نصب ایزوگام در تهران

نصب ایزوگام در تهران جهت پوشش دهی سطوح مختلف یکی از مهم ترین خدمات مجموعه سایوند است. ایزوگام سایوند با تهیه مرغوب ترین ایزوگام های موجود در بازار، آماده ارائه تمام خدمات مربوط به ایزولاسیون از جمله نصب آن به بهترین شکل ممکن به پایتخت نشینان عزیز است‌. ایزوگام سایوند با گسترش کار خود در نصب ایزوگام در تهران تمام مناطق آن از جمله مناطق غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز را تحت پوشش خود قرار داده است. مهم ترین عامل بعد از جنس و مرغوبیت ایزوگام طریقه نصب صحیح آن می باشد‌. نصب ایزوگام در عملکرد بهتر و عمر و دوام بیشتر آن تأثیرگذارترین عامل است.

نصب ایزوگام در تهراندر ایزوگام سایوند نصب ایزوگام در تهران توسط افراد باتجربه و حرفه ای در این زمینه انجام می شود.

نصب ایزوگام در سطوح مرتفع

نصب ایزوگام برای سطوحی که دارای ارتفاع هستند قوانین خاص خود را دارد. نصب ایزوگام در ارتفاعات ضمن دقت بسیار زیاد که لازمه انجام نصب در ارتفاع است، به تجربه و مهارت کارگران نصاب بستگی دارد.

نکات مهم نصب ایزوگام سطوح مرتفع

۱ – تجربه و مهارت نصاب ها

۲ – برای نصب ایزوگام در سطوح مرتفع مثل دیوار به حداقل ۲ نفر نصاب نیاز است.

۳ – بستن داربست و اطمینان از مقاوم بودن آن

۴ – تخته برای ایستادن بر روی داربست

۵ – از کارگرانی که درحفظ تعادل خود دقت و مهارت کافی دارند استفاده شود

در نصب ایزوگام برای سطوح مرتفع مثل دیوار مهم ترین نکته بستن داربست های محکم است، بعد از آن تخته هایی بر روی داربست ها قرار داده می شوند تا کارگران بتوانند بر روی آن ها بایستند. رول های ایزوگام توسط کارگران به بالای سطح مورد نظر برده می شود به صورتی که حدود نیم متر از آن را بر روی پشت بام باز کرده سپس مابقی آن بر روی سطح آویزان می ماند، سپس کارگران با ابزار مخصوص خود به وسیله مشعل هایی که در اختیار دارند پشت ایزوگام را حرارت داده و به ترتیب از بالا به پایین می چسبانند، سپس به همین ترتیب مابقی ایزوگام توسط نصابی که در تخته پایین تر ایستاده چسبانده می شود. بعد از اتمام چسباندن ایزوگام ها نوبت به مرحله بندکشی ایزوگام ها می رسد، به چسباندن لبه های بالا و پایینی ایزوگام به وسیله کمچه بندکشی گفته می شود.

نکات مهم نصب ایزوگام در تهران

تهران دارای آب و هوایی معتدل است و بارش زیادی در این شهر وجود ندارد. این موضوع سبب افزایش عمر ایزوگام نسبت به مناطق پربارش تر می شود. نحوه نصب ایزوگام در تهران نیازمند رعایت نکاتی است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

۱ – کارگران نصاب رول ها را با هم پوشانی کنار هم می چسبانند. هم پوشانی به این معنی است که در حین چسباندن رول های ایزوگام حدود ۱۰ سانتی متر از کناره های ایزوگام را بر روی هم قرار می دهند، این کار به این خاطر است که در مواقع بارش، آب و رطوبت به پشت ایزوگام نفود نکند. اگر این مورد در نصب ایزوگام به خوبی رعایت نشود به مرور زمان  آب و رطوبت به پشت ایزوگام نفوذ کرده و موجب کنده شدن ایزوگام، کاهش مقاومت و عمر آن می شود.

۲ – یکی از نکات حائز اهمیت توجه به شرایط آب و هوا در روز نصب ایزوگام است. نصب ایزوگام در هوای خشک و گرم بسیار مناسب تر از هوای سرد است. در هوای سرد ایزوگام به خوبی نمی چسبد و مقاومت کافی را نخواهد داشت.

۳ – محیط هایی که برای نصب ایزوگام در نظر گرفته می شوند در چسباندن و مقاومت ایزوگام بسیار مؤثر هستند. سطوحی که از جنس سرامیک، آهنی و چوبی هستند انتخاب خوبی برای نصب ایزوگام نیستند زیرا به علت انقباض و انبساط آهن در سرما و گرما و همچنین بادکردن و خوردگی چوب ایزوگام به خوبی روی این سطوح چسبیده نخواهد شد.

* در رابطه با سرویس های بهداشتی مثل حمام و دستشویی برای مقاومت بیشتر نباید ایزوگام را بر روی کاشی و سرامیک چسباند، در سرویس های بهداشتی سطح آجری و گچی سطوح مناسبی برای نصب ایزوگام هستند.

* بهترین سطوح برای سال ها دوام ایزوگام، سطوحی است که از جنس سیمان و بتن هستند.

۴ – انتخاب ایزوگام بر حسب مرغوبیت و متناسب بودن آن با سطح مورد نظر یکی از نکات بسیار مهم در نصب ایزوگام است. در نصب ایزوگام برای سطوحی مثل پشت بام و دیوارها که در معرض مستقیم تابش نور خورشید قرار دارند از نصب ایزوگام های مرغوب و دولایه استفاده می شود‌. اما در برخی از سطوح از جمله پی ساختمان و سرویس های بهداشتی نصب ایزوگام های با کیفیت پایین تر مثل ایزوگام بدون روکش کفایت می کند.

۵ – رعایت نکاتی در رابطه با ناودانی ودودکش ها در نصب صحیح آن مهم و مؤثر می باشد. در پشت بام ایزوگام باید با توجه به شیب پشت بام برای هدایت و ورود آب به ناودانی نصب شود.

ایزوگام سایوند در تمام مناطق تهران فعالیت خود را گسترش داده و در هر منطقه ای از تهران آمادگی کامل جهت بهترین خدمات ایزوگام به پایتخت نشینان عزیز را دارد.

نصب ایزوگام در غرب تهران، شرق تهران، شمال، جنوب و مرکز تهران توسط ایزوگام سایوند با به روزترین تکنیک ها انجام می شود، که از جمله این مناطق عبارتند از :

 نصب ایزوگام در غرب تهران

تمامی مناطق موجود در غرب تهران میتوانند از خدمات تهیه و نصب ایزوگام سایوند بهره ببرند. از جمله این مناطق میتوان به نصب ایزوگام در ستارخان، پونک، شهرزیبا، جنت آباد، طرشت، حصارک، گیشا، شهران، چیتگر، آزادی، تهرانسر، فردوس، ورداورد و کن اشاره کرد.

نصب ایزوگام در شرق تهران

مناطق موجود در شرق تهران که تحت پوشش خدمات مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند در تهران هستند که شامل مناطق نصب ایزوگام در پاسداران، تهرانپارس، شمیران نو، رسالت، حکیمیه، امام حسین، پیروزی، افسریه، تهران نو، لویزان، سرخ حصار، دماوند، مسعودیه،  نظام آباد، هفت حوض، مجیدیه، استخر، حشمتیه، نارمک، هنگام، خاک سفید، ساقدوش، پدر ثانی، هروی، اصفهانک، قنات کوثر می شوند.

نصب ایزوگام در شمال تهران

ساکنین شمال تهران جهت عایق سازی ساختمان های خود میتوانند روی خدمات نصب ایزوگام در تهران مجموعه سایوند با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت حساب کنند. از جمله این مناطق میتوان به نصب ایزوگام در تجریش، دربند، فرمانیه، دزاشیب، نیاوران، گلاب دره، ظهیرالدوله، شریعتی، کامرانیه، فرشته، تختی، چیذر، دارآباد، اختیاریه، پاسداران، شمیرانات، زعفرانیه، قلهک، قیطریه، ولنجک، میرداماد، کوی فراز، نوبنیاد، مقدس اردبیلی، پارک وی، جردن، چمران، دیباجی، آفریقا، الهیه، اندرزگو اشاره کرد.

نصب ایزوگام در جنوب تهران

مناطق جنوبی در تهران نیز تحت پوشش خدمات بی نظیر ایزوگام در تهران مجموعه سایوند هستند. همچون نصب ایزوگام در شوش، خزانه، راه آهن، مولوی، فلاح، جوادیه، شهرری، نازی آباد، سیزده آباد، بازار و تختی و … .

نصب ایزوگام در مرکز تهران

در مرکز تهرا نیز مجموعه سایوند خدمات پخش و نصب این عایق رطوبتی را ارائه میدهد. از جمله نصب ایزوگام در یوسف آباد، قائم مقام فراهانی، مفتح، هفت تیر، بهار شیراز، عباس آباد، احمد آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهجت آباد، زرتشت، سهروردی، تخت طاووس و تخت جمشیدو … .

کلام آخر

کارشناسان ما در مجموعه ایزوگام سایوند آماده ارائه بهترین خدمات مشاوره و راهنمایی شما عزیزان در رابطه با خدمات ایزولاسیون در هر منطقه ای از تهران بصورت کاملاً رایگان هستند. در این مجموعه همچنین امکان بازدید حضوری از محل جهت ارائه قیمت به شما پایتخت نشینان وجود دارد. مرغوب ترین و به روز ترین خدمات مربوط به ایزوگام را از مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند بخواهید.

نوشتهٔ بعدی
فرآیند تولید ایزوگام، نگهداری و حمل آن
نوشتهٔ پیشین
نحوه محاسبه هزینه ایزوگام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید