برای نصب ایزوگام در کرج و تهران باید به کجا مراجعه کرد؟

ایزوگام نوعی عایق رطوبتی است که اغلب در مکان‌هایی مانند حمام و دستشویی، پشت بام ساختمان‌ها، استخرها و سایر مکان‌هایی که در معرض رطوبت قرار دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیفیت این هایق رطوبتی تا حد زیادی به مواد اولیه به کار رفته در آن بستگی دارد؛ اما میزان کارایی آن تنها در مواد اولیه به گار رفته در آن، خلاصه نمی‌شود.

بخش زیادی از میزان ماندگاری و عمر مفید این ایزوگام‌ها، به نحوه نصب و زیرسازی آن بستگی دارد. برای مثال اگر قبل از نصب ایزوگام سطح کار نم‌دار باشد، هرگز کارایی و ماندگاری لازم را نخواهد داشت.

ایزوگام در کرجدرنتیجه کار نصب ایزوگام باید توسط یک متخصص انجام شود. افراد و تیم‌های بسیاری مدعی نصب تخصصی ایزوگام هستند؛ اما همه آن‌ها یک متخصص با واقعی نیستند.

در بسیاری از موارد، علارغم تهیه یک ایزوگام باکیفیت توسط مشتری، بی‌تجربگی و اشتباهات تکنسین نصب آن، سبب شده است تا اشکالاتی نظیر نشتی آب از سقف، کوتاه شدن عمر مفید ایزوگام و … ایجاد شود. از همین رو امر نصب این عایق باید به یک تیم متخصص و با تجربه سپرده شود.

ایزوگام سایوند یک تیم باتجربه است که برای مدت‌های طولانی در زمینه نصب انواع عایق رطوبتی نظیر ایزوگام، آسفالت، قیرگونی و … فعالیت می‌کند. این مجموعه علاوه‌بر فعالیت در تهران کار نصب ایزوگام را در کرج و سایر مناطق استان البرز نیز انجام خواهد داد. برای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توان از دو روش، تلفنی و آنلاین استفاده کرد.

در چه صورت نیازمند نصب ایزوگام خواهیم شد؟

اغلب ما با توصیه‌های افراد متفاوت برای نصب ایزوگام در مکان‌های مختلف منزل، نظیر پشت بام، سرویس بهداشتی و … روبرو شده‌ایم. استفاده از این عایق رطوبتی، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در هر ساختمان انجام شود.

این امر سبب می‌شود عباراتی مانند نصب ایزوگام در کرج ، نصب ایزوگام در تهران و … روزانه در مرورگر بسیاری از افراد جستجو شود. اما چه عواملی سبب ضرورت یافتن استفاده از این عایق رطوبتی خواهند شد؟

 می‌توان مهم‌ترین دلیل استفاده از این نوع عایق‌ها را خلاصی از نم و رطوبت دانست. محل‌هایی نظیر پشت بام، سرویس بهداشتی، حمام و … همواره با آب و رطوبت در ارتباطند.

این نم و رطوبت ممکن است به فضای داخلی منزل نفوذ کند و سبب از بین رفتن تزئیناتی نظیر نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری و … شود.

نفوذ این نم و رطوبت به داخل دیوارها، سقف و … سبب ایجاد کپک درون آن خواهد شد.  این کپک‌ها بدون انجام آزمایش قابل مشاهده نیستند؛ اما می‌توانند مشکلات شدید تنفسی را در افراد ایجاد کنند. از همین رو اغلب از انواع عایق رطوبتی برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل منزل استفاده می‌شود.

نصب ایزوگام در کرج

برای نصب ایزوگام در کرج ، تهران و … باید از شرکت‌های خدماتی که توانایی ارائه خدمات در همان محدوده را دارند کمک گرفته شود. برای نصب ایزوگام در مکان‌هایی نظیر پشت بام و … نیاز است که تعداد زیادی از این عایق‌ها تهیه شود.

ایزوگام در کرجهمچنین هر منطقه شرایط آب و هوایی خاص خود را دارد . از همین رو کارشناسی که ایزوگام را تهیه می‌کند باید نسبت به شرایط آب و هوایی آن منطقه آگاهی کامل داشته باشد.  همچنین انجام این کار نیازمند تجهیزات خاصی نظیر لوازم آتش‌زا و … که باید به محل اجرای ایزوگام برده شوند. از همین رو منطقه‌ای که ساکن آن هستید در نصب ایزوگام تأثیرگذار است.

برای نصب ایزوگام در کرج ، می‌توانید از خدمات ایزوگام سایوند استفاده نمایید. این مجموعه برای مدت طولانی مشغول به انجام کار آب بندی و عایق‌بندی ساختمان‌های مختلف است. این مجموعه خدمات خود را در سراسر استان تهران و البرز به‌ویژه در کرج گسترش داده است.

تکنسین‌های این مجموعه، کاملاً به شرایط آب و هوایی و سایر شرایط بخش‌های مختلف این استان واقف هستند. از همین رو می‌توانند بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان و بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهند.

ایزوگام ارزان در کرج

قیمت یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در انجام کلیه امور است. نصب ایزوگام نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست. بنابراین قیمت آن بسیار حائز اهمیت است. همگی ما در تلاشیم تا بتوانیم امور نصب این عایق رطوبتی را با کمترین هزینه انجام دهیم.

برای کاهش هزینه‌ها چندین راه وجود دارد. اولین راه کاهش کیفیت کار و استفاده از ایزوگام‌هایی است که با مواد اولیه نامرغوب تهیه شده‌اند. مسلماً این راه، راه مناسبی برای کاهش هزینه محسوب نمی‌شود. زیرا صاحب ساختمان قصد دارد تا با نصب ایزوگام، منزل خود را برای مدت طولانی، نسبت به نفوذ رطوبت، بیمه کند.

همانطور که گفتیم مراحل نصب ایزوگام نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. بنابراین نمی‌توان تیمی غیرحرفه‌ای را برای این کار در نظر گرفت.

بنابراین بهترین روش برای کاهش هزینه نصب ایزوگام در کرج ، کمک گرفتن از یک کمپانی معتبر و باسابقه است. شرکت ایزوگام سایوند در تلاش است تا با پایین نگه‌داشتن هزینه دستمزد و استفاده از ایزوگام مرغوب‌تر رضایت مشتریان را جلب کند و برای آنان شرایطی فراهم آورد که بتوانند از یک کار بادوام با قیمت کم استفاده کنند.

 این امر سبب می‌شود تا هر مشتری به مشتری دائمی ایزوگام سایوند تبدیل شود و این کمپانی را به دیگران معرفی نماید. در حقیقت سود ایزوگام سایوند در تبلیغاتی است که توسط مشتریان صورت می‌گیرد.

قیمت نصب ایزوگام در کرج

قیمتی که ایزوگام سایوند برای نصب ایزوگام در کرج در نظر گرفته است با توجه به نوع ایزوگام مصرفی، متراژ و مساحت محل، محل نصب ایزوگام نظیر پشت بام، استخر، سرویس بهداشتی و … متفاوت است.

اما آنچه سایوند را به انتخابی مناسب برای این کار بدل می‌کند، دریافت کمترین هزینه در کنار کیفیت بالای کار است. برای اطلاع از قیمت نصب ایزوگام، می‌توانید با هر یک از شماره تلفن‌های مجموعه سایوند تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز شما را در مورد هزینه و نحوه ارائه خدمات راهنمایی کنند. علاوه‌بر مشاوره تلفنی، امکان مشاوره حضوری و اینترنتی، همچنین بازدید حضوری برای مشتریان این مرکز فراهم است.

نتیجه‌گیری:

برای نصب ایزوگام در کرج باید از تکنسین‌ها و مراکز باتجربه کمک گرفته شود. چراکه، مراحل نصب ایزوگام به‌اندازه مواد اولیه به کار رفته در آن حائز اهمیت است. ایزوگام سایوند تخصص و تجربه را در کنار قیمت مناسب برای مشتریان فراهم آورده است. این امر بسیاری از مشتریان ایزوگام سایوند را به مشتری دائمی این مرکز تبدیل کرده است.

برچسب ها
نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در گوهردشت
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در عظیمیه

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مهدی بهادری
    دی ۵, ۱۳۹۹ ۱۱:۲۹ ب.ظ

    سلام. شما نمایندگی ایزوگام در کرج هستین، میتونم بدونم نمایندگی کدوم برند ها رو دارین

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      دی ۶, ۱۳۹۹ ۱۰:۲۲ ق.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بله دوست عزیز، مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند در کرج مفتخراست که اعلام دارد دارای نمایندیگی مجاز برترین برند های ایزوگام در کرج، تهران و تمامی شهرستان های اطراف همچون ایزوگام شرق، ایزوگام شرق مشهد، ایزوگام دلیجان، ایزوگام بام گستر 117 و … میباشد.

      پاسخ
  • سلام. آیا این امکان وجود دارد رول ایزوگام رو خریداری کنیم و خودمان اقدام به نصب کنیم؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      دی ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۵ ق.ظ

      سلام دوست عزیز
      نصب ایزوگام نیاز به انجام توسط نصاب متخصص دارد. در صورت انجام غیراصولی نصب این عایق این امکان وجود دارد که در سطح ایزوگام تاول و یا بالاآمدگی به وجود آید که این موضوع باعث ترک خوردن ایزوگام، ورود نم و رطوبت به داخل آن و در نتیجه کاهش عمر مفید این عایق رطوبتی تا حد بسیار زیادی خواهد شد.

      پاسخ
  • وقت بخیر
    برای نصب ایزوگام در کرج کی وقت آزاد دارید. ۴۰۰ متر پشت بام داریم در کرج

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      دی ۱۳, ۱۳۹۹ ۱:۰۶ ق.ظ

      سلام دوست عزیز
      لطفاً با شماره زیر تماس حاصل نمایید.
      02632863116 و 09106884690
      مرکز پخش و نصب ایزوگام در کرج سایوند

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید