شرکت ایزوگام بام گستر دلیجان ثبت 117 از سال 1375 اقدام به تولید عایق رطوبتی ایزوگام و پخش آن در سرتاسر ایران با ظرفیت تولید چهارمیلیون مترمربع عایق ایزوگام نموده است. ایزوگام دلیجان با دارا بودن مجهزترین آزمایشگاه های کنترل کیفیت و همچنین با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه توانسته است محصولاتی با کیفیت جهانی به بازار ارائه دهد که موفق شده انواع گواهینامه های معتبر ایزو را دریافت نماید. سابقه بیش از 25 ساله این شرکت در تولید و پخش ایزوگام خود نشانگر مرغوبیت و کیفیت محصول تولیدی آن است. عایق ایزوگام این شرکت با نام تجاری ایزوگام 117 شناخته شده و به علت مرغوبیت و کیفیتی که دارد به عنوان یکی از انواع برند های پرطرفدار ایزوگام در بازار موجود بوده و مورد استفاده قرار میگیرد.

نمایندگی ایزوگام بام گستر 117 در کرج

 

نمایندگی ایزوگام بام گستر 117 در کرج

نمایندگی ایزوگام 117 از جمله نمایندگی برند هایی از ایزوگام بوده که در اختیار مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند در البرز قرار گرفته است. تمام تلاش این مجموعه در طول سال ها فعالیت خود استفاده از انواع برند های مرغوب در ایزوگام و قیرگونی و اجرای این عایق های رطوبتی توسط کادر متخصص و با تجربه بوده است تا بتواند با رعایت تمامی نکات هم در انتخاب نوع مرغوب ایزوگام از برند های مطرح و دریافت نمایندگی مجاز و معتبر این برند ها همچون نمایندگی ایزوگام 117، نمایندگی ایزوگام شرق ، نمایندگی ایزوگام شرق مشهد، نمایندگی ایزوگام دلیجان و … هم در نحوه نصب تخصصی این عایق توسط نصاب متخصص و با سابقه، ایزوگام را به بهترین شکل ممکن برای شما نصب نموده تا کوچکترین ترک خوردگی و یا برآمدگی در سطح ایزوگام ایجاد نشده و برای مدت زمانی 10 الی 15 ساله سطح بام و یا محدوده ایزوگام شده شما در برابر نم و رطوبت ایمن گردد.

انواع ایزوگام بام گستر 117

نمایندگی ایزوگام 117 در کرج به شما مصرف کننده عزیز این تضمین را میدهد که ایزوگام تولید شده توسط شرکت بام گستر دلیجان از نوع ایزوگام پلیمری بوده که در دو نوع فویلدار و پودری تهیه شده و به فروش میرسد. استفاده از مواد پلیمری در تولیدات این شرکت موجب افزایش کیفیت و مقاومت عایق ایزوگام در دماهای متفاوت و در مناطق سردسیر و همچنین مناطق گرمسیر شده و عمر مفید آن را تا حد بسیار زیادی افزایش میدهد. ایزوگام 117 دارای تحمل دمایی از 5- درجه تا 120+ درجه سانتیگراد را داراست که از این نظر استان البرز و تمامی مناطق آن همچون عظیمیه، گوهر دشت، طالقانی، مهرشهر، فردیس و اندیشه در شرایط دمایی ایده آلی برای نصب و استفاده از این عایق قرار دارد.

  • استفاده از ایزوگام روکش دار که دارای پوشش آلومینیوم است مناسب برای عایق نمودن سطح بام و مناطقی است که در معرض تابش مستقیم آفتاب قرارگرفته و محل رفت و آمد است.
  • استفاده از ایزوگام بدون روکش مناسب برای عایق نمودن قسمت های داخلی ساختمان همچون سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه میباشد که در زیرکار قرار میگیرد.

قیمت ایزوگام 117 در کرج

ایزوگام 117 علاوه بر کیفیت بالایی که دارد دارای قیمت مناسبی نسبت به سایر برند های مطرح ایزوگام نیز میباشد. البته تهیه بی واسطه این نوع از ایزوگام از شرکتی که دارای نمایندگی مستقیم ایزوگام 117 در کرج بوده و سابقه همکاری چندین ساله با شرکت ایزوگام دلیجان را دارد میتواند سبب خرید بی واسطه این ایزوگام با همان قیمت موجود در درب کارخانه در کرج شده و هزینه ها را تا حد بسیار زیادی کاهش داد. این ایزوگام دارای نشان ملی استاندارد بوده و همراه با ضمانتنامه و بیمه نامه کتبی به فروش میرسد، همین موضوع خیال مصرف کننده را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد.

جهت خرید ایزوگام 117 در کرج کافی است با شماره های نمایندگی مجاز ایزوگام سایوند تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت نمایید. تا ضمن خرید بهترین ایزوگام در کرج، این عایق را با قیمتی بسیار مناسب و با کمترین سود ممکن از نمایندگی معتبر آن تهیه نموده و نصب آن را نیز به کارشناسان با تجربه و سابقه مجموعه سایوند بسپارید.

نوشتهٔ بعدی
نصب ایزوگام روی دیوار
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید