لیست قیمت ایزوگام ۱۴۰۱

بدون شک تا به‌ حال نام ایزوگام به گوشتان خورده و یا اطلاعاتی راجع‌ به آن را شنیده ‌اید.

ایزوگام نوعی عایق‌ رطوبتی از پیش‌ ساخته است. این محصول صنعتی از دو لایه الیاف شیشه و پلی استر که توسط قیر و پلیمر پوشیده شده تشکیل‌ شده است. ماده اصلی تشکیل‌ دهنده ایزوگام ها قیرصنعتی بوده و به‌ عنوان متریال پایه نقش مهمی را در تولید ایزوگام ها به‌ عهده دارد. ایزوگام ها دارای انواع متفاوتی از نظر تعداد لایه، نوع روکش، ضخامت و نوع برند بوده و به‌منظور آب ‌بندی و جلوگیری از نم و رطوبت در بسیاری از سازه‌ ها مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

عمر ایزوگام به طور میانگین تا ۱۰ سال بوده و با مراقبت و رسیدگی بیشتر و بهتر می ‌توانند عمر بالاتری نیز داشته باشند. قیمت ایزوگام یا عایق های از پیش‌ ساخته بسته به فاکتور های گوناگونی متفاوت بوده و نمی ‌توان قیمت مشخصی را برای خرید ایزوگام ها و همچنین نصب آن ‌ها در نظر داشت.

در ادامه به بررسی عوامل تأثیرگذار بر قیمت ایزوگام و همچنین ارائه لیست قیمت ایزوگام ۱۴۰۱ خواهیم پرداخت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

لیست قیمت ایزوگام ۱۴۰۱

فاکتور های تأثیر گذار بر قیمت ایزوگام 1401

عوامل متعددی بر هزینه پرداختی و لیست قیمت ایزوگام ۱۴۰۱ و همچنین نصب آن‌ اثر گذار بوده که از جمله این عوامل عبارتند از:

  • نقش قیر در قیمت ایزوگام

قیر اصلی ‌ترین ماده اولیه تشکیل‌ دهنده ایزوگام بوده و بیشترین مصرف در تولید آن‌ نسبت به سایر متریال را عهده ‌دار می ‌باشد. قیر در صنعت دارای کیفیت ‌های متفاوت همراه با قیمت‌ های گوناگون موجود است و در ایزوگام ها قیر صنعتی به‌ صورت نوع ۶۰ ۷۰ درصد استفاده شده و با توجه به میزان زیاد قیر در عایق ‌های رطوبتی از پیش‌ ساخته، قیمت آن در قیمت‌ های نهایی ایزوگام ها تأثیر بسزایی داشته و یکی از مهم‌ت رین عوامل تعیین‌ کننده قیمت آن‌ ها می ‌باشد.

  • نقشه متراژ محل نصب در قیمت ایزوگام ها

قیمت نصب ایزوگام به‌ صورت متری برآورد شده و از این ‌رو متراژ و مساحت محل نصب ایزوگام و پوشش ‌دهی کامل مکان نصب در قیمت ایزوگام ها تأثیرگذار می ‌باشد. به‌ طوریکه هرچه متراژ محل بیشتر باشد قیمت نصب ایزوگام ها هم بیشتر و هرچه متراژ و مساحت کمتر باشد هزینه نصب نیز کاهش خواهد یافت.

  • نقش الیاف پلی استر در قیمت ایزوگام ها

بعد از قیر، الیاف پلی استر یکی از اصلی ‌ترین لایه ‌های تشکیل‌ دهنده عایق ‌های از پیش‌ ساخته بوده که همراه با  تی شو لایه‌ های مهمی از ایزوگام ها را تشکیل می ‌دهند. نقش الیاف پلی استر در ایزوگام به‌ منظور نفوذ بیشتر قیر در آن‌ بوده و تغییر در قیمت تولید الیاف پلی استر، در قیمت نهایی ایزوگام تأثیر داشته و سبب بالا و پایین شدن قیمت ایزوگام می‌ شود.

  • نقش الیاف تیشو در قیمت ایزوگام

الیاف تیشو در لایه بیرونی ایزوگام قرار داشته و نقش آن حفظ استحکام و مقاومت ایزوگام بوده و از شکستگی و تاخوردگی آن‌ جلوگیری می ‌کند.

به دلیل وارداتی بودن الیاف تیشو در بازار و عدم تولید آن‌ در داخل کشور و همچنین بالا و پایین شدن قیمت روزانه ارز و دلار، قیمت الیاف تیشو یکسان نبوده و در تعیین قیمت ایزوگام نقش مهمی دارد.

  • نقش فویل آلومینیومی در قیمت ایزوگام

فویل ‌های آلومینیومی به ورق‌ هایی گفته می ‌شود که در لایه آخری ایزوگام قرار داشته و سبب زیباتر شدن ایزوگام و همچنین وجود خاصیت ‌های ویژه ‌ای در آن می ‌شود.

فویل ‌های آلومینیوم در طرح ‌های مختلفی چون لانه زنبوری، شش‌ ضلعی، سنگ، چوب، چمنی و آجری در ایزوگام استفاده‌ شده و سبب خارج شدن ایزوگام از رنگ مشکی می‌ شوند. فویل‌های آلومینیومی مانند الیاف تیشو وارداتی بوده و وجود نوسانات در قیمت آن ‌ها در قیمت نهایی تولید ایزوگام ها تأثیر بسزایی خواهد داشت.

  • نقش برند در قیمت ایزوگام

یکی از عوامل تعیین‌ کننده قیمت در تمامی محصولات، برند های متفاوت آن محصول در بازار است. ایزوگام ها هم مانند هر محصول دیگری دارای برند های متفاوت از شرکت ‌های تولیدی مختلف در ایران بوده که به دلیل نوع کیفیت متریال ‌های بکار برده شده در ایزوگام ها در شرکت‌ های مختلف، کیفیت ایزوگام های تولیدی با یکدیگر متفاوت بوده و از این ‌رو دارای قیمت ‌های مختلفی در بازار می ‌باشند.

شرکت ایزوگام سایوند، پخش‌کننده و عرضه‌کننده انواع ایزوگام ها از برند های مطرح بوده و تمامی خدمات پخش و نصب ایزوگام را در تمامی نمایندگی ‌های خود به‌ عهده دارد. از برندهای ایزوگام های قابل‌ فروش در این شرکت می ‌توان به برند های مطرح صدف بام، دلیجان شرق و ایزوگام بام گستر اشاره کرد که هر کدام از این برند ها دارای قیمت ‌های متفاوتی بوده و دارای بالاترین کیفیت هستند.

این شرکت دارای نمایندگی پخش و نصب ایزوگام شرق و دلیجان در کرج می باشد.

  • نقش نوع ایزوگام در قیمت آن

ایزوگام ها دارای انواع متفاوتی از لحاظ تعداد لایه، نوع روکش، نوع ضخامت و نوع کاربرد هستند و همچنین براساس مواد تشکیل‌ دهنده، ایزوگام ها می ‌توانند از قیر درجه یک یا قیر دمیده شده تولید شوند و از نظر تعداد لایه به صورت ایزوگام های سه لایه، دولایه و تک لایه تولید می شوند که همه این موارد در قیمت نهایی ایزوگام ها تأثیر بسزایی خواهد داشت.

  • نقش شرایط جوی در قیمت ایزوگام

آب‌ و هوا و شرایط جوی که ایزوگام قرار است در آن محل نصب شود، در هزینه ایزوگام ها نقش داشته و یکی از عاملان تعیین‌ کننده در قیمت می ‌باشد. در مکان ‌هایی که سردسیر هستند، ضخامت ایزوگام و کیفیت آن‌ها و همچنین کیفیت مواد پلیمری به‌ کار رفته در آن ‌ها اهمیت داشته و در نهایت در قیمت ایزوگام ها هم تأثیرگذار خواهد بود. همچنین ایزوگام های به‌ کار رفته در مناطق گرمسیر با مناطقی که بارش برف و باران در آن بیشتر است متفاوت بوده و دارای قیمت‌ های متفاوتی از لحاظ ساختار می‌ باشند.

  • نقش علامت استاندارد در قیمت ایزوگام

ایزوگام ها در شرکت‌ های گوناگونی با کیفیت های مختلف تولید شده و دارای نشان استاندارد می باشند. همچنین به دلیل وجود برخی دلالان در بازار، ایزوگام های بی‌کیفیت با قیمت ارزان ‌تر و بدون نشان استاندارد عرضه می‌ شوند. وجود علامت استاندارد ملی بر روی برچسب ایزوگام ها، نشان از کیفیت و مرغوبیت کالا داشته و از این‌ رو در قیمت ایزوگام هم تأثیرگذار خواهد بود.

  • نقش ضمانت‌ نامه کتبی در قیمت ایزوگام

ارائه ضمانت‌ نامه در هنگام خرید ایزوگام بسیار مهم بوده و خیال مشتری را از خرید ایزوگام باکیفیت و بادوام راحت می ‌کند. اگر ایزوگامی که خریداری می‌ کنید دارای بیمه‌ نامه و ضمانت‌ نامه کتبی و معتبر باشد، بدان معنا است که شرکت ارائه‌ دهنده دارای خدمات پس‌ از فروش بوده و یک شرکت معتبر و با اصالت است.

شرکت ایزوگام سایوند در هنگام فروش ایزوگام های خود، بیمه‌ نامه و ضمانت‌ نامه اصلی کالا را به مشتریان خود ارائه داده و تمامی خدمات پس‌ از فروش را ارائه می دهد.

  • نقش خرید تک و عمده در قیمت ایزوگام

خرید عمده محصولات به ‌طور معمول از خرید به‌ صورت تک آن ‌ها ارزان‌ تر بوده و دارای قیمت پایین ‌تری هستند. بنابراین خرید ایزوگام ها به ‌طور عمده با متراژ بالا از خرید آن‌ ها به‌ صورت رول‌ های تک ارزان ‌تر می‌ باشد. همچنین خرید ایزوگام با خدمات نصب با خرید ایزوگام ها بدون خدمات نصب گران ‌تر بوده و متفاوت می ‌باشد.

با توجه به توضیحات گفته ‌شده، قیمت ایزوگام های تولیدی متفاوت بوده و نمی ‌توان هزینه مشخصی را در برای آن ‌ها در نظر گرفت.

جهت اطلاع از قیمت نصب ایزوگام در کرج از برندهای متفاوت و دریافت لیست قیمت ایزوگام ۱۴۰۱ تنها کافیست توسط شماره‌ 02632863166 با مجموعه سایوند تماس حاصل نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام اسیدی چیست؟ راهنمای تشخیص آن
نوشتهٔ پیشین
چرا ایزوگام بهترین عایق رطوبتی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید