فروش ایزوگام اقساطی و چکی

شرکت ایزوگام سایوند فروش ایزوگام اقساطی و چکی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. تمامی ایزوگام های این شرکت به صورت اقساط از 2 الی 4 ماهه با چک صیادی و یا کارمندی ارائه می شود. مشتریان گرامی برای خرید ایزوگام به صورت اقساط می توانند تنها 40 درصد از مبلغ را پرداخت کرده و در طی 2 الی 4 ماه مابقی هزینه را تسویه کنند.

ایزوگام اقساطی و چکیفروش قسطی ایزوگام در کرج

شرکت ایزوگام سایوند، نمایندگی فروش انواع ایزوگام دلیجان در کرج است که فروش قسطی ایزوگام را در کرج و تهران برای مشتریان گرامی فراهم کرده است. این شرکت علاوه‌بر پخش انواع ایزوگام های مرغوب دارای نصابان و تکنسین‌های بسیار حرفه‌ای و ماهر بوده و تمام خدمات ترمیم و نصب در سرتاسر کرج و تهران را به مشتریان خود با بروزترین تجهیزات ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند جهت اطلاع از قیمت ایزوگام در کرج با شرکت سایوند تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

ایزوگام به نوعی پوشش مقاوم از جنس قیر و الیاف مختلف مصنوعی گفته‌ شده که توسط گرما به سطح سازه چسبیده و از نفوذ رطوبت و آب به سطح زیرین خود جلوگیری می‌کند. عمر ایزوگام ها به‌ طور میانگین حدود ۱۰ سال بوده و امروزه در بسیاری از ساختمان‌ ها در مراحل پی و فونداسیون و همچنین ایزولاسیون دیوار ها، سرویس‌ های بهداشتی و پشت‌بام‌ ها، از انواع ایزوگام ها استفاده می‌شود.

هر سطحی که در مقابل تابش نور خورشید و همچنین بارش باران و برف قرار داشته و یا در محل آبریز های فراوان باشد، به پوششی نیاز خواهد داشت که بادوام و مناسب بوده و از سطح سازه در مقابل این عوامل محافظت نماید. زیرا در غیر این‌ صورت به‌ مرور زمان رطوبت و بارش ها سبب می‌شود که سطح خراب شده و خسارت‌ های زیادی به آن وارد شود.

در زمان‌ های گذشته برای حفاظت از سطح این نوع سازه ها، از قیر گونی به‌ عنوان عایق رطوبتی استفاده می‌شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت دانش و تکنولوژی در زمینه عایق‌ های رطوبتی، انواع ایزوگام تولید شده است که به‌ سرعت جایگزین روش‌ های قدیمی مانند قیرگونی شده و امروزه از آن برای عایق بندی انواع سطوح استفاده می‌شود.

متریال به‌ کار رفته در تولید ایزوگام

از جمله مواد مواد اولیه به‌ کار رفته در تولید انواع ایزوگام می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قیر صنعتی ۶۰ ۷۰ درصد
  • یک لایه تیشو نخ دار یا پشم‌ شیشه
  • مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی پروپیلن _پودر تالک و در بعضی از عایق‌ ها پودر مس ۶۰۰
  • یک لایه پلی استر سوزنی
  • فویل آلومینیومی
  • فیلم پلی اتیلن
  • باند و چسب

انواع ایزوگام براساس روکش

ایزوگام ها بر اساس روکش به ایزوگام های فویل دار و ساده و همچنین ایزوگام های سنگ‌ریزه ای تقسیم‌بندی می‌شوند.

  • ایزوگام های فویل دار یا روکش‌دار

از این نوع از ایزوگام ها جهت عایق بندی سطوحی مثل پشت‌بام ها که در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند استفاده می‌شود.

  • ایزوگام های ساده یا بدون روکش

از این نوع عایق‌ های رطوبتی برای سطوحی که به‌ عنوان عایق زیر کار هستند به کار برده می‌شود. مانند سرویس‌ های بهداشتی

  • ایزوگام های سنگریزه ای

از این نوع ایزوگام ها جهت عایق‌بندی سطوحی که زیبایی و نمای آنها مدنظر است استفاده می‌شود.

دسته‌بندی ایزوگام ها بر اساس مواد تشکیل دهنده

ایزوگام ها براساس مواد تشکیل‌ دهنده به دو دسته ایزوگام های پلیمری و ایزوگام های دمیده تقسیم‌بندی می‌شوند.

  • ایزوگام های پلیمری

در ایزوگام های پلیمری از ۶۰ الی ۷۰ درصد قیر خالص، یک لایه فویل آلومینیومی با ضخامت ۱۴ تا ۱۶ میکرون، یک لایه پلی استر، یک لایه تی شو و پودر تالک و همچنین پوشال و گونی پلاستیکی استفاده‌ شده است. ایزوگام های پلیمری مرغوب، دارای کیفیت مناسبی بوده و دوام و طول عمر آنها نیز بسیار بالا است.

  • ایزوگام های دمیده

عایق‌ های رطوبتی دمیده از قیر دمیده شده، یک لایه فویل آلومینیومی با ضخامت ۱۴ تا ۱۶ میکرون، یک لایه پلی استر، گونی پلاستیکی و پودر تالک تشکیل شده و این عایق‌ ها نسبت‌ به عایق های پلیمری دارای مرغوبیت کمتری می‌باشند.

دسته‌بندی ایزوگام ها بر اساس لایه‌ های تشکیل‌ دهنده

ایزوگام ها براساس لایه به ۳ دسته ایزوگام های تک لایه، دولایه و سه‌لایه تقسیم‌بندی می‌شوند.

  • ایزوگام های تک لایه

عایق‌ های پلیمری تک لایه توسط پلی استر دوخته شده‌اند و این عایق‌ ها دارای انعطاف‌پذیری و ظرافت بیشتری نسبت‌ به عایق های دو لایه هستند.

  • ایزوگام های دولایه

ایزوگام های دولایه توسط پلی استر و تیشو دوخته شده و نسبت‌ به عایق‌ های تک لایه دارای استحکام بیشتری هستند.

  • ایزوگام های ۳ لایه

این ایزوگام ها به دلیل داشتن ضخامت زیاد و دوام بسیار زیاد، جهت نصب در مناطق سردسیر و گرمسیر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید ایزوگام با چک

برای خرید انواع ایزوگام با چک کارمندی و صیادی می توانید  با کارشناسان فروش شرکت سایوند، تماس بگیرید.شرکت سایوند خدمات فروش و نصب انواع ایزوگام را به مشتریان خود در سراسر کرج ارائه می دهد.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام قیر اکسیده یا  BOF
نوشتهٔ پیشین
نمایندگی ایزوگام گوهر شرق در کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید