ایزوگام شرق

در صنعت ایزوگام، ایزوگام شرق ، ایزوگام دلیجان، ایزوگام البرز و … از نام‌هایی هستند که همواره شنیده می‌شوند. تکرار این نام‌ها و نداشتن اطلاعات در رابطه با آن‌ها اندکی برای مصرف کننده گیج کننده است.

زیرا وقتی نام ایزوگام شرق یا ایزوگام البرز به گوش مشتری می‌خورد مشتری اندکی از تکرار این نام‌ها و نداشتن اطلاعات کافی در رابطه با این موضوعات گیج می‌شود. این امر سبب می‌شود تا در بعضی موارد، مشتری دست به انتخابی غلط بزند.

نمایندگی ایزوگام شرق در کرجبرای مثال ایزوگام مناسبی را برای مناطق گرمسیری یا سردسیری انتخاب نکند. این عوامل سبب می‌شوند تا عمر مفید ایزوگام اجرایی کاهش یابد. از همین رو مشتری از کیفیت ایزوگام یا عملکرد تیم اجرایی آن راضی نباشد.

درحالی که این مشکل تنها به دلیل یک انتخاب غلط است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با مفهوم ایزوگام، ایزوگام شرق، بهترین مرکز برای اجرای ایزوگام در تهران و … آشنا کنیم.

ایزوگام شرق چیست؟

بهتر است این توضیحات را با مفهوم ایزوگام شرق چیست شروع کنیم. چراکه این پرسش یکی از متداول‌ترین پرسش‌ها در رابطه با ایزوگام است. ایزوگام شرق در حقیقت یک برند مشهور تولیدکننده ایزوگام است.

بطورکلی ایزوگام شرق نیز مانند یک ایزوگام معمولی از قیر خالص 60 الی 70 درصد به همراه الیاف تولید شده است. این عایق پوششی است که اغلب در پشت بام و به‌عنوان ایزوگام پشت بام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کار آن نیز جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل سقف خانه و ساختمان است. در بین ایزوگام‌ها ایزوگامی مانند، ایزوگام شرق وجود دارد که به دلیل کیفیت قابل توجه در ساخت آن و بکارگیری قیر خالص و مواد اولیه باکیفیت در آن از ویژگی بهتری نسبت به سایر ایزوگام‌های متفرقه برخوردار است.

البته ایزوگام شرق خود به ایزوگام تک لایه و دولایه نیز تقسیم بندی می‌شود. در ایزوگام تک لایه از قیر و پلی استر دوخته در آن استفاده شده است. این ایزوگام ظرافت و انطاف بیشتری نسبت به نوع دولایه آن دارد. اما ایزوگام دولایه ضخامت بیشتری نسبت به ایزوگام تک لایه دارد.ایزوگام شرق دلیجان

دلیجان یکی از شهرستان‌های استان مرکزی است. این شهرستان در صنعت تولید ایزوگام بسیار مشهور است. از همین رو انواع ایزوگام تولیدی در این منطقه با نام ایزوگام دلیجان وارد بازار می‌شوند.

ایزوگام‌هایی مانند ایزوگام شرق دلیجان، ایزوگام البرز دلیجان و … بهترین ایزوگام‌های موجود در بازار هستند. البته نکته قابل توجه این است که باید ایزوگام شرق دلیجان را از نمایندگی معتبر فروش آن تهیه کرد.

زیرا بسیای از تولیدکنندگان ایزوگام بی‌کیفیت با سوء استفاده از نام ایزوگام دلیجان، ایزوگام بی‌کیفیت را به بازار عرضه می‌‌کنند. از همین رو بهترین راه برای خرید این نوع ایزوگام‌ها خرید آن از یک مرکز معتبر است.

بهترین ایزوگام مناطق گرمسیری

ایزوگام شرق یکی از بهترین ایزوگام‌های مناطق گرمسیری است.  مناطق سردسیری و گرمسیری از نظر نوع ایزوگام مورد استفاده اندکی با یکدیگر متفاوت‌اند. اغلب ایزوگام‌هایی که دارای استاندارد ملی هستند دارای نشان‌هایی هستند که ایزوگام مناسب برای مناطق سردسیر و گرمسیر را از یکدیگر تفکیک می‌کند.

برای تولید ایزوگام گرمسیری اغلب از مواد اولیه بسیار باکیفیت و اصلاح‌کننده‌های app استفاده می‌شود. زیرا این نوع ایزوگام‌ها باید دوام و ماندگاری بیشتری را در مناطق گرمسیری داشته باشند.

ایزوگام شرق دلیجان و تولیدات آن اغلب از بهترین ایزوگام‌های مناطق گرمسیری هستند. به‌نحوی که این ایزوگام با نام ایزوگام مناطق گرمسیری نیز مشهور است.

ایزوگام شرق در تهران

همانطورکه گفتیم، گاهی ممکن است از نام یک برند برای فروش بیشتر سوء استفاده شود. از همین رو یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از این موضوع خرید از  نمایندگی فروش آن در تهران است.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند، یکی از مراکز قدیمی پخش و نصب ایزوگام در تهران است. این مرکز ایزوگام مورد استفاده خود را از دلیجان و از تولید کننده اصلی تهیه می‌کند.

به‌عبارتی ایزوگام سایوند یکی از نمایندگی‌های ایزوگام شرق دلیجان در تهران و کرج است. از همین رو برای خرید ایزوگام مرغوب و باکیفیت مناسب برای مناطق گرمسیری مانند تهران و کرج بهترین راه خرید از نمایندگی فروش این ایزوگام در تهران است.

مرکز نصب و اجرای ایزوگام شرق در تهران

برای نصب و اجرای ایزوگام شرق در تهران و کرج مراکز زیادی در حال فعالیت هستند. مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند نیز یکی از این مراکز است. البته تفاوتی که نصب و اجرای ایزوگام توسط ایزوگام سایوند با سایر مراکز دارد در این است که ایزوگام سایوند، علاوه‌بر مرکز نصب، مرکز پخش ایزوگام  نیز هست.

به‌عبارتی شما می‌توانید این ایزوگام را از یک نمایندگی معتبر تهیه کنید و از کیفیت آن مطمئن باشید. در عین حال نیز با تهیه آن از نمایندگی معتبر می‌توانید از آن را با قیمت پایه نمایندگی نیز تهیه نمایید.

از طرفی ایزوگام سایوند یکی از مراکز معتبر و باتجربه در نصب و اجرای ایزوگام در کرج است. این مرکز سابقه نصب ایزوگام در بسیاری از شهرهای کرج، نظیر نصب ایزوگام در اندیشه، نصب ایزوگام در عظمیه و بسیاری از شهرهای تهران و قم را دارد. همچنین از تیم بسیار باتجربه و مجربی برای نصب ایزوگام بهره می‌گیرد.

به‌عبارتی با استفاده از خدمات ایزوگام سایوند، نه تنها شما با خرید از نمایندگی پول کمتری را بابت اجرای ایزوگام می‌پردازید، بلکه از خدمات باکیفیت اجرای ایزوگام نیز بهره‌مند خواهید شد.

قیمت ایزوگام شرق

قیمت اجرای ایزوگام به متراژ محل مورد نظر شما بستگی دارد. به‌عبارتی هر چقدر که متراژ محل مورد نظر شما بیشتر باشد، هزینه اجرای آن نیز بیشتر خواهد شد.

ویژگی های ایزوگام شرقالبته یکی از مزایایی که استفاده از خدمات ایزوگام سایوند دارد در این است که این مرکز، نمایندگی ایزوگام شرق در تهران است. از همین رو هزینه اجرای این ایزوگام به ازای هر متر کمتر می‌شود. در عین حال نیز این عایق رطوبتی توسط متخصصان خبره اجرا خواهد شد.

نتیجه گیری:

ایزوگام شرق یک برند ایزوگام دلیجان است که مانند سایر ایزوگام‌های مرغوب و باکیفیت از قیر 60 الی 70 درصد تهیه شده است. این نوع ایزوگام توسط نمایندگی‌های آن نظیر مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند در تهران نصب و اجرا می‌شود. با اجرای این ایزوگام توسط مرکز معتبر پخش و نصب ایزوگام سایوند می‌توانید از کیفیت ماده اولیه و اجرای آن مطمئن باشید.

برچسب ها
نوشتهٔ بعدی
زیرسازی ایزوگام و نقش آن در عمر مفید این عایق رطوبتی
نوشتهٔ پیشین
روش استفاده صحیح و نگهداری از ایزوگام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید