نمایندگی ایزوگام اکسیر دلیجان در کرج

یکی از معروفترین و بادوام‌ترین ایزوگام های شناخته ‌شده در داخل ایران، ایزوگام اکسیر دلیجان است. این ایزوگام نسبت به سایر عایق‌های رطوبتی دوام و طول عمر بسیار بالایی داشته و وزن آن بسیار سبک است. یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز پخش، نمایندگی ایزوگام اکسیر دلیجان در کرج، شرکت ایزوگام سایوند است.

این شرکت علاوه ‌بر کرج در تهران نیز دارای شعبات فراوانی بوده و محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از جمله کاربردهای ایزوگام اکسیر دلیجان می‌توان به استفاده از آن در عایق‌کاری پارکینگ‌ های طبقاتی، استخرها، پشت‌بام‌ها، تونل‌ها، لوله‌های آب، پی ساختمان، کانال‌های آبیاری و غیره اشاره کرد.

ایزوگام اکسیر دلیجانایزوگام چیست؟

ایزوگام یک پوشش و یک نوع عایق رطوبتی است که از جنس قیر بوده و توسط حرارت بر روی سطح سازه چسبانده می‌شود. ایزوگام ها جزئی از فرآورده‌های نفتی به شمار رفته و به‌عنوان لایه محافظ از نفوذ آب و رطوبت به داخل سازه جلوگیری می‌کنند. در زمان‌های گذشته جهت عایق‌بندی ساختمان‌ها از قیر و آسفالت استفاده می‌شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، عایق‌های رطوبتی یا ایزوگام ها جای آن‌ها را گرفته و به‌عنوان محصولی بسیار مقاوم و بادوام شناخته شدند.

ایزوگام از مواد اولیه‌ای چون یک‌ لایه تیشو نخ دار، یک‌ لایه فویل آلومینیومی، یک‌ لایه پلی استر سوزنی، مواد پلیمری، پودر تالک و باند و چسب تشکیل‌ شده‌ است. ایزوگام ها از لحاظ تعداد لایه به ایزوگام‌ های تک لایه، دو لایه و سه لایه و از لحاظ روکش به ایزوگام های روکش‌دار و بدون روکش تقسیم‌بندی می‌شوند. همچنین این نوع از عایق‌های رطوبتی براساس مواد تشکیل‌ دهنده به ۲ دسته ایزوگام های پلیمری و ایزوگام های دمیده دسته‌بندی می‌شوند.

همان‌طور که گفته شد تمامی ایزوگام ها یا به‌ صورت تک لایه و یا به‌ صورت دو لایه ساخته می‌شوند. در نحوه ساخت ایزوگام، پلی استر و تیشو وارد تشک قیر شده و با مواد پرایمری و قیر دمیده ترکیب و در آخر ضخامت آن‌ها تعیین می‌شود. پس‌ از طی این مراحل، خشک شدن ایزوگام ها توسط فن‌های خشک‌کننده انجام‌شده و فرآیند ساخت آن‌ها تکمیل و برای رول و بسته‌بندی آماده می‌شوند. این ایزوگام ها با بسته‌بندی‌های استاندارد در داخل انبار ذخیره‌شده و برای پخش و فروش نهایی ارسال می‌شوند.

پخش ایزوگام اکسیر دلیجان در کرج

ایزوگام سایوند نمایندگی پخش ایزوگام اکسیر دلیجان در کرج است و متقاضیان می توانند برای خرید با این شرکت در تماس باشند.

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتورها در زمان خرید ایزوگام، توجه به برند و شرکت سازنده آن است. برخی از فروشندگان و پخش‌ کنندگان ایزوگام وجود دارند که ایزوگام های بی‌کیفیت و نامرغوب را به‌جای ایزوگام های باکیفیت و برند به مشتریان عرضه می‌کنند. خرید این ایزوگام ها علاوه‌بر صرف هزینه‌های بیهوده، سبب می‌شود که ایزوگام نامرغوب به سطح سازه خسارت وارد کرده و ازاین‌رو مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای جبران خسارت خواهید شد.

در هنگام خرید ایزوگام به‌خصوص خرید ایزوگام اکسیر دلیجان در کرج، سعی کنید از شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده آن‌ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید. شرکت ایزوگام سایوند، پخش‌کننده و ارائه‌دهنده بهترین و با کیفیت‌ترین ایزوگام اکسیر دلیجان در کرج بوده و آن‌ها را با بهترین بسته‌بندی و مناسب‌ترین قیمت به دست مشتریان می‌رساند. این شرکت همچنین دارای تکنسین‌ها و نصابان بسیار حرفه‌ای و مجرب است که توسط بهترین و بروزترین تجهیزات، انواع ایزوگام را بر روی انواع سطح سازه نصب و یا ترمیم می‌کنند.

مشخصات ایزوگام اکسیر دلیجان در کرج

ایزوگام اکسیر دلیجان محصول شرکت صدف گستر دلیجان بوده و وزن هر رول ایزوگام بین ۴۳ و ۴۴ کیلوگرم است. ضخامت این ایزوگام ها ۴ میلی‌متر و طول هر رول آن‌ها ۱۰ متر و عرض آن ۱ متر است. این ایزوگام ها دارای ورق های بسیار انعطاف‌ پذیر بوده و دو لایه آن ویژه مناطق معتدل است.

ایزوگام های اکسیر دلیجان در دمای منفی ۴۰ درجه سانتی‌گراد و مثبت ۱۲۰ درجه سانتی‌گراد مقاوم بوده و به‌ هیچ‌ عنوان دچار پوسیدگی نمی‌شوند. ایزوگام های اکسیر دلیجان در برابر انبساط و انقباض در اثر سرما و گرمای شدید در فصول مختلف نیز از خود مقاومت نشان داده و دارای گواهینامه فنی و استاندارد ملی در شرکت ایزوگام سایوند هستند.

اکسیر جزء ایزوگام های صادراتی به شمار رفته و در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای را در بازار کشورهای گرجستان، عراق، افغانستان، آذربایجان و ترکیه پیدا کرده‌است. جنس این عایق‌های رطوبتی به گونه‌ای است که شکننده نبوده و قابلیت انعطاف‌ پذیری بالایی دارند.

در واقع می‌توان بیان کرد که ایزوگام های اکسیر دلیجان یک پوشش مقاوم از قیر و الیاف مصنوعی هستند که در اثر حرارت بر سطح بام چسبانده شده و از آن در برابر نفوذ نم و رطوبت محافظت می‌کنند. عمر مفید ایزوگام های اکسیر دلیجان براساس مواد تشکیل‌ دهنده آن‌ها و فرمول ساخت به‌طور میانگین تا ۱۰۰۰ سال تخمین زده شده‌است.

نصب ایزوگام اکسیر دلیجان در کرج

برای نصب ایزوگام در کرج و برای سطح بام، به وسایلی چون کمچه، ماله بند کشی، فندک جرقه‌ای، تیغ موکت بری، جارو، دستکش نسوز، کفش چرم ساق‌ بلند، کپسول و غیره مورد نیاز است. برای نصب ابتدا سطح بام را توسط آب و جارو تمیز کرده و تمامی گرد و خاک‌ ها و اضافات را از سطح آن پاک می‌نماییم. سپس هرگونه شکستگی و ترک‌خوردگی را توسط ملات سیمان پر کرده و سطح را صاف و یکنواخت می‌کنیم. اگر در این مرحله سطح زیر عایق دارای بستر مناسبی نبود، از قیر و یا پرایمر به‌عنوان زیر ساز استفاده می‌کنیم.

برای اندازه‌گیری از محل ناودان شروع کرده و به فاصله‌های ۹۰ سانتی‌متری نشانه‌ گذاری می‌کنیم. سپس رول‌ های ایزوگام را به اندازه‌های مورد نیاز باز کرده و از نقطه وسط آن شروع به حرارت دادن می‌کنیم. در صورت نیاز، پلاستیک کشیده‌شده بر سطح ایزوگام را حرارت داده تا پلاستیک از روی سطح جدا شود.

پس‌ از طی این مراحل، مشعل را روشن کرده و با رعایت تمامی نکات ایمنی و استانداردهای تعیین‌ شده، شروع به حرارت دادن ایزوگام کرده و آن را به سطح بام می‌چسبانیم.

نکات مهم پیش‌از نصب ایزوگام اکسیر دلیجان در کرج

  • تمامی برآمدگی ها و پستی بلندی‌ها را قبل‌ از نصب سطح بام برطرف می‌نماییم
  • تمامی گوشه‌های بام که دارای زاویه ۹۰ درجه هستند توسط سیمان ماهیچه کشی کنید
  • هرگز در زمان‌های بارش برف، باران و تگرگ و در فصول سرد اقدام به نصب ایزوگام نکنید
  • سطحی که قرار است ایزوگام بر روی آن نصب شود، باید کاملاً خشک و تمیز بوده و عاری از هرگونه گردوخاک باشد
  • در نصب رول‌ های ایزوگام بعدی، هم‌ پوشانی آن‌ها باید به‌طور دقیق و صحیح رعایت شود

قیمت ایزوگام اکسیر دلیجان

قیمت نصب ایزوگام در کرج براساس کیفیت، تعداد رول و مرکز پخش‌کننده متفاوت بوده و دارای قیمت مشخصی نیستند. شما می‌توانید ایزوگام اکسیر دلیجان در کرج را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت از شرکت ایزوگام سایوند خریداری نمایید.

مجموعه سایوند نمایندگی رسمی پخش ایزوگام اکسیر دلیجان در کرج بوده و توسط نصابان حرفه‌ای و ماهر خود تمامی خدمات نصب را برعهده دارد. شما می‌توانید در صورت خرید ایزوگام های اکسیر دلیجان در کرج، با شرکت سایوند تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

نوشتهٔ بعدی
نمایندگی ایزوگام یلما دلیجان در کرج
نوشتهٔ پیشین
هرآنچه لازم است از ایزولاسیون و چگونگی انجام آن بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید