ایزوگام در مشکین ‌دشت

مجموعه ایزوگام سایوند مفتخر است که اعلام دارد در منطقه مشکین ‌دشت کرج پخش‌کننده و مجری تمامی ایزوگام های خارجی و داخلی ساختمان‌ها و سازه‌ها بوده و تمامی برندهای معتبر ایزوگام را دارا می‌باشد. نمایندگی ایزوگام در مشکین‌ دشت آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود در زمینه پخش، نصب و ترمیم ایزوگام و مشاوره به مشتریان است. شرکت ایزوگام سایوند در مشکین‌دشت دارای تکنسین‌ها و پرسنل‌های مجرب و ماهر بوده و تمامی خدمات از جمله ایزوگام پشت‌بام‌ها، ایزوگام تونل‌ها، عایق بندی ایرانیت ها و سرویس‌های بهداشتی و تمام سازه‌ها اعم از ترمیم و نصب را انجام می‌دهد.

ایزوگام در مشکین ‌دشتمعرفی نمایندگی ایزوگام در مشکین ‌دشت کرج

ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی است که مواد اصلی تشکیل‌دهنده آن قیر بوده و از مشتقات نفتی ساخته می‌شود. ایزوگام به‌عنوان یک عایق بین سازه و عوامل محیطی مانند بارش، سرما، گرما، تابش آفتاب و … عمل کرده و کارایی اصلی آن جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه می‌باشد. ایزوگام ها برحسب نوع کارایی آن‌ها دارای انواع متفاوتی هستند، به عنوان مثال ایزوگام ها از لحاظ تعداد لایه به دو شکل تک لایه و دولایه تقسیم می‌شوند که ایزوگام های تک لایه دارای یک لایه پلی استر بوده و در عایق‌بندی پی و ستون‌ها استفاده می‌شوند و ایزوگام دو لایه که دارای دو لایه پلی استر می‌باشند و میزان مقاومت آن‌ها نسبت‌ به نفوذ آب به داخل بیشتر بوده و در عایق‌بندی پشت‌بام ها و حمام‌ها استفاده می‌شوند.

در گذشته جهت عایق‌بندی ساختمان ‌ها و سازه ‌ها از قیر استفاده میشده که به‌اصطلاح به آن قیرگونی گفته می‌شده‌است، اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ایزوگام جای قیرگونی را گرفته و دیگر کمتر از این روش برای عایق‌بندی استفاده می‌کنند، زیرا هزینه مصرفی برای ایزوگام نسبت‌به قیرگونی کمتر بوده و نصب و اجرای آن‌هم آسان‌تر است و عایق‌بندی بهتری هم نسبت‌به آن دارا می‌باشد، شما در هر نقطه ‌ای از مشکین‌دشت که سکونت داشته باشید و قصد ترمیم یا نصب ایزوگام برای بام منزل یا داخل ساختمان و یا هر سازه دیگری را داشته باشید، می‌توانید با نمایندگی شرکت ایزوگام سایوند در مشکین‌ دشت تماس گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکنسین‌ها به محل آمده و تمامی خدمات ایزوگام را با بالاترین کیفیت به انجام می‌رسانند.

نصب ایزوگام در مشکین‌ دشت

در این مرحله شما پس‌ از ثبت سفارش در نمایندگی ایزوگام سایوند در مشکین‌دشت و ارائه توضیحاتی از محل نصب ایزوگام به کارشناسان مجموعه سایوند، این تیم روز مشخصی را معین کرده تا محل اجرا مورد بررسی قرار گرفته تا زیرسازی کار را بررسی و متراژ مورد نیاز برای نصب عایق رطوبتی را تعیین کنند، سپس پس‌ از به توافق رسیدن طرفین و ثبت قرارداد، اگر زیرسازی ایزوگام احتیاج به ترمیم و مسطح سازی داشته باشد تکنسین‌های مجرب و حاذق سایوند ایرادها را برطرف کرده و ایزوگام را نصب می‌کنند.

نصب ایزوگام در روزهای آفتابی و بدون گرد و غبار انجام می‌شود تا عایق‌بندی به بهترین شکل به کف بام یا سازه چسبیده و استانداردهای تعیین‌شده رعایت شود. تکنسین‌های آزموده سایوند در مشکین‌دشت تمامی ابزارآلات و تجهیزات به‌روز در جهت نصب و اجرای ایزوگام را دارا می‌باشند و تمامی آموزش‌ها و دوره‌های لازم را پشت سر گذاشته‌اند.

جهت نصب ایزوگام بر روی بام منازل، شیب بندی و زیرسازی کار بسیار حائز اهمیت است. به این دلیل که اگر زیر عایق رطوبتی کوچک‌ترین مشکلی اعم از برآمدگی، فرورفتگی، تیزی و یا شکاف وجود داشته باشد، ایزوگام به‌خوبی نصب نشده و کارایی خود را از دست می‌دهد و همچنین  طول عمر آن کاهش میابد.  به این منظور تیم سایوند در مشکین‌دشت بستر کار را به‌خوبی بازسازی و تمام برآمدگی‌ها و شکاف‌ها را پوشانده و به‌طور کامل خشک کرده و سطح بام را برای نصب ایزوگام آماده می‌کنند. پس‌ از مراحل زیرسازی و از بین بردن تمامی نواقص کف، نوبت به شیب بندی سطح می‌رسد. شیب بندی یکی از مهم‌ترین مراحل نصب ایزوگام می‌باشد. اگر سطح بام شیب به سمت آبرو نداشته باشد،نصابان چهارگوشه بام را به‌اصطلاح فیله کشی کرده و به سمت آبرو هدایت می‌کنند. انجام ندادن این مرحله از کار باعث تجمع آب در سطح بام شده و به ‌مرور زمان آب به داخل ساختمان نفوذ می‌کند.

پس‌از مرحله شیب بندی نوبت به نصب ایزوگام می‌رسد. نصب ایزوگام همانند هر کار دیگری احتیاج به ‌مهارت و دوره‌ های لازم دارد. تکنسین‌های سایوند در مشکین‌دشت بسیار باتجربه و کاربلد بوده و نصب ایزوگام را به بهترین نحو انجام می‌دهند.

برای اجرای عایق رطوبتی ابتدا رول‌های ایزوگام را باز می‌کنند، رول‌های استاندارد ۱۰ متری می‌باشند و به دو بخش ۵ متری برای راحتی کار نصابان تقسیم می‌شوند. نصاب،کار را ابتدا از ناودان شروع می‌کند و برای این کار قسمت پلاستیکی عایق را کنده و به آن بخش توسط شعله حرارت می‌دهد و آن را محکم به کف چسبانده و با کمک دست یا پا فشار می‌دهد تا هیچ‌گونه حباب و چین‌خوردگی در کار ایجاد نشود، زیرا در صورت به وجود آمدن هر کدام از ایرادات ،ایزوگام شکسته و یا دچار شکاف می‌شود و آب به داخل سازه نفوذ می‌کند. پس‌از چسباندن اولین ورق ایزوگام برای نصب ورقه‌های دیگر باید هم‌پوشانی و جوشکاری صورت گیرد، همپوشانی یعنی متراژی به اندازه ۱۰ سانتی متر از یک ورق ایزوگام روی ۱۰ سانتی متر از ورق دیگر چسبانده شود. نصاب باید به‌صورت طرح چپ و راستی ورقه‌های ایزوگام را نصب کند تا هم‌پوشانی به‌خوبی صورت گیرد.این کار طول عمر ایزوگام را افزایش داده و خاصیت عایقی آن را بالا می‌برد.

مهارت نصابان مجموعه سایوند در اجرای ایزوگام و دقت و ظرافت کاری آن‌ها در هنگام نصب عایق رطوبتی سبب می‌شود که دوام ایزوگام را بالا رفته و بطور خلاصه کیفیت کار و مهارت نصابان امضای معتبری برای شرکت سایوند در مشکین‌دشت می‌باشد.

قیمت ایزوگام در مشکین دشتقیمت ایزوگام در مشکین ‌دشت کرج

همان‌طور که ممکن است بدانید قیمت ایزوگام ها نسبت‌ به برندها و نوع کاربرد آن‌ها و متراژ مورد نیاز برای محل موردنظر متفاوت می‌باشد. برندهای مختلف ایزوگام قیمت‌های متفاوتی از هم داشته و همچنین از نظر تعداد لایه‌های ایزوگام هم هزینه متفاوتی دارند. نمایندگی سایوند در مشکین‌دشت دارای تمامی برندها و انواع ایزوگام ها برای انواع بام‌ها و سازه‌ها می‌باشد و شما می‌توانید برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت و هزینه نصب و ترمیم ایزوگام در مشکین‌دشت، با کارشناسان ایزوگام در کرج تماس گرفته و از خدمات و مشتری‌مداری این شرکت بهره‌مند شوید.

خدمات ایزوگام سایوند در مشکین دشت

از جمله خدمات نمایندگی ایزوگام مشکین‌دشت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پخش انواع ایزوگام در مشکین‌ دشت و دارا بودن نمایندگی برندهای معتبر ایزوگام (جهت مشاهده لیست نمایندگی و پخش ایزوگام در کرج کلیک کنید.)
  • نصب و اجرای حرفه‌ای ایزوگام ترمیم ایزوگام در مشکین‌دشت
  • دارای ماهرترین و کهنه کار ترین نصابان ایزوگام
  • ارائه ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه به مشتریان
  • قیمت مناسب ایزوگام در قبال اارئه بالاترین کیفیت کار
  • مشتری‌مداری و سرعت‌عمل تکنیسین‌ها در نصب و اجرای ایزوگام

در پایان

به‌طورکلی چگونگی نصب ایزوگام در طول عمر آن بسیار تأثیرگذار بوده و هر چه که استانداردهای تعبیه‌شده بیشتر رعایت شود، عمر عایق رطوبتی هم بیشتر میشود.

پیشنهاد مجموعه سایوند جهت تهیه و دریافت خدمات نصب و ترمیم ایزوگام دریافت خدمات از مجموعه پخش و نصب ایزوگام در مشکین دشت کرج می باشد. این نمایندگی بیش از یک دهه است که بهترین و باکیفیت ترین خدمات ایزولاسیون را به مشتریان خود با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه با شماره 02632863166 تماس حاصل نمایید.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در شهرک وحدت
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در سیمین ‌دشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید