برای نصب ایزوگام در عظیمیه باید با کجا تماس گرفت؟

همگی ما با ماهیت ایزوگام و عملکرد آن آشنا هستیم. ایزوگام پشت بام، ایزوگام استخر، ایزوگام سرویس بهداشتی، ایزوگام حمام، ایزوگام آشپزخانه و … از مهم‌ترین کاربردهای این عایق هستند.

تمام مکان‌هایی که از ایزوگام در آن‌ها استفاده می‌شود، دارای یک ویژگی مشترک هستند. این ویژگی مشترک، تماس شدید آن‌ها با رطوبت است. نفوذ این رطوبت به داخل مصالح ساختمان سبب ایجاد کپک در آن خواهد شد. این امر می‌تواند مشکلات تنفسی را در انسان ایجاد کند. همچنین سبب ایجاد خسارت‌های مالی برای ساختمان نیز خواهد شد.

ایزوگام در عظیمیه کرجبهترین راه برای جلوگیری از ایجاد نم و کپک در محیط منزل، عایق‌کاری محل‌هایی است که با آب در ارتباطند. یکی از انواع عایق‌های رطوبتی که برای این کار، مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ ایزوگام است.

ایزوگام‌ها مشتقات قیر هستند. اما نسبت به قیر سفت‌تر و سبک‌ترند و دردسرهای قیرگونی را نیز ندارند. از همین رو ایزوگام انتخاب بسیاری از افراد برای آ‌ب‌بندی ساختمان است.

مواداولیه به کار رفته در ایزوگام در کیفیت و ماندگاری آن بسیار مؤثر هستند؛ اما نمی‌توان از اهمیت نصب آن غافل شد. نصب ایزوگام باید به‌درستی انجام شود تا کارایی لازم را داشته باشد. برای نصب صحیح این عایق نیز باید از شرکت‌های متخصص و باسابقه کمک گرفته شود.

شرکت ایزوگام سایوند، یکی از مجموعه‌هایی است که به‌صورت تخصصی و برای مدت طولانی، مشغول فعالیت در زمینه نصب انواع عایق رطوبتی، نظیر ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و … است.

این مجموعه، استان‌های بسیاری نظیر قم، تهران و البرز و شهرهای این استان‌ها را تحت پوشش خود قرار داده است و اعزام تکنسین‌های ماهر را برای نصب ایزوگام در عظیمیه ، نصب ایزوگام در کرج، نصب ایزوگام در تهران و … اعزام می‌کند. مجموعه سایوند با این کار در تلاش است تا به افزایش عمر مفید این نوع عایق رطوبتی کمک کند.

علاوه‌بر این موضوع، ایزوگام سایوند، برای راحتی مشتریان خود و کمک به تصمیم‌گیری آن‌ها، اقدام به ارائه مشاوره تلفنی رایگان در زمینه انواع عایق‌های رطوبتی کرده است. تنها کافیست با شماره تلفن‌های این مرکز تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به دفتر ایزوگام سایوند مراجعه نمایید.

چرا باید بخش‌هایی از منزل که با آب در ارتباط هستند را عایق‌بندی کرد؟

سیمان، گچ، آجر و سایر مصالحی که از آن برای ساختن ساختمان استفاده می‌شوند؛ در برابر رطوبت مقاوم نیستند. از همین رو نفوذ رطوبت به داخل آن‌ها سبب ایجاد کپک در این مصالح خواهد شد. این امر می‌تواند در دراز مدت، بیماری‌هایی را در انسان ایجاد کند.

علاوه‌بر این، نم و رطوبت سبب آسیب رسیدن به بخش‌های مختلف منزل نظیر سقف، دیوارها و … خواهند شد. این امر علاوه‌بر خسارات جانی، خسارات مالی را نیز به دنبال خواهد داشت.

از همین رو لازم است که از یکی از انواع عایق رطوبتی برای جلوگیری از نفوذ نم به داخل ساختمان استفاده شود. بهترین نوع عایق رطوبتی برای استفاده در فضای داخلی ساختمان و حتی پشت بام، ایزوگام است. نصب این عایق دردسرهای قیرگونی را ندارد و دوام و ماندگاری آن نیز بسیار زیاد است.

عوامل محیطی نظیر شرایط آب و هوایی در نصب ایزوگام مؤثرند. از همین رو نصب ایزوگام در عظیمیه کرج با نصب ایزوگام در شمال تهران متفاوت است.

نوع ایزوگام مورد استفاده در شرایط آب و هوایی هر منطقه نیز متفاوت است. از همین رو لازم است برای خرید و نصب ایزوگام از یک متخصص کمک گرفته شود.

افراد بسیاری در سطح تهران خدمات قیرگونی و ایزوگام را ارائه می‌دهند؛ بدون اینکه تخصص و تجربه لازم را برای انجام این کار داشته باشند. از همین رو در موارد بسیاری شاهد کم شدن عمر مفید این عایق و همچنین نشت آب به داخل ساختمان خواهیم بود. از همین رو انتخاب شرکت ارائه‌دهنده خدمات ایزوگام بسیار حائز اهمیت است.

بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات نصب ایزوگام در عظیمیه کدام است؟

بهترین انتخاب برای نصب ایزوگام در عظیمیه شرکت ایزوگام سایوند است. مهم‌ترین دلیل این انتخاب نیز سابقه و تجربه‌ای است که کارشناسان این مرکز در اجرای ایزوگام و سایر عایق‌های رطوبتی دارند.

این تکنسین‌ها از سابقه اجرای ایزوگام در مناطق مختلف کرج از جمله عظیمیه، فردیس و … برخودار هستند. این امر سبب می‌شود تا ایزوگام مورد اجرا را با شناختی که از شرایط محیطی منطقه دارند انتخاب کنند. این امر به خودی خود، سبب افزایش طول عمر این عایق خواهد شد.

همچنین در هنگام نصب آن‌ها از حرفه‌ای‌ترین متدهای استفاده می‌کنند تا با افزایش کیفیت کار، دوام بیشتری به آن ببخشند و از نشتی احتمالی آن و نفوذ رطوبت به داخل منزل جلوگیری کنند.

قیمت نصب ایزوگام در عظیمیه کرج

اگرچه شرایط محیطی و آب و هوایی یک منطقه در اجرای ایزوگام و شرایط نصب آن تأثیرگذار است؛ اما این شرایط هیچ تأثیری در قیمت ایزوگام ندارد.

ایزوگام در عظیمیه کرجبرای مثال نصب ایزوگام در مناطقی که دارای شرایط آب و هوایی مرطوب هستند با نصب ایزوگام در مناطقی با شرایط آب و هوایی خشک متفاوت است و سختی‌های خاص خود را دارد.

اما قیمت نصب ایزوگام در عظیمیه و سایر شهرها تنها با توجه به نوع ایزوگام مصرفی و مساحت محل نصب آن محاسبه می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مجموعه ایزوگام سایوند، ارائه یک کار خوب و باکیفیت در کنار قیمت مناسب است. ایزوگام سایوند تلاش کرده است تا دستمزد کار را به حداقل برساند و در کنار آن از مواد اولیه مرغوب بهره بگیرد.

مهم‌تریم محصول این موضوع جلب رضایت مشتریان است. این ویژگی سبب می‌شود تا ایزوگام سایوند به انتخابی همیشگی برای اجرای انواع عایق رطوبتی تبدیل شود.

به‌عبارتی سود کار این مجموعه، در ارائه خدمات باکیفیت به مشتری است. این مجموعه برای ارج نهادن به مشتری و آگاهی‌بخشی و اطمینان دادن به آن، امکان بازدید حضوری از نحوه اجرای کار را فراهم کرده است. این امر نشان می‌دهد که ایزوگام سایوند به کیفیت ارائه خدمات خود مطمئن است.

علاوه‌بر این موضوع، افرادی که در انتخاب یک عایق رطوبتی مناسب برای محل‌های خاص نظیر، حمام و دستشویی و … دچار تردید هستند می‌توانند با تماس با این مجموعه، از مشاوره‌های تلفنی کارشناسان آن استفاده کنند.

نتیجه‌گیری:

برای نصب ایزوگام در عظیمیه کرج ، شرایط محیطی، محل اجرای ایزوگام و بسیاری از عوامل دیگر باید در نظر گرفته شوند. از همین رو برای اجرای این نوع خدمات حتی در فضای کوچکی همچون دستشویی نیز به یک متخصص نیاز است.

متخصین سایوند برای افزایش آگاهی مشتری و پاسخ به سؤالات آن، اقدام به ارائه مشاوره‌های تلفنی رایگان کرده‎‌اند. این مجموعه علاوه‌بر راهنمایی مشتریان دستمزد اجرای کار را تا حد امکان پایین آورده است تا مشتریان بتوانند با صرف هزینه کم از خدمات آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید