بهترین زمان نصب ایزوگام 

از مهم ترین نکاتی که در زمان استفاده از عایق رطوبتی ایزوگام لازم است بدان توجه شود، نصب این عایق رطوبتی و توجه به بهترین زمان نصب ایزوگام است. در نصب ایزوگام عوامل متعددی باید رعایت شود تا دوام و طول عمر طولانی مدت داشته باشد. به طور کلی همان طور که در تهیه ایزوگام باید به کیفیت آن توجه داشت چگونگی نحوه نصب آن نیز بسیار حائز اهمیت است. به عبارتی ساده تر اگر ایزوگام شما مرغوب و استاندارد باشد اما نصب آن اصولی و ماهرانه نباشد و نکات مورد نیاز در نصب آن رعایت نشود تمامی زحمات و هزینه های شما به باد رفته و هرگز نمی توانید از عایق نصب شده تان استفاده لازم را ببرید. در نتیجه نصب ایزوگام باید توسط افراد ماهر و کاربلد به صورت کاملاً اصولی و با رعایت تمامی نکات آن انجام شود.بهترین زمان نصب ایزوگام

نکات مهم در نصب ایزوگام

از جمله نکات حائز اهمیت در نصب عایق رطوبتی ایزوگام میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اولین نکته مهم در نصب ایزوگام توجه به مرغوبیت عایقی است که قرار است نصب شود. زیرا اگر ایزوگام از مواد مرغوب و به اندازه تولید نشده باشد استاندارد نخواهد بود و بدون شک در نصب آن مشکلات فراوانی به وجود می آید و هرگز دوام کافی را نخواهد داشت. توصیه میشود جهت آشنایی با ویژگی های ایزوگام مرغوب کلیک کنید.
  • نکته بعدی نصب اصولی عایق توسط افراد متخصص و کاربلد است. افرادی که نصب عایق را انجام می دهند باید کاملاً مسلط به این کار و باتجربه باشند. زیرا جهت نصب عایق در ارتفاع مثل دیوارهای بلند نصاب ها باید بتوانند تعادل خود را به طور کامل حفظ کنند تا خطرات جانی برای آن ها به وجود نیاید. همچنین اگر نصب عایق توسط افراد بی تجربه و غیر اصولی انجام شود در مدت زمان بسیار کوتاهی آب و رطوبت به پشت ایزوگام نفوذ کرده و موجب سست شدن و کنده شدن ایزوگام خواهد شد.
  • نکته دیگر در نصب عایق انتخاب ایزوگام متناسب با محیط مورد نظر و شرایط اقلیمی آن منطقه است. زیرا عایق ها در انواع متنوعی تولید می شوند به عبارتی متناسب با هر محیط و هر شرایط آب و هوایی عایق مخصوص به آن وجود دارد.
  • مناسب سازی و زیرسازی سطح مورد نظر از دیگر نکات مهم در نصب صحیح عایق است. سطح موردنظری که قرار است عایق شود باید توسط نصاب ها بررسی شود، درزها و ترک ها با ملات سیمان پر شوند، فرسودگی ها و خرابی ها برطرف شوند و سپس نصب عایق انجام شود تا ایزوگام به خوبی به سطح موردنظر بچسبد.
  • از نکات مهم دیگر در نصب عایق درجه حرارت دمای هوا است که در نصب اصولی و حرفه ای ایزوگام اهمیت ویژه ای دارد. شما عزیزان ممکن است در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی قصد نصب ایزوگام داشته باشید اما بهتر است که این کار را در شش ماهه دوم سال یعنی فصل تابستان و پاییز انجام دهید. دلایل آن را به طور مفصل در این مقاله به شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

بهترین فصل نصب ایزوگام

در تمام فصول سال امکان نصب عایق وجود دارد. چرا که نصب عایق در مرکزپخش و نصب ایزوگام سایوند توسط بهترین و ماهرترین افراد انجام می شود در نتیجه قابلیت نصب در تمام فصول سال توسط نصاب ها وجود دارد. اما توصیه ما برای اطمینان بیشتر و نصب هرچه بهتر ایزوگام نصب عایق در فصل تابستان و پاییز است. زیرا در فصل تابستان و پاییز رطوبت هوا بسیار کم است هوای گرم و نسبتاً خشک این فصول شرایط را برای یک نصب خوب فراهم می کند. درجه حرارت محیط برای نصب نباید کمتر از ۵ درجه سانتی گراد باشد. هوای معتدل مناسب ترین دما برای نصب عایق است.

در فصل زمستان به دلیل دمای پایین و سردی هوا عایق ها خشک و شکننده می شوند. همچنین امکان بارش و وزیدن باد بسیار زیاد می شود. در نتیجه هم سطح موردنظر مرطوب و پر از گرد و غبار می شود و هم رطوبت هوا موجب نچسبیدن عایق خواهد شد. وجود هرگونه گرد و غبار و مواد اضافی بر روی سطوح مانع از چسبیدن عایق و نصب صحیح آن خواهد شد.

کارگران ماهر مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند با امکانات و تجهیزات کافی به وسیله شعله ای که در اختیار دارند ایزوگام‌‌ و محیط موردنظر را بعلاوه هم‌ پوشانی لایه ها و درزها حرارت داده و با گرم کردن آن ها محیط را برای نصب ایزوگام مناسب سازی خواهند کرد.

لازم به ذکر است که اگر سطح رطوبت داشته باشد بعد از نصب ایزوگام آب و رطوبت مابین عایق و محیط به مرور بخار می شود و همین امر موجب باد کردن عایق و یا به عبارتی طبله کردن آن خواهد شد و خرابی بنا را به دنبال خواهد داشت.

همان طور که گفته شد فصل تابستان بسیار مناسب برای نصب عایق است اما باید توجه داشت که دمای بالای بیش از حد هوا برای نصب عایق مساعد نیست. زیرا دمای بالای بیش از حد هوا موجب روان شدن و شل شدن عایق شده و نصب عایق را با مشکل مواجه می کند. پس بهتر است دمای هوا معتدل باشد تا نصب عایق به بهترین شکل آن انجام شود و در طول عمر مفید آن مشکلی برای عایق و بنا به وجود نیاید.

مرکز معتبر پخش و نصب ایزوگام سایوند یکی از بزرگترین و معتبرترین پخش های استان البزر است که در تمام اقصی نقاط این شهر وسیع و پرتراکم جهت ارائه خدمات به مشتریان دارای نمایندگی فعال از جمله نمایندگی ایزوگام در شهریار، نمایندگی ایزوگام در اندیشه، نمایندگی ایزوگام در مهرشهر و … است.

در ایزوگام سایوند متناسب با محیط مورد نظر شما و شرایط اقلیمی شما عایق مناسب و مورد نیاز شما موجود است. هم‌چنین به عیچ عنوان نگران نصب عایق ها نباشید، زیرا می توانید بهترین خدمات نصب را از تیم حرفه ای پخش ایزوگام سایوند دریافت نمایید. پس همین حالا با شماره تلفن های ما در مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند تماس بگیرید و جهت دریافت بهترین خدمات ایزولاسیون از تهیه تا نصب ایزوگام مشاوره های لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

نوشتهٔ بعدی
تجهیزات مورد نیاز جهت نصب ایزوگام
نوشتهٔ پیشین
بهترین مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ما برای پشت بوم خونه نیاز به ایزوگام داریمو ولی فکر کنم نیاز به زیر سازی و تعمیر داره
    شما اینکارو هم انجام میدین؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      خرداد ۲۸, ۱۴۰۰ ۱۲:۳۶ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز تمامی خدمات لازم جهت آماده سازی بستر ایزوگام توسط نصابان مجرب مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند قابل ارائه به شما عزیزان می باشد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید