ایزوگام در کوهسار

ایزوگام به عایق ‌های از پیش ‌ساخته ای گفته می ‌شود که متشکل از لایه ‌های الیاف شیشه و پلی استر بوده و توسط قیر تقویت ‌شده و با پلیمر پوشانده شده‌ است. در واقع می‌توان گفت که ایزوگام پوشش و عایق‌ ضد آبی است که توسط حرارت به سطح سازه‌ های گوناگون چسبیده و از آن در برابر نفوذ نم و رطوبت محافظت می‌کند.

به ‌طور میانگین طول عمر مفید ایزوگام به بیش‌ از ۱۰ سال هم رسیده و از آن جهت عایق‌ بندی بسیاری از سازه ‌ها مانند پشت ‌بام‌ ها، سرویس ‌های بهداشتی و حمام، ایرانیت ها، نمای ساختمان، پل ‌های هوایی، استخر ها، پارکینگ‌ های طبقاتی و غیره استفاده می‌ شود.

اولین استفاده از عایق ‌های رطوبتی جهت آب ‌بندی سازه‌ ها در کشور ایتالیا بوده ‌است که پس‌ از مدت‌ ها با الگوبرداری ایران از خط تولید آن، در ایران هم این عایق‌ های رطوبتی استفاده شده و به‌ مرور زمان جای قیرگونی را گرفته و امروزه برای عایق‌ بندی پشت ‌بام‌ ها از آن ‌ها استفاده م ی‌شود.

شرکت ایزوگام سایوند، مجموعه ‌ای بزرگ و معتبر در صنعت پخش ایزوگام در کرج و تمامی نواحی آن بوده که با دارا بودن تکنسین ‌ها و نصابان حرفه ‌ای و کار آزموده، توانسته‌ است اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده و اعتبار خود را به دلیل کیفیت در محصولات و نصب آن ‌ها افزایش بخشد.

این شرکت علاوه ‌بر مناطق ساسانی، کیانمهر، چالوس، منظریه و غیره در کرج، در کوهسار استان البرز هم دارای نمایندگی بوده و تمامی خدمات ایزوگام توسط شرکت سایوند در این منطقه به هموطنان عرضه می ‌شود.

ایزوگام در کوهسار

کوهسار کجاست؟

منطقه کوهسار کرج در شهرستان ساوجبلاغ واقع در استان البرز بوده که چسبیده به منطقه کردان می ‌باشد. کوهسار به دلیل دارا بودن جمعیتی بیش‌از ۲۰۰۰۰ هزار نفر، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به دلیل ساخت روز افزون ویلا و ساختمان‌ های مسکونی در این منطقه، نیاز به ایزوگام جهت عایق ‌بندی منازل هم افزایش‌ یافته است. به‌ همین دلیل شرکت سایوند با ایجاد نمایندگی در این منطقه قصد دارد تا با کیفیت‌ ترین و مرغوب‌ ترین محصولات خود را در اختیار ساکنین کوهسار قرار داده و به بهترین روش نصب توسط تکنسین‌های ماهر خود خدمات خود را ارائه دهد.

در ادامه به بررسی خدمات شرکت سایوند و مطالعه هر یک از آن‌ ها خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

خدمات شرکت ایزوگام سایوند در کوهسار

از خدمات شرکت ایزوگام سایوند در کوهسار می‌توان موارد زیر اشاره نمود :

  • خدمات ایزوگام
  • آسفالت
  • قیرگونی
  • عایق های رطوبتی
  • زیرسازی و شیب بندی
  • ایزوگام پشت ‌بام
  • تعمیر پشت‌بام‌ های قدیمی
  • تعمیر و آب ‌بندی سرویس ‌های قدیمی

خدمات ایزوگام

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد ایزوگام ها جزئی از فرآورده ‌های نفتی هستند که جهت جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل سازه‌ هایی چون پشت ‌بام، بر روی آن ‌ها چسبانده شده و دارای طول عمر بالایی می ‌باشند. ایزوگام ها دارای انواع گوناگونی بوده که از نظر نوع متریال، تعداد لایه و نوع روکش به دسته ‌های مختلفی تقسیم می‌ شوند که هرکدام دارای کاربرد های خاصی هستند. شرکت ایزوگام سایوند در کوهسار، دارای تمامی انواع ایزوگام در نمایندگی خود بوده و تمامی مراحل نصب تا پایان آن را توسط نصابان خود به انجام می‌ رساند.

آسفالت

آسفالت به ماده‌ای گفته می ‌شود که از مخلوط و ترکیب قیر، ماسه و شن ساخته‌ شده و در مواردی چون باند فرودگاه ‌ها و پشت ‌بام ‌ها استفاده می‌شود. آسفالت‌ ها دارای انواع متفاوتی چون آسفالت سرد، آسفالت حفاظتی و آسفالت گرم می ‌باشند که همگی آن‌ ها به‌طور صددرصد قابل بازیافت بوده و بیشترین کاربرد آن ‌ها در جاده‌ سازی ها می ‌باشد.

شرکت سایوند علاوه‌بر خدمات ایزوگام، تمامی خدمات آسفالت را هم در کوهسار انجام داده و همه مراحل نصب آن را توسط نصابان باتجربه و حاذق خود به پایان می‌ رساند.

قیرگونی

قیرگونی از ترکیب قیر و گونی تشکیل‌ شده است که از گونی جهت تثبیت قیر استفاده‌ شده و نقش مسلح کننده قیر را برعهده دارد.

بعد از ایزوگام از قیر گونی هم جهت عایق ‌بندی سازه‌ ها استفاده‌ شده که به دو روش یک‌ لایه و دولایه قابل اجرا می باشد. در روش یک‌ لایه ابتدا بر روی سطح سازه یک لایه قیر ریخته و سپس بر روی آن یک‌ لایه گونی و روی آن یک‌ لایه قیر می ‌ریزند.

در روش دولایه، ابتدا یک‌ لایه قیر ریخته سپس روی آن یک‌ لایه گونی، بعد یک‌ لایه قیر و یک‌ لایه گونی و دوباره یک‌ لایه قیر ریخته می ‌شود‌. امروزه به دلیل استفاده از ایزوگام ها، کاربرد های قیرگونی برای عایق‌ بندی پشت ‌بام ‌ها کاهش‌ یافته ولی با این‌ حال هنوز برای عایق ‌بندی برخی سازه‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که شرکت سایوند با بهترین متریال ‌های مصرفی تمامی خدمات آن را در به ساکنین محترم کوهسار ارائه می ‌دهد.

زیرسازی و شیب بندی

اجرای شیب بندی در پشت بام ‌ها جهت حرکت و هدایت آب به سمت آبرو بوده که هر چه این شیب بندی دقیق‌تر باشد، آب بر سطح بام تجمع نیافته و به‌ سرعت تخلیه می‌ شود. همچنین زیرسازی عایق‌ های رطوبتی در پشت ‌بام ‌ها قبل از نصب، از دقت و حساسیت بالایی برخوردار بوده و هر گونه اشیاء تیز و برآمدگی و فرورفتگی‌ها باید برطرف شده و تمیز و خشک شود، تا ایزوگام به‌ صورت یکپارچه و یکدست بر روی بام چسبیده و دارای هیچگونه پستی و بلندی نباشد.

نصابان شرکت ایزوگام سایوند در منطقه کوهسار به دلیل گذراندن دوره‌ های آموزشی مختص به این حرفه و کسب تجارب بالا در زمینه نصب و اجرای ایزوگام، بسیار ماهر و حرفه‌ای بوده و نصب ایزوگام ها در سطح هر سازه‌ ای را با دقت، حساسیت و کیفیت بالا انجام داده و دارای بهترین و کاملترین تجهیزات نصب ایزوگام می ‌باشند.

ایزوگام پشت بام

با نزدیک شدن به فصول بارش برف و باران، افراد به فکر نصب و یا ترمیم ایزوگام بر روی پشت ‌بام منازل خود افتاده و به‌دنبال مراکزی هستند که با کمترین قیمت و هزینه، در زمانی کوتاه بهترین ایزوگام را نصب و یا ترمیم کنند.

همانطور که اشاره شد شرکت سایوند تمامی خدمات نصب، اجرا و ترمیم ایزوگام را برعهده داشته و ساکنین کوهسار می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شود.

تعمیر پشت‌ بام ‌های قدیمی و آب ‌بندی سرویس ‌های قدیمی

عواملی مانند تغییرات آب‌ و هوایی، چین‌خوردگی در لایه‌ های ایزوگام، قرارگیری اجسام سنگین بر روی آن ‌ها، ناهمواری سقف ساختمان ها و غیره سبب خرابی و از بین رفتن ایزوگام ها شده که در این صورت نیاز به ترمیم خواهند داشت.

جهت ترمیم ایزوگام پشت‌ بام در کوهسار، تکنسین ‌ها از ۳ روش‌ زیر استفاده کرده و ایزوگام را ترمیم می‌کنند :

  1. نصب ایزوگام جدید توسط جدا کردن ایزوگام قدیمی
  2. نصب ایزوگام بر روی ایزوگام قدیمی
  3. ترمیم قسمت آسیب ‌دیده ایزوگام توسط چسب

همچنین آب‌ بندی سرویس ‌های قدیمی مانند حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات شرکت سایوند بوده که از مزیت‌ های این کار می ‌توان به مقاوم شدن سرویس نسبت‌ به مواد شوینده‌ های اسیدی، عدم وجود نم و رطوبت در سرویس ‌های بهداشتی، نبود میکروب و کثیفی در زیر کاشی ‌ها و افزایش طول عمر آن ‌ها و بدون تغییر رنگ در طول مدت ‌ها استفاده اشاره کرد.

نحوه عقد قرارداد با نمایندگی ایزوگام در کوهسار سایوند

 جهت برقراری ارتباط و عقد قرارداد با نمایندگی ایزوگام کوهسار، در ابتدا توسط شماره 02632863166 با این شرکت تماس حاصل نموده و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید. پس‌ از بیان اطلاعاتی چون نوعی ایزوگام درخواستی، متراژ مورد نیاز و نوع سازه و همچنین دریافت اطلاعاتی چون قیمت ایزوگام با کارشناسان این مجموعه صحبت کرده و پس‌ از رسیدن به نتیجه و ثبت درخواست، کارشناس به محل شما در اولین فرصت اعزام‌ شده و پس‌ از بررسی محل نصب عایق‌های رطوبتی، با شما قرارداد نهایی را بسته و در زمانی کوتاه و مشخص نمودن یک روز مناسب، تکنسین ها را فرستاده و ایزوگام را توسط نصابان خود با بهترین شیوه نصب و اجرا می‌ نماید.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در هفت جوی
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در کیانمهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید