اجرای قیرگونی در گوهردشت

اجرای قیرگونی در گوهردشت مانند اجرای قیرگونی در سایر نقاط کرج بسیار رایج است. قیرگونی یکی از عایق‌های رطوبتی است که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از این عایق رطوبتی در پشت بام، سرویس بهداشتی و … استفاده می‌شود. حتی ایزوگام پشت بام، ایزوگام سرویس بهداشتی و … نیز نتوانسته‌اند جای این عایق را بگیرند.

قیرگونی عایقی است که در مواردی همچون اجرای ایزوگام روف گاردن حتی به‌عنوان زیرساز ایزوگام به کار گرفته می‌شود. بطورکلی قیرگونی عایقی است که برای عایق‌بندی و حتی زیرسازی بسیاری از عایق‌ها استفاده می‌شود. از همین رو استفاده از آن بسیار گسترده است.

در عایق‌هایی مانند قیرگونی و ایزوگام کیفیت مواد اولیه به کار رفته بسیار حائز اهمیت است. اما اجرای این عایق‌های رطوبتی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

درحقیقت عمر و ماندگاری این عایق وابسته به نحوه اجرای آن است. عایق قیرگونی می‌تواند یک لایه، دو لایه و حتی بیشتر باشد. این عایق از دو عنصر اصلی قیر و گونی تشکیل شده است.

نحوه قرارگیری قیر و گونی بر روی یکدیگر بسیار مهم است. گونی باید بطوی روی لایه قیر قرار بگیرد، که هوایی در منافذ آن باقی نماند. زیرا این امر سبب پوسیده شدن گونی خواهد شد. برای جلوگیری از مشکلات بعدی امر قیرگونی باید به متخصصین اجرای آن سپرده شود.

قیرگونی در گوهردشتچرا اجرای قیرگونی مهم است؟

قیرگونی یکی از بهترین و قدیمی‌ترین عایق‌های رطوبتی است. اغلب سؤالاتی درمورد اینکه قیرگونی بهتر است یا ایزوگام پرسیده می‌شود.

هر دوی این عایق‌های رطوبتی دارای ویژگی‌های خاصی هستند. ایزوگام در دهه‌های اخیر در بین مردم بسیار محبوب شده است. اما همچنان قیرگونی طرفداران خاص خود را دارد.

در برخی موارد مانند ایزوگام روف گاردن، ایزوگام استخر و حتی ایزوگام پشت بام نیز از قیرگونی به‌عنوان زیرساز این ایزوگام‌ها استفاده می‌شود.

درحقیقت قیرگونی یکی از عایق‌های بسیار مناسب برای عایق بندی بخش‌های مختلف ساختمان است. این عایق نسبت به بسیاری از عایق‌های رطوبتی کارایی بهتری دارد.

همچنین هزینه اجرای قیرگونی در گوهردشت، اندیشه و سایر مناطق کرج و تهران نسبت به هزینه اجرای ایزوگام کمتر است. اما بطورکلی هزینه اجرای این دو نوع عایق رطوبتی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد.

اما زندگی امروزی، ساختمان‌های بلند و … سبب شده است تا اجرای عایق قیرگونی اندکی دشوار باشد. از همین رو اغلب از عایق ایزوگام استفاده می‌شود. اما این موضوع سبب نشده است تا استفاده از عایق قیرگونی منسوخ شود.

اجرای قیرگونی در گوهردشت کرج

همانطورکه اشاره کردیم، نحوه اجرای قیرگونی از اهمیت زیادی برخودار است. عایق‌هایی مانند ایزوگام و قیرگونی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بسیاری از افرا تصور می‌کنند که مواد اولیه باکیفیت می‌تواند عمر مفید این عایق را افزایش دهد. از همین رو همواره سعی در خرید قیر و گونی باکیفیت‌تر دارند.

اگرچه مواد اولیه باکیفیت در عمر و ماندگاری این عایق تأثیرگذار است؛ اما تأثیرگذارتر از آن نحوه اجرای عایق قیرگونی است. برای اجرای قیرگونی در گوهردشت ، باید از یک مرکز معتبر و مطمئن برای این کار کمک بخواهید.

مرکز پخش و نصب ایزوگام و قیرگونی سایوند یکی از مراکز باسابقه و معتبر در زمینه پخش و اجرای قیرگونی در کرج است. ایزوگام و قیرگونی سایوند همواره در تلاش است تا با اجرای صحیح این عایق رطوبتی از بروز آسیب‌های دیگر نظیر پوسیدگی گونی و نشتی سقف و دیوارها و وارد شدن خسارات دیگر به مشتری، در اثر عدم اجرای صحیح این عایق جلوگیری نماید.

قیرگونی در گوهردشت کرج

قیرگونی ارزان در گوهردشت کرج

در ساختمان‌های قدیمی اغلب چندان به اجرای عایق رطوبتی توجه نشده است. همین دلیل نیز سبب می‌شود تا ساکنین این منازل و آپارتمان‎‌ها اغلب خود به فکر اجرای قیرگونی یا ایزوگام پشت بام بیفتند.

اما در ساختمان‌های جدید عایق رطوبتی اغلب مورد توجه قرار می‌گیرد. به‌عبارتی اغلب بخش‌های یک ساختمان به‌ویژه قسمت‌های مانند آشپزخانه، بالکن و سرویس بهداشتی ابتدا قیرگونی می‌شوند، سپس بقیه کارهای تکمیلی نظیر کاشی‌کاری و … انجام خواهد شد.

اغلب در بخش‌هایی مانند سرویس بهداشتی یا آشپرخانه از عایق قیرگونی استفاده می‌شود. زیرا ایزوگام قادر نیست تا کاشی و سرامیک را روی خود نگه دارد. از همین رو این کاشی‌ها و سرامیک‌ها در زمان کوتاهی از سطح ایزوگام کنده خواهند شد.

اما قیرگونی این ایراد بزرگ را ندارد. از همین رو بیشتر در بخش‌هایی مانند سرویس بهداشتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که قیرگونی بخش‌های مختلف ساختمان به ‌عهده شرکت‌های ساختمان سازی است، همواره تلاش می‌شود تا از قیرگونی ارزان استفاده شود.

تنها راه برای استفاده از قیرگونی ارزان در گوهردشت کرج، استفاده از یک مرکز معتبر برای خرید و نصب قیرگونی در این منطقه است. اگر اجرای قیرگونی در گوهردشت کرج توسط تیم ایزوگام و قیرگونی سایوند انجام شود، نیازی به نگرانی در مورد هزینه اجرای آن نیست.

این مرکز قیرگونی را با استفاده از بهترین مواد اولیه و ارزان‌ترین قیمت انجام می‌دهد. علت اجرای قیرگونی ارزان نیز خرید و عرضه مستقیم مواد اولیه این عایق رطوبتی است.

قیمت اجرای قیرگونی در گوهردشت

اغلب درمورد قیمت اجرای قیرگونی در گوهردشت، پرسش‌های بسیاری وجود دارد. زیرا این مسئله یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند تصمیم نهایی کاربر یا شرکت ساختمان سازی را درمورد انتخاب یک مرکز خاص برای اجرای این عایق مشخص کند.

هزینه اجرای قیرگونی در مرکز پخش و نصب ایزوگام و قیرگونی سایوند، به هیچ عنوان زیاد نیست. البته کاهش هزینه‌ها می‌تواند به دلیل استفاده از مواد اولیه نامرغوب باشد، اما مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند برای کاهش هزینه اجرای این عایق از مواد اولیه بی‌کیفیت استفاده نمی‌کند.

این مرکز علاوه‌بر اجرای قیرگونی کار پخش آن را نیز انجام می‌دهد. از همین رو با خرید مستقیم از تولیدکننده اصلی و عرضه مستقیم آن به مشتری توانسته است، هزینه اجرای آن پایین نگه دارد. در محاسبه هزینه اجرای قیرگونی عواملی همچون مساحت سطح مورنظر، تعداد لایه‌ها و … دخیل هستند.

نتیجه‌گیری:

قیرگونی یکی از عایق‌های رطوبتی است که استفاده از آن از گذشته تاکنون در بین مردم رواج داشته است. این عایق در بخش‌های مختلفی نظیر سرویس بهداشتی، پشت بام و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این عایق می‌تواند به‌صورت تک لایه، دولایه، سه لایه و … مورد استفاده قرار گیرد. مواد اولیه به کار رفته در قیرگونی در عمر و ماندگاری آن مؤثر است. اما نحوه اجرای آن بیشترین تأثیر را در ماندگاری و عمر آن دارد.

از همین رو اجرای این عایق رطوبتی باید به دست متخصصین باتجربه سپرده شود. برای اجرای قیرگونی در گوهردشت می‌توانید از متخصصین باتجربه قیرگونی و ایزوگام سایوند کمک بخواهید.

این متخصین دارای سال‌ها تجربه در زمینه اجرای این عایق رطوبتی هستند. از همین رو می‌توانند آن را در سریع‌ترین زمان به‌نحوی اجرا کنند که بتواند تا سالیان سال بدون مشکل کار کند.

برچسب ها
نوشتهٔ بعدی
ایزوگام روف گاردن
نوشتهٔ پیشین
اجرای قیرگونی در اندیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید