نمایندگی ایزوگام لیما دلیجان در کرج

وزن ایزوگام یلما دلیجان بین ۴۳ تا ۴۴ کیلوگرم بوده و ضخامت آن‌ها ۴ میلی‌متر تخمین زده شده‌ است. همچنین طول این ایزوگام ها ۱۰ متر و عرض آن‌ها ۱ متر محاسبه‌ شده و در انواع فویل دار و ساده به بازار عرضه می‌شوند. این عایق‌ های رطوبتی بسیار انعطاف‌ پذیر بوده و مدل دولایه آن ویژه مناطق معتدل است. ایزوگام های یلما دلیجان دارای استانداردهای ملی و گواهینامه فنی بوده و دارای بیمه‌ نامه از سوی شرکت تولیدکننده می ‌باشند.

ازوگام یلما دلیجاننصب ایزوگام یلما دلیجان در کرج

ایزوگام یلما دلیجان پوشش مقاومی از جنس قیر و الیاف مصنوعی بوده که در اثر حرارت به سطح سازه چسبیده و از نفوذ نم و رطوبت جلوگیری می‌کند. عمر مفید ایزوگام یلما دلیجان تا بیش‌ از ۱۰۰ سال تخمین زده‌ شده و جزء عایق‌های رطوبتی بسیار مرغوب و استاندارد است. ایزوگام‌ های یلما دلیجان به‌ هیچ‌ عنوان دچار شکنندگی و پوسیدگی نشده و دارای قابلیت انعطاف‌ پذیری بالایی می‌باشند. این عایق‌های رطوبتی به دلیل دارا بودن ۲ لایه پلی استر در خود، در مقابل فشارهای احتمالی در انقباض و انبساط ساختمانی مقاوم بوده و این ایزوگام ها با عبور از آزمون‌های گوناگون در آزمایشگاه‌های کارخانه فرآوری ضریب پایداری شان افزایش می‌یابد.

دوام و طول عمر ایزوگام ها علاوه‌بر کیفیت آن‌ها، به نحوه و چگونگی نصب نیز بستگی داشته و می‌توان گفت که طول عمر این عایق ها به طور معمول تا ۷۰ درصد بستگی به چگونگی نصب دارد.

ایزوگام های یلما دلیجان به دلیل برند بودن محصول و دارا بودن تمامی زیرساخت‌ها و خصوصیات لازم و همچنین داشتن نشان جغرافیایی بر روی بسته‌بندی خود، سبب شده‌اند که خریدار در هنگام انتخاب این ایزوگام ها دچار اشتباه نشده و بتواند عایقی را انتخاب کند که با مکان نصب و شرایط آب‌ و هوایی آن منطقه سازگار باشد.

نکات مهم خرید ایزوگام یلما دلیجان

با استقبال بسیار زیادی که از ساخت عایق رطوبتی ایزوگام در داخل کشور صورت گرفته‌ است، طرفداران و فروش این محصول بسیار افزایش‌ یافته و مشتریان باید نکاتی را در هنگام خرید آن‌ها رعایت کنند تا علاوه‌ بر خرید محصول با کیفیت و استاندارد، هزینه به‌صرفه ای را نیز پرداخت نمایند. ازجمله این نکات می‌توان چند مورد زیر را بررسی کرد.

  • توجه به استانداردها

تمامی ایزوگام های مرغوب و باکیفیت به‌خصوص ایزوگام یلما دلیجان بر روی بسته‌بندی خود دارای مشخصات تولیدکننده، نوعی عایق رطوبتی، تاریخ تولید، علامت استاندارد و غیره هستند. این علائم نشان‌دهنده استاندارد بودن عایق رطوبتی بوده و میزان کیفیت ایزوگام را نشان می‌دهد. به‌طور دقیق‌تر می‌توان بیان کرد که محصولی که دارای نشان استاندارد باشد به‌ معنای این است که از فیلتر های مخصوصی عبور کرده و می‌تواند پاسخگوی تمامی نیازهای مشتری باشد.

  • توجه به اقلیم و آب و هوا

خرید انواع عایق رطوبتی متناسب با موقعیت جغرافیایی یکی از عواملی که باید در هنگام خرید ایزوگام توجه کنید، میزان تناسب عایق رطوبتی با شرایط آب‌ و هوایی منطقه است‌. به‌عنوان مثال عایق‌های رطوبتی که برای مناطق گرم و خشک ساخته می‌شوند، در برابر حرارت و نور خورشید بسیار مقاوم بوده و دارای روکش آلومینیومی هستند. همچنین ایزوگام های مخصوص مناطق سرد، در مقابل سرما دچار شکستگی و ترک‌ خوردگی نشده و در تغییرات دمایی بسیار مقاوم هستند.

ایزوگام های یلما دلیجان تولید شده در داخل کشور، متناسب با انواع آب‌وهوای گرم و خشک و سرد بوده و نوع دولایه آن مختص به شرایط آب‌ و هوایی معتدل است.

  • توجه به برند ایزوگام

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در هنگام خرید ایزوگام، توجه به شرکت سازنده و برند عایق رطوبتی است. زیرا عایق‌های رطوبتی در شرکت‌های گوناگونی ساخته‌ شده و مواد اولیه به‌ کار رفته در هر کدام از این ایزوگام ها از لحاظ کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین شرکتی که از آن ایزوگام را خریداری می‌کنید باید ضمانت محصول و بیمه‌ نامه معتبر آن را به شما تحویل داده که بهتر است قبل‌ از انتخاب با کارشناسان مربوطه مشورت کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. ایزوگام یلما دلیجان محصول شرکت صدف گستر دلیجان بوده و محصولی بسیار باکیفیت و استاندارد است.

علاوه‌ بر موارد فوق در هنگام انتخاب ایزوگام حتما به تاریخ تولید آن، وزن، ضخامت و ابعاد استاندارد ایزوگام، نداشتن بو و عدم رنگ دهی آن و همچنین تمامی ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی توجه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

مزایای استفاده از ایزوگام یلما دلیجان

از مهم‌ترین مزایای استفاده از عایق رطوبتی دلیجان می‌توان به کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه ای اشاره کرد که در آن به کار رفته‌ است. همچنین مدت‌ زمان عمر این محصول پس‌ از تولید و نصب بسیار زیاد بوده و در تولید آن از ترکیباتی چون قیر نفتی و پلیمرهای پلاستیکی و سایر مواد افزودنی که با فرمول‌های خاص طراحی شده‌اند به‌ کار رفته است. در نگهداری و انبار کردن عایق‌های یلما دلیجان، بهتر است که رول‌ های این عایق را به شکل ایستاده بر روی یک سطح هموار قرار داده و در مقابل تابش مستقیم خورشید نگذارید. این عایق رطوبتی علاوه‌بر سطح بام، بر روی سطوح آجری، بتنی، سنگی و فلزی نیز قابل نصب هستند.

مشخصات ظاهری ایزوگام های استاندارد

ایزوگام پوشش مقاومی از جنس قیر و الیاف مصنوعی است که با استفاده از گرما و حرارت بر سطح سازه موردنظر چسبیده و نصب می‌شود. از ایزوگام ها جهت عایق‌کاری سطوح مختلفی همچون دیواره ساختمان، سرویس‌ های بهداشتی و حمام، کف ساختمان، استخرها و غیره جهت جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت استفاده می‌شود. در واقع می‌توان گفت که ایزوگام ها یا عایق‌ های رطوبتی به‌عنوان سدی میان سازه و محیط عمل کرده و از سطح سازه در برابر رطوبت و سایر عوامل محیطی محافظت می‌کند. عمر ایزوگام ها بسته به میزان کیفیت عایق رطوبتی و چگونگی نصب آن به‌طور متوسط به ۱۵ سال نیز می‌رسد.

ازجمله مواد اولیه به‌ کار رفته در عایق‌ های رطوبتی علاوه بر قیر می‌توان به یک لایه پلی استر سوزنی، یک لایه تیشو نخ دار، اتکتیک پلی پروپیلن، فیلم پلی‌اتیلن، پودر تالک  Talc و فویل آلومینیومی اشاره کرد.

ایزوگام های استاندارد و مرغوب دارای ابعاد ۱ در ۱۰ متر بوده و ضخامت آن‌ها بین ۳/۵ تا ۴ میلی‌متر است. همچنین وزن تقریبی حساب‌شده بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم است که به‌ صورت رول‌ های وکیوم شده تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

نمایندگی پخش ایزوگام یلما دلیجان در کرج

یکی از انواع عایق‌های رطوبتی، ایزوگام یلما دلیجان است که این محصول ساخت شرکت صدف گستر دلیجان بوده و جزء ایزوگام های صادراتی محسوب می‌شود. ایزوگام صادراتی یلما دلیجان به عنوان مرغوب‌ترین عایق‌های رطوبتی، از منابع و پالایشگاه‌های معتبر داخل ایران بوده و قیر مورد نیاز آن در کشور تامین شده و در آن از تیشو وارداتی استفاده می‌شود.

ایزوگام یلما دلیجان می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در خرید ایزوگام ها باشد. زیرا این نوع از عایق رطوبتی با تمامی آب‌ و هوای موجود سازگاری داشته و به کشورهای حوزه خلیج‌فارس و عراق نیز صادر می‌شود. به دلیل مرغوبیت و کیفیت بسیار بالای ایزوگام یلما دلیجان، بسیاری از شرکت‌های بازرگانی این عایق‌های رطوبتی را به‌طور عمده خریداری کرده و صادرات آن را انجام می‌دهند.

قیمت ایزوگام یلما دلیجان در کرج

همان‌طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد ایزوگام های یلما دلیجان جزء عایق‌های رطوبتی صادراتی بوده و توسط شرکت صدف گستر دلیجان تولید و در شرکت‌های معتبر گوناگونی در داخل کشور پخش می‌شوند. به‌ همین دلیل این ایزوگام ها دارای قیمت یکسانی نبوده و نمی‌توان هزینه مشخصی را برای آن‌ها در نظر گرفت.

شرکت ایزوگام سایوند، علاوه‌بر استان البرز در تهران نیز دارای شعبات فراوانی بوده و تمامی خدمات پخش و نصب ایزوگام ها به‌خصوص ایزوگام های یلما دلیجان را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت نصب ایزوگام در کرج، با این شرکت تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشتهٔ بعدی
نمایندگی ایزوگام زرفام شرق در کرج
نوشتهٔ پیشین
نمایندگی ایزوگام اکسیر دلیجان در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید