ایزوگام در دولت آباد کرج

مجموعه ایزوگام سایوند یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت ‌های پخش و نصب ایزوگام در استان البرز است که تمامی خدمات ایزوگام را برعهده داشته و دارای تکنسین‌ها، مشاوران و نصابان ماهر و مجرب است. یکی از معتبرترین و باسابقه ترین  نمایندگی‌ های شرکت ایزوگام سایوند نمایندگی ایزوگام در دولت ‌آباد کرج است.

ایزوگام در دولت آباد

منطقه دولت‌ آباد در قسمت شرقی کرج واقع ‌شده است که از شمال با بلوار دانش ‌آموز و خیابان حیدرخانی، از جنوب با بلوار نبوت و خیابان صمیمی مرتبط می‌ باشد و همچنین با محل ‌های درختی، ولیعصر، مهر ویلا و چهارصد دستگاه مجاورت دارد. شهروندانی که در این ناحیه سکونت داشته و قصد خرید ایزوگام را دارند تنها کافیست با نمایندگی ایزوگام در دولت‌ آباد سایوند تماس حاصل نموده و به علاوه‌ بر استفاده از خدمات مشاوره رایگان توسط مشاوران متخصص مجموعه، اقدام به خرید و درخواست نصب ایزوگام در کرج را داشته باشند.

ایزوگام

ایزوگام حاصل ترکیبی از لایه ‌های تی شو، الیاف شیشه و پلی استر هستند که توسط قیر تقویت شده و با پلیمر ها پوشیده شده‌اند و به آن‌ها عایق ‌های رطوبتی از پیش‌ ساخته گفته می‌شود. این عایق ‌های رطوبتی برای اولین ‌بار در کشور ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت و بعد از مدت ‌ها در داخل ایران هم خط تولید ایزوگام راه‌اندازی شد. درواقع کلمه ایزوگام نام تجاری عایق ‌های پیش‌ ساخته بوده و از دو بخش لاتین iso و gam تشکیل شده‌است که iso به‌ معنای عایق دار کردن و gam به‌ معنای گردآوری کردن است.

از ایزوگام ها به‌ عنوان آب‌بندی قسمت ‌های مختلف سازه، قسمت‌های بیرونی و داخلی ساختمان‌ ها به‌ منظور جلوگیری از نفوذ آب به داخل استفاده می‌کنند. طول عمر مفید ایزوگام ها تا ۱۰ سال تخمین زده شده‌است ولی این طول عمر بسیار بستگی به شرایط نگهداری و رسیدگی مداوم به عایق ‌های رطوبتی دارد. ایزوگام‌ ها جهت عایق‌کاری برای پشت‌بام‌ها، سدها، تونل‌ها، پارکینگ‌ های طبقاتی، ایزوگام سرویس‌ بهداشتی و حمام ‌ها، استخر ها، پی ساختمان ‌ها، ایرانت ها و … استفاده می‌شود.

اجزای تشکیل‌ دهنده ایزوگام

تمامی ایزوگام های مصرفی از لایه‌های پلی‌اتیلن(polyethylene film) ، پودر معدنی (mineral powder)، فویل آلومینیوم (aluminum foil) ، الیاف شیشه یا تی شو(tissue)، الیاف پلی استر(polyester)، پودر تالک و قیر تشکیل شده اند.

  • فویل

فویل ها ورقه‌هایی از جنس آلومینیوم هستند که ضخامت آن‌ها کم بوده و نور را به‌ خوبی از سطح خود منعکس می‌کنند و انعطاف‌ پذیر می‌باشند. ضخامت فویل‌ های مصرفی جهت تولید ایزوگام ها بین ۱۴ تا ۱۶ میکرون است. فویل ‌های آلومینیوم مانند سدی میان حرارت خورشید و قیر عمل کرده و از وارفتگی و شل شدگی قیر در مقابل حرارت جلوگیری می‌کنند.

  • الیاف شیشه یا تی شو

تی شو عایق‌ های رطوبتی بوده که از شیشه معدنی ساخته و با الیاف شیشه تقویت می‌شوند و بسیار شبیه به پشم‌شیشه بوده و خواص آن را دارا می‌ باشند.

  • الیاف پلی استر

در تولید پلی استر های سوزنی پنبه‌ های غیرطبیعی به واسطه غلتک ‌های سوزنی به‌ هم بافته می‌شوند و پلی استر سوزنی را به وجود می‌آورند. ضخامت پلی استر ها متفاوت بوده و در واقع از الیاف‌ های مصنوعی تشکیل می‌شوند.

  • پودر تالک

این پودر از آسیاب سنگ معدنی به همان نام تالک به‌دست‌آمده و به رنگ سفید می‌باشد. این پودر بسیار نرم است و در صنایعی مانند تولید ایزوگام و عایق‌ های رطوبتی که رنگ تالک مهم نیست، کاربرد دارند که در ادامه به توضیح علل وجود پودر تالک در ایزوگام ها خواهیم پرداخت.

  • قیر

مواد اصلی تشکیل‌ دهنده عایق ‌های رطوبتی قیر صنعتی خالص ۶۰_۷۰ درصد است. قیر همانطور که می‌دانید به رنگ سیاه بوده و دارای ساختار هیدروکربنی می‌ باشد و توسط حرارت بالا به مایع و در دمای سرد به جامد تبدیل می‌شود.

علل کاربرد پودر تالک در ایزوگام

استفاده از پودر تالک در تولید ایزوگام ها یک امر ضروری است، ولی میزان استفاده از آن باید استاندارد باشد. به‌ طوری‌ که اگر از این پودر زیاد استفاده شود سبب شکستگی عایق و اگر کم استفاده شود سبب ناپایداری عایق می‌شود. از علل‌ های کاربرد پودر تالک در عایق‌های رطوبتی می‌توان به خاصیت جدا کنندگی آن اشاره کرد. این پودر در فصول گرم از چسبیدن لایه ‌های رول‌ ایزوگام در داخل انبار ها جلوگیری کرده و نمی‌گذارد این لایه‌ ها به یکدیگر بچسبند.

علاوه بر آن این پودر سبب استحکام آسفالت می‌شود. پودر تالک به‌ همراه قیر جهت عایق‌ بندی آسفالت‌ ها استفاده‌ شده و از آسفالت در مقابل آسیب ‌های جوی محافظت می‌کند. همچنین پودر تالک در ایزوگام ها به‌عنوان یک ماده پایدار کننده و شیره اصلی بکار رفته و مقاومت ایزوگام را بالا می‌برد.

انواع ایزوگام در دولت آباد

شرکت سایوند دارای تمامی انواع و برند های ایزوگام است و با کیفیت‌ ترین و مقرون‌ به‌ صرفه ‌ترین ایزوگام ها را به دست مشتریان می‌رساند.

ایزوگام ها و عایق‌های رطوبتی از لحاظ ساختار به دو دسته ایزوگام های دمیده و ایزوگام های پلیمری تقسیم می‌شوند که ایزوگام های پلیمری نسبت‌ به ایزوگام های دمیده قیمت بالاتری داشته ولی از کیفیت و دوام بسیار بیشتری برخوردار هستند.

همچنین این عایق ‌ها بر اساس روکش به دو دسته ایزوگام با روکش آلومینیوم و ایزوگام بدون روکش آلومینیم تقسیم می‌شوند که ایزوگام های روکش‌دار در مواردی مانند ایزوگام پشت‌بام که در مجاورت مستقیم با نور خورشید قرار دارند استفاده می‌شود.

بر اساس تعداد لایه ایزوگام ها به دو دسته تک لایه و دولایه تفکیک ‌شده که از ایزوگام تک لایه در سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها و … استفاده‌ شده و از ایزوگام های دولایه در پشت  ‌بام‌ها استفاده می‌شود.

عایق‌های رطوبتی از نظر شکل ظاهری به دو دسته ساده و برش خورده تقسیم شده که ایزوگام ساده پرمصرف بوده و ایزوگام های برش خورده در سطح سقف ‌های شیب‌دار استفاده می‌شود.

ایزوگام سنگ‌ ریزه ای

ایزوگام های سنگ‌ ریزه ای نوعی از عایق ‌های رطوبتی هستند که در مواردی چون دیوار های بیرونی ساختمان‌ها، استخرها، پشت‌بام‌ ها و … کاربرد دارند. تفاوت میان ایزوگام معمولی و ایزوگام سنگ‌ریزه ای در لایه بیرونی آن‌هاست، که در ایزوگام های معمولی لایه بیرونی فویل آلومینیوم و در عایق‌ های سنگ‌ریزه لایه آخر سنگ‌ریزه می‌باشد.  این نوع از ایزوگام ها در طیف رنگ‌  های متفاوتی تولید شده و در برابر اثرات حرارت و نور تغییر رنگ نداده و جنبه تزئینی دارند.

به دلیل تزئینی بودن این نوع از عایق‌ها از آن‌ها می‌توان در روف گاردن ها استفاده نمود.

میزان مقاومت ایزوگام های سنگ‌ریزه ای نسبت‌ به نوع معمولی به دلیل وجود سنگ‌ریزه بیشتر است و به‌ راحتی سوراخ نمی‌ شود، ولی نمی‌توان از آن‌ها برای عایق ‌بندی بسیاری از سازه ‌ها استفاده کرد. همچنین وزن این عایق ها از ایزوگام های معمولی بسیار بیشتر بده و به دلیل وجود سنگ در لایه بیرونی این عایق ‌ها در فصول گرم، گرما و حرارت را به خود جذب کرده که ممکن است کمی آزار دهنده باشد.

چرا نمایندگی ایزوگام در دولت آباد سایوند؟

همان‌طور که اشاره شد شرکت سایوند تمامی خدمات ایزوگام در تمامی شعبات خود را به‌ عهده داشته و سعی بر این دارد تا بهترین و با کیفیت‌ ترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کند. از جمله خدمات نمایندگی ایزوگام در دولت آباد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تضمین رضایت مشتری
  • ارائه بهترین و با کیفیت ‌ترین محصول سال به مشتریان
  • انجام تمامی خرده‌ کاری ها توسط نصابان و تکنسین‌های کاردان و آزموده
  • ارائه مشاوره رایگان جهت خرید ایزوگام به مشتری
  • عرضه ضمانت‌ نامه کتبی به مشتری و تضمین اصالت کالا
  • بازدید رایگان از محل نصب عایق ‌های رطوبتی
  • دریافت معقول‌ ترین و به صرفه‌ ترین هزینه نصب از مشتری

قیمت ایزوگام ها برحسب پارامتر های مختلف، متفاوت و متغیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره خرید و نصب انواع ایزوگام در دولت آباد کرج با نمایندگی پخش و نصب ایزوگام شرق و دلیجان در کرج با شماره 02632863166 تماس حاصل نمایید.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در درختی
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در آدران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید