ایزوگام در وردآورد

شرکت ایزوگام سایوند، مجموعه‌ ای معتبر و شناخته‌ شده در حرفه پخش و نصب ایزوگام در کرج و برخی نواحی تهران است و دارای شعبات فعال متعددی جهت ارائه خدمات ایزوگام می‌ باشد. تکنسین ها و نصابان متخصص و با تجربه ما در نمایندگی ایزوگام در وردآورد، تمامی خدمات نصب و اجرای ایزوگام را در بالاترین سطح کیفی به هموطنان عزیز ارائه کرده و دارای سال‌ ها تجربه تخصصی در این حرفه هستند. عزیزان ساکن در وردآورد می‌ توانید برای خرید عایق های رطوبتی بسیار با کیفیت و مرغوب، از خدمات پخش و نصب نمایندگی ایزوگام در وردآورد بهره‌مند شده و صفر تا صد اجرای آن را نیز به دست متخصصین ما بسپارید.

نصب ایزوگام در وردآورد

وردآورد، محله ای مشترک میان مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران است و یکی از محله‌ های قدیمی پایتخت محسوب می‌ شود. این محله از شرق به رودخانه وردآورد، از غرب به گرمدره، از شمال به دامنه جنوبی البرز و از قسمت جنوب به شهر قدس منتهی می‌ شود. نمایندگی ایزوگام سایوند در وردآورد، خدمات نصب و اجرای عایق رطوبتی ایزوگام را به‌ طور کاملاً حرفه‌ ای به عزیزان ساکن در این محله ارائه می‌ دهد. تمامی ایزوگام های استفاده‌ شده در این نمایندگی، از بهترین، با کیفیت‌ ترین و مرغوب‌ ترین عایق‌ های رطوبتی در بازار داخلی هستند و متناسب با نوع پوشش‌ دهی و شرایط آب‌ و هوایی منطقه انتخاب شده و با رعایت تمامی نکات ایمنی و استاندارد های لازم، نصب و اجرا می‌ شوند.

بهترین ایزوگام در وردآورد

ایزوگام ها یکی از بهترین عایق های رطوبتی برای پوشش‌ دهی سطوح متفاوتی همچون پشت‌ بام، سرویس‌ های بهداشتی، حمام، پی ساختمان، انواع سازه ها و غیره هستند. این نوع از پوشش ها نسبت‌ به سایر عایق های رطوبتی، از هزینه بسیار مناسب‌ تری برخوردار بوده و علاوه‌ بر آن دارای دوام، طول عمر و استحکام بسیار بالاتری هستند. ایزوگام های استاندارد، به‌ صورت رول‌ های ۱۰ متری به بازار عرضه می‌ شوند و بر روی بسته‌ بندی خود، دارای نشان استاندارد، شرکت تولید کننده، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نوع ایزوگام و غیره می‌ باشند. از دیگر مشخصات و ویژگی‌ های بهترین ایزوگام در وردآورد نیز می‌ توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • بهترین عایق‌ های رطوبتی ایزوگام، در شرایط هوای بسیار سرد و یا گرم، منبسط و منقبض نشده و از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.
  • ایزوگام های با کیفیت، دارای ضخامت ۴ میلی‌ متر و ایزوگام های استاندارد تک لایه دارای ضخامت ۳ میلی‌ متر هستند.
  • روکش آلومینیومی به‌ کار رفته در ایزوگام های مرغوب، به قطر ۱۶ میکرون است.
  • وزن استاندارد عایق‌ های رطوبتی ایزوگام، بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم است.
  • ایزوگام های مرغوب در حین مراحل نصب و اجرا، دچار پارگی و خمیدگی نمی‌ شوند.
  • در ساخت این ایزوگام ها، از مواد اولیه بسیار با کیفیت استفاده‌ شده و دارای قیر ۶۰_۷۰ درصد هستند.
  • این عایق‌ها در برابر تابش مستقیم نور خورشید و اشعه یو وی مقاوم هستند.

تمامی ایزوگام های به کار رفته در شرکت ایزوگام سایوند نیز همگی از بهترین عایق های رطوبتی هستند و شما عزیزان می‌ توانید با خیالی آسوده از خدمات نصب و اجرای ایزوگام در وردآورد بهره‌مند شده و عایق‌ های رطوبتی ایزوگام را از این نمایندگی خریداری نمایید.

خدمات شرکت ایزوگام سایوند در وردآورد

از مهم‌ ترین خدمات شرکت ایزوگام سایوند در وردآورد، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه خدمات نصب و اجرای ایزوگام در سراسر وردآورد
  • پخش عایق های رطوبتی ایزوگام بسیار با کیفیت و مرغوب
  • اعزام نصابان بسیار متخصص و حرفه‌ ای جهت اجرای ایزوگام در وردآورد
  • ارائه ضمانت نامه کتبی پس‌ از فروش ایزوگام و پشتیبانی مشتریان
  • دریافت هزینه معقول و مقرون‌ به‌ صرفه در مقابل ارائه خدمات با کیفیت

ایزوگام سایوند

انواع عایق رطوبتی ایزوگام در وردآورد

عایق‌ های رطوبتی بر اساس کیفیت، ویژگی و نوع کاربرد خود، دارای انواع متفاوتی هستند که شامل:

انواع ایزوگام بر اساس روکش خارجی

عایق‌ های رطوبتی ایزوگام، با توجه به روکش خارجی خود، به ۲ دسته‌ روکش‌ دار و بدون روکش تقسیم‌ بندی می‌شوند.

  • ایزوگام های روکش دار، دارای پوشش آلومینیومی در لایه خارجی خود هستند و به‌ طور معمول جهت پوشش‌ دهی پشت‌ بام‌ ها استفاده می‌ شوند. این عایق‌ ها در برابر نور مستقیم آفتاب، سرما، گرما و غیره بسیار مقاوم هستند و از سطح زیرین خود در برابر نفوذ نم و رطوبت حاصل از بارش باران و برف محافظت می‌ کنند.

ایزوگام های روکش دار همچنین بر اساس جنس روکش و شکل ظاهری نیز دارای انواع معمولی، طرح دار و برش خورده، سنگریزه و غیره هستند.

  • ایزوگام های بدون روکش نیز هیچ‌ گونه پوششی در لایه خارجی خود نداشته و به‌ طور معمول جهت آب‌ بندی قسمت‌ های داخلی ساختمان همچون آشپزخانه، سرویس‌ های بهداشتی، حمام و غیره استفاده می‌ شوند.

انواع ایزوگام بر اساس تعداد لایه

به‌ طور کلی عایق‌ های رطوبتی ایزوگام بر اساس تعداد لایه، به دو دسته تک لایه و دو لایه تقسیم‌ بندی می‌ شوند.

  • عایق های رطوبتی تک لایه، از یک لایه پلی استر تشکیل شده‌اند و با ضخامت تنها ۲ میلی‌ متر، بسیار نازک و از انعطاف‌ پذیری بالایی برخوردار می‌ باشند.
  • عایق‌ های رطوبتی دو لایه نیز از ۱ لایه تیشو و ۱ لایه پلی استر تشکیل شده و با ضخامت ۴ میلی‌ متر، نسبت‌ به ایزوگام های تک لایه، دارای انعطاف‌ پذیری پایین‌ تر و در مقابل دارای استحکام و مقاومت بیشتری می‌ باشند.

مزایای نصب ایزوگام در وردآورد

از مهم‌ ترین مزایای نصب و اجرای عایق رطوبتی ایزوگام در وردآورد، می‌ توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • عایق‌ های رطوبتی ایزوگام، ضد آب هستند و از سطح زیرین خود تا سال ها در برابر نفوذ نم و رطوبت محافظت می‌ کنند
  • از دوام، استحکام و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند
  • در برابر مواد شیمیایی و مواد شوینده بسیار مقاوم بوده و دچار خراب شدگی و خوردگی نمی شوند
  • از قیمت بسیار مناسب‌ تری نسبت‌ به سایر عایق های رطوبتی برخوردار هستند
  • نیاز به تعمیر و یا ترمیم در عایق‌ های رطوبتی ایزوگام بسیار پایین‌ تر است
  • بهترین پوشش برای انواع شرایط آب‌ و هوایی هستند

هزینه نصب ایزوگام

هزینه نصب و اجرای عایق رطوبتی ایزوگام، بر اساس فاکتور های متعددی تعیین می شود. از جمله عوامل تأثیر گذار بر هزینه نصب ایزوگام نیز می‌ توان به تعداد رول های مورد نیاز عایق رطوبتی، متراژ مکان، تخصص نصابان، کیفیت ایزوگام، نوع عایق رطوبتی و غیره اشاره نمود.

در پایان

شرکت ایزوگام سایوند، با بهره‌مندی از مجهزترین تجهیزات و ابزارآلات و همچنین بهره‌گیری از تیم اجرایی بسیار ماهر و با تجربه، خدمات نصب و اجرای ایزوگام در وردآورد را در بالاترین سطح کیفی به هموطنان عزیز ارائه داده و دارای سال‌ ها تجربه حرفه‌ ای در این زمینه است. عزیزان ساکن در وردآورد می‌ توانید جهت استفاده از خدمات ایزوگام سایوند در وردآورد و همچنین اطلاع از هزینه نصب و اجرا، با شرکت سایوند تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشتهٔ پیشین
عایق‌ کاری سقف بتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید