ایزوگام در هفت جوی

ایزوگام یا عایق پیش ‌ساخته، پوششی مقاوم است که بر روی سطح انواع  سازه‌ قرار گرفته و از آن ‌ها در مقابل نفوذ نم و رطوبت محافظت می‌کند. ایزوگام های مرغوب دارای ضخامتی بین ۳ تا ۵ میلی‌ متر و وزن تقریبی ۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم است. همچنین ابعاد آن ‌ها به طول ۱۰ متر و عرض ۱ متر در هر رول است و دارای برخی مشخصات ظاهری می ‌باشند که در ادامه به بررسی آن‌ ها خواهیم پرداخت.

شرکت ایزوگام سایوند، یکی از مراکز پخش و نصب ایزوگام در کرج و برخی نواحی تهران است که تمامی خدمات ایزوگام را توسط تکنسین‌ ها و نصابان ماهر خود به مشتریان ارائه می ‌دهد. این شرکت علاوه ‌بر پخش ایزوگام های مرغوب و باکیفیت، خدمات نصب، تعمیر و عایق ‌بندی انواع سطوح سازه را انجام داده و تمامی تکنسین ‌های این مجموعه همگی آموزش ‌دیده، و دارای مهارت ‌های خاص در حرفه خود می‌باشند. ایزوگام سایوند علاوه‌بر داشتن نمایندگی ایزوگام در چالوس، جهان ‌نما، سهیلیه، آدران و غیره دارای نمایندگی ایزوگام در هفت جوی استان البرز نیز بوده و تمامی خدمات خود را در این منطقه توسط این نمایندگی معتبر ارائه می ‌دهد.

ایزوگام در هفت جویویژگی ‌های ایزوگام باکیفیت

مرغوبیت عایق رطوبتی خریداری شده تضمین کیفیت، دوام و طول عمر آن می باشد. از مشخصات و ویژگی ‌های یک ایزوگام باکیفیت و مرغوب می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت ایزوگام های مرغوب

یکی از اصلی‌ترین مواد تشکیل‌ دهنده عایق ‌های رطوبتی، قیر است که در شرکت‌ های تولیدی ایزوگام، میزان استفاده از قیر در ضخامت آن‌ ها بسیار تأثیر داشته و نقش تعیین‌ کننده‌ ای در کیفیت آن‌ ها را ایفا می کند. همانطور که گفته شد، ضخامت استاندارد ایزوگام ها ۴ میلی‌ متر است، این بدان معناست که ضخامت‌ های کمتر از ۴ میلی‌متر، غیراستاندارد بوده و به دلیل مقاومت و دوام کمتر آن‌ ها در برابر صدمات، مناسب برای ایزوگام پشت ‌بام نمی ‌باشند.

  • وزن ایزوگام های استاندارد

عایق ‌های رطوبتی از مواد اولیه قیر صنعتی با خلوص ۶۰-۷۰ درصد، یک لایه تی شو نخ دار، یک لایه پلی استر سوزنی، تیک پروپیلن، باند و چسب، فیلم پلی ‌اتیلن، پودر تالک و روکشی از فویل آلومینیوم تشکیل شده اند و وزن تقریبی یک ایزوگام مرغوب با تمامی مواد تشکیل‌ دهنده آن در یک رول بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم است. وزن‌ های کمتر از ۴۰ کیلوگرم استاندارد نبوده و برخی شرکت ‌های تولیدی ایزوگام با افزودن پودر هایی به رول‌ های آن، وزن ایزوگام ها را بالا برده و به‌عنوان ایزوگام با وزن استاندارد روانه بازار می ‌کنند.

  • قدرت کششی و عدم شکستگی

یک ایزوگام مرغوب و استاندارد باید قدرت کششی بالایی داشته و در اثر کشش نباید پاره شود. همچنین این عایق ‌های رطوبتی در اثر تاشدگی نباید شکسته‌ شده و ترک بردارند.

  • میزان مقاومت و نقطه اشتعال

ایزوگام های باکیفیت در مقابل مواد شیمیایی و گازهای سمی مقاوم هستند و نقطه اشتعال آن‌ ها  ۲۵۰ درجه سانتی‌ گراد است. همچنین یک ایزوگام استاندارد باید در برابر سرما مقاوم بوده و بتواند تا دمای منفی ۵ درجه سانتی‌گراد را تحمل کرده و تا دمای ۱۲۰ درجه سانتی‌گراد در برابر حرارت و گرما مقاوم باشد.

  • روکش آلومینیومی

یکی دیگر از ویژگی ‌های ایزوگام های مرغوب، دارا بودن روکش آلومینیومی است. این روکش نور را از سطح خود به‌ خوبی بازتاب کرده و مقاومت بالایی در برابر نور آفتاب و اشعه آن را دارا می ‌باشد.

مشخصات ظاهری ایزوگام های مرغوب

از جمله مشخصات ظاهری ایزوگام های مرغوب عبارتند از:

  • دارا بودن نشان‌های استاندارد

رول‌ های ایزوگام مرغوب بر روی بسته ‌بندی خود دارای برچسب ‌هایی هستند که این برچسب‌ ها نشان‌ دهنده زمان تولید ایزوگام و تاریخ انقضای آن، نام شرکت تولیدی، نوع ایزوگام و همچنین دارای نشان ملی استاندارد هستند که می‌ توانید با توجه به داشتن این مشخصات یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت را خربداری نمایید.

  • بیمه‌ نامه و ضمانت‌ نامه کتبی

بیمه‌ نامه کتبی شامل خدماتی است که اگر مشکلی برای ایزوگام زودتر از موعد ترمیم و تعویض آن به وجود آمد، شرکت تولیدی خسارت پیش‌ آمده را جبران و ایرادات آن را بر برطرف می ‌نماید.

همچنین تهیه یک ایزوگام مرغوب از یک شرکت تولیدی معتبر، باید دارای ضمانت نامه کتبی باشد که ایزوگام های شرکت سایوند همگی دارای ضمانت‌ نامه اصلی کالا بوده و این مجموعه پس‌ از خرید ایزوگام ها در تمام نمایندگی های خود از جمله نمایندگی ایزوگام در هفت جوی، بیمه‌ نامه کتبی و ضمانت نامه را به مشتریان ارائه می‌دهد.

  • خشک نبودن ایزوگام ها

ایزوگام های استاندارد دارای انعطاف مشخصی هستند و این انعطاف به‌ حدی است که نه آن‌ قدر نرم باشد که کار با آن دشوار بوده و نه آن ‌قدر شکننده که در اثر کار دچار شکستگی شوند.

  • عدم پس دادن رنگ

در هنگام خرید ایزوگام، انگشتان خود را به سطح آن کشیده و نگاه کنید. اگر ایزوگام به دستتان رنگ پس داد، یعنی ایزوگام نا مرغوب بوده و متریال به‌ کار رفته در آن استاندارد نمی ‌باشد، و بالعکس اگر ذرات سیاه ‌رنگ بر انگشتانتان کشیده نشد، آن ایزوگام مرغوب و باکیفیت است.

  • بوی ایزوگام

عایق‌ های رطوبتی مرغوب و باکیفیت بوی مطبوعی داشته و در هنگام نصب از خود دود ساطع نمی ‌کنند. ولی عایق ‌های رطوبتی بی‌کیفیت به دلیل استفاده از پودرهای معدنی به‌ جای قیر، در هنگام نصب و اجرا از خود دود خارج کرده و دارای بوی نامطبوعی هستند.

طول عمر ایزوگام های مرغوب

طول عمر ایزوگام های مرغوب به‌ طور معمول تا ۱۰ سال بوده و حتی در مواردی به بیش ‌از آن ‌هم رسیده‌ است. طول عمر ایزوگام بسیار بستگی به شرایط نگهداری از آن‌، نوع متریال باکیفیت در ساخت آن‌، چگونگی و نحوه نصب آن و همچنین شرایط آب‌ و هوایی داشته و هرچه شرایط نگهداری مساعد تر باشد، ایزوگام بیشتر کار کرده و دارای طول عمر بیشتری خواهد بود.

مزایای خرید ایزوگام باکیفیت از نمایندگی ایزوگام در هفت جوی

از جمله مزایای خرید ایزوگام مرغوب و باکیفیت از نمایندگی ایزوگام در هفت جوی سایوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یکی از مزایای انتخاب ایزوگام های مرغوب، ضمانت عایق بودن ساختمان در زمان طولانی در برابر رطوبت است. با خرید ایزوگام های باکیفیت و استاندارد، پشت ‌بام منازل در مدت بیشتری عایق بوده و مقاومت بالایی در برابر نفوذ بارش برف و باران خواهند داشت.
  2. صرفه‌ جویی در هزینه و وقت. انتخاب ایزوگام های بی‌کیفیت علاوه ‌بر هدر رفتن وقت، سبب صرف هزینه بیشتر جهت تعویض و ترمیم زود هنگام آن‌ها شده و مقرون‌ به‌ صرفه نمی ‌باشد. با استفاده از ایزوگام های مرغوب علاوه‌ بر صرفه‌ جویی در وقت در هزینه‌ هم صرفه ‌جویی‌ شده و دیگر لازم نیست در مدت زمانی کوتاه هزینه ترمیم ایزوگام را پرداخت نمایید.

قیمت ایزوگام در هفت جوی

همانطور که ممکن است بدانید انواع ایزوگام نسبت‌ به کارکرد و نوع آن و همچنین تعداد لایه تشکیل‌ دهنده، نوع روکش و درجه یک یا درجه دو بودن آن‌ دارای قیمت ‌های متفاوتی هستند و نمی ‌توان هزینه مشخصی را برای خرید و نصب آن ‌ها تعیین نمود. ازاین‌رو شما عزیزان می‌توانید توسط شماره 02632863166 با نمایندگی ایزوگام در هفت جوی سایوند تماس حاصل نموده و پس‌ از ارائه اطلاعاتی چون متراژ سطح سازه و نوع ایزوگام مورد نیاز، درخواست خود را توسط کارشناسان ثبت کرده و در زمانی معین تکنسین‌ ها با آمدن به محل و بررسی دقیق سازه و متراژ دقیق آن، ایزوگام های با کیفیت را توسط نصابان ماهر خود به درستی و با رعایت تمامی اصول ایمنی نصب کرده و قرارداد را با مشتریان کامل می ‌کنند.

نوشتهٔ بعدی
چرا ایزوگام بهترین عایق رطوبتی است؟
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در کوهسار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید