نمایندگی ایزوگام زرفام شرق در کرج

شرکت سایوند نمایندگی پخش، نصب و فروش ایزوگام زرفام شرق در تمام نقاط شهر کرج است.

ایزوگام زرفام شرقایزوگام یا عایق رطوبتی به پوششی مقاوم از جنس قیر و الیاف مصنوعی گفته می‌ شود که توسط حرارت به سطح سازه چسبیده و از آن در مقابل نفوذ رطوبت و نم محافظت می‌کند. به‌طور معمول عمر میانگین ایزوگام ها با توجه به مرغوبیت و کیفیت و شرایط درست نگهداری، به ۱۰ سال تخمین زده‌ شده و از آن‌ها بیشتر در عایق‌بندی پشت‌بام‌ها و پی ساختمان‌ها و همچنین عایق‌کاری داخل استخرها، تونل‌ها، دیوارها، سرویس‌های بهداشتی و غیره نیز استفاده می‌شود.

جالب است بدانید که تا ۴۰ سال گذشته عایق‌بندی ساختمان‌ها و بام منازل توسط قیرگونی انجام‌شده و توسط قیر و آسفالت سطح پشت‌بام‌ها را عایق‌بندی می‌کردند. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، عایق‌های مختلفی مانند ایزوگام جای قیرگونی را گرفته و که از لحاظ کیفیت عملکرد و طول عمر بسیار بهتر از قیرگونی می‌باشد.

نمایندگی پخش ایزوگام زرفام شرق

ایزوگام زرفام شرق یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین عایق‌های رطوبتی موجود در بازار ایران بوده و برای عایق‌بندی سطوحی مانند پشت‌بام‌ها از آن استفاده می‌شود. این نوع از ایزوگام از قیر دمیده درجه یک تشکیل‌ شده و دارای ۲ نوع فویل دار و بدون فویل می‌باشد. ایزوگام های فویل داره زرفام شرق حدود ۵ تا ۱۰ درصد گرانتر از ایزوگام های بدون فویل است و همان‌طور که در این مقاله به آن اشاره شد از ایزوگام های فویل دار زرفام شرق در عایق‌بندی پشت‌بام ها استفاده‌ شده و وظیفه آن جلوگیری از نفوذ رطوبت و انتقال گرمای خورشید به داخل ساختمان است.

شما نیز شما می‌توانید مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین ایزوگام زرفام  را از شرکت ایزوگام سایوند تهیه نمایید. این شرکت نمایندگی اصلی پخش و فروش این نوع از عایق رطوبتی در تهران و کرج بوده و تمامی محصولات خود را با ضمانت اصلی کالا و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد.

مشخصات ایزوگام زرفام شرق

ضخامت ایزوگام های زرفام ۳٫۷ میلی‌متر بوده و وزن آن‌ها ۳۷ کیلوگرم است و رول‌ های این نوع از عایق رطوبتی بر روی بسته‌بندی خود دارای نشان استاندارد ملی می‌باشد. همچنین این ایزوگام ها دارای نشان ایزو ۹۰۰۱ بوده و دارای ۱۰ سال ضمانت از سوی کارخانه هستند. این ایزوگام مانند ایزوگام های اکسیر دلیجان، جزء عایق‌های رطوبتی تولیدی در شرکت صدف گستر دلیجان هستند و از بهترین مواد اولیه و با کیفیت‌ترین نوع الیاف مصنوعی و قیر در آن‌ها استفاده‌ شده است که سبب شده تا این ایزوگام ها به‌ عنوان پرفروش‌ترین عایق‌های رطوبتی شناخته شوند.

مزایای استفاده از ایزوگام زرفام شرق در کرج

ازجمله مزایای استفاده از ایزوگام زرفام می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

  • این نوع از عایق‌های رطوبتی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما و سرما می‌باشند
  • این ایزوگام ها انعطاف‌ پذیری بسیار بالایی داشته و به‌ هیچ‌ عنوان دچار پوسیدگی نمی‌شوند
  • از آنجایی‌ که تولید این عایق رطوبتی از قیر بسیار باکیفیت است، به‌ همین‌ جهت دارای طول عمر بسیار بالایی می‌باشند
  • ایزوگام زرفام شرق به دلیل وجود پلی استر در لایه‌های خود، در برابر فشارهای ساختمانی بسیار مقاوم است
  • ایزوگام فویل دار زرفام شرق حدود ۸۰ درصد از نور گرمای خورشید را منعکس می‌کند
  • این عایق قابل‌ استفاده بر روی سطوحی چون سیمان، موزائیک، آسفالت، قیرگونی و غیره می‌باشد
  • به دلیل تمیزی و به‌صرفه بودن این عایق رطوبتی، جزء پرمصرف‌ترین ایزوگام ها بشمار می‌آید
  • این ایزوگام وزن سبکی داشته ولی در مقابل دارای مقاومت بسیار بالایی است

نصب ایزوگام زرفام شرق در کرج

نصب ایزوگام سبب ایزوله شدن یا عایق حرارتی سطح ساختمان‌ها و جلوگیری از نشت آب و رطوبت از سطح بام به داخل سازه می‌شود. ایزوگام زرفام شرق دارای وزن سبک بوده و به‌ همین‌ جهت فشار زیاد و بار مرده‌ای به ساختمان وارد نمی‌کند و می‌توان گفت که به‌طور تقریبی هر مترمربع از این عایق رطوبتی دارای ۴ کیلوگرم وزن می‌باشد. قیمت تمام‌ شده این ایزوگام نیز بسیار به‌صرفه بوده و از آن در مکان‌هایی استفاده می‌شود که نفوذ آب و نم سبب آسیب به آن سازه می‌شود.

همچنین قابلیت انعطاف‌ پذیری و حالت پذیری این ایزوگام ها سبب برتری آن‌ها نسبت‌ به سایر عایق‌های رطوبتی شده و زمان نصب و اجرای آن نسبت‌ به قیرگونی و آسفالت بسیار کمتر و تمیزتر است. نوع ایزوگام فویل دار عایق‌های زرفام شرق، در هنگام نصب ایزوگام بر روی پشت‌بام آن که در معرض مستقیم نور خورشید قرار دارند استفاده‌ شده و از طرفی این ایزوگام ها به‌ راحتی بر روی سطح دیوارها، شیروانی‌ها قابل نصب بوده و در برابر نور، رطوبت و کشش بسیار مقاوم هستند.

قیمت ایزوگام زرفام شرق 

تمامی ایزوگام های زرفام دارای نشان استاندارد بین‌ المللی بوده و قابلیت نصب بر روی انواع سطوح مختلف را دارا می‌باشند. همچنین طول عمر این نوع از عایق‌های رطوبتی بالای ۱۵ سال تخمین خورده و دارای ضمانت و بیمه‌ نامه کتبی ۷ ساله از سوی شرکت تولیدی هستند. این ایزوگام ها دارای نصب و اجرای راحتی بوده و پس‌ از نصب نیاز به برف‌ روبی نداشته و دارای سطحی بسیار صاف و یکدست هستند.

قیمت ایزوگام های زرفام شرق با توجه به نوع قیر به‌ کار رفته در آن‌ها و ضخامت رول‌ های ایزوگام و همچنین شرکتی که مسئول پخش این عایق‌های رطوبتی است متفاوت بوده و نمی‌توان هزینه و قیمت مشخصی را برای آن در نظر گرفت.

شما می‌توانید ایزوگام زرفام شرق را با بهترین کیفیت و قیمتی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه از شرکت ایزوگام سایوند تهیه کرده و نصب نمایید. این شرکت علاوه‌بر پخش انواع ایزوگام های مرغوب دارای نصابان و تکنسین‌های بسیار حرفه‌ای و ماهر بوده و تمام خدمات ترمیم و نصب در سرتاسر کرج و تهران را به مشتریان خود با بروزترین تجهیزات ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند جهت اطلاع از قیمت ایزوگام در کرج با شرکت سایوند تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

نوشتهٔ بعدی
نمایندگی ایزوگام گوهر شرق در کرج
نوشتهٔ پیشین
نمایندگی ایزوگام یلما دلیجان در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید