ایزوگام در آدران

شرکت ایزوگام سایوند در استان‌ البرز و تمامی مناطق این استان دارای نمایندگی ایزوگام بوده و همچنین این شرکت در منطقه آدران تهران هم دارای نمایندگی است و تمامی خدمات از جمله پخش، نصب و ترمیم ایزوگام در آدران را عهده‌دار می‌باشد. شرکت ایزوگام سایوند در آدران دارای تکنسین ‌ها و نصابانی ماهر و کارآزموده بوده که تمامی دوره‌ های نصب و ترمیم ایزوگام را بر روی انواع سطوح پشت سر گذاشته اند و بسیار حاذق و کاربلد می‌ باشند.

ایزوگام در آدران

معرفی شعبه ایزوگام در آدران سایوند

ایزوگام یک پوشش از الیاف مصنوعی و قیر بوده که در واقع به آن عایق پیش‌ ساخته هم گفته می ‌شود و مقاوم در برابر رطوبت و حرارت است.

امروزه به دلیل ساخت‌وساز زیاد ساختمان‌ ها و منازل مسکونی، استفاده از ایزوگام جهت عایق‌ بندی سازه‌ های داخلی و خارجی ساختمان ‌ها هم بیشتر شده و مصرف ایزوگام برای ساختمان ‌ها یک امر بسیار ضروری و واجب است.

ایزوگام ها مانند یک‌ لایه ورق هستند که از مواد اولیه قیر، پلی استر و الیاف شیشه تشکیل شده اند و خاصیت عایق‌ بندی برای سازه در مقابل نفوذ رطوبت و همچنین حرارت را دارا می ‌باشند.

طول عمر عایق های رطوبتی ایزوگام برحسب کیفیت مواد تشکیل‌ دهنده آن ‌ها و نحوه نگهداری از آن‌ها متفاوت بوده و به‌ طور میانگین طول عمر یک ایزوگام مرغوب بیش ‌از ۱۰ سال تخمین زده‌ شده است. ایزوگام ها برحسب تعداد لایه ‌های به‌ کار رفته در ساخت آن‌ها، مواد تشکیل‌ دهنده و نوع کاربردشان به دسته‌ های متفاوتی تقسیم ‌بندی می‌شوند و دارای برند های گوناگونی هستند که شرکت سایوند در آدران بهترین ایزوگام و با کیفیت‌ ترین آن ‌ها را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار می‌دهد.

بهترین ایزوگام در آدران

همان‌طور که گفته شد به دلیل ساخت‌وساز فراوان ساختمان ‌ها و منازل مسکونی، تقاضای ایزوگام جهت عایق ‌بندی سازه ها هم افزایش سافته است. به‌ همین دلیل برخی از شرکت ‌ها و کارخانجات تولیدی ایزوگام، عایق‌ های نامرغوب و بی‌کیفیت را با نشان ایزوگام های معروف به صورت تولید انبوه روانه بازار کرده تا فروش بیشتری داشته باشند. همچنین نحوه تشخیص این ایزوگام ها از ایزوگام های نامرغوب کمی دشوار است. حال می‌خواهیم با مشخصات یک ایزوگام مرغوب و نحوه تشخیص آن ‌ها از نوع نامرغوب آن آشنا شویم.ازجمله این ویژگی ها عبارتند از:

  • یک ایزوگام مرغوب از بهترین مواد اولیه تشکیل شده‌است و در هنگام سوختن بوی نامطبوع و بوی دود و گازوئیل نمی ‌دهد و در حین نصب ذرات سیاه آن به دست نمی ‌چسبد.
  • ضخامت ایزوگام های استاندارد تا ۴ میلی‌متر بوده و نوع ایزوگام تک لایه ۳ میلی‌متر است و عایقی با کمتر و بیشتر از این ضخامت نا مرغوب بوده و استاندارد نمی‌ باشد.
  • یک عایق رطوبتی استاندارد وزنی بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم داشته و همچنین با کشیدن ایزوگام پاره نشده و با تا کردن خم نمی‌شود.
  • ضخامت روکش آلومینیومی در ایزوگام های باکیفیت به قطر ۱۶ میکرون است.
  • عایق ‌های استاندارد بر روی بسته ‌بندی خود دارای علائمی چون تاریخ تولید، نوع ایزوگام، ضخامت و وزن آن‌ها، نام شرکت تولیدی و از همه مهم‌تر دارای نشان استاندارد هستند.
  • ایزوگام های مرغوب و باکیفیت در مقابل سرما، گرما و رطوبت شدید مقاومت زیادی داشته و همچنین شرکت‌ های تولیدی ایزوگام های استاندارد، آن ها را برحسب نوع شرایط آب‌وهوایی مانند شرایط گرمسیری، رطوبتی و سردسیری تولید می‌کنند.

ایزوگام های موجود در شرکت ایزوگام سایوند در آدران، دارای تمامی خصوصیات و ویژگی ‌های مرغوبیت بوده و از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. مشتریان ایزوگام در آدران می‌توانند با خیالی آسوده از این شرکت، عایق‌های رطوبتی را خریداری نمایند.

انواع ایزوگام

ایزوگام ها از جهات مختلفی دسته بندی میشوند که عبارتند از:

  1. ایزوگام ها بر حسب شکل به دو بخش ایزوگام های برش خورده و ساده تقسیم می‌شوند که ایزوگام های برش خورده برای سقف شیروانی‌ها استفاده‌ شده و برخی از آن ها طرح‌ دار هستند که برای زیبا سازی شهرها، دیوارها، چمن ها و … به کار برده می شوند. ایزوگام های ساده هم شامل عایق های رطوبتی کاربردی در انواع سازه ها مانند پشت بام، ایرانت، سرویس های بهداشتی و‌ … می باشند.
  2. ایزوگام ها برحسب تعداد لایه‌ ها به دو قسمت تک لایه و دولایه تفکیک ‌شده که ایزوگام های تک لایه از یک‌ لایه پلی استر تشکیل‌ شده و در مواردی که احتیاج به مقاومت کمتری در مقابل رطوبت باشد استفاده می‌شود. ایزوگام های دولایه علاوه‌بر یک‌ لایه پلی استر از یک‌ لایه تی شو و یک‌ لایه فویل تشکیل‌ شده‌اند و ضخامت آن ‌ها بیشتر بوده و در محل‌ هایی مانند پشت ‌بام منازل که رطوبت بیشتر است استفاده می‌شود.
  3. ایزوگام ها براساس مواد تشکیل‌ دهنده به دو نوع پلیمری و دمیده بخش شده‌اند. عایق‌ های پلیمری از قیر خالص ۶۰-۷۰ درصد بوده و در دستگاه پخته می‌شوند. عایق‌ های دمیده به عایق هایی گفته می‌شود که قیر دمیده شده و در واقع از دمیده شدن هوا به نفت کوره ای حاصل می‌شوند و نسبت‌ به ایزوگام های پلیمری از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند.
  4. عایق‌های رطوبتی براساس روکش به دو دسته با روکش آلومینیومی و بدون روکش آلومینیومی تقسیم‌ شده که عایق همراه با روکش دارای استحکام و مقاومت بیشتری هستند و برای پشت ‌بام‌ ها و سقف ‌های شیب‌دار استفاده می‌شوند. عایق‌های بدون روکش برای سرویس‌های بهداشتی، پی‌ها و … کاربرد دارند. همچنین برخی ایزوگام ها دارای روکش‌ های سنگ‌ریزه هستند که دارای جلوه ‌های بصری می‌باشند.

مزایای استفاده از ایزوگام نسبت‌ به قیرگونی

مقاومت عایق‌ های رطوبتی نسبت‌ به قیرگونی بسیار بالا تر بوده و از نفوذ آب به داخل سازه بیشتر جلوگیری می‌کنند. نصب ایزوگام ها در مقایسه با قیرگونی راحتتر و زمان و هزینه مصرفی برای نصبشان بسیار کمتر است. ایزوگام ها احتیاج به برف‌ روبی نداشته و نیاز به ترمیم آن ‌ها نسبت‌ به قیرگونی کمتر می ‌باشد‌. عایق ‌های رطوبتی در مقابل سرما، گرما، اشعه یو وی، پارگی و فشار بیشتر از قیر گونی مقاومند و در کل  استفاده از ایزوگام ها به‌جای قیرگونی ازهر جنبه بهتر و مقرون‌ به‌ صرفه‌تر است.

خدمات ایزوگام سایوند در آدران

نمایندگی ایزوگام در آدران سایوند پس‌ از فروش و نصب عایق‌ های رطوبتی، گارانتی و ضمانت‌ نامه اصلی کالا را به مشتریان ارائه داده و دارای با کیفیت‌ ترین و مرغوب‌ ترین انواع ایزوگام می ‌باشد.

نصابان و تکنسین ‌های مشغول به کار در این تیم بسیار ماهر و متخصص بوده و نصب ایزوگام را پس‌ از بررسی ‌های دقیق از بستر عایق‌بندی، به بهترین نحو و با زبردستی در کمترین زمان ممکن انجام می ‌دهند.

شرکت سایوند ارائه‌ دهنده انواع خدمات ایزوگام بوده و می‌تواند بهترین گزینه برای خرید عایق ‌های رطوبتی در آدران باشد.

ایزوگام ها براساس نوع عایق و کاربردشان دارای قیمت های متفاوتی هستند و تقاضا کنندگان می‌توانند توسط شماره 02632863166 با نمایندگی ایزوگام در آدران با شرکت سایوند تماس گرفته و تمامی اطلاعات لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایند.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در دولت ‌آباد
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در منظریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید