ایزوگام در نظرآباد

امروزه ایزوگام از اجزای اصلی و جدا نشدنی یک سازه و بنا به شمار می‌رود. درواقع هرجا که سخن از ساخت یک سازه و بنا درمیان باشد ایزوگام نقش اساسی در دوام و پایداری اجزای مختلف یک بنا محسوب می‌شود. اما چرا از ایزوگام در تمامی سازه‌ها و بناها جهت پوشش دهی استفاده می شود؟

هر سازه و بنایی جهت دوام طولانی‌مدت به یک پوشش مناسب و محکم نیاز دارد. امروزه بسیاری از افراد از ایزوگام جهت پوشش بندی سطوح مختلف بناهای خود استفاده می‌کنند. ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی است که برای پوشش‌دهی سطوح مختلف در برابر نفوذ آب و رطوبت به کار برده می‌شود. ایزوگام از نفوذ آب حاصل از بارش برف و باران و مکان‌هایی که محل آبریز هستند به نمای داخلی بنا جلوگیری می‌کند و مانع از نم زدگی و رطوبت در آن محیط‌ها می‌شود. ایزوگام علاوه‌بر محافظت از بنا در مقابل نفوذ آب و رطوبت محافظ بسیار مناسب و خوبی برای جلوگیری از اتلاف انرژی در فصل سرما و گرما محسوب می شود. ایزوگام در فصل گرما مانع از ورود گرمای حاصل از تابش مستقیم خورشید به داخل ساختمان و در مقابل در فصل سرد سال مانع از خروج انرژی از محیط داخلی ساختمان می‌شود، درنتیجه موجب می‌شود محیط داخل ساختمان به دلیل عدم ورود گرما خنک بماند و به‌ این‌ ترتیب در هزینه‌های مصرفی خانوارها صرفه‌جویی خواهد شد.

ایزوگام در نظرآباد

به‌دنبال همین نیاز خانوارها در مناطق مختلف شهر کرج و محدوده آن از جمله منطقه نظرآباد مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند یکی از معتبرترین و بهترین مراکزی است که تمامی خدمات ایزولاسیون را به بهترین شکل آن به تمامی مشتریان خود در نظرآباد ارائه می‌دهد.

هدف ما در تهیه این مقاله تشریح کامل خدمات نمایندگی ایزوگام سایوند در نظرآباد است. ساکنین محترم منطقه نظرآباد پس‌از مطالعه این مقاله مطمئناً به‌آسانی می‌توانند مرکز پخش و نصب ایزوگام در نظرآباد مورد اطمینان خود را جهت دریافت خدمات ایزولاسیون انتخاب نمایند.

همان‌طور که گفته شد مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند فعالیت خود را علاوه‌بر شهر بزرگ کرج و تمامی مناطق آن در محدوده کرج نیز گسترش داده‌است که ازجمله آن‌ها ارائه خدمات ایزولاسیون در منطقه نظرآباد می‌باشد.

پخش ایزوگام در نظرآباد

پخش و نصب ایزوگام سایوند در منطقه نظرآباد آماده ارائه بهترین خدمات ایزولاسیون از پخش تا نصب آن در خدمت ساکنین این منطقه می‌باشد. ساکنین محترم منطقه نظرآباد در صورت قصد ساخت هرگونه‌ بنا و یا تعمیر ایزوگام قبلی خود و یا تعویض آن می‌توانند بهترین خدمات پخش و نصب ایزوگام را از پخش و نصب ایزوگام سایوند دریافت نمایند.

ایزوگام سایوند بهترین و مرغوب‌ترین انواع ایزوگام را در مجموعه خود جهت ارائه به مشتریانش دارد. ساکنین محترم نظرآباد می‌توانند با اطمینان مرغوب‌ترین ایزوگام ها را متناسب با محیطی که می‌خواهند آن را عایق کنند و یا شرایط اقلیمی خود و نوع ایزوگام مورد نظر شان مناسب‌ترین ایزوگام ها را از مرکز ایزوگام سایوند دریافت نماید.

مرغوبیت و کیفیت یک ایزوگام اولین نکته و مهم‌ترین عامل در دوام و ماندگاری طولانی‌مدت آن می‌باشد و درواقع مهم‌ترین نکته در محافظت سازه محسوب می‌شود. یک ایزوگام مرغوب باید از مواد تشکیل‌دهنده مرغوب و باکیفیت تولید شده باشد تا مقاومت کافی را داشته باشد.

امروزه بسیاری از شرکت‌های تولیدی ایزوگام و بسیاری از مراکز پخش ایزوگام جهت پایین آوردن هزینه‌های خود و جذب مشتری ایزوگام های نامرغوب و بی‌کیفیت را در دسترس مشتریان قرار می‌دهند. مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده ایزوگام که مهم‌ترین عامل در کیفیت آن به شمار می‌رود کیفیت قیر بکار برده شده در تشکیل ایزوگام می‌باشد. به دلیل افزایش نرخ قیر و نوسان قیمت آن بسیاری از شرکت‌ها از پودرهای معدنی و مواد بی‌کیفیتی از این قبیل به‌جای قیر در تولید ایزوگام های خود استفاده می‌کنند که به‌شدت موجب کاهش کیفیت ایزوگام می‌شود. پخش و نصب ایزوگام سایوند باتوجه به اهمیت این‌موضوع و در نظر گرفتن منافع مشتریان خود تمامی ایزوگام های موجود در مجموعه خود را از تولیدی‌های معتبر و با اطمینان تهیه می‌کنند و در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهند.

ساکنین محترم نظرآباد با تماس و مراجعه به نمایندگی‌های مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند در منطقه خود می‌توانند عایق مورد نیاز خود را از پخش ایزوگام سایوند دریافت نمایند.

مواد تشکیل‌دهنده ایزوگام مرغوب

  • قیرصنعتی 60 تا 70
  • یک لایه تیشوی نخدار
  • یک‌لایه پلی استر سوزنی
  • یک‌لایه فویل آلومینیومی با ضخامتی برابر با 14 تا 16 میکرون
  • پودر تالک و پودر مس 600
  • مواد پلیمری به نام اتکتیک پلی پروپیلن
  • فیلم پلی‌اتیلن
  • باند و چسب

مشخصات ظاهری ایزوگام مرغوب

ازجمله مشخصات یک ایزوگام مرغوب میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت در ابعاد 10‌ × 1
  • ضخامت 3.5 تا 4 میلی متر
  • وزن 40 تا 42 کیلوگرم
  • به‌صورت رول‌های وکیوم به بازار عرضه و در دسترس مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

نصب ایزوگام در نظرآباد

عامل مهم دیگری که بسیار پراهمیت در دوام و ماندگاری طولانی‌مدت ایزوگام به شمار می‌رود نصب اصولی ایزوگام می‌باشد. نصب ایزوگام باید کاملاً اصولی و حرفه‌ای اجرا شود. در صورت نصب غیراصولی و اشتباه ایزوگام بدون رعایت نکات آن به‌سرعت آب و رطوبت به پشت ایزوگام نفوذ کرده و موجب نم زدگی و رطوبت در نمای داخلی ساختمان شده و خرابی‌های بسیار زیادی به بار خواهد آورد.

مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند از بهترین نصاب‌ها جهت نصب اصولی ایزوگام مشتریان خود استفاده خواهد کرد. نصاب‌ها آموزش‌های کافی در خصوص نصب ایزوگام را گذرانده‌اند و با تجربه‌ی چندین‌ساله‌ی خود ایزوگام خریداری‌شده مشتریان را با رعایت تمامی نکات آن کاملاً حرفه‌ای نصب خواهند کرد.

ساکنین محترم منطقه نظرآباد با خیالی آسوده پس‌ از تهیه ایزوگام موردنظر خود از نمایندگی ایزوگام نظرآباد بهترین خدمات نصب ایزوگام در نظرآباد را نیز می‌توانند از این نمایندگی معتبر دریافت نمایند. ساکنین نظرآباد همچنین در صورت قصد تعویض ایزوگام های نصب‌شده در پشت‌بام منزل و یا هر محیط دیگری و یا تعمیر عایق می‌توانند بهترین خدمات نصب را از پخش و نصب ایزوگام سایوند دریافت نمایند و کاملاً آسوده‌خاطر از دوام و طولانی‌مدت ایزوگام نصب‌شده درطول عمر مفید آن باشند.

تمامی ایزوگام های موجود در مرکز پخش و نصب ایزوگام سایوند همگی دارای نشان استاندارد و خدمات پس‌از فروش از جمله ضمانت‌نامه و بیمه‌نامه هستند.

ساکنین محترم نظرآباد می‌توانند با مشاهده تمامی مشخصات درج‌شده بر روی فیلم پلی‌اتیلن عایق کاملاً آسوده‌خاطر از کیفیت و مرغوبیت آن باشند.

سخن آخر

اگر ساکن نظرآباد هستید و یا قصد دریافت خدمات ایزولاسیون در منطقه نظرآباد را دارید با شماره تلفن‌های ما در مرکز ایزوگام سایوند تماس بگیرید و با مراجعه به نمایندگی‌های ما در نظرآباد بهترین و مرغوب‌ترین خدمات ایزولاسیون را از پخش ایزوگام در کرج سایوند دریافت نمایید. با تهیه ایزوگام مورد نیاز خود از پخش و نصب ایزوگام سایوند کاملاً آسوده‌خاطر از دوام و ماندگاری چندین‌ساله طی طول عمر مفید عایق باشید.

نوشتهٔ بعدی
عایق رطوبتی ایزوفیکس
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در طالقان

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با سلام
    بهترین زمان برای ایزوگام کردن پشت بوم چه زمانیه؟

    پاسخ
    • ایزوگام سایوند
      خرداد ۲۴, ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱ ق.ظ

      سلام و وقت بخیر
      بطور معمول بهترین زمان نصب ایزوگام را 6ماهه تابستان و پاییز یعنی از ابتدای تابستان تا انتهای پاییز می دانند اما درصورت نیاز به تعویض ایزوگام هیچ محدودیتی برای اجرای این عایق رطوبتی در هیچ فصلی وجود ندارد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید