ایزوگام در اشتهارد

نمایندگی ایزوگام در اشتهارد شرکت سایوند به‌عنوان یک شرکت پیشگام در زمینه تولید، پخش، نصب و اجرای ایزوگام آماده خدمت‌رسانی به ساکنین محترم منطقه اشتهارد کرج می باشد. این شرکت تمامی خدمات مربوط به ایزوگام را به شهروندان خود ارائه داده و دارای انواع ایزوگام متناسب با انواع ساختمان‌ها و سازه‌های در حال ساخت است.

ایزوگام در اشتهارد

ایزوگام مرغوب در اشتهارد چه ایزوگامی است؟

ایزوگام یک عایق پیش‌ساخته می‌باشد که به‌عنوان عایق رطوبتی در پشت‌بام، ساختمان‌ها و انواع سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید و پخش ایزوگام از چند دهه قبل در ایران شروع‌شده و خط تولید آن در سرتاسر کشور گسترش‌یافته است. در گذشته برای ایجاد عایق رطوبتی از ترکیب قیر و گونی استفاده میشده که کاری بسیار دشوار بوده و عمر کمتری نسبت‌به ایزوگام های امروزی داشته است‌، رفته رفته ایزوگام جای قیرگونی را گرفته و باعث سهولت در اجرا و نصب عایق  به علت پیش‌ساخته بودن آن شده‌است.

به دلیل صنعتی بودن منطقه اشتهارد و دارا بودن سوله‌های فراوان و کارخانجات متعدد در این ناحیه، مصارف ایزوگام هم بیشتر بوده و استفاده از یک ایزوگام مرغوب جهت عایق نمودن سقف سوله‌ها و سازه‌های گوناگون و ساختمان‌ها بسیار حائز اهمیت است و باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود. یکی از عوامل نشان‌دهنده ایزوگام مرغوب در اشتهارد، ضخامت لایه قیر ایزوگام بوده که باید چهار میلی‌متر باشد. ایزوگام ترکیبی از قیر، پشم‌شیشه و فویل آلومینیمی است و دارا بودن ضخامت استاندارد لایه‌ی رطوبتی مرغوب بودن ایزوگام را حاکی می‌شود. از دیگر عوامل مؤثر، وزن هر رول ایزوگام می‌باشد، وزن هر رول نباید کمتر از ۴۰ کیلوگرم و بیشتر از ۴۲ کیلوگرم باشد. خارج از وزن‌های گفته‌شده ایزوگام نامرغوب محسوب می‌شود. از دیگر مشخصات یک ایزوگام مرغوب می‌توان به دارا بودن علائم استاندارد، تاریخ تولید، شرکت تولیدی و برند کالا اشاره کرد .

ایزوگام در شهرک صنعتی اشتهارد

همان‌طور که گفته شد منطقه اشتهارد در استان البرز علاوه‌بر مناطق مسکونی که در هنگام ساخت‌وساز و ترمیم احتیاج به ایزوگام دارند، دارای شهرک صنعتی بزرگی به نام شهرک صنعتی اشتهارد می‌باشد که به‌طور میانگین دارای بیش از ۸۴۵ واحد فعال مانند کارخانجات و سوله‌های تولیدی و انبار می‌باشد که داخل هر کدام از این سوله‌ها دستگاه‌ها و تجهیزات و کالا های گران‌قیمت وجود دارد که برای حفظ و نگهداری از این کالاها و تجهیزات و جلوگیری آن ها از زنگ‌زدگی و خراب‌شدگی در برابر رطوبت و بارش، باید سقف سوله‌ها مجهز به ایزوگام مرغوب و باکیفیت باشد .

دارندگان این سوله‌ها و کارخانجات در اشتهارد می‌توانند با دریافت مشاوره از کارشناسان ایزوگام در اشتهارد سایوند، ایزوگام متناسب با سوله را خریداری کرده و این شرکت با ارسال تکنسین‌های مجرب و ماهر اجرا و نصب ایزوگام را به‌صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام می‌دهد.

از مزایای ایزوگام سقف سوله‌ها می‌توان به طول عمر ایزوگام نسبت‌به تابش خورشید و دوام آن به بارش، نشکستگی و ترک نخوردن ایزوگام ،عدم احتیاج به برف‌روبی و انعطاف‌پذیری و سبک بودن ایزوگام اشاره کرد.

قیمت ایزوگام در اشتهارد

قیمت ایزوگام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به‌طوریکه اولین سوال مشتریان از کارشناسان سایوند در اشتهارد، پرسش قیمت ایزوگام و هزینه نصب و اجرای آن است. باید گفت که قیمت ایزوگام از برندهای مختلف و با توجه به مرغوبیت آن‌ها با هم متفاوت است.

همچنین هزینه نصب ایزوگام در ساختمان‌ها و سازه‌ها بسته به متراژ، پاکسازی محل نصب ایزوگام، تعداد واحدهای ساختمان جهت ایزوگام سرویس بهداشتی، حمام، بالکن و غیره متفاوت است.

لازم به توضیح است شرکت سایوند با دریافت کمترین هزینه از مشتری و معقول‌ترین تعرفه موجود در بازار، ارسال و نصب ایزوگام را انجام داده و  پس‌از اتمام کار، ضمانت نامه معتبری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از شماره‌های 02632863166 با مجموعه سایوند تماس حاصل نموده و جهت پرسش قیمت ایزوگام و هزینه نصب با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نصب ایزوگام در اشتهاردنصب ایزوگام در اشتهارد

نمایندگی ایزوگام سایوند در اشتهارد تمامی خدمات از جمله پخش، ارسال، نصب و اجرای ایزوگام را به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت دارای متخصصان و تکنسین‌های مربوط به نصب ایزوگام بوده و پس‌از ثبت سفارش مشتری، تکنسین‌ها را همراه با ایزوگام جهت نصب ارسال می‌نماید .

نصابان مشغول به کار در این شرکت دارای تمامی تجهیزات به‌روز جهت نصب ایزوگام بوده و کار اجرا را با بالاترین کیفیت انجام می دهند.

بستر موردنظر برای ایزوگام باید کاملاً خشک و تمیز بوده و کار اجرا در صورت آفتابی بودن هوا انجام گیرد و اگر برآمدگی یا فرورفتگی در بستر وجود داشته باشد که باعث تجمع آب شود، باید برطرف گردیده و پوشانده شود. نصب ایزوگام به‌طور معمول در فصل‌های گرم به‌خصوص در فصل تابستان به‌علت بارش کم‌باران و آفتابی بودن هوا انجام می‌گیرد. همچنین جهت چسبندگی بهتر ایزوگام به کف، هرگونه تیزی، خرابی، برآمدگی، شکستگی، زنگ‌زدگی و لایه‌های اضافی را از بین برده و برای افزایش کیفیت کار معمولاً از یک‌لایه قیر زیر ایزوگام استفاده می‌کنند .

عوامل مؤثر بر طول عمر ایزوگام

طول عمر ایزوگام بسته به عوامل مختلف متفاوت است. از جمله این عوامل عبارتند از:

  • همان‌طور که مشهود است طول عمر یک ایزوگام مرغوب نسبت‌ به یک ایزوگام بی‌کیفیت بسیار بالاست. همچنین شرایط نگهداری از ایزوگام در بیشتر شدن طول عمر آن تأثیر بسزایی دارد .
  • بسترسازی مناسب یکی از مهم‌ترین عوامل در افزایش عمر ایزوگام می‌باشد. هرچه بسترسازی توسط نصاب تمیزتر و باکیفیت‌تر باشد، عمر ایزوگام هم بیشتر می‌شود.
  • داشتن مهارت در نصب و اجرای ایزوگام از دیگر عوامل تأثیرگذار می‌باشد. اگر مهارت در نصب بی‌کیفیت بوده و ایزوگام دارای درزها و شکاف‌هایی بین خطوط متصل شده به‌هم باشد و اگر ورقه‌های ایزوگام به‌خوبی به کناره‌های دیوارهای بام پوشانده نشده باشد، از طول عمر ایزوگام می‌کاهد.
  • ایزوگام مصرفی باید متناسب با محل قرارگیری باشد، به‌عنوان مثال ایزوگامی که در بام منازل استفاده می‌شود با ایزوگامی که در سرویس‌های بهداشتی به کار برده می‌شوند متفاوت است. ایزوگام بام دارای فویل آلومینیومی بوده ولی ایزوگام سرویس‌های بهداشتی تک لایه است.
  • استفاده از شرکت‌ها و برندهای معتبر ایزوگام و نحوه شناخت و تشخیص ایزوگام باکیفیت از ایزوگام نامرغوب و همه عوامل گفته‌شده می‌تواند موجب افزایش طول عمر ایزوگام شود .از جمله این شرکت ها میتوان به ایزوگام دلیجان و ایزوگام شرق اشاره کرد که مجموعه ایزوگام سایوند دارای نمایندگی ایزوگام شرق و دلیجان در کرج می باشد.

خدمات نمایندگی ایزوگام در اشتهارد

شرکت سایوند با پخش و نصب گسترده ایزوگام در تمامی مناطق استان البرز ازجمله در اشتهارد، به‌عنوان یکی از بهترین شرکت های  ایزوگام البرز در میان مشتریان میباشد. تیم سایوند دارای کارشناسان و مشاوران مجرب جهت ارائه مشاوره قبل‌از نصب ایزوگام به مشتریان می‌باشد و در صورت درخواست و ثبت سفارش این شرکت تیم اعزامی را در اسرع وقت و با برنامه‌ریزی دقیق به محل مورد نظر ارسال و نصب و اجرای ایزوگام را با بهترین تجهیزات انجام داده و کار خود را با دریافت کمترین هزینه در مقابل بهترین کیفیت به پایان می‌رساند.  در پایان با ارائه‌ی ضمانت نامه‌ی کتبی به مشتری، اعتبار و سابقه درخشان خود را گسترش می‌بخشد .جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش پخش و نصب ایزوگام در اشتهارد با شماره 02632863166 با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در سیمین ‌دشت
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در محمدشهر

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • اسفندیار پورخلیل
    بهمن ۵, ۱۴۰۰ ۱۰:۴۸ ق.ظ

    باعرض سلام و خسته نباشید به تیم خوب و محترم ایزوگام در اشتهارد، خدا قوت، تو ایزوگام در کرج با فاصله بهترین هستید، ممنون

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      بهمن ۱۱, ۱۴۰۰ ۸:۵۸ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      ممنون از لطف و نظر شما دوست عزیز، نمایندگی ایزوگام در اشتهارد و کارشناسان این مجموعه تمام تلاش خود را جهت کسب رضایت شما عزیزان به کار گرفته اند.

      پاسخ
  • هزینه نصب ایزگام در اشتهارد چقدر میشه؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      بهمن ۲۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۳ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      هزینه نصب ایزوگام بر اساس نوع برند انتخابی شما، مساحت و نوع سطح مورد نظر و بسیاری موارد دیگر متفاوت خواهد بود. توصیه می شود جهت استعلام قیمت با نمایندگی ایزوگام در اشتهارد سایوند تماس حاصل نمایید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید