ایزوگام در حصارک

نمایندگی ایزوگام در حصارک سایوند یکی از نمایندگی های باسابقه و معتبر جهت تهیه و اجرای انواع عایق های رطوبتی است که باکیفیت ترین و مرغوب ترین ایزوگام های تولیدی در کشور که بدون شک ایزوگام دلیجان یکی از آن هاست را به ساکنین محترم منطقه حصارک کرج ارائه می‌دهد.
در این نمایندگی فعال مجموعه سایوند صفر تا صد خدمات خرید و نصب ایزوگام و همچنین اجرای قیرگونی قابل انجام برای مراجعین گرامی می باشد.ایزوگام در حصارک

حصارک کجاست؟

حصارک در محدوده شمال غرب کرج و منطقه 6 شهرداری کرج واقع شده است که توسط خیابان شهید بهشتی به دو بخش حصارک بالا و حصارک پایین تقسیم می‌شود. ساکنین هر دو محدوه می توانند جهت دریافت خدمات خرید و نصب ایزوگام روی خدمات این مجموعه جهت دریافت باکیفیت ترین خدمات با ارزانترین و مناسب ترین قیمت ممکن حساب کنند.

نصب ایزوگام در حصارک

همانطور که ممکن است بدانید نصب ایزوگام از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که بدون انجام نصب ایزوگام توسط افراد ماهر و باتجربه حتی در صورت خرید برترین و بهترین برند های ایزوگام در کشور امکان کاهش عمر مفید آن تا حد بسیار زیادی وجود دارد. در نتیجه بهتر است تمامی خدمات نصب ایزوگام را به افرادی بسپارید که دارای تخصص و مهارت در زمینه نصب آن می باشند، تا بتوان از این عایق رطوبتی بیشترین بهره را تا پایان عمر مفید آن که مدت زمانی 10 الی 15 ساله است برد.

مراحل نصب ایزوگام

نصب ایزوگام دارای مراحل مختلفی است که عبارتند از :
• خالی کردن پشت بام، بهتر است قبل از اقدام به نصب عایق رطوبتی ایزوگام سطح ایزوگام را کاملاً خالی کنید و وسایل اضافه همچون کولر، آنتن، و … را از روی پشت بام بردارید.
• تمیز کردن پشت بام و زدودن گرد و خاک، بهتر است نصب ایزوگام را در محلی که کاملاً تمیز شده و گرد خاک آن رفته شده است انجام دهید تا بهترین نتیجه ممکن از نصب این عایق رطوبتی حاصل شود.
• زیرسازی ایزوگام با هدف از بین بردن ترک های موجود بر سطح پشت بام با ستفاده از ملات سیمان.
• علامت گذاری سطح پشت بام در عرض های 90 سانتی
• انتقال ابزار های مورد نیاز به محل نصب ایزوگام، هر آنچه که جهت نصب ایزوگام لازم است توسط نصابان این مجموعه به محل نصب ارسال شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
• روشن نمودن مشعل و شروع نصب با قراردادن رول به رول ایزوگام کنار هم
• ایزوگام نمودن تمامی قسمت های مورد نیاز
• و پایان کار

ویژگی های ایزوگام مرغوب

امروزه شرکت های تولیدی ایزوگام بسیاری هستند که ایزوگام هایی با اسم و کیفیت گوناگون تولید و به بازار ارائه می دهند، در این بین شناخت ویژگی های یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت در انتخاب بهترین نوع ایزوگام میتواند بسیار کمک کننده باشد. از جمله ویژگی های یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
• درج مشخصات، نوع ایزوگام، تاریخ تولید و علامت استاندارد بر روی فیلم پلی اتیلن ایزوگام
• بوی نامطبوع ایزوگام، ایزوگام های ارزان و بی کیفیت دارای بوی نامطبوعی هستند که به علت استفاده از پودر های معدنی به جای قیر در آن هاست، ایزوگام خو بو باکیفیت هیچ گونه بوی نامطبوعی ندارد.
• ضخامت ایزوگام، ایزوگام های باکیفیت دارای ضخامت استاندارد حدوداً 4 میلی متری هستند.
• وزن ایزوگام، ایزوگام استاندارد دارای وزن تقریبی 40 الی 42 کیلوگرم هستند.
• کشیدن دست روی ایزوگام، با کشیدن دست روی ایزوگام های نامرغوب دست سیاه می شود اما با کشیدن دست روی ایزوگام های خوب و باکیفیت کوچکترین لک و سیاهی روی دست به وجود نخواهد آمد.

قیمت ایزوگام در حصارک 

در مجموعه سایوند و تمامی نمایندگی های آن از جمله نمایندگی ایزوگام در حصارک قیمت انواع ایزوگام همان قیمت درب کارخانه است چراکه مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند با حذف تمامی واسطه ها سعی در پایین نگه داشتن قیمت انواع ایزوگام نموده است.
جهت دریافت لیست قیمت انواع ایزوگام اینجا را کلیک نمایید.

پخش ایزوگام در حصارک

مجموعه ایزوگام سایوند با در اختيار داشتن نمایندگی فروش برترین و بهترین برند های ایزوگام در کشور همچون ایزوگام شرق، ایزوگام دلیجان، ایزوگام صدف بام، ایزوگام بام گستر 117 و … این امکان را فراهم نموده است تا تمامی برند های نامبرده و سایر برند های مطرح این عایق رطوبتی را با حذف تمامی واسطه ها با همان قیمت درب کارخانه در اختیار سایر پخش های خرد موجود در سرتاسر استان البرز همچون پخش ایزوگام در حصارک قرار دهد. همکاران گرامی شاغل در حوزه پخش و نصب ایزوگام می توانند جهت تهیه ایزوگام های مورد نیاز خود روی خدمات ما حساب کنند.
مجموعه ایزوگام سایوند در تمامی نمایندگی های پخش و نصب ایزوگام در البرز با کیفیت ترین خدمات پخش و نصب ایزوگام را با مناسب ترین قیمت ممکن در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. لازم به توضیح است به علت همکاری با برند های معتبر و خوشنام تمامی ایزوگام های این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل پیش از رسیدن به زمان ترمیم و یا تعویض ایزوگام مشکلی برای مشتریان گرامی به وجود نیاید.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت با شماره 02632863166 تماس حاصل نموده و مشاوره های لازم را از نمایندگی معتبر و باسابقه ایزوگام در حصارک دریافت نمایید.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در دهقان ویلا
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در گرمدره 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید