نمایندگی ایزوگام گوهر شرق در کرج

هر سطحی که در برابر بارش برف، باران و تابش نور خورشید و یا در مجاورت رطوبت قرار داشته باشد، نیاز به یک پوشش بادوام و مناسب خواهد داشت. در غیر این صورت سطح سازه پس‌ از مدتی در مرور زمان سست شده و خسارت‌ های زیادی به آن وارد خواهد شد.

در زمان‌ های گذشته از روش‌ هایی مانند قیرگونی و یا آسفالت برای پوشش سطح سازه‌ هایی چون پشت ‌بام‌ ها استفاده می ‌شده است. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و توجه به کاهش هزینه‌ ها و همچنین توجه به تولید آلودگی‌ های تا حد امکان کمتر برای محیط‌زیست، در این زمینه عایق‌ هایی تولید شدند که ایزوگام نامیده شده و به‌ سرعت جایگزین روش‌ های قدیمی شده و بسیار پرطرفدار هستند.

ایزوگام به نوعی عایق رطوبتی از پیش‌ ساخته گفته می ‌شود که محصولی دو لایه از تیشو،  الیاف شیشه و پلی استر بوده و توسط قیر تقویت شده‌ است. ایزوگام ها به‌ منظور آب ‌بندی بخش‌ های مختلف سازه‌ هایی چون سازه‌ های ساختمانی و تأسیساتی به کار گرفته شده و استفاده از این عایق رطوبتی جهت آب ‌بندی ساختمان‌ ها برای اولین‌ بار در کشور ایتالیا انجام گرفته و خطوط تولیدی آن در ایران نیز با الگوبرداری از این کشور انجام ‌شده است.

در واقع می ‌توان گفت که ایزوگام نام تجاری عایق از پیش‌ ساخته‌ی ضد آب بوده که جهت پوشاندن پشت ‌بام‌ ها، پی ساختمان، سرویس‌ های بهداشتی و حمام، دیوار های بیرونی و همچنین سقف ‌ها استفاده‌شده و از آن ‌ها در برابر نفوذ نم و رطوبت محافظت می‌کند.

مواد اولیه به‌ کار رفته در عایق‌ های رطوبتی

از مواد اولیه به‌ کار رفته در تولید ایزوگام می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیرصنعتی ۶۰ ۷۰ درصد
  • فیلم پلی اتیلن
  • یک لایه پلی استر سوزنی
  • مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی پروپیلن
  • یک لایه تی شو نخ دار
  • پودر تالک (در بعضی مواقع در عایق‌ ها پودر مس ۶۰۰ نیز به کار می ‌رود)
  • باند و چسب
  • فویل آلومینیومی

مشخصات ظاهری ایزوگام های با کیفیت

ایزوگام های استاندارد و باکیفیت در ابعاد ۱ در ۱۰ متر تولید شده و ضخامت آن‌ها 5/3 تا ۴ میلی‌متر است. همچنین وزن تقریبی این ایزوگام ها بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم بوده که به‌ صورت رول‌ های وکیوم شده تولید و به بازار عرضه می ‌شوند. تمامی ایزوگام های استاندارد بر روی بسته ‌بندی خود دارای نشان شرکت تولیدی، تاریخ تولید و انقضا، نوع ایزوگام و همچنین نشان استاندارد بین‌المللی می ‌باشند.

ایزوگام گوهر شرق

ایزوگام گوهر شرق یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین انواع عایق‌های رطوبتی و محصول شرکت صدف گستر دلیجان است. این ایزوگام شامل ۲ لایه ویژه مناطق معتدل بوده و دارای ورق ‌های بسیار انعطاف‌پذیر می ‌باشد. ضخامت ایزوگام های گوهر شرق ۴ میلی‌متر بوده و وزن هر رول آن ۴۲ کیلوگرم است. همچنین طول هر رول در بسته‌ بندی استاندارد این ایزوگام ها ۱۰ متر و عرض آن‌ها ۱ متر است. ایزوگام های گوهر شرق در دو نوع ساده و فویل دار در بازار موجود بوده و این ایزوگام ها در سرمای منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد و همچنین گرمای مثبت ۱۳۰ درجه سانتی‌گراد بسیار مقاوم هستند. ایزوگام های گوهر شرق به دلیل داشتن لایه پلی استر در برابر فشارهای احتمالی از انقباض و انبساط ساختمان مقاوم بوده و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و شکنندگی نشده و بسیار باکیفیت و بادوام می ‌باشند.

پخش و نصب ایزوگام گوهر شرق در کرج

شرکت ایزوگام سایوند واقع در استان البرز، نمایندگی پخش و ارائه انواع ایزوگام گوهر شرق در این استان به مشتریان خود را عهده دار بوده  و دارای تعمیرکاران و تکنسین های بسیار ماهر، حاذق و متخصص در این زمینه است. از جمله نمایندگی‌ های سایوند در پخش ایزوگام گوهر شرق در کرج می ‌توان به مناطقی چون مهرشهر، عظیمیه، گلشهر، گوهر دشت، فردیس، کوی کارمندان و غیره اشاره کرد. مشتریان ساکن در این مناطق و اطراف آن می‌توانند جهت سفارش ایزوگام گوهر شرق در کرج به این نمایندگی ‌های این مجموعه مراجعه نموده و از خدمات شرکت سایوند بهره‌مند شوند.

مزایای استفاده از ایزوگام گوهر شرق

نصب ایزوگام گوهر شرق بسیار آسان و سریع بوده و این ایزوگام ها در برابر ضربات وارده و پانچ استاتیکی بسیار مقاوم می‌ باشند. همچنین این ایزوگام ها پس‌ از نصب نیاز به برف‌ روبی نداشته و در برابر اشعه یو وی بسیار مقاوم هستند. وزن ایزوگام های گوهر شرق بسیار کم بوده و در برابر آب و رطوبت بسیار نفوذناپذیر هستند. همچنین این ایزوگام ها در برابر فشار های هیدرواستاتیک و پارگی بسیار از خود مقاومت نشان داده و دارای هزینه بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه می‌ باشند.

نصب ایزوگام گوهر شرق در کرج

از جمله نکاتی که قبل‌ از نصب ایزوگام باید رعایت شود می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قبل ‌از نصب ایزوگام سطح بام باید به‌ طور کامل تمیز شده و کولر ها باز شوند.
  • در صورت وجود ایزوگام قبلی، زیرسازی باید به‌ طور کامل انجام شود.
  • نصاب باید نصب ایزوگام را از ناودان پشت‌ بام شروع کند.
  • در داخل لوله ناودانی باید از تکه‌ های ایزوگام ۱۰ سانتی استفاده شود تا از برگشت آب زیر ایزوگام جلوگیری شود.
  • رول اول ایزوگام باید از لحاظ صاف بودن و جهت، درست بررسی شود.
  • رول ‌های بعدی باید طبق اصول و استاندارد های لازم اجرا شوند.
  • مشعل باید به‌ طور یکنواخت بر روی ورق ‌های ایزوگام گرفته شده و گرما در تمامی سطح ایزوگام پخش شود.
  • هم‌ پوشانی ایزوگام باید حدود ۷ الی ۱۰ سانتی‌ متر در نظر گرفته شود.
  • بندکاری عایق‌ های رطوبتی باید کامل انجام‌ شده تا عمر آب‌ بندی ایزوگام افزایش یابد.
  • در انتهای کار، تکه کاری ایزوگام نیز باید با دقت کامل انجام شود.

از جمله وسایل مورد نیاز برای نصب و اجرای ایزوگام می‌توان به کپسول گاز مایع، لباس کار مناسب، ایزوگام، سر مشعل ایزوگام، کمچه سر باریک، دستکش ضخیم پیچ گوشتی دو سو و چهارسو، تیغ کاتر، جارو، آچارفرانسه، تیشه و قلم فلزی اشاره کرد.

قیمت ایزوگام گوهر شرق

همان‌طور که مطلع هستید ایزوگام یک فرآورده نفتی بوده و لایه پوششی است که برای عایق‌ بندی سطوحی مانند کف، بام ساختمان‌ها و پی و دیواره ها استفاده می ‌شود.  تولید ایزوگام گوهر شرق باید توسط متخصصین صورت‌ گرفته و همواره در آن از فناوری‌های به‌ روز دنیا نیز به‌ کار گرفته شده ‌است. برخی از افراد جهت کاهش هزینه اقدام به خرید محصولات با قیمت پایین از برند های ناشناخته می‌کنند که متأسفانه این کار سبب ایجاد آسیب به سازه و همچنین صرف هزینه‌ های هنگفت در آینده شده و موجب بروز خسارت می ‌شوند.

علاوه‌ بر این باید این نکته را در نظر داشت که کیفیت قیر ایران سبب شده‌ است که این کشور از صادرکنندگان مطرح جهانی ایزوگام شناخته‌ شده و نیاز داخلی بازار خود را به‌طور کامل تأمین می‌ کند ولی برخی مواد اولیه تولید ایزوگام را به کشور وارد می کند.

ایزوگام های گوهر شرق دارای استاندارد اروپا بوده و دارای ۱۰ سال ضمانت‌ نامه کتبی از سوی شرکت تولیدکننده آن می ‌باشند. لازم به توضیح است قیمت ایزوگام گوهر شرق را با توجه به شرکت پخش کننده آن و همچنین به دلیل تغییرات روزانه قیمت مواد اولیه به‌ کار رفته در ایساخت آنن ایزوگام، نمی‌توان تعیین کرد.

شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از قیمت رول های ایزوگام گوهر شرق در کرج، با کارشناسان شرکت سایوند با شماره 02632863166 تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

نوشتهٔ بعدی
فروش ایزوگام اقساطی و چکی
نوشتهٔ پیشین
نمایندگی ایزوگام زرفام شرق در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید