ایزوگام در دهقان ویلا 

نمایندگی ایزوگام در دهقان ویلا ازجمله نمایندگی های مجاز، معتبر و فعال مجموعه سایوند جهت پخش، نصب و فروش ایزوگام در دهقان ویلا میباشد. این نمایندگی معتبر از نمایندگی های قدیمی این شرکت بوده که سالیان سال است بهترین و با کیفیت ترین خدمات ایزولاسیون از جمله اجرای قیرگونی، فروش ایزوگام و نصب ایزوگام را به ساکنان محترم این منطقه ارائه می‌دهد.

ایزوگام در دهقان ویلا

 دهقان ویلا را می توان یکی از قدیمی ترین و پر رفت و آمد ترین محله های کرج دانست که از  در محدوده جنوب غربی کرج و در منطقه ۵ شهرداری کرج قرار گرفته است. این منطقه به علت نزدیک بودن به آزادراه کرج قزوین دارای دسترسی آسان بوده و به علت آب و هوای مساعدی که دارد از گذشته تا به امروز افراد بسیاری علاقه‌مند به انجام ساخت و ساز و سکونت در این محل بودند.  بدون شک تمام ساختمان هایی که ساخته میشود احتیاج به استفاده از خدمات ایزولاسیون دارد.  همانطور که ممکن است بدانید ایزولاسیون به استفاده از انواع عایق های رطوبتی در ساختمان برای حفظ سازه در برابر نم و رطوبت گفته می شود. بدون شک عدم استفاده از انواع عایق رطوبتی در ساخت ساختمان سبب نفوذ رطوبت به داخل ساختمان و کاهش عمر مفید آن تا حد بسیار زیادی می شود.  در نتیجه توصیه می‌شود در هنگام اجرای ساخت و ساز حتماً و قطعاً به فکر ایزوله کردن آن نیز باشید.

 ایزوگام چیست؟

 ایزوگام یک عایق رطوبتی است که به صورت رول های آماده در بازار موجود می باشد.  ایزوگام در برند ها و کیفیت های مختلفی در بازار موجود است و بسته به مواد اولیه مورد استفاده در عایق رطوبتی ایزوگام و کیفیت آن قیمت این عایق رطوبتی نیز متفاوت بوده و همچنین تعداد سال های ضمانتی که این عایق از شرکت تولیدی دریافت می کند متفاوت می باشد.  بدون شک استفاده از مواد اولیه با کیفیت سبب مرغوبیت ایزوگام تولیدی و در نتیجه افزایش طول عمر آن است.  در نتیجه در صورت تهیه این نوع از ایزوگام نیاز به پرداخت هزینه بیشتری است که به علت تعداد سال های استفاده بیشتر این هزینه جبران خواهد شد.

 برندهای مرغوب ایزوگام کدامند؟

 قیر صنعتی با خلوص ۶۰ الی ۷۰ درصد را می توان اصلی ترین ماده اولیه تولید ایزوگام است،  معمولاً قیر دارای قیمت بالایی است که استفاده از آن سبب افزایش قیمت ایزوگام نیز می شود، در نتیجه ممکن است برخی از همکاران جهت کاهش قیمت ایزوگام به جای استفاده از قیر مرغوب از قیر های بی کیفیت و یا در برخی موارد نادر از پودر سنگ های معدنی به جای قیر استفاده کنند که این موضوع سبب کاهش کیفیت ایزوگام تا حد بسیار زیادی می شود. بدون شک ایزوگام هایی که از برند های مرغوب تهیه می کنید از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده اند، چرا که معمولاً ایزوگام های ارائه شده توسط این شرکت ها دارای گارانتی ۱۰ الی ۱۵ ساله هستند. از جمله برندهای مطرح و معروف در کشور می‌توان به برند‌های زیر اشاره کرد، که نمایندگی تمامی این برندها توسط مجموعه ایزوگام سایوند دریافت شده است تا بتواند بهترین و با کیفیت ترین ایزوگام های تولیدی موجود در کشور را به مشتریان خود ارائه دهد.

 نصب ایزوگام در دهقان ویلا

 علاوه بر تمامی موارد نامبرده در ارتباط با تهیه ایزوگام مرغوب و با کیفیت آنچه که سبب تضمین مدت زمان ماندگاری ایزوگام در طول عمر مفید آن می شود نصب صحیح، درست و اصولی این عایق است.  لازم به توضیح است در صورت تهیه ایزوگام از بهترین و با کیفیت ترین برندهای ایزوگام اما انجام نصب آن توسط افراد فاقد مهارت و تخصص از عمر مفید این عایق تا حد بسیار زیادی کاسته خواهد شد در نتیجه توصیه می شود جهت نصب ایزوگام از افراد دارای تخصص و مهارت در حوزه نصب این عایق رطوبتی بهره ببرید تا بتوانید در کنار هزینه‌ای که برای خرید یک ایزوگام خوب و با کیفیت صرف می کنید، نصب اصولی آن را نیز به درستی انجام داده و به اندازه عمر مفید آن از این عایق استفاده کنید.

نصب ایزوگام  نیازمند مهارت خاص و ابزار خاصی است که تمامی ابزارهای نصب این عایق رطوبتی توسط نمایندگی‌های مجموعه تهیه شده است و به همراه نصابان متخصص و با سابقه این مرکز به محلی که قرار است ایزوگام در آن نصب شود ارسال می شوند تا بتوان بهترین نصب ممکن را بر بستر بام و یا هر قسمتی از ساختمان که مد نظر شماست انجام شود.

 بسته به محلی که قرار است ایزوگام شود نصب ایزوگام نیز شرایط خاصی را نیاز دارد. به عنوان مثال نصب ایزوگام در بستر بام ساده تر از نصب ایزوگام در ارتفاع و یا نصب ایزوگام روی دیوار است. در این حالت حتماً به دو عدد نصاب ماهر نیاز است تا بتوانند نصب ایزوگام روی ارتفاع را انجام دهند. نصابان متخصص و باسابقه مجموعه ایزوگام سایوند مهارت های لازم جهت نصب ایزوگام بر قسمت های گوناگون ساختمان همچون بام، دیوار، استخر، باغ، باغچه، سرویس بهداشتی، حمام و غیره فرا گرفته اند و در زمان اجرای نصب از این مهارت ها بهره می گیرند.

 پخش ایزوگام در دهقان ویلا

 مجموعه ایزوگام سایوند را میتوان بزرگترین شرکت پخش ایزوگام در کرج دانست که بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تولیدی موجود در کشور را جهت نیاز همکاران گرامی گردهم آورده است. تمامی همکارانی که در حوزه پخش، فروش و نصب فعالیت می‌کند می‌تواند ایزوگام های مورد نیاز خود را از پخش ایزوگام سایوند تهیه کنند. لازم به توضیح است مجموعه ایزوگام سایوند با حذف تمامی واسطه ها ایزوگام های تولیدی در سراسر کشور را با همان قیمت درب کارخانه به شرکت های پخش تقدیم می کند تا بتواند گامی هرچند کوچک در جهت ثبات قیمت ایزوگام در بازار این عایق برداشته باشد.

  مجموعه ایزوگام سایوند در طول بیش از دو دهه فعالیت خود در استان البرز بهترین و با کیفیت ترین خدمات نصب ایزوگام در کرج و پخش ایزوگام در کرج را توسط نمایندگی های معتبر و با سابقه خود به ساکنین سرتاسر استان البرز ارائه می‌دهد.  آنچه سبب ماندگاری این مرکز در حیطه نصب و پخش ایزوگام و قیرگونی بوده است کیفیت ایزوگام های ارائه شده و همچنین نصب این عایق ها توسط نصابان متخصص و حرفه‌ای بوده است که بهترین و باکیفیت ترین شرایط ایزوگام را برای مشتریان خود فراهم می‌آورند.  بدون شک با تهیه ایزوگام خوب و باکیفیت و نصب آن توسط افراد دارای تخصص و تجربه عمر مفید این عایق حدود ۱۰ الی ۱۵ سال خواهد بود و بعد از گذشت این زمان در صورت استفاده صحیح از این عایق رطوبتی و عدم آسیب رساندن به آن با قرار ندادن اجسام تیز و نوک تیز بر روی آن ممکن است بعد از گذشتن مدت زمان ۱۰ الی ۱۵ ساله بدون نیاز به تعویض ایزوگام و تنها با ترمیم آن بتوان برای مدت زمانی طولانی تر از این عایق بهره برد.

 اگر شما نیز از ساکنان دهقان ویلا در کرج هستید جهت دریافت خدمات پخش و نصب ایزوگام میتوانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات را از نمایندگی ایزوگام در دهقان ویلا دریافت نمایید.

 رضایت مشتریان در این نمایندگی همواره مقدم بر تمام امور بوده است در نتیجه با ارائه قیمت های منصفانه و  همچنین ارائه خدمات با کیفیت تمامی تلاش خود را جهت کسب هرچه بیشتر این رضایت به کار میگیرد. جهت دریافت خدمات ایزولاسیون  با کارشناسان این شرکت با شماره 02632863166 تماس حاصل نموده و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در شهر قدس
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در حصارک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید