ایزوگام در چهارباغ

ایزوگام از جمله نیاز ها و ارکان اصلی یک بنا و سازه است. به‌طورکلی در هر منطقه ای که سکونت وجود داشته باشد، منطقه تجاری باشد، دامداری و کشاورزی وجود داشته باشد ساخت‌ و ساز نیز وجود خواهد داشت و به‌دنبال آن نیاز به دریافت خدمات ایزولاسیون نیز در آن منطقه وجود خواهد داشت.

در این مقاله قصد داریم در مورد ارائه خدمات ایزولاسیون به ساکنین محترم منطقه چهارباغ توسط مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند صحبت کنیم، تا ساکنین این منطقه با اطمینان خاطر بهترین و معتبرترین مرکز موجود در منطقه خود را بشناسند و بهترین دریافت خدمات ایزولاسیون را از این مجموعه معتبر داشته باشند.

ایزوگام در چهارباغایزوگام به‌عنوان اجزای اصلی یک بنا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا همه مقاومت، دوام و پایداری یک بنا در برابر عوامل مختلف اعم از عوامل محیطی مثل بارش برف و باران و حتی تابش اشعه خورشید تحت تاثیر پوشش آن بنا است. درواقع اگر یک محیط از یک پوشش مناسب و مرغوب برخوردار باشد می‌توان کاملاً آسوده‌خاطر از دوام و پایداری آن در برابر عوامل مختلف طی سال‌ها بود.

روش‌های مختلفی جهت پوشش‌دهی انواع سطوح وجود دارد اما متداول‌ترین، مناسب‌ترین و بروزترین روش پوشش‌دهی سطوح استفاده از ایزوگام است. ایزوگام با پیشرفت علم و دانش بشر با گذشت سال‌ها و بعد از استفاده از روش‌های سنتی پوشش‌دهی مثل آسفالت و قیرگونی تولید و روانه بازار شد.

ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی است که برای پوشش‌دهی سطوح مختلف در برابر نفوذ آب و رطوبت، همچنین جلوگیری از اتلاف و هدر رفت انرژی به کار برده می‌شود.

کاربرد های ایزوگام

پشت‌بام، دیوارها، سرویس‌های بهداشتی، استخر، پی ساختمان، سد، کانال‌های آب، لوله‌های نفت و گاز، پارکینگ‌های طبقاتی، ایرانیت و …. .

ساکنین محترم منطقه چهارباغ می‌توانند بهترین و بروزترین خدمات ایزوگام در چهارباغ از تهیه انواع ایزوگام های مرغوب تا نصب اصولی و حرفه‌ای آن را از مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج سایوند دریافت نمایند.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند فعالیت خود را در کرج و تمامی مناطق و محدوده آن ازجمله منطقه چهارباغ گسترده کرده است. ساکنان منطقه چهارباغ می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ های ایزوگام در کرج این مرکز بزرگ بهترین خدمات ایزولاسیون را از آن دریافت نمایند.

مواد تشکیل‌دهنده و مشخصات ظاهری ایزوگام مرغوب و استاندارد

یک ایزوگام مرغوب و استاندارد از مواد با کیفیت و درجه یک زیر تولید می‌شود:

  • قیرصنعتی ۶۰-۷۰
  • یک‌لایه پلی استر سوزنی
  • یک‌لایه تیشوی نخدار
  • یک لایه فویل آلومینیومی با ضخامتی برابر با ۱۴ تا ۱۶ میکرون
  • مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی پروپیلن
  • پودر تالک و پودر مثل ۶۰۰
  • فیلم پلی‌اتیلن
  • باند و چسب

مشخصات ظاهری یک ایزوگام مرغوب و استاندارد

  • ابعاد ۱۰ * ۱ متر ( طول * عرض )
  • وزن تقریبی ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم
  • ضخامت  ۳.۵ تا ۴ میلی‌متر

یک ایزوگام مرغوب و استاندارد با مواد اولیه و مشخصات ظاهری فوق تولید و به‌صورت رول‌های وکیوم به بازار عرضه می‌شود.

تمامی ایزوگام های موجود در مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند از مرغوب‌ترین و بهترین عایق‌های موجود در بازار می‌باشد. پخش و نصب ایزوگام سایوند تمامی عایق‌های مجموعه خود را از تولیدی‌ های مطمئن تهیه می‌کند تا باکیفیت‌ترین عایق‌ها را به مشتریان خود ارائه دهد.

درنتیجه ساکنین محترم منطقه چهارباغ می‌توانند کاملاً آسوده‌خاطر از مرغوبیت و کیفیت عایق های موجود در مرکز ایزوگام سایوند باشند.

شما عزیزان می‌توانید تمامی مشخصات ایزوگام های موجود در مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند را بر روی فیلم پلی‌ اتیلن آن مشاهده نمایید.

از جمله مشخصات درج‌شده بر روی فیلم پلی‌اتیلن عایق عبارت است از مواد تشکیل‌دهنده ایزوگام، اطلاعات ابعاد عایق، تاریخ تولید ایزوگام، نشان استاندارد آن و غیره.

پس یکی از راهکارهایی که شما عزیزان می‌توانید با اطمینان یک عایق را خریداری کنید و خیالتان از بابت مرغوبیت آن آسوده باشد توجه به مشخصات درج‌شده‌ عایق بر روی فیلم پلی‌اتیلن آن است.

نصب ایزوگام در چهارباغ

ارائه بهترین خدمات نصب ایزوگام از دیگر خدمات پخش و نصب ایزوگام سایوند در منطقه چهارباغ می‌باشد.

ساکنین محترم منطقه چهارباغ علاوه‌ بر تهیه مرغوب‌ترین عایق‌ها از پخش و نصب ایزوگام سایوند می‌توانند بهترین، اصولی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات نصب ایزوگام را نیز از این بخش بزرگ و معتبر دریافت نمایند.

نصب ایزوگام در کرج مجموعه سایوند از نصابان آموزش‌دیده، حرفه‌ای و باتجربه جهت نصب اصولی و حرفه‌ای ایزوگام مشتریان خود استفاده می‌کند.

شما عزیزان باید توجه داشته باشید که نصب ایزوگام بسیار مهم در دوام و پایداری آن است به‌همین خاطر نباید نصب ایزوگام خریداری‌شده خود را به افراد ناماهر و بی‌تجربه بسپارید. زیرا اگر بهترین و مرغوب‌ترین عایق‌ها را خریداری نمایید اما نصب آن اصولی و توسط افراد ماهر انجام نشود تمامی زحمات شما عزیزان به باد خواهد رفت.

درنتیجه کیفیت ایزوگام و نصب آن مکمل یکدیگر هستند، یعنی برای اطمینان کامل از عایقی که جهت پوشش‌دهی محیط مورد نظرتان خریداری می‌کنید باید توجه ویژه‌ای به کیفیت و نصب آن داشته باشید.

به‌عبارتی‌دیگر تهیه یک ایزوگام مرغوب و استاندارد به‌علاوه نصب اصولی و حرفه‌ای آن توسط یک تیم ماهر و باتجربه می‌تواند شما عزیزان را کاملاً آسوده‌خاطر از دوام و پایداری طولانی‌مدت عایق طی سال‌های طولانی حداقل تا پایان عمر مفید ایزوگام کند.

هزینه ارائه خدمات نمایندگی ایزوگام در چهارباغ

ایزوگام سایوند در تمامی نمایندگی‌های خود از جمله نمایندگی ایزوگام در چهارباغ از پخش تا نصب ایزوگام را با مناسب‌ترین و نازل‌ترین قیمت‌ها به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

فرمول کلی محاسبه اجرای ایزوگام در هر محیطی عبارت است از:

ضرب متراژ ایزوگام به کار برده شده در قیمت روز هر متر ایزوگام.

ساکنین محترم منطقه چهارباغ علاوه بر تهیه عایق مورد نیاز خود و نصب آن جهت تعویض ایزوگام و تعمیر آن می‌توانند بهترین خدمات را از مجموعه ایزوگام سایوند دریافت نمایند.

سخن آخر

اگر ساکن منطقه چهارباغ هستید و قصد تهیه ایزوگام دارید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌تلفن‌های نمایندگی ایزوگام در چهارباغ تماس بگیرید و با مراجعه به این نمایندگی معتبر بهترین خدمات ایزولاسیون را از ما دریافت نمایید.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند انواع مختلف و متنوعی از انواع عایق های رطوبتی موجود در بازار از جمله ایزوگام، قیرگونی، عایق رطوبتی ایوفیکس که با نام چسب ایزوگام و ایزوگام مایع نیز شناخته شده است و … را در مجموعه خود دارد.

در ایزوگام سایوند ارائه خدمات ایزولاسیون با مناسب‌ترین قیمت‌ها به شما عزیزان ارائه داده می‌شود.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در شاهین ویلا
نوشتهٔ پیشین
عایق رطوبتی ایزوفیکس

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید