ایزوگام در کردان

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند فعالیت خود را به‌صورت حرفه‌ای در کرج و تمامی مناطق آن گسترش داده‌است‌. به‌علاوه ارائه خدمات ایزوگام در کردان نیز به‌صورت حرفه‌ای با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت توسط این مرکز معتبر انجام می‌شود. ساکنان این منطقه می‌توانند هم ایزوگام های مورد نیاز خود را از این شرکت معتبر تهیه کنند و هم جهت نصب عایق بهترین خدمات را از ایزوگام سایوند دریافت نمایند.

 ایزوگامایزوگام در کردان یک نوع عایق رطوبتی است که از قیر و الیاف مصنوعی ساخته‌شده است تا با پوشش‌دهی سطوح مختلف از نفوذ آب و رطوبت به نمای داخلی محیط جلوگیری کند. از ایزوگام برای پوشش‌دهی سطوح گوناگون از جمله پشت‌بام، دیوارها، کف محیط، سرویس‌های بهداشتی و بسیاری از سطوح دیگر استفاده می‌شود.

عایقی که برای پوشش‌دهی سطوح استفاده می‌شود باید دارای مقاومت و ماندگاری بالا در حد استاندارد تعریف‌شده باشد. اگر ایزوگام تهیه‌شده از کیفیت استاندارد برخوردار باشد و از مواد تشکیل‌دهنده مرغوب تولید شده باشد قطعاً تا پایان عمر مفید آن دوام کافی را خواهد داشت. عایقی که از استاندارد لازم برخوردار نباشد و از مواد تشکیل‌دهنده نامرغوب تولید شده باشد بدون شک ماندگاری نخواهد داشت و در طی مدت‌زمان بسیار کوتاهی دوام خود را از دست می دهد، درنتیجه موجب وارد شدن خسارات بسیار زیادی به سازه یا بنا خواهد شد. پس هنگام تهیه عایق حتماً به نشان استاندارد آن توجه داشته باشید و ایزوگام را از مراکز معتبر تهیه نمایید.

از جمله مراکز معتبری که در کرج و تمامی مناطق و حومه آن فعالیت دارد مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند می‌باشد. پخش ایزوگام در کرج سایوند مرغوب‌ترین عایق‌های تولیدی را برای ارائه به مشتریان خود تهیه می‌کند. عایق‌های موجود در پخش و نصب ایزوگام سایوند تماماً از مرغوب‌ترین مواد تشکیل‌دهنده تولید شده و همگی دارای گواهینامه استاندارد، خدمات پس‌از فروش، ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه می‌باشند.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها که در زمینه تولید ایزوگام فعالیت دارند با کاهش دادن هزینه‌های خود عایق‌های تولیدی خود را با قیمت پایین در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

 اما این پایین بودن قیمت به چه دلیل است؟

این شرکت‌ها از مواد نامرغوب با قیمت پایین در تولید ایزوگام های خود استفاده می‌کنند. این شرکت‌های متقلب به‌جای قیر طبیعی بکار برده شده در ایزوگام که دارای قیمت بالایی است از پودرهای معدنی استفاده می‌کنند تا برای کسب سود و منافع بیشتر هزینه‌های خود را پایین بیاورند. ازآنجایی‌که قیر از مهم‌ترین عوامل در دوام و پایداری طولانی‌مدت ایزوگام است استفاده از مواد نامرغوب و پودرهای معدنی به‌جای آن از کیفیت ایزوگام تولیدی به‌شدت می‌کاهد که همین پودرهای معدنی موجب می‌شود تا در هنگام نصب عایق بوی بسیار نامطبوعی در فضا پخش شود.

از دیگر مشخصاتی که می‌توان به‌آسانی یک ایزوگام مرغوب را از نامرغوب تشخیص داد کشیدن دست بر پشت ایزوگام است، با کشیدن دست بر پشت ایزوگام های نامرغوب مواد سیاه‌رنگ ایزوگام به دست می‌چسبد که نشان از نامرغوب بودن عایق است.

ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که در هنگام تهیه یک ایزوگام به چه نکاتی توجه کنید و چگونه از استاندارد بودن ایزوگام مطمئن شوید، برای این کار باید مواد تشکیل‌دهنده ایزوگام استاندارد و مشخصات ظاهری آن را بشناسید.

مواد تشکیل‌دهنده ایزوگام مرغوب

قیر صنعتی 60-70  ، یک لای تیشوی نخدار، یک‌لایه پلی استر سوزنی، یک‌لایه فویل آلومینیمی با ضخامتی برابر با ۱۴ تا ۱۶ میکرون، مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی پروپیلن، فیلم پلی‌اتیلن و باند و چسب

جهت شناخت لایه های تشکیل دهنده ایزوگام بصورت تخصصی کلیک نمایید.

مشخصات ظاهری ایزوگام مرغوب

  • ایزوگام های مرغوب در ابعاد
  • ۱۰ * ۱ متر ( طول * عرض )
  • وزن تقریبی ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم
  • ضخامت ۳.۵ تا ۴ میلی متر می باشند

یک ایزوگام مرغوب با مشخصات ظاهری و مواد تشکیل‌دهنده فوق به‌صورت رول‌های وکیوم شده تولید و به بازار عرضه می‌شود.

اگر ضخامت و وزن عایق از اندازه استاندارد آن کمتر و یا بیشتر باشد نشان از غیراستاندارد بودن عایق است.

پس هنگام خرید عایق حتماً باید به نشان استاندارد آن، خدمات پس‌از فروش، ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه عایق توجه کرد. همچنین مشخصات ظاهری یک عایق استاندارد بر روی فیلم پلی‌اتیلن آن درج می‌شود. از جمله مشخصاتی مثل ابعاد، وزن، ضخامت و تاریخ تولید بر روی عایق درج می‌شود. پس هنگام خرید ایزوگام به‌آسانی می‌توان از استاندارد بودن آن اطمینان کامل حاصل کرد. توصیه ما به شما عزیزان در شناخت انواع ایزوگام های مرغوب مطالعه مقاله 10 ویژگی شناخت ایزوگام مرغوب می باشد.

ایزوگام های موجود در مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند دارای تمامی مشخصات ایزوگام استاندارد است و شما عزیزان می‌توانید کاملاً آسوده‌خاطر از استاندارد بودن ایزوگام باشید.

عمر مفید ایزوگام

ایزوگام های موجود در پخش و نصب ایزوگام سایوند دارای عمر مفید بین ۱۰ تا ۱۵ سال می‌باشند.

نصب ایزوگام در کردان

نصب ایزوگام در کرج از دیگر خدماتی است که مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ایزوگام سایوند با ارائه بهترین خدمات نصب عایق در کردان کامل‌ترین پکیج خدمات ایزولاسیون را به ساکنان این منطقه ارائه می‌دهد.

نصب ایزوگام علاوه‌بر کیفیت مواد اولیه تشکیل دهنده‌ی عایق از دیگر نکات مهم دوام و پایداری طولانی ‌مدت ایزوگام است. نصب ایزوگام باید توسط افراد ماهر به‌صورت اصولی و حرفه‌ای و با رعایت تمامی نکات آن نصب شود. با نصب غیراصولی و نا ماهرانه ایزوگام در کوتاه‌ترین زمان ممکن ایزوگام چسبندگی خود را از دست خواهد داد آب و رطوبت به پشت ایزوگام نفوذ می‌کند و موجب نم زدگی و رطوبت در نمای داخلی محیط شده و خرابی‌های بسیار زیادی به بار می‌آورد.

درنتیجه نصب ایزوگام از نکاتی است که بسیار بااهمیت در دوام آوردن یک عایق طی طول عمر مفید آن می‌باشد.

اگر شما عزیزان یک عایق استاندارد و مرغوب تهیه کنید اما نصب آن طبق اصول و به‌خوبی انجام نشود تمامی هزینه‌های شما به باد خواهد رفت.

به دلیل اهمیت این‌موضوع و توجه ویژه ایزوگام سایوند به این نکته مهم این مرکز پخش و نصب ایزوگام معتبر و کاربلد بهترین و اصولی‌ترین خدمات نصب ایزوگام را نیز به ساکنان منطقه کردان ارائه خواهد داد. پخش ایزوگام سایوند از ماهرترین و باتجربه‌ترین نصاب‌ها جهت نصب ایزوگام مشتریان خود استفاده می‌کند درنتیجه شما عزیزان علاوه‌بر تهیه مرغوب‌ترین ایزوگام ها از ایزوگام سایوند بهترین خدمات نصب آن را نیز می‌توانید از این پخش دریافت نمایید و از بابت کیفیت و نصب عایق کاملاً آسوده‌خاطر طی طول عمر مفید آن باشید.

سخن آخر

پس اگر ساکن کردان هستید و قصد ایزوگام کردن پشت‌بام و یا هر محیطی در منزل و یا محل کار خود را دارید حتماً با ایزوگام سایوند تماس گرفته و بهترین خدمات ایزولاسیون را از ما دریافت نمایید.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند در هر زمان و هر شرایط آب‌وهوایی آماده ارائه بهترین خدمات ایزولاسیون به مشتریان خود می‌باشد.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در هشتگرد
نوشتهٔ پیشین
قیمت ایزوگام و نصب آن در سال ۱۴۰۰

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید