‌پذیر نیست. اما ایزوگام سایوند می‌تواند در کنار کیفیت خوب، قیمت خوبی را نیز برای مشتریان خود در نظر بگیرد. زیرا ایزوگام سایوند نمایندگی پخش ایزوگام در کرج است.

از همین رو ایزوگام مرغوب را بی‌واسطه از تولیدکننده اصلی خریداری می‌کند و آن را بدون واسطه در اختیار مشتری قرار می‌دهد. به همین جهت قیمت نصب ایزوگام در کرج گلشهر، مهرشهر و … توسط ایزوگام سایوند بسیار ارزان است. اما این ارزانی به دلیل کیفیت پایین کار نیست.

بطورکلی نحوه محاسبه قیمت نصب ایزوگام بر حسب متراژ فضا و نوع ایزوگامی که انتخاب می‌کنید متغیر است.  برای اجرای ایزوگام در یک فضا با مساحت ده متر، ایزوگام متری هزار تومان (مثال) محاسبه می‌شود. از همین رو جمع کل آن برابر با 10 هزار تومان خواهد بود.

حال اگر بخواهید برای همین فضا از ایزوگام دولایه استفاده کنید، قیمت آن بیشتر خواهد شد. زیرا ایزوگام دولایه نسبت به ایزوگام تک لایه گران‌تر است.

نتیجه گیری:

برای ایزوگام  کرج گلشهر ، مهم‌ترین فاکتوری که باید در نظر گرفته شود، محلی است که نصب ایزوگام را به آن سپرده‌اید. کیفیت ایزوگام مهم است، اما اگر ایزوگام باکیفیت درست اجرا شود، دوام و ماندگاری بسیار زیادی خواهد داشت.

از همین رو باید اجرای آن را به یک مرکز معتبر و باتجربه در کرج مانند ایزوگام سایوند بسپارید. البته علاوه‌بر نصب حرفه‌ای و باکیفیت می‌توانید ایزوگام باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب نیز نصب نمایید. زیرا ایزوگام سایوند مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج است.

برچسب ها
نوشتهٔ بعدی
مقایسه ایزوگام و قیرگونی
نوشتهٔ پیشین
نصاب ایزوگام در کرج – اجرای ایزوگام در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید