ایزوگام در شاهین‌ ویلا

همانطور که می دانید مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند از معتبرترین و باسابقه‌ترین مراکز موجود در شهر کرج و تمامی مناطق آن است.

در این مقاله قصد داریم ارائه خدمات پخش و نصب ایزوگام در شاهین‌ ویلا که یکی از مناطق شهر کرج است را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ساکنین محترم منطقه شاهین‌ ویلا با مراجعه به نمایندگی ایزوگام در شاهین ویلا مجموعه سایوند می‌توانند بهترین خدمات ایزولاسیون از پخش تا نصب ایزوگام را از این مرکز معتبر دریافت نمایند.

ایزوگام در شاهین ویلاپخش ایزوگام در شاهین ‌ویلا

پخش ایزوگام سایوند مرغوب‌ترین ایزوگام ها را در مجموعه پخش خود به مشتریانش ارائه می‌دهد.

امروزه تهیه یک ایزوگام مرغوب و استاندارد کمی دشوار و پرریسک است، زیرا امروزه شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه تولید ایزوگام فعالیت دارند. همچنین پخش های متعددی در سطح شهر انواع ایزوگام ها را با قیمت‌های متفاوت در دسترس مردم قرار می‌دهند. اما نمی‌توان به‌آسانی به هر پخش و شرکتی اطمینان کرد و از آن‌ها عایق تهیه کرد. زیرا بسیاری از شرکت‌ها برای پایین آوردن هزینه‌های خود و فروش ایزوگام ارزان و قرار دادن آن در دسترس مردم در تولید عایق‌های تولیدی خود از مواد اولیه نامرغوب و به میزان غیراستاندارد آن استفاده می‌کنند، دراین‌صورت هزینه‌های تولیدی خود را کاهش داده درنتیجه ایزوگام را به قیمت ارزان در دسترس مردم قرار می‌دهند، غافل از این‌که عایق تولیدی آن‌ها نامرغوب بوده و به‌هیچ‌عنوان کارایی لازم را برای آنان نخواهد داشت.

ازجمله عواملی که بسیار در کاهش کیفیت ایزوگام و در مقابل کاهش قیمت آن تأثیر بسیار و مستقیم دارد قیر به کار برده شده در ایزوگام می‌باشد. قیر یکی از مواد اصلی تشکیل‌دهنده ایزوگام است که تأثیر مستقیم در چسبندگی ایزوگام و کیفیت آن دارد. قیر خالص و مرغوب قیمت بالایی دارد به‌همین دلیل بسیاری از شرکت‌ها نمی‌توانند قیمت ایزوگام تولیدی خود را کاهش دهند و با قیمت ارزان‌تر در دسترس مشتریان قرار دهند.

اما شرکت‌هایی که درصدد کسب سود بیشتر به قیمت خیانت به مشتریان خود با عرضه ایزوگام های نامرغوب به آنان هستند به‌جای استفاده از قیر خالص در تولید ایزوگام های تولیدی خود از پودرهای معدنی و سایر مواد تشکیل‌دهنده نامرغوب استفاده می کنند و ایزوگام تولیدی خود را با قیمتی ارزان در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهند.

تمامی ایزوگام های موجود در مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند از شرکت‌های تولیدی معتبر و با اطمینان تهیه‌شده است. درنتیجه مشتریان عزیز این مجموعه ازجمله ساکنین محترم شاهین ‌ویلا می‌توانند کاملاً آسوده‌خاطر از دوام و مرغوبیت عایق موردنظر خود باشند.

اما چگونه بفهمیم که یک عایق مرغوب و استاندارد است و می‌تواند دوام کافی را در طی طول عمر مفیدش داشته باشد؟

یکی از راهکارهایی که می‌توان به‌آسانی و سریعاً متوجه شد که یک عایق مرغوب است یا خیر با کشیدن دست بر پشت ایزوگام کاملاً مشخص می شود که عایق مرغوب است یا خیر، به این‌گونه که اگر دستان شما با کشیدن دست بر پشت ایزوگام سیاه شود و از مواد ایزوگام به دست شما بچسبد به‌آسانی می‌توانید متوجه شوید که عایق نامرغوب است، زیرا با کشیدن دست بر روی عایق استاندارد رنگ سیاه به‌هیچ‌ عنوان دست شما سیاه نخواهد شد و مواد آن به دستان شما نخواهد چسبید.

از دیگر راهکارهایی که می‌توان مرغوبیت یک عایق را تشخیص داد توجه به بوی ایزوگام در هنگام نصب آن است. یک عایق نامرغوب و بی‌کیفیت در هنگام نصب بوی بسیار بدی از خود ساطع می‌کند مثل بویی شبیه ‌به بوی روغن سوخته.

از دیگر نشانه‌های شناختن یک ایزوگام مرغوب توجه به مشخصات درج‌شده بر روی فیلم پلی‌اتیلن ایزوگام است. مشخصات یک ایزوگام مرغوب و استاندارد بر روی فیلم پلی‌اتیلن آن درج می‌شود و شما عزیزان با توجه به این‌موضوع به‌آسانی می‌توانید مشخصات ایزوگام مرغوب از جمله مواد تشکیل‌دهنده ایزوگام، ابعاد ایزوگام، تاریخ تولید و سایر مشخصات آن را مشاهده کنید و آسوده‌خاطر از مرغوبیت ایزوگام خریداری‌شده خود شوید.

از دیگر مشخصات یک ایزوگام مرغوب و استاندارد دارا بودن نشان استاندارد ایزوگام و خدمات پس‌از فروش آن است.

زیرا شرکت‌هایی که ایزوگام مرغوب تولید می‌کنند برای فروش با اطمینان ایزوگام های تولیدی خود خدمات پس‌از فروش مثل ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه چندین‌ساله برای ارائه به مشتریان خود در نظر می‌گیرند تا این اطمینان را به آنان بدهند که ایزوگام تولیدی آن‌ها مرغوبیت و دوام کافی را برای آنان خواهد داشت.

ساکنین محترم منطقه شاهین‌ ویلا با آسودگی و اطمینان خاطر می‌توانند ایزوگام های مورد نیاز خود را از مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند تهیه کنند و با مشاهده مشخصات درج‌شده عایق بر روی فیلم پلی‌اتیلن آن کاملاً آسوده‌خاطر از مرغوبیت و دوام ایزوگام خریداری‌شده خود باشند. همچنین ایزوگام های موجود در مجموعه ایزوگام سایوند تماماً دارای گواهی‌نامه استاندارد و ضمانت پس‌از فروش مثل ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه می باشند.

نصب ایزوگام در شاهین ‌ویلا

از دیگر خدماتی که مجموعه ایزوگام سایوند  به مشتریان خود ارائه می‌دهد نصب ایزوگام در کرج است. نصب ایزوگام توسط نصابان این مجموعه معتبر بسیار اصولی و حرفه‌ای انجام می‌شود. ساکنین محترم منطقه شاهین ‌ویلا علاوه‌بر تهیه ایزوگام های مورد نیاز خود از پخش و نصب ایزوگام سایوند می‌توانند بهترین و اصولی‌ترین خدمات نصب ایزوگام را نیز از این پخش معتبر دریافت نمایند. از آنجایی‌که نصب ایزوگام از دیگر عوامل بسیار مهم در دوام عایق است با دریافت حرفه‌ای‌ترین خدمات نصب ایزوگام از پخش و نصب ایزوگام سایوند می‌توانید کاملاً آسوده‌ خاطر از دوام طولانی‌مدت ایزوگام طی عمر مفید آن باشید.

ساکنین محترم منطقه شاهین‌ ویلا همچنین جهت تعویض و یا تعمیر ایزوگام های خود می‌توانند روی خدمات پخش و نصب ایزوگام سایوند حساب کنند.

هزینه نصب ایزوگام شاهین ویلا

به‌طورکلی محاسبه هزینه ایزوگام به کار برده شده در محیط عبارت است از:

متراژ ایزوگام به کار برده شده ضربدر قیمت روز هر متر ایزوگام.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند مناسب‌ترین هزینه‌ها را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

پس به‌هیچ‌عنوان نگران هزینه‌های خود نباشید و با اطمینان خاطر دریافت خدمات ایزولاسیون با مناسب‌ترین هزینه ها را از مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند داشته باشید.

کلام آخر

پس اگر ساکن منطقه شاهین‌ویلا هستید می‌توانید با نمایندگی ایزوگام در شاهین ویلا سایوند با شماره 02632863166 تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را از کارشناسان ما دریافت نمایید. مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند با ارائه مرغوب‌ترین و بهترین خدمات پخش ایزوگام تا نصب آن در خدمت ساکنین محترم منطقه شاهین‌ویلا می‌باشد.

با دریافت خدمات ایزولاسیون از پخش و نصب ایزوگام سایوند‌ کاملاً آسوده‌خاطر از دوام طولانی‌مدت آن طی عمر مفید ایزوگام باشید.

نوشتهٔ بعدی
نمایندگی ایزوگام دلیجان در کرج سایوند
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در چهارباغ

8 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام و خداقوت
    من مشاوره میخواستم راجع به اینکه برای یه بخشی از خونه که نم میده چکار کنم. بعضی از دوستان گفتن ایزوگام کن
    شما مشاوره هم میدین؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      تیر ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۲ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      لازم است قبل از اتخاذ تصمیم به تعویض و یا ترمیم ایزوگام، ایزوگام منزل شما توسط کارشناسان مجموعه سایوند بازدید شود. لذا خواهشمند است جهت مراجعه حضوری و اعلام نظر قطعی با کارشناسان این مجموعه با شماره 02632863166 تماس حاصل نمایید.

      پاسخ
  • سلام روز بخیر
    بنده یک ساختمان مسکونی دارم در شاهین ویلا برای انجام قیرگونی و یا ایزوگام سقف مشاوره میخواستم

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      تیر ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۸ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      در نمایندگی ایزوگام در شاهین ویلا سایوند انجام هر دو عایق رطوبتی هم قیرگونی و هم ایزوگام برای ساکنین محترم شاهین ویلا قابل انجام با بالاتربن کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی ایزوگام سایوند با شماره 02632863166 تماس حاصل نمایید.

      پاسخ
  • سلام . خسته نباشید
    بنده یک سوال داشتم. ما سقف منزلمون رو 3 سال هست ایزوگام کردیم ولی ایزوگامش ایزوگام خوبی نبود الان سقف نم داده. میشه ترمیم کرد این ایزوگام رو یا بکنیم مجدد ایزوگام کنیم ؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      تیر ۱۹, ۱۴۰۰ ۱۲:۵۹ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      لازم است سقف منزل شما توسط کارشناسان مجموعه سایوند بازدید شده و سپس تصمیم نهای اتخاذ گردد.

      پاسخ
  • سلام
    نصب ایزوگام در شاهین ویلا رو هم خودتون انجام میدید؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      مهر ۷, ۱۴۰۰ ۱۲:۱۴ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز مجموعه ایزوگام سایوند در نمایندگی خود در شاهین ویلا خدمات نصب ایزوگام توسط نصابان متخصص و حرفه ای این مجموعه را ارائه می دهند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید