عایق رطوبتی ایزوفیکس پلاس

همان‌طور که می دانید یک پوشش مناسب و مقاوم لازمه هر سازه و بنایی است. به‌عبارتی هر جا که سخن از ساخت یک بنا باشد بحث استفاده از یک عایق مناسب و مقاوم نیز مطرح است. زیرا یک بنا بدون  پوشش مقاوم به‌هیچ‌عنوان دوام نمی‌آورد، چون سطوح بدون پوشش در مدت‌زمان بسیار کوتاهی در برابر عوامل محیطی مثل بارش و به‌طورکلی مکان‌هایی که محل آبریز هستند و در مجاورت آب و رطوبت قرار دارند رطوبت به نمای داخلی بنا نفوذ می‌کند و با سست کردن آن خرابی‌های بسیار زیادی به بار می‌آورد.  از آنجایی‌که رطوبت محل مناسبی برای رشد باکتری‌ها و ایجاد کپک است سطوح نم زده دچار این معضل نیز می شوند.

در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با جدیدترین عایق رطوبتی موجود در بازار یعنی عایق رطوبتی ایزوفیکس و کاربردهای آن آشنا کنیم تا شما عزیزان با شناختی که از ایزوگام و سایر عایق‌های رطوبتی دارید شناخت کافی از عایق رطوبتی ایزو فیکس را نیز بدست آورید تا بتوانید مناسب‌ترین عایق را متناسب با نیاز خود انتخاب و تهیه نمایید.

عایق رطوبتی ایزوفیکس پلاسعایق رطوبتی ایزو فیکس چیست؟

عایق رطوبتی ایزو فیکس از جدیدترین عایق‌های رطوبتی است که ساخت آن بر پایه نفت، قیرهای پالایشگاهی به‌اضافه ترکیبات پلیمری و الیاف خاصی می‌باشد.

چسب ایزوگام چیست؟

عایق رطوبتی ایزو فیکس با نام چسب ایزوگام نیز شناخته‌شده است. دلیل آن‌هم ایجاد چسبندگی بسیار قوی و بی‌نظیر این عایق است که از مهم‌ترین مزایای آن به شمار می‌رود. درواقع عایق رطوبتی ایزو فیکس سازگاری بسیار خوبی با دمای هوا دارد یعنی این عایق در دمای پایین هوا و هوای سرد جامد است و بالعکس آن در دمای گرم و بالای هوا روغنی می باشد.

در واقع شما عزیزان می‌توانید به‌جای قیرگونی، ایزوگام و هر عایق رطوبتی دیگری عایق رطوبتی ایزو فیکس را جایگزین آن روش‌ها کنید، زیرا مناسب‌ترین جایگزین برای این روش‌ها عایق رطوبتی ایزو فیکس است.

انواع عایق رطوبتی ایزوفیکس

  • عایق رطوبتی ایزوفیکس معمولی

  • عایق رطوبتی ایزوفیکس پلاس

درواقع عایق های رطوبتی ایزوفیکس براساس مواد تشکیل‌دهنده و اولیه آن‌ها به ۲ دسته عایق های رطوبتی ایزو فیکس معمولی و عایق های رطوبتی ایزوفیکس پلاس تقسیم‌بندی می‌شوند، همان‌طور که گفته شد ازآنجایی‌که مواد تشکیل‌دهنده عایق رطوبتی پلاس از لحاظ کیفی بسیار باکیفیت و مقاوم اند این عایق ها بسیار مقاوم‌تر از عایق‌های رطوبتی ایزوفیکس معمولی هستند درنتیجه پایداری و طول عمر بیشتری نیز دارند.

کاربردهای عایق رطوبتی ایزوفیکس

از جمله کاربردهای بی شمار این عایق رطوبتی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از عایق‌های رطوبتی ایزو فیکس در عایق‌بندی بالکن و تراس استفاده می‌شود.
  • کاربرد دیگر این عایق جدید به‌عنوان زیر کار و چسب ایزوگام می‌باشد. در واقع برای استفاده از عایق رطوبتی ایزوفیکس به‌عنوان زیر کار می‌توان از ایزو فیکس مایع استفاده کرد زیرا به دلیل مایع بودن آن به‌خوبی تمام سطح را می‌پوشاند، به تمامی درزها و ترک های محیط نفوذ می‌کند درنتیجه چسبندگی بسیار قوی و فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.
  • از دیگر کاربردهای عایق رطوبتی ایزو فیکس استفاده از این عایق برای ایزولاسیون سطوح سیمانی و بتنی می‌باشد.
  • از کاربردهای عایق رطوبتی ایزو فیکس می‌توان به کاربرد آن در ترمیم عایق هایی که دچار پوسیدگی و یا ترک شده‌اند اشاره کرد.
  • از دیگر کاربردهای عایق رطوبتی ایزو فیکس می‌توان به مناسب بودن آن در عایق کردن دیوارهای سیمانی و بتنی موجود در خاک، سرویس‌های بهداشتی، کانال‌های سیمانی، استخرهای ذخیره آب سد، همچنین عایق‌بندی پایه‌ها و باغچه‌های داخلی و بیرونی ساختمان برای جلوگیری از نشت آب، ایزولاسیون پل‌ها و ستون‌های فلزی مثل مخزن‌های زیرزمینی و کف کولرهای آبی اشاره کرد.
  • عایق رطوبتی ایزو فیکس همان‌طور که اشاره شد جایگزین بسیار مناسبی برای روش‌های دیگر عایق‌بندی مثل ایزوگام، آسفالت و قیرگونی می‌باشد.

نحوه اجرای ایزوفیکس

شیوه اجرای عایق رطوبتی ایزو فیکس بسیار آسان و بدون دردسر و ایجاد هر گونه آلودگی است. درواقع برای اجرای این عایق جدید همانند عایق‌های دیگر ابتدا باید سطح مورد نظر را کاملاً از هر گونه گرد و غبار و آلودگی تمیز کرد. سپس نصاب با ابزارهای مخصوصی که در اختیار دارد به وسیله کاردک تمام سطوح را به‌طور کامل با چسب ایزوفیکس می‌پوشاند تا تمامی ترک‌ها، درزها و گوشه‌ها به وسیله این چسب پر و پوشانده شود سپس ایزو فیکس را کاملاً روی سطح موردنظر می‌چسباند.

ابزارهای موردنیاز در نصب عایق رطوبتی ایزوفیکس

همان‌طور که گفته شد نصب این عایق رطوبتی بسیار آسان است و برای اجرای آن نیاز به تخصص و مهارت خاصی نیست. در اجرای این عایق مدرن نصاب ابزاری که با خود به‌همراه دارد و از آن‌ها استفاده می‌کند عبارت‌اند از دستکش، کاردک، غلطک رنگرزی و پیستوله‌ رنگ‌آمیزی.

مزایای چسب ایزوگام

از مهم‌ترین و بارزترین مزایای عایق رطوبتی ایزوفیکس اجرای این عایق بدون نیاز به شعله و حرارت است. به‌همین دلیل مناسب‌ترین و سازگارترین عایق رطوبتی با محیط‌زیست عایق رطوبتی ایزوفیکس می‌باشد. با توجه به این مزایای آن و اجرای آن بدون نیاز به شعله و حرارت خطر آتش‌سوزی نیز در آن وجود ندارد. از دیگر مزایای این عایق جدید میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاوم کردن سازه و بنا در برابر رطوبت
  • ایجاد چسبندگی فوق‌العاده به هر سطح با هر جنسی از جمله سطوح فلزی
  • اجرای عایق رطوبتی ایزو فیکس نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد
  • نصب آن بسیار سریع و آسان می‌باشد
  • اجرای عایق رطوبتی ایزو فیکس بدون ایجاد هرگونه آلودگی و کثیفی می‌باشد
  • چسب ایزوگام به‌هیچ‌عنوان ورقه ورقه نمی‌شود

پس جهت تهیه این عایق جدید و با کیفیت همین الان با شماره‌ 02632863166 مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند تماس بگیرید و باکیفیت‌ترین ایزوگام ها را با مناسب‌ترین هزینه‌ها از ما دریافت نمایید.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند در شهر بزرگ کرج و تمامی مناطق آن با ارائه انواع ایزوگام های مرغوب از جمله عایق‌های رطوبتی ایزوفیکس آماده ارائه بهترین خدمات ایزولاسیون به مشتریان خود می‌باشد.

تمامی عایق‌های موجود در نمایندگی های ایزوگام در کرج سایوند دارای خدمات پس از فروش یعنی ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه می‌باشند.

مجموعه ایزوگام سایوند علاوه‌بر عرضه بهترین ایزوگام ها به مشتریان خود حرفه‌ای‌ترین و اصولی‌ترین خدمات نصب انواع عایق‌های رطوبتی را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در ماهدشت
نوشتهٔ پیشین
نمایندگی ایزوگام شرق در کرج سایوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید