قیمت ایزوگام و نصب آن در سال ۱۴۰۰

قیمت ایزوگام در سال 1400اهمیت استفاده از ایزوگام در سال ۱۴۰۰ 

ازآنجایی‌که عایق رطوبتی ایزوگام از پرکاربرد ترین  پوشش‌هایی است که امروزه بسیار پرطرف‌دار است، قیمت و هزینه تهیه و نصب آن نیز عامل مهمی در خرید و تهیه آن توسط مشتریان عزیز می‌باشد.

درواقع خصوصیت و ویژگی‌هایی که یک عایق خوب و استاندارد دارد و همچنین مزایای آن برای هر سازه و بنایی که این پوشش در آن به کار برده می‌شود آن را یکی از اجزای مهم سازه یا بنا کرده است. و از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به استحکام سازه، دوام و پایداری طولانی ‌مدت آن و جلوگیری از اتلاف حرارت بین فضای داخلی و خارجی بنا و سازه اشاره کرد.

عایق‌ها انواع مختلفی دارند که ازجمله پرکاربردترین و مهم‌ترین آن‌ها و مورد استفاده‌ در سازه و بنا های مختلف می‌توان به عایق‌های حرارتی و عایق‌های صوتی اشاره کرد که با توجه به عملکرد فوق العاده این عایق‌ها یعنی جلوگیری از هدررفت و اتلاف حرارت و همچنین ممانعت از رد و بدل شدن سروصدا از داخل بنا به خارج از آن و بالعکس بسیار مورد توجه، پرکاربرد و محبوب شده‌است.

در انتخاب و خریداری یک عایق خوب و استاندارد مهم‌ترین نکته مرغوب بودن ایزوگام و دارا بودن گواهینامه استاندارد آن می‌باشد. به‌عبارتی در هنگام تهیه یک عایق مرغوب حتماً باید توجه داشت که عایق را از یک منبع معتبر خریداری کرد و از دارا بودن گواهینامه استاندارد، خدمات پس از فروش آن اعم ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه عایق اطمینان خاطر حاصل کرد.

با توجه به توضیحات فوق و عوامل مؤثر در هزینه ایزوگام با اطمینان می‌توان گفت که مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند در کرج و تمامی مناطق آن بهترین خدمات ایزولاسیون را با مناسب‌ترین قیمت‌ها به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در پخش ایزوگام سایوند تمامی عایق‌ها متناسب با بودجه شما عزیزان طبق نرخ مصوب در نظر گرفته‌شده است و بدون شک شما عزیزان بهترین عایق‌ها را با مناسب‌ترین قیمت‌ها می‌توانید از این مرکز دریافت نمایید.

در صورت استفاده از عایق‌های نامرغوب در پوشش‌دهی بنا بدون شک مضرات و خسارت‌های بسیار زیادی متوجه ما و همچنین شرایط زیست‌محیطی خواهد شد. زیرا عایق نامرغوب و بی‌کیفیت موجب اتلاف حرارت از داخل بنا به خارج آن می‌شود درنتیجه موجب افزایش سوخت‌های فسیلی و گازهای گلخانه‌ای و آسیب فراوان به محیط‌زیست خواهد شد و در مقابل در فصول گرما هوای گرم ناشی از تابش مستقیم اشعه خورشید به‌آسانی به داخل بنا تابیده و مانع از خنک ماندن داخل ساختمان در فصل تابستان خواهد شد.

پس رابطه مستقیم هزینه‌ های ناشی از کارکرد وسایل گرمایشی و سرمایشی در فصول گرم و سرد سال با عایق مورد استفاده در ساختمان می‌توان تأثیر مستقیم عایق را در هزینه‌های برق مصرفی خانوارها متوجه شد. درنتیجه با استفاده از عایق مرغوب و استاندارد می‌توان به‌شدت موجب کاهش مصرف برق و هزینه ناشی از آن و کمک به شرایط اقتصادی خانواده شد.‌

عوامل مؤثر در هدر رفت انرژی

عوامل مؤثر در هدر رفت انرژی و گرما در یک بنا عبارت است از سقف، دیوارها، پنجره‌ها و درها.  با توجه به این‌که میزان ۳۰ درصد از اتلاف گرما و انرژی از سقف بنا می‌باشد در هر عایق‌بندی اولویت با سقف بنا می‌باشد.

قیمت ایزوگام سایوند در سال ۱۴۰۰

با توجه به نوسانات قیمت در سال ۱۴۰۰ مطمئناً قیمت تولید ایزوگام و فروش آن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تحت تأثیر نوسانات قیمت در سال جدید قرار گرفته ‌است. با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و تشکیل‌دهنده ایزوگام که مهم‌ترین عامل تغییر قیمت ایزوگام می‌باشد در سال جدید نیز تحت تأثیر این عامل هزینه نهایی ایزوگام افزایش‌ یافته است.

مشخصات ایزوگام استاندارد و هزینه آن در سال ۱۴۰۰

 یک ایزوگام مرغوب و استاندارد دارای مواد تشکیل‌دهنده قیر خالص اصلاح‌شده، تیشوی نخ دار، پلی استر نبافته، مشتقات عالی و پلاستیک می‌باشد. مشخصات ظاهری ایزوگام استاندارد کاملاً مشخص و قابل‌مشاهده است ازجمله توجه به ابعاد آن، نرمی و انعطاف‌پذیری عایق و در هنگام خرید توجه به لبه‌های عایق که حتماً باید از هر ۲ طرف سالم باشد و مشخصات عایق که بر روی فیلم پلی‌اتیلن آن درج می‌شود از دیگر مشخصات یک عایق مرغوب می‌باشد.

 از طرف دیگر شناسایی عایق‌های نامرغوب بسیار آسان و حائز اهمیت می‌باشد، در تولید ایزوگام های نامرغوب به‌جای قیر خالص از ضایعاتی مثل مازوت، ضایعات پلاستیکی و ضایعات پالایشگاه استفاده می‌شود که دو نکته مهم در شناخت آن می‌توان به بوی بدی که در هنگام نصب عایق از آن ساطع می‌شود و بویی مشابه بوی روغن سوخته و گازوئیل است اشاره کرد. همچنین با کشیدن دست به پشت ایزوگام های نامرغوب دست را کاملاً سیاه کرده و مواد ایزوگام به دست خواهد چسبید.

پس در صورت تهیه عایقی که قیمت آن از حد معمول پایین‌تر است حتماً به این‌موضوع شک کنید که ممکن است عایق استاندارد نباشد. بسیاری از شرکت‌ های تولیدی به دلیل بالا بودن قیمت قیر خالص همان‌طور که گفته شد از پودرهای معدنی و مواد دیگر به‌جای قیر در تولید ایزوگام استفاده می‌کنند و به‌همین خاطر ایزوگام را با قیمت نهایی بسیار پایین‌تر از حد معمول روانه بازار می‌کنند.‌

پخش ایزوگام سایوند بدون توجه به بالا بودن مواد اولیه عایق و هزینه‌ای که برای تهیه آن در مجموعه‌ پخش خود می پردازد در سال ۱۴۰۰ نیز همواره بهترین عایق‌ها را با بالاترین کیفیت و مرغوبیت و درعین‌حال با مناسب‌ترین قیمت‌ها به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

هزینه نصب ایزوگام سایوند در سال ۱۴۰۰

هزینه نصب ایزوگام در سال ۱۴۰۰ نیز با توجه به نرخ مصوب اجرا خواهد شد. ازجمله عواملی که در هزینه نصب ایزوگام مؤثر هستند متراژ ایزوگام به کار برده شده در محیط می‌باشد. درواقع هرچه محیط وسیع‌تر باشد ایزوگام بیشتری نیز در آن به کار برده می‌شود و هرچه متراژ بیشتری از ایزوگام در یک محیط استفاده شود هزینه آن نیز افزایش خواهد داشت. همچنین زمانی‌که در  اجرای نصب یک ایزوگام صرف می‌شود نیز از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت ایزوگام می‌باشد. درواقع برای محیط‌هایی مثل پشت‌بام که فضا باز است و محیط‌هایی که بسته‌ است و سختی کار دارند و زمان بیشتری برای نصب ایزوگام سقف می‌شود متفاوت است. درنتیجه زمانی‌که در نصب ایزوگام صرف می‌شود نیز تأثیر مستقیم بر روی هزینه نصب آن خواهد داشت.

در شرکت پخش و نصب ایزوگام سایوند اجرای نصب ایزوگام با مناسب‌ترین و نازل‌ترین قیمت‌ها طبق نرخ مصوبه برای مشتریان عزیز انجام خواهد شد.

عوامل کلی مؤثر بر قیمت ایزوگام

به‌طورکلی قیمت ایزوگام تحت تأثیر عوامل متعددی می‌باشد. تعیین قیمت عایق خریداری‌شده در سال ۱۴۰۰ نیز از همین قانون پیروی خواهد کرد و قیمت نهایی ایزوگام با توجه به عوامل مؤثر در آن و نرخ روز هر متر ایزوگام در سال ۱۴۰۰ همچنین نصب آن در سال ۱۴۰۰ همگی هزینه نهایی عایق را مشخص خواهند کرد. جهت اطلاع از نحوه محاسبه هزینه ایزوگام کلیک کنید.

به‌طورکلی عوامل مؤثر در تعیین قیمت نهایی ایزوگام عبارت‌اند از :

  • نوع عایقی که در محیط بکار برده می‌شود و اجرا می شود، میزان تقاضا با توجه به فصول سال، نشان استاندارد عایق، ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه و نوع محیطی که قرار است عایق شود همگی تاثیر مستقیم بر روی تعیین قیمت نهایی ایزوگام دارند.
  • به‌عبارتی ایزوگام های دولایه و سه‌لایه از قیمت بیشتری نسبت‌به ایزوگام های تک لایه برخوردار هستند، همچنین هزینه ایزوگام های فویل دار بیشتر از ایزوگام های بدون روکش و ساده است. درنتیجه ضخامت و مواد تشکیل‌دهنده ایزوگام های تولیدی نیز عوامل مؤثر در تعیین نهایی ایزوگام هستند .

سخن آخر

با توجه به ویژگی‌ها و کاربرد عایق استاندارد و مرغوب و همچنین اهمیت کاربرد آن در بناهای مختلف اهمیت تهیه و نصب عایق بر همه ما روشن است.

 پس اگر قصد عایق کردن پشت‌بام منزل خود، شرکت و یا هر محیط دیگری که مد نظرتان است را دارید با شماره تلفن‌های مادر مرکز نمایندگی و پخش ایزوگام در کرج سایوند تماس گرفته و یا با مراجعه به نمایندگی های در نظر گرفته‌شده پخش سایوند در اقصی نقاط استان البرز اقدام به تهیه مرغوب‌ترین عایق‌های تولیدی نمایید و بهترین خدمات فروش و نصب ایزوگام را از ما دریافت بفرمایید.

پخش و نصب ایزوگام سایوند در سال ۱۴۰۰ نیز بهترین خدمات پخش و نصب ایزوگام را همراه با مناسب‌ترین قیمت‌ها طبق نرخ مصوب در سال ۱۴۰۰ به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در کردان
نوشتهٔ پیشین
پودر تالک و کاربرد آن در صنعت ایزوگام

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید