ایزوگام در شهر قدس

شهر قدس را می‌توان یکی از محله‌های قدیمی تهران دانست که با قرار گرفتن در کیلومتر ۲۰ بزرگر‌راه فتح و آب‌وهوای کوهپایه‌ای مناسبی که دارد به‌عنوان مقصد بسیاری از افرادی که از دیگر شهرستان‌های کشور به تهران مهاجرت می‌کنند، دانست. قبل‌ازتأسیس شهرداری در سال ۱۳۶۸ خورشیدی شهرقدس با عنوان قلعه حسن‌خان شناخته می‌شد، اما امروزه این منطقه با عنوان شهر قدس و یا شهرستان قدس در بین افراد شناخته‌شده است.

در این مقاله قصد داریم نمایندگی ایزوگام در شهر قدس مجموعه سایوند را جهت ارائه انواع خدمات پخش، نصب و فروش ایزوگام در شهرقدس به ساکنین محترم این منطقه معرفی نماییم.

ایزوگام در شهر قدس

 نمایندگی ایزوگام در شهر قدس

شرکت ایزوگام سایوند جهت سهولت دسترسی افراد به دریافت خدمات فروش و نصب ایزوگام اقدام به احداث نمایندگی در سرتاسر استان البرز و تهران نموده‌است. یکی از مناطق تحت پوشش این مرکز معتبر مجموعه پخش و نصب ایزوگام در شهر قدس است که بیش‌از یک دهه است به ساکنین محترم شهر قدس باکیفیت‌ترین خدمات پخش، فروش و نصب ایزوگام را با مناسب‌ترین قیمت ممکن ارائه می‌دهد. این نمایندگی معتبر پخش و نصب ایزوگام تلاش نموده‌است تا با حذف تمامی واسطه‌ها برترین برندهای ایزوگام موجود در کشور را با همان قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 نصب ایزوگام در شهر قدس

همان‌طور که ممکن است بدانید نصب ایزوگام نیز به‌اندازه‌ی تهیه‌ی یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چراکه در صورت نصب غیراصولی و غیر صحیح این عایق رطوبتی امکان خراب شدن و آسیب دیدن آن خیلی زودتر از موعد مقرر وجود خواهد داشت. درنتیجه حتماً به این نکته توجه داشته باشید که بعد از خرید ایزوگام نصب آن را توسط افراد دارای تخصص نصب این عایق رطوبتی انجام دهید تا بتوانید در مدت‌زمان تعیین‌شده از عایق رطوبتی خریداری و نصب‌شده خود بهره لازم را ببرید.

 ایزوگام دلیجان در شهر قدس

مجموعه ایزوگام سایوند در تمامی نمایندگی‌های خود از جمله نمایندگی ایزوگام در شهرقدس اقدام به تهیه و ارائه برترین برندهای ایزوگام تولیدی در کشور نموده‌است. همان‌طور که ممکن است بدانید نام دلیجان در حوزه‌ی ایزوگام نامی بسیار شناخته‌شده و با اعتبار است، چراکه برترین ایزوگام تولیدی کشور درواقع همان ایزوگام دلیجان تولیدی شرکت دلیجان می‌باشد. به همین علت است که نمایندگی ایزوگام در شهر قدس اقدام به تهیه انواع ایزوگام های این برند مرغوب و معتبر جهت ارائه به مشتریان خود نموده‌است.

 نمایندگی ایزوگام شرق در شهرقدس

یکی دیگر از برترین نام‌هایی که در حوزه‌ی ایزوگام بسیار شنیده‌شده برای افراد می‌باشد نام ایزوگام شرق است، که ایزوگام های تولیدی شرکت شرق را تولید و به مشتریان خود ارائه می‌دهد. لازم به توضیح است که نمایندگی این برند معتبر نیز در اختیار مجموعه ایزوگام سایوند می‌باشد و مشتریان این مجموعه معتبر می‌توانند انواع ایزوگام مرغوب و باکیفیت را از ما تهیه نمایند.

 پخش ایزوگام در شهر قدس

شرکت ایزوگام سایوند مفتخر است که اعلام دارد می‌تواند انواع ایزوگام های تولیدی کشور را به افراد شاغل در حوزه پخش و نصب ایزوگام که در سرتاسر استان البرز و استان تهران فعالیت می‌کنند ارائه دهد. درواقع این مرکز به‌عنوان نمایندگی معتبر مجاز و فعال انواع برندهای برتر ایزوگام که پیش‌از این نیز نام‌برده شد همچون ایزوگام دلیجان، ایزوگام شرق، ایزوگام صدف بام، ایزوگام بام گستر 117 و غیره آماده ارائه هر مقدار از ایزوگام که شما بخواهید به شرکت‌های پخش ایزوگام موجود در استان البرز و تهران می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره همکاران محترم می توانند با شماره های این مجموعه تماس حاصل نمایند.

 ویژگی‌های ایزوگام مرغوب و باکیفیت

زمانی‌که از تهیه ایزوگام مرغوب و باکیفیت صحبت به میان می‌آید لازم است بدانیم که یک ایزوگام خوب و باکیفیت دارای چه ویژگی‌هایی است؟ از جمله ویژگی‌های یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از قیر خالص صنعتی در تولید ایزوگام
  • استفاده از پودر تالک خالص در تولید ایزوگام
  • توجه به ابعاد و اندازه و وزن ایزوگام (لازم به توضیح است ابعاد ایزوگام های مرغوب به‌صورت ۱ در ۱۰ متر و وزن ایزوگام های استاندارد بین ۴۰ الی ۴۲ کیلوگرم می‌باشد.)
  • ایزوگام های باکیفیت بوی نامطبوعی از خود ساطع نمی‌کنند
  • ایزوگام های باکیفیت دست را سیاه نمی‌کنند
  • ایزوگام های باکیفیت دارای نشان استاندارد و مهر شرکت تولیدی بر روی فیلم پلی‌اتیلن خود هستند

قیمت ایزوگام در شهر قدس

امروزه با توجه تعداد بسیار زیاد شرکت های تولیدی ایزوگام در کشور که انواع ایزوگام را در کیفیت های گوناگون تولید و با بازار عرضه می‌کنند می‌توان گفت قیمت ایزوگام بسیار متفاوت است. هرچه ایزوگام مورد نیاز خود را از برند های معتبر تر تهیه نمایید به علت استفاده از مواد اولیه باکیفیت قیمت این عایق رطوبتی نیز بیشتر خواهد بود. از سویی این ایزوگام ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشند. اما شرکت های متفرقه تولید کننده ایزوگام که تعداد آن ها نیز کم نیست امروزه با استفاده از مواد اولیه بی کیفیت و در مواردی استفاده از پودر های معدنی یه جای قیر در تولید ایزوگام که سبب کاهش شدید کیفیت در ایزوگام می‌شود قیمت های ارزان و نامعقولی از این عایق را ارائه می دهند که بدون شک این ایزوگام ها هیچ گونه ضمانت نامه و بیمه نامه ای نیز نخواهند داشت.

توصیه ایزوگام سایوند به ساکنین محترم شهر قدس تهیه ایزوگام از برند های خوشنام و با کیفیت تولید کننده آن و همچنین دریافت خدمات نصب از افراد دارای تخصص و تجربه در زمینه نصب این عایق رطوبتی است. علاوه بر شهرقدس مجموعه سایوند دارای نمایندگی ایزوگام در شهرک بنفشه، ایزوگام در مارلیک، ایزوگام در محمدشهر و … نیز می باشد.

درصورت نیاز به دریافت انواع خدمات ایزولاسیون اعم از خرید ایزوگام در شهر قدس، نصب ایزوگام در شهر قدس و همچنین قیرگونی در شهر قدس تنها کافیست با مرکز پخش و نصب ایزوگام در شهر قدس سایوند تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید، کارشناس ما با شماره تماس 02632863166 پاسخگوی شما عزیزان هستند.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در شهرک بنفشه
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در دهقان ویلا

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام روز بخیر
    هزینه نصب ایزوگام در شهر قدس متری چند هست؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      مهر ۲۷, ۱۴۰۰ ۱:۲۴ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      جهت اطلاع از ارائه خدمات پخش و نصب ایزوگام در شهرقدس با نمایندگی ایزوگام در شهرقدس سایوند تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان هستند.

      پاسخ
  • برای خرید ایزوگام در شهرقدس چی کار باید کرد؟ شما نصب رو هم خودتون انجام میدید؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      بهمن ۲۳, ۱۴۰۰ ۱۲:۰۱ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      جهت خرید و نصب انواع عایق رطوبتی به ویژه ایزوگام در شهرقدس تنها کافیست با نمایندگی ایزوگام در شهر قدس سایوند تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما در این نمایندگی معتبر پاسخگوی شما عزیزان هستند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید