لیست قیمت ایزوگام ۱۴۰۲

ایزوگام ها یکی از بهترین عایق های رطوبتی هستند که به‌ عنوان پوششی مقاوم در سازه‌ های گوناگون استفاده‌ شده و بر اساس کاربرد دارای انواع متفاوتی می باشند. مواد اصلی به‌ کار رفته در تمامی ایزوگام ها، قیر صنعتی ۶۰ ۷۰ درصد بوده و کیفیت آن در دوام و مقاومت ایزوگام نقش به سزایی را خواهد داشت. از دیگر مواد اولیه به‌ کار رفته در ایزوگام ها نیز می‌ توان مواد پلیمری اتکتیک پلی پروپیلن ، یک لایه تی شو نخ دار، یک لایه پلی استر سوزنی، فیلم پلی‌اتیلن، فویل آلومینیومی، پودر تالک و همچنین باند و چسب اشاره نمود.

شرکت‌ ها و تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید و عرضه عایق‌ های رطوبتی ایزوگام مشغول به فعالیت هستند و محصولات خود را بر اساس کیفیت و مواد اولیه به‌ کار رفته در آن با قیمت‌ های متفاوتی عرضه می‌ کنند. قیمت ایزوگام ها نیز همانند دیگر عایق های رطوبتی، بر اساس فاکتور های مختلفی متفاوت بوده و هزینه خرید و اجرای آن‌ ها در هر سال متفاوت است.

لیست قیمت ایزوگام ۱۴۰۲قیمت ایزوگام بر اساس استاندارد ها در سال ۱۴۰۲

تمامی ایزوگام های استاندارد، دارای مشخصات و ویژگی‌ های منحصر به‌ فردی هستند که آن‌ ها را متمایز از ایزوگام های بی‌ کیفیت و غیر استاندارد می‌ نماید. وزن هر رول ایزوگام های استاندارد بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم بوده و ابعاد آن‌ ها دارای طول ۱۰ متر در عرض ۱ متر می‌ باشد. همچنین ضخامت آن‌ ها نیز بین ۳/۵ تا ۴ میلی‌ متر است و در بسته‌ بندی‌ های بسیار تمیز و وکیوم شده به‌ صورت رول در بازار عرضه می‌ شوند.

ایزوگام هایی که توسط شرکت‌ ها و کارخانجات معتبر تولید می‌ شوند، بر روی بسته‌ بندی خود دارای مشخصاتی چون نوع ایزوگام، تاریخ تولید، شرکت تولید کننده و همچنین علامت استاندارد بوده و در قیمت‌ های بسیار مناسب و معقول به فروش می‌ رسانند. اما در این‌ میان برخی از تولید کنندگان نیز وجود دارند که ایزوگام های غیر استاندارد و نامرغوب را به‌ عنوان ایزوگام های استاندارد در بازار به فروش رسانده و در مقابل، همان هزینه ایزوگام های مرغوب را از مشتری دریافت نمایند. بنابراین در هنگام خرید عایق‌ های رطوبتی ایزوگام، به‌ طور حتم به نشانه‌ های کیفیت و استاندارد بودن ایزوگام دقت نموده و آن‌ ها را با قیمت مصوب شده در سال ۱۴۰۲ خریداری نمایید.

عوامل مؤثر بر قیمت ایزوگام در سال ۱۴۰۲

از جمله عوامل مؤثر بر قیمت ایزوگام در سال ۱۴۰۲ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • محل نصب ایزوگام

یکی از مهم‌ ترین عوامل مؤثر در قیمت ایزوگام در سال ۱۴۰۲، محل نصب و اجرای عایق رطوبتی ایزوگام می‌ باشد. به‌ عنوان مثال هزینه نصب ایزوگام در استخر، پشت‌ بام ساختمان‌ ها، سرویس بهداشتی و حمام، سطوح موزاییکی، سطوح فلزی و غیره با یکدیگر متفاوت بوده و دارای قیمت یکسانی نمی ‌باشند. زیرا نصب ایزوگام ها بر روی سطوح مختلف نیاز به زیر سازی کامل داشته و می‌ توان گفت که زیرسازی هر یک از این سازه‌ ها با یکدیگر متفاوت است و بنابراین هزینه اجرایی آن ها نیز یکسان نمی ‌باشد.


اینجا بخوانید: مراحل نصب ایزوگام و اجرای ایزوگام

  • نشان استاندارد

یکی دیگر از مهم‌ ترین عوامل تأثیر گذار در هزینه خرید ایزوگام ها در سال ۱۴۰۲، وجود نشان استاندارد بر روی بسته‌ بندی ایزوگام ها می‌ باشد. همانطور که گفته شد، عایق‌ های رطوبتی با کیفیت و مرغوب بر روی رول‌ های وکیوم شده خود دارای نشان استاندارد هستند بنابراین قیمت آن‌ ها بسیار متفاوت‌ تر از ایزوگام های بی‌ کیفیت و نامرغوب می‌ باشد.

  • کیفیت مواد اولیه

یکی از مواد اولیه به‌ کار رفته در ایزوگام ها که نقش مهمی در کیفیت عایق‌ های رطوبتی ایفا می‌ کند، الیاف شیشه یا همان تی شو است. تولید کنندگان و شرکت‌ های معتبر به‌ طور معمول در تولید عایق‌ های رطوبتی خود از الیاف شیشه ‌ای وارداتی استفاده کرده، بنابراین قیمت ایزوگام های آن‌ ها متفاوت‌ تر از سایر ایزوگام های استاندارد می‌ باشد. همچنین فویل آلومینیومی به‌ کار رفته در ایزوگام ها نیز در قیمت نهایی آن‌ ها تأثیر مستقیم داشته و طرح‌ های گوناگون آن همچون چوبی، چمنی و آجری دارای هزینه‌ های متفاوتی در خرید هستند.

  • خدمات پس‌ از فروش

تولید کنندگانی که دارای خدمات پس‌ از فروش در عرضه عایق‌ های رطوبتی خود هستند، به‌ طور حتم از کیفیت و استاندارد بودن ایزوگام های خود مطمئن بوده و با مشخص نمودن لیست قیمت انواع عایق‌ های رطوبتی خود در سال ۱۴۰۲، سبب جلب اعتماد مشتری در خرید می‌ شوند.

  • ضمانت‌ نامه محصول

عایق های رطوبتی که دارای بیمه‌ نامه و ضمانت‌ نامه هستند، در واقع محصولات تضمین شده می‌ باشند، بنابراین هزینه خرید و اجرای آن‌ ها متفاوت‌ تر از سایر عایق های رطوبتی است.

  • نوع ایزوگام بر اساس شرایط آب‌ و هوایی

شرایط آب‌ و هوایی گوناگون یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار در هزینه خرید و نصب عایق های رطوبتی است. به‌ عنوان مثال ایزوگام هایی که در مناطق گرمسیر به کار برده می‌ شوند، ارزان‌ تر از ایزوگام هایی هستند که در مناطق سردسیر استفاده می‌ شوند و هزینه نصب آن‌ ها نیز با یکدیگر متفاوت است. همچنین ایزوگام هایی که در شهر های شمالی کشور استفاده می‌ شوند، به دلیل آب‌ و هوای شرجی و بارندگی‌ های مداوم، دارای ضخامت بیشتری بوده و از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

قیمت ایزوگام ۱۴۰۲

شرکت ایزوگام سایوند، با بهره‌ مندی از بروز ترین و نوین ترین تکنولوژی‌ های به روز دنیا، در زمینه تولید و عرضه انواع عایق‌ های رطوبتی مشغول به فعالیت بوده و دارای سال‌ ها سابقه و تجربه در این حرفه می‌ باشد. این مجموعه با بهره‌ مندی از تیم حرفه‌ ای و بسیار متخصص خود، علاوه‌ بر تولید عایق‌ های رطوبتی ایزوگام، خدمات نصب و اجرای آن‌ ها را نیز به مشتریان خود ارائه داده و از جمله شعبات فعال آن می‌ توان به شعبه اندیشه، کرج، شهریار، فردیس تهران و غیره اشاره نمود.

در پایان

شرکت سایوند دارای انواع متفاوت عایق‌ های رطوبتی ایزوگام در محصولات خود بوده و هر کدام از ایزوگام ها بر اساس کاربرد، تعداد لایه، مواد اولیه به‌ کار رفته در آن‌ ها و غیره دارای قیمت‌ های متفاوتی هستند. بنابراین با توجه به تنوع ایزوگام ها و همچنین نوسانات موجود در قیمت مواد اولیه وارداتی، نمی ‌توان قیمت و هزینه مشخصی را برای ایزوگام ها مشخص نمود. بنابراین عزیزانی که قصد اطلاع دقیق از لیست قیمت ایزوگام ها در سال ۱۴۰۲ را دارند، می‌ توانند توسط شماره‌ های 02632863166 و 09106884690 با مجموعه سایوند تماس حاصل کرده و از کارشناسان ما اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام پودری چیست مزایا معایب کاربرد
نوشتهٔ پیشین
عایق رطوبتی کولر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید