پخش و نصب ایزوگام در ساوجبلاغ، تهراندشت، سرخاب و زعفرانیه

ایزوگام در ساوجبلاغ

نصب صحیح و اصولی عایق رطوبتی ایزوگام، در کیفیت و افزایش دوام آن بسیار تأثیر گذار است و می‌ تواند یکی از عوامل تعیین‌ کننده در افزایش طول عمر آن باشد. شرکت ایزوگام سایوند با سال‌ ها تجربه در زمینه نصب عایق های رطوبتی، خدمات خود را به‌ طور کاملاً حرفه‌ ای در ساوجبلاغ، تهراندشت، سرخاب و زعفرانیه به مشتریان ارائه می‌ دهد. نصب و پخش عایق رطوبتی ایزوگام، آسفالت، قیرگونی، عایق رطوبتی ایزوفیکس، تعمیر عایق بندی و غیره از مهم‌ ترین خدمات ایزوگام سایوند در ساوجبلاغ هستند و شما می‌ توانید برای نصب اصولی و حرفه‌ ای ایزوگام، با شرکت سایوند تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نصب و پخش ایزوگام در ساوجبلاغ

ساوجبلاغ، یکی از شهرستان‌ های مرکزی استان البرز است و مرکز شهر آن هشتگرد است. این شهرستان از شرق با کرج، از شمال با شهرستان طالقان و از جنوب با اشتهارد و از غرب با نظرآباد و آبیک همجوار است. شهرستان ساوجبلاغ، دارای مناطق کوهستانی است و از این‌ رو عایق‌ بندی اصولی ساختمان‌ های تجاری و مسکونی آن به جهت عدم آسیب به بدنه سازه بسیار حائز اهمیت است. عایق رطوبتی ایزوگام، انتخابی بسیار مناسب برای عایق‌ بندی سطوح متفاوتی همچون پشت‌ بام، بخش‌های داخلی ساختمانی، انواع سازه های صنعتی و غیره است و علاوه‌ بر دوام و استحکام بالا، از هزینه مناسب‌ تری نیز نسبت‌ به سایر عایق های رطوبتی برخوردار می‌ باشد. نصابان و تکنسین های ایزوگام سایوند، در خدمات نصب و اجرا، از بهترین و با کیفیت‌ ترین عایق‌های رطوبتی ایزوگام استفاده نموده و پس‌ از زیرسازی کامل سطح، آن را به‌ صورت کاملاً حرفه‌ ای و تخصصی نصب می‌ نمایند.

پخش و نصب ایزوگام در تهراندشت

تهراندشت یکی دیگر از مناطق استان البرز است که در ۱۰ کیلومتری شهر کرج و حدود ۶۰ کیلومتری استان تهران واقع شده‌ است. این ناحیه از جمله مناطق شهرستان ساوجبلاغ محسوب می‌ شود و همانند ساوجبلاغ، دارای آب‌ و هوای کوهستانی در فصل زمستان و آب‌ و هوای معتدل در فصل تابستان است. در حال‌ حاضر نیز به‌ دلیل آب‌ و هوای مناسب این منطقه، ساخت‌ و ساز ها بسیار افزایش یافته و از این‌ رو نیاز به خرید و نصب عایق رطوبتی ایزوگام نیز به تبع افزایش یافته است. شرکت ایزوگام سایوند خدمات پخش و نصب عایق رطوبتی ایزوگام را در منطقه تهراندشت به مشتریان ارائه می‌ دهد و نصب و اجرای آن را نیز به‌ طور کاملاً تخصصی توسط نصابان حرفه‌ ای در سطح کیفی بالا انجام می‌ دهد. از مهم‌ ترین کاربرد های نصب عایق رطوبتی ایزوگام در تهراندشت نیز می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

  • انواع ساختمان‌ های مسکونی و تجاری
  • پشت‌ بام‌ ها
  • بخش‌ های داخلی ساختمان
  • انواع پارکینگ
  • انواع استخر ها
  • مخازن آب
  • پی ساختمان
  • پل های هوایی
  • لوله‌ های آب و گاز
  • ایرانیت ها
  • و غیره

ایزوگام سایوند

پخش و نصب ایزوگام در سرخاب

روستای سرخاب در کرج، یکی از روستا های منطقه تهراندشت است و محل آن در ۳۰ کیلومتری شهر کرج و ۸۰ کیلومتری پایتخت می‌ باشد. این منطقه به‌ دلیل آب‌ و هوای معتدل، باغ‌ های میوه، عبور رودخانه و همچنین طبیعت بسیار زیبا و شگفت‌ انگیز، در دست ساخت‌ و ساز ویلا و منازل مسکونی قرار گرفته است. عایق‌ های رطوبتی ایزوگام، می‌ توانند پوشش مناسبی برای ساختمان‌ های مسکونی و همچنین تجاری در این منطقه جهت محافظت از سازه در برابر آسیب‌ ها و صدمات محیطی باشند و از سطح زیرین خود در برابر بارش باران و برف، تابش مستقیم نور خورشید، اشعه یو وی و غیره محافظت نمایند. تمامی ایزوگام های ارائه‌ شده توسط شرکت‌ ایزوگام سایوند در سرخاب، دارای نشان ملی استاندارد بر روی بسته‌ بندی خود هستند و از بهترین و با کیفیت‌ ترین عایق های رطوبتی می‌ باشند. نصابان ایزوگام سایوند نیز برای پوشش‌ دهی و عایق‌ بندی قسمت‌ هایی همچون پشت‌ بام، جهت افزایش مقاومت سازه از ایزوگام های دارای لایه آلومینیومی استفاده نموده و در قسمت‌ های داخلی ساختمان نیز از عایق های رطوبتی بدون روکش استفاده می‌ نمایند.

جهت بهره‌مندی از خدمات پخش و نصب ایزوگام در سرخاب، می‌ توانید با شرکت ایزوگام سایوند تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پخش و نصب ایزوگام در زعفرانیه

زعفرانیه کردان یا شهرک زعفرانیه کرج، بخش دیگری از شهرستان ساوجبلاغ از توابع استان البرز است و در حد فاصل جاده هشتگرد واقع شده‌ است. این منطقه از آب‌ و هوای بسیار معتدل برخوردار بوده و در حال‌ حاضر نیز دارای مجوز های ساخت ویلا، ملک و ساختمان‌ های شخصی است. به‌ طور معمول آب‌ و هوای زمستان در این منطقه، بسیار سرد و خشک است و در صورت نصب غیراصولی عایق‌ های رطوبتی، می‌ تواند سبب شکستگی، ترک خوردگی و یا طبله شدن پوشش به‌ ویژه در قسمت پشت‌ بام شود. تکنسین‌ ها و نصابان شرکت‌ ایزوگام سایوند، در زمینه نصب و اجرای انواع عایق های رطوبتی به‌ ویژه ایزوگام، دارای مهارت، تجارب و تخصص کافی هستند و تمامی مراحل اجرایی را با رعایت نکات و استاندارد های لازم و زیرسازی مناسب انجام می‌ دهند. همچنین شرکت ایزوگام سایوند آماده عقد قرارداد با مجتمع های مسکونی، ویلایی، شرکت‌ های خصوصی و دولتی و غیره است و خدمات پخش و نصب ایزوگام را با سال‌ ها تجربه به صورت تخصصی به مشتریان ارائه می‌ دهد.

هزینه نصب و اجرای ایزوگام در ساوجبلاغ

عایق‌ های رطوبتی ایزوگام با توجه به نوع کاربرد و کیفیت خود، دارای هزینه‌ های متفاوتی هستند و در قیمت‌ های گوناگونی نیز به بازار عرضه می‌ شوند. عوامل و فاکتور های متعدد دیگری نیز همچون نوع عایق رطوبتی، تک لایه و دو لایه، روکش‌ دار و بدون روکش، تعداد رول ها، استاندارد محصول، شرکت تولید کننده و غیره و نیز بر تعیین هزینه خرید و همچنین نصب و اجرای ایزوگام تأثیرگذار هستند.

در پایان

شرکت سایوند، خدمات پخش و نصب عایق رطوبتی ایزوگام در ساوجبلاغ، تهراندشت، سرخاب و شهرک زعفرانیه را به مشتریان ارائه داده و دارای سال‌ ها تجربه و سابقه حرفه‌ ای در این زمینه است. عزیزان ساکن در ساوجبلاغ و مناطق آن جهت بهره‌مندی از خدمات نصب و اجرای انواع عایق رطوبتی ایزوگام، قیرگونی، تعمیر عایق رطوبتی و غیره می‌ توانید با ایزوگام سایوند تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشتهٔ بعدی
راهنمای ضد آب کردن سقف قدیمی
نوشتهٔ پیشین
قیمت نصب ایزوگام در غرب تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید