ایزوگام در طالقان

از بدو تولید ایزوگام و برکناری روش‌های قدیمی پوشش‌دهی سطوح افراد به‌محض قصد عایق‌بندی سطوح محیط‌های مختلف از جمله پشت‌بام، دیوارها، سرویس‌های بهداشتی و مکان‌هایی که محل آبریز فراوان هستند ایزوگام را برای عایق‌بندی سطوح انتخاب می‌کنند.

درهرحال حاضر ایزوگام به‌عنوان جدیدترین، مقاوم ترین و کاربردی‌ترین عایق جهت پوشش‌دهی سطوح مختلف شناخته شده‌است.

ایزوگام در طالقان خانوارها و تمامی افراد نیازمند منابع معتبر و با اطمینان از جمله پخش های معتبر برای تهیه ایزوگام های مورد نیاز خود هستند، مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند به‌دنبال همین نیاز خانوارها فعالیت خود را در کرج و تمامی مناطق آن گسترانیده‌ است و به عنوان یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین مراکز پخش ایزوگام در کرج شناخته‌شده است، مرکز ایزوگام سایوند در طول چندین سال فعالیت خود در زمینه ارائه خدمات ایزولاسیون توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

در میان مناطق تحت پوشش پخش و نصب ایزوگام سایوند منطقه طالقان از جمله مناطقی است که این پخش معتبر با عنوان ایزوگام در طالقان ارائه خدمات ایزولاسیون را از پخش  تا نصب آن به بهترین نحو ممکن به ساکنان این منطقه ارائه می‌دهد.

پخش ایزوگام در طالقان

 تمامی ایزوگام های موجود در پخش ایزوگام سایوند از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین عایق‌های رطوبتی می‌باشند. پخش ایزوگام در طالقان سایوند تمامی ایزوگام های خود را از تولیدی‌های معتبر و باسابقه در زمینه تولید ایزوگام تهیه می کند و در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهد. این عایق‌های رطوبتی تماماً از مواد اولیه و تشکیل‌دهنده مرغوب و درجه یک تولید شده‌اند.

امروزه شرکت‌های تولیدی و مرکز پخش‌های بسیار زیادی در زمینه تولید و پخش انواع ایزوگام فعالیت دارند اما حتماً باید توجه داشت که عایق مورد نیاز خود را از پخش هایی مطمئن و معتبر تهیه کنید.

همان‌طور که گفته شد امروزه شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه تولید ایزوگام فعالیت دارند اما بسیاری از این شرکت‌ها با پایین آوردن هزینه‌های خود به هر قیمتی ایزوگام را ارزان‌تر از حد معمول آن در دسترس مردم قرار می‌دهند، این شرکت‌ها به دلیل بالا بودن قیمت قیر خالص که از مهم‌ترین مواد اولیه عایق‌های رطوبتی و یکی از نشانه‌های مهم یک ایزوگام مرغوب است از پودرهای معدنی و سایر مواد نامرغوب به‌جای آن در تولید ایزوگام های خود استفاده می‌کنند، به‌همین دلیل نیز عایق هارا با قیمتی پایین در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهند این عامل به‌شدت موجب کاهش کیفیت ایزوگام و دوام بسیار کوتاه‌مدت آن می‌باشد.

در نتیجه شناخت مواد اولیه و تشکیل‌دهنده یک ایزوگام مرغوب در هنگام تهیه آن می‌تواند به شما کمک بسیاری کند.

از دیگر مشخصات یک ایزوگام مرغوب نشان استاندارد ایزوگام و همچنین دارا بودن خدمات پس‌از فروش آن  نظیر ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه عایق است. حتما در هنگام تهیه ایزوگام مورد نیاز خود ایزوگامی را تهیه کنید که دارای نشان استاندارد و خدمات پس‌از فروش باشد. در این صورت شما عزیزان می‌توانید کاملاً مطمئن از مرغوبیت ایزوگام خریداری‌شده خود باشید.

 تمامی مشخصات یک ایزوگام مرغوب از جمله مواد تشکیل‌دهنده، ضخامت و وزن آن، تاریخ تولید و سایر مشخصات آن بر روی فیلم پلی‌اتیلن عایق درج می‌شود و شما عزیزان با توجه به این نکات به‌آسانی می‌توانید مرغوبیت یک ایزوگام را تشخیص داده و با خیالی آسوده اقدام به تهیه ایزوگام مورد نیاز خود نمایید.

مشخصات ظاهری ایزوگام مرغوب

  • در ابعاد ۱۰ × ۱ متر ( طول × عرض )
  • وزن تقریبی ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم
  • ضخامت آن برابر با ۳.۵ تا ۴ میلی متر
  • ایزوگام های مرغوب و باکیفیت از مواد تشکیل‌دهنده درجه یک و مشخصات ظاهری فوق تولید و به‌صورت رول‌های وکیوم عرضه می‌شوند.

نصب ایزوگام در طالقان

مرکز ایزوگام سایوند علاوه‌بر ارائه خدمات پخش ایزوگام مرغوب و استاندارد در طالقان خدمات نصب اصولی و حرفه‌ای ایزوگام را نیز به بهترین شکل ممکن آن به ساکنان محترم طالقان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهد.

بعد از شناخت مشخصات یک ایزوگام مرغوب و تهیه آن از یک مرکز معتبر نصب ایزوگام از دیگر نکات مهم در دوام طولانی‌مدت عایق می‌باشد. نصب ایزوگام حتماً باید توسط افراد ماهر به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و اصولی انجام شود، در غیر این صورت و در صورت نصب غیراصولی عایق و وجود هرگونه نقص و مشکلی در نصب آن آب و رطوبت در مدت‌زمان بسیار کوتاهی به پشت ایزوگام نفوذ کرده و بنا را دچار نم زدگی و رطوبت کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن موجب سستی و خرابی بنا و سازه می‌شود.

اگر شما عزیزان بهترین و مرغوب‌ترین ایزوگام ها را تهیه کنید اما نصب آن را به‌خوبی انجام ندهید کیفیت ایزوگام به‌شدت کاهش می‌یابد و به‌عبارتی تمام هزینه‌های شما به باد خواهد رفت.

به‌دنبال همین نیاز مشتریان محترم پخش و نصب ایزوگام سایوند بهترین خدمات نصب ایزوگام در طالقان نیز توسط این مرکز معتبر به مشتریان ارائه داده می‌شود. پخش و نصب ایزوگام سایوند از ماهرترین و حرفه‌ای‌ترین کارگران و نصاب های خود جهت نصب ایزوگام مشتریانش استفاده می‌کند.

درنتیجه در صورت نصب اصولی و بدون نقص ایزوگام همراه با رعایت تمامی نکات آن شما عزیزان می‌توانید کاملاً آسوده‌خاطر از طول عمر مفید ایزوگام باشید.

بعد از کیفیت و نصب اصولی ایزوگام که مهم‌ترین نکات در اجرای یک ایزوگام مرغوب و دوام طولانی‌مدت آن است نحوه استفاده و نگهداری ایزوگام بسیار مهم و موثر در دوام آوردن عایق می‌باشد.  به‌عبارتی اگر مرغوب‌ترین ایزوگام را تهیه کنید و نصب آن نیز به‌صورت اصولی و حرفه‌ای انجام شود اما نکات نگهداری و نحوه استفاده از ایزوگام را رعایت نکنید کیفیت اجرای ایزوگام به‌شدت کاهش می‌یابد و موجب خرج‌ها و هزینه‌های اضافی خواهد شد.

درنتیجه تمامی ساکنان منطقه طالقان می‌توانند ایزوگام های موردنیاز خود برای عایق‌بندی هر محیطی که مدنظر آنان است را از نمایندگی ایزوگام در طالقان سایوند تهیه نمایند و به‌دنبال آن علاوه‌بر تهیه ایزوگام بهترین و اصولی‌ترین خدمات نصب ایزوگام را نیز از مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند دریافت نمایند.

پس اگر ساکن منطقه طالقان هستید و قصد عایق کردن هر محیطی که مد نظرتان است را دارید با نمایندگی ایزوگام در طالقان   با شماره 09106884690 و 02632863166 تماس حاصل نموده و اطلاعات بیشتر را از مشاوران ما دریافت نمایید. پخش و نصب ایزوگام در طالقان سایوند با ارائه بهترین خدمات ایزولاسیون از پخش تا نصب آن در خدمت مشتریان خود در منطقه طالقان می‌باشد.

با تهیه ایزوگام مورد نیاز خود از ایزوگام سایوند همچنین دریافت خدمات نصب عایق از این مرکز معتبر می توانید کاملاً آسوده‌خاطر از دوام و ماندگاری طولانی‌مدت عایق محیط موردنظر تان باشید.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در نظرآباد
نوشتهٔ پیشین
هر آنچه لازم است از ایزوگام پشم ‌شیشه بدانید.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام
    خیلی ممنون از مقاله مفیدتون مخصوصا قسمت علائم یک ایزوگام مرغوب خیلی کمک کننده بود
    موفق باشید

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      تیر ۲۴, ۱۴۰۰ ۷:۵۴ ب.ظ

      سلام و وقت بخیر
      ممنونم از لطف و نظر شما دوست عزیز.
      امروزه با توجه به تنوع بالای انواع ایزوگام های تولیدی در کشور، شناخت نکات یک ایزوگام مرغوب جهت انتخاب بهترین برند ایزوگام امری لازم و ضروری است.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید