ایزوگام پشم شیشه

ایزوگام پشم شیشه

یکی از انواع ایزوگام هایی که امروزه در بازار جهت عرضه و ارائه به مشتریان وجود دارد ایزوگام پشم شیشه است. ایزوگام به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مصالح و اجزای یک بنا و سازه نقش بسیار مهمی در یک ساخت‌وساز ایمن و بدون نقص ایفا می‌کند و هیچ ساخت‌وساز و بنایی وجود ندارد که به این عایق بندی احتیاج نداشته باشد.

برای این‌که هر سازه و بنایی در برابر عوامل بسیار زیادی از جمله عوامل محیطی که بارش‌های فراوان و یا تابش مستقیم خورشید هستند مقاوم باشد استفاده از یک عایق مناسب و با دوام ایمنی آن سازه را طی سال‌های طولانی تضمین خواهد کرد.

ایزوگام پشم شیشه به‌عنوان یک عایق رطوبتی، عایق صوتی و عایق حرارتی عملکرد بسیار مؤثر و موفقی دارد. استفاده از این نوع ایزوگام به‌عنوان عایق هر محیطی از نفوذ آب و رطوبت‌های بسیار شدید، اتلاف انرژی در سرما و گرما و همچنین مانع از انتقال صدا از محیط موردنظر به محیط دیگری می‌شود.

ایزوگام پشم شیشه مرغوب

مواد اصلی تشکیل دهنده یک ایزوگام پشم شیشه مرغوب از پشم ‌شیشه، قیر خالص پالایشگاهی و پلی استر مرغوب می باشد و همان‌طور که از نام آن پیداست مهم‌ترین موادی که در تولید این ایزوگام به کار برده می‌شود و عامل نام‌گذاری آن نیز است پشم شیشه بکار رفته در تولید این ایزوگام است. پشم‌شیشه یک نوع ماده مرکب است که ساختار فیبری و الیافی دارد و به شکل بسیار نازک و با ضخامت بسیار کم شبیه به شیشه می‌باشد. پشم‌ شیشه بدلیل ساختار فیبری و الیافی آن که موجب محبوس شدن هوا در آن می‌شود خاصیت ارتجاعی دارد. تولید پشم‌ شیشه به گونه‌ای است که پس‌از ذوب کردن شیشه آن را به الیاف کوچک تبدیل کرده سپس الیاف تولیدی را به رول تبدیل می‌کنند و جهت مصارف گوناگون به بازار عرضه می‌کنند.

مزایای ایزوگام پشم‌ شیشه

  • از مزایای بسیار بارز پشم ‌شیشه می توان به دوام بالای آن در برابر دما اشاره کرد. پشم‌ شیشه تا دمای ۵۵۰ درجه سانتی‌گراد مقاومت دارد و دلیل آن‌هم این است که این نوع ماده گاز سمی تولید نمی‌کند به‌همین دلیل به هیچ عنوان موجب گسترش آتش نمی شود.
  • از مزایای دیگر ایزوگام پشم‌ شیشه انعطاف‌پذیری و خاصیت کشسانی بالای آن است.
  • ایزوگام پشم‌ شیشه در دمای زیر صفر منعطف می‌شود ولی به‌هیچ‌عنوان نمی‌شکند.

کاربرد ایزوگام پشم شیشه در عایق‌کاری

همان‌طور که گفته شد ایزوگام پشم‌ شیشه به‌عنوان یک عایق کامل رطوبتی، صوتی و حرارتی در عایق‌کاری ساختمان، بنا و سازه ‌های بسیار زیادی به کار برده می‌شود. اما مهم‌ترین نقش ایزوگام پشم ‌شیشه در عایق‌بندی یک سازه به‌عنوان عایق حرارتی می‌باشد. استفاده از این عایق به‌عنوان پوشش ساختمان و یا هر محیط دیگری به‌شدت از اتلاف انرژی و گرما و سرما در فصول گرم‌ و سرد سال جلوگیری خواهد کرد به‌همین خاطر در صورت استفاده از این نوع عایق در ساختمان و یا هر محیط دیگری به‌شدت به کاهش هزینه ‌های مصرفی شما کمک خواهد کرد.

در صورت استفاده از عایق پشم شیشه به‌عنوان عایق‌بندی هر محیطی که مد نظرتان است می‌توانید کاملاً آسوده‌خاطر از بابت بارش‌های فراوان و مکان هایی که محل آبریز فراوان هستند باشید زیرا این عایق بسیار مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت می‌باشد و بهترین عملکرد را به‌عنوان یک عایق رطوبتی دارد.

همچنین دوام و مقاومت ایزوگام پشم شیشه به‌عنوان یک پوشش بسیار مناسب در محیط‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های این نوع عایق می‌باشد که آن را به‌عنوان یک روش موفق و موثر معرفی کرده‌است.

به‌همین خاطر این عایق به‌عنوان یک پوشش مقاوم و بدون نقص جهت عایق بندی محیط‌های مختلف به کار برده می‌شود.

هزینه ایزوگام پشم ‌شیشه

هزینه ایزوگام پشم ‌شیشه رابطه مستقیمی با کیفیت مواد تشکیل‌دهنده آن دارد. یعنی اگر ایزوگام از مواد تشکیل‌دهنده و اولیه مرغوب تولید شده باشد هزینه آن نیز به همان نسبت افزایش خواهد داشت. بخصوص کیفیت قیر بکار برده شده در ایزوگام پشم ‌شیشه که باید قیر خالص با کیفیت بالا باشد در تعیین قیمت ایزوگام اساسی‌ترین نقش را دارد.

درنتیجه قیمت ایزوگام پشم‌ شیشه بسته به قیمت نوع ایزوگام تولیدی و قیمت قیر مصرفی متغیر می‌باشد. تغییر قیمت این نوع ایزوگام کاملاً تحت تأثیر کاهش یا افزایش قیمت قیر خالص پالایشگاهی می‌باشد.

 توصیه می‌شود در صورت تهیه این نوع ایزوگام حتماً به مشخصاتی که بر روی لیبل آن درج می‌شود توجه داشته باشید تا کاملاً آسوده‌خاطر از کیفیت قیر خالص بکار برده شده در آن و سایر مشخصات آن از جمله تاریخ تولید، گواهی‌نامه استاندارد و سایر مشخصات دیگر آن شوید. خدمات پس‌از فروش مثل ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه یک عایق یکی دیگر از نشانه‌های مرغوب بودن آن ایزوگام می‌باشد.

نصب ایزوگام پشم‌ شیشه

بعد از تهیه یک ایزوگام مرغوب و استاندارد نصب صحیح و اصولی آن مهم‌ترین و حساس‌ترین نکات مربوط به ایزوگام می‌باشد.

نصب ایزوگام باید توسط افراد ماهر کاملاً اصولی و با رعایت نکات آن انجام شود تا عایق دوام و ماندگاری طولانی‌مدت در طول عمر مفیدش داشته باشد. در غیر این صورت و نصب غیراصولی عایق به‌سرعت و طی مدت‌زمان بسیار کوتاهی آب و رطوبت به پشت عایق نفوذ کرده و موجب کنده شدن عایق می‌شود درنتیجه خرابی و خسارت بسیار زیادی به بنا وارد شده و تمامی هزینه‌هایی که برای تهیه ایزوگام مرغوب کرده‌اید هدر خواهد رفت.

نکته مهم دیگری که در دوام طولانی‌ مدت ایزوگام نصب‌شده طی چندین سال عمر مفید آن وجود دارد استفاده و نگهداری صحیح از ایزوگام نصب شده است. در غیر این صورت و در صورت پاره شدن و یا سوراخ شدن ایزوگام در اثر نگهداری نادرست از آن می‌تواند کیفیت عایق را به‌شدت کاهش دهد و طول عمر مفید ایزوگام را به حداقل برساند.

پس حتماً از قرار دادن اشیاء نوک‌تیز و یا سنگین بر روی ایزوگام خودداری کنید. همچنین توجه به نظافت ایزوگام از فضله هایی که ممکن است بر روی آن‌ها ریخته شود می‌تواند از آسیب‌ به عایق جلوگیری کند.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند یکی از معتبرترین و بهترین پخش های موجود در کرج و تمامی مناطق آن است. فعالیت این پخش معتبر در جهت ارائه مرغوب‌ترین و بهترین انواع ایزوگام و همچنین ارائه بهترین خدمات نصب آن به مشتریان خود در اقصی نقاط این منطقه است. پس اگر قصد تهیه هر نوع ایزوگامی از جمله ایزوگام پشم‌ شیشه را دارید حتماً با شماره‌تلفن‌های 02632863166 و 09106884690 تماس گرفته و جهت کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

مرکز نصب ایزوگام در کرج سایوند جهت نصب ایزوگام از افراد حرفه‌ای و باتجربه استفاده می‌کند.

تمامی عایق‌های موجود در پخش ایزوگام سایوند دارای گواهی‌نامه استاندارد و خدمات پس‌از فروش آن، ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه می‌باشند.

با دریافت بهترین خدمات ایزولاسیون از پخش ایزوگام در کرج سایوند مانع از متحمل شدن هزینه‌های اضافی خود شوید.

ارائه خدمات ایزوگام سایوند با مناسب‌ترین قیمت‌ها می‌باشد.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در طالقان
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در هشتگرد

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید