ایزوگام در شهریار

ایزوگام در شهریار یک نوع عایق رطوبتی است که برای پوشش دهی و مقاومت سطوح مختلف در برابر نفوذ آب و رطوبت به نمای داخلی ساختمان به کار برده می شود. از آنجایی که امنیت و مقاومت سازه ها و ساختمان ها تا حد زیادی به پوشش آن ها بستگی دارد در نتیجه نوع پوشش به کار برده شده مهم ترین نکته در دوام آن است. ساختمان های بدون پوشش مناسب در هر منطقه ای از کشور که بنا شده باشند همچون ایزوگام در کرج، ایزوگام در شهرهای پر بارش شمالی، یا شهر های کم بارش مرکزی و … در برابر بارش ها و نفوذ آب و رطوبت به سرعت سست شده و به مرور زمان خرابی های بسیار زیادی به بار می آورند. اما با استفاده از یک پوشش مناسب می توان آسوده خاطر از مقاومت و دوام آن سازه برای سال های طولانی بود. در گذشته از روش های سنتی مثل قیرگونی و آسفالت برای پوشش دهی سطوح مختلف استفاده می شده است. اما با توجه به نواقصی که آن روش ها داشتند رفته رفته با گسترش علم و دانش در این زمینه ایزوگام تولید و به سرعت جایگزین روش های سنتی آن شد.نصب ایزوگام در شهریار

نصب ایزوگام در شهریار

علاوه بر مرغوبیت مواد تشکیل دهنده ایزوگام و کیفیت آن ها چگونگی نحوه نصب آن در دوام ایزوگام بسیار مهم می باشد. نصب ایزوگام در شهریار به عنوان یکی از مناطق تحت پوشش مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند سال هاست که همچون سایر شهرستان های استان البرز و اطراف آن انجام می شود. نصب اصولی ایزوگام باید توسط افراد ماهر و کاربلد انجام شود. در غیر این صورت در مدت زمان بسیار کوتاهی آب و رطوبت به پشت ایزوگام نفوذ کرده و موجب سست شدن و کنده شدن ایزوگام و خرابی های بسیار خواهد شد. به همین دلیل است که مجموعه سایوند جهت نصب ایزوگام در شهریار از متخصصین با سابقه و با تجربه نصب ایزوگام در کرج بهره می برد تا بتوانند یک نصب اصولی و تخصصی را برای ساکنین محترم شهریار انجام دهند.

نکات مهم در نصب ایزوگام در شهریار

  1. در ابتدا محیطی که قرار است ایزوگام شود باید از هرگونه گرد و غبار و آلودگی پاک شود تا نصب به خوبی انجام شود.
  2. زیرسازی نقش بسیار مهمی در نصب صحیح ایزوگام دارد. در زیرسازی ناهمواری های سطوح باید رفع و ترک ها به وسیله ملات سیمان پر شوند تا سطح یکدست و هموار آماده یک نصب خوب شود.
  3. اگر جنس سطح زیر کار مناسب ایزوگام کردن نباشد باید از قیر یا پرایمر بعنوان جایگزین آن استفاده کرد.
  4. مرحله بعدی اندازه گیری و علامت گذاری محیط موردنظر توسط نصاب ها به وسیله تکنیک‌های خاصشان است.
  5. مرحله آخر نیز زمان باز کردن رول های ایزوگام و شروع نصب آن است.

ایزوگام سایوند نصب ایزوگام در شهریار را با صحیح ترین و اصولی ترین روش آن توسط نصابان ماهر و باتجربه انجام خواهد داد.

پخش ایزوگام در شهریار

پخش ایزوگام در شهریار

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند مفتخر است که اعلام دارد دارای نمایندگی مجاز پخش ایزوگام در شهریار آن هم از برترین برند های این عایق رطوبتی همچون ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق و شرق مشهد، ایزوگام بام گستر 117، ایزوگام صدف بام و … می باشد. این شرکت در تلاش است تا بتواند ایزوگام های برتر در کشور را با همان قیمت درب کارخانه در اختیار ساکنین محترم استان البرز و تهران و تمامی توابع شهرساتان های اطراف همچون ایزوگام در شهریار، ایزوگام در اندیشه، ایزوگام در مهرشهر ارائه دهد. از همین رو اقدام به دریافت نمایندگی معتبر این شرکت ها نموده است و به نمایندگی از آن ها در سرتاسر استان البرز با قیمت مورد تأیید این کارخانه ها فعالیت می نماید.

کاربردهای ایزوگام

از ایزوگام برای پوشش دهی سطوح مختلف از جمله پشت بام ها، دیوارها، پارکینگ، پی ساختمان، استخر، سدها، لوله های آب، نفت و گاز، سردخانه ها، سرویس های بهداشتی، ایرانیت و بسیاری از سطوح دیگر استفاده می شود.

مواد اولیه تشکیل دهنده ایزوگام

  1.  قیر صنعتی با نقطه نرمی ۶۰ تا ۷۰
  2. یک لایه تیشو
  3. یک لایه پلی آستر
  4. یک لایه آلومینیوم
  5. پودر تالک و پودر مس ۶۰۰
  6. فیلم پلی اتیلن، باند و چسب

مشخصات ظاهری ایزوگام استاندارد

  1. ضخامت بین ۳ تا ۵ میلی متر
  2. وزن تقریبی بین ۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم
  3. طول و عرض ایزوگام با ابعاد ۱۰ * ۱

ایزوگام های استاندارد با مشخصات ظاهری فوق به صورت رول های وکیوم شده تولید و به بازار عرضه می شوند.

انواع ایزوگام ها بر اساس مواد اولیه

۱ – ایزوگام های پلیمری

مواد اصلی و تشکیل دهنده ایزوگام های پلیمری ۶۰ تا ۷۰ درصد قیر خالص می باشد. فویل آلومینیومی با ضخامتی برابر با ۱۴ تا ۱۶ میکرون، پودر تالک، تیشو، پلی آستر، اسپانباند، پوشال و گونی پلاستیکی مواد تشکیل دهنده ایزوگام های پلیمری هستند.

۲ – ایزوگام های دمیده

ایزوگام های دمیده از قیر دمیده، لایه آلومینیومی با ضخامتی برابر با ۱۴ تا ۱۶ میکرون، تیشو، پلی آستر، پودر تاک و پلاستیک مخصوصی که به رول ایزوگام میبندند تشکیل می شوند. ایزوگام های دمیده از مرغوبیت کمتری نسبت به ایزوگام های پلیمری برخوردار هستند.

 انواع ایزوگام بر اساس روکش

۱ – ایزوگام های روکش دار ( آلومینیوم دار )

این نوع از ایزوگام ها دارای روکش آلومینیومی هستند و برای پوشش دهی سطوحی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می گیرند مناسب هستند. مثل پشت بام ها

۲ – ایزوگام های بدون روکش ( ساده )

ایزوگام های بدون روکش بدون لایه آلومینیومی هستند و برای عایق بندی سطوحی که به عنوان عایق زیرکار قرار می گیرند و بعد از ایزوگام موزاییک و سیمان میشوند به کار برده می شوند. مثل سرویس های بهداشتی

۳ – ایزوگام های سنگریزه ای یا ماسه ای

در عایق بندی سطوحی که زیباسازی نمای آن ها مدنظر است استفاده از ایزوگام های سنگریزه ای بهترین گزینه است

انواع ایزوگام ها بر اساس نوع لایه های تشکیل دهنده

۱ – ایزوگام های تک لایه

ایزوگام های تک لایه با پلی آستر دوخته شده و دارای ظرافت و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به ایزوگام های دو لایه هستند. این ایزوگام ها مناسب برای عایق بندی دیوارها و محل برخورد مقاطع مثل پی ها و ستون ها هستند

۲ – ایزوگام های دو لایه

 دوخته شده با تیشو و پلی آستر و مقاومت بیشتری نسبت به ایزوگام های تک لایه دارند. این ایزوگام ها مناسب برای پوشش دهی محل های آبریز زیاد مثل پشت بام ها و کف سرویس های بهداشتی هستند

همان طور که گفته شد ایزوگام ها انواع مختلف و متنوعی دارند که با توجه شرایط اقلیمی محل و نوع محیط هایی که قرار است ایزوگام در آن نصب شود ایزوگام های متناسب با آن ها در پخش ایزوگام سایوند موجود است.  استان البرز استانی با آب و هوای معتدل است که تمامی برند های مرغوب تولیدی ایزوگام در کشور مناسب جهت استفاده در این استان هستند. ایزوگام سایوند با ارائه بهترین خدمات پخش ایزوگام در شهریار با مدرن ترین شکل ممکن آن در خدمت ساکنین این منطقه است.

ماندگاری ایزوگام

ماندگاری و دوام ایزوگام به کیفیت ایزوگام، زیر سازی‌ و نصب اصولی آن و تا حد زیادی به نحوه استفاده از ایزوگام بستگی دارد. به طور کلی عمر متوسط ایزوگام های استاندارد بین ۱۰ تا ۱۵ سال تخمین زده می شود.

مزایای ایزوگام

  1. نصب سریع و آسان
  2. مقاوم دربرابر اشعه UV
  3. نفوذ ناپذیری در برابر آب و رطوبت
  4. مقاوم در برابر پارگی و فشار هیدرو استاتیکی
  5. مقاوم در برابر ضربات وارده و پانچ استاتیکی
  6. عدم نیاز به برف روبی
  7. داشتن وزن کم و فشار کم به نفع سطح
  8. هزینه مناسب و مقرون به صرفه

پخش بزرگ ایزوگام سایوند  سال هاست که انواع خدمات ایزوگام در شهریار از پخش ایزوگام در شهریار تا نصب ایزوگام در شهریار را بدون کم و کاست برای ساکنین محتر شهریار با بالاترین کیفیت ممکن و کمترین قیمت ممکن انجام خواهد داد.

نوشتهٔ بعدی
معرفی تخصصی لایه های تشکیل دهنده ایزوگام
نوشتهٔ پیشین
صفر تا صد عایق بندی ساختمان

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام. شماره نمایندگی ایزوگام در شهریار رو لطف میکنین

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      فروردین ۱۶, ۱۴۰۰ ۱۱:۲۴ ق.ظ

      سلام و و قت بخیر
      جهت دریافت خدمات نصب و پخش ایزوگام در شهریار با شماره های 02636546574 و 02636541591 تماس حاصل نمایید. نمایندگی فعال ایزوگام در شهریار مجموعه سایوند آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

      پاسخ
  • سلام و روز بخیر، بنده یک ویلا در اطراف شهریار دارم میخواستم قیمت ایزوگام رو بپرسم و اینکه شما زحمت ایزوگام پشت بام رو بکشید

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      تیر ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۵ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز لطفاً با نمایندگی ایزوگام در شهریار این مجموعه با شماره های 02636541591 و 02636546574 تماس حاصل نمایید، کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر
    من از نمایندگی ایزوگام در شهریار مجموعه شما خدمات دریافت کرده و بسیار راضی بودم. در انتخاب ایزوگام سایوند شک نکنید.

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      آبان ۲۴, ۱۴۰۰ ۳:۴۸ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز. خرسندیم که نمایندگی ایزوگام در شهریار این مجموعه توانسته است رضایت شما را کسب نماید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید