ایزوگام در شهرک ظفر کرج

ایزوگام به‌ عنوان یکی از برترین عایق های رطوبتی جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل انواع سازه‌ ها استفاده‌ شده و دارای بالاترین کیفیت در نفوذ ناپذیری آب نسبت‌ به قیرگونی است.

ایزوگام از مواد اولیه قیر، الیاف شیشه و پلی استر تشکیل شده و نام آن‌ ریشه لاتین دارد و در زبان فارسی دارای کلمه‌ مشابهی نمی ‌باشند.

از ایزوگام ها برای عایق‌ بندی بخش‌های مختلف ساختمان و همچنین سازه ‌هایی چون تونل ‌ها، استخر ها، باند فرودگاه‌، ایرانیت ها و غیره استفاده می ‌شود و به نسبت کاربردشان دارای انواع متفاوتی هستند.

شرکت ایزوگام سایوند، پخش ‌کننده و گرد آورنده‌ انواع ایزوگام در استان البرز است و در تمامی نواحی این استان، دارای نمایندگی است. نمایندگی ایزوگام در شهرک ظفر کرج، به عنوان یکی از این مراکز آماده خدمت‌رسانی به همشهریان خود است.

شهرک ظفر در محدوده شمال شرقی شهر کرج واقع ‌شده و این شهرک با محله ‌های بنیاد، شاهین‌ ویلا و باغستان مجاورت داشته و افرادی که در این نواحی سکونت دارند، می‌توانند عایق رطوبتی مورد نیاز خود را از نمایندگی ایزوگام در شهرک ظفر سایوند تهیه نموده و با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

ایزوگام در شهرک ظفر کرج

انواع ایزوگام

ایزوگام بر اساس شکل ظاهری، کاربرد و مواد تشکیل‌ دهنده آن به چند دسته تقسیم می‌شود که در ادامه مطلب به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

  • ایزوگام ها براساس مواد تشکیل‌ دهنده به دو دسته ایزوگام های پلیمری و ایزوگام های دمیده تقسیم می‌شوند که در تولید نوع پلیمری، از قیر خالص ۶۰-۷۰ درصد استفاده‌ شده و طول عمر آن‌ نسبت‌ به عایق ‌های دمیده بسیار بیشتر است.

در مقایسه ایزوگام های دمیده از مازوت و قیر دمیده تشکیل می‌ شوند و دارای کیفیت پایین ‌تری نسبت‌ به ایزوگام های پلیمری می‌باشند.

  • ایزوگام ها از لحاظ تعداد لایه به دو دسته ایزوگام های دو لایه و تک لایه تقسیم می‌ شوند. ایزوگام های دولایه شامل یک‌ لایه پلی استر و یک‌ لایه تیشو است که ضخامت آن ‌ها زیاد بوده و از نظر استحکام دارای مقاومت بالایی است.

ایزوگام‌ های تک لایه از یک لایه پلی استر تشکیل‌ شده که نسبت‌ به نوع دو لایه خود منعطف‌تر و ظریف‌ تر می ‌باشند.

  • عایق‌ های رطوبتی از لحاظ روکش به دو دسته عایق ‌های رطوبتی با روکش آلومینیوم و عایق ‌های رطوبتی بدون روکش آلومینیم تقسیم می ‌شوند.
  • ایزوگام ها از نظر شکل ظاهری به دو دسته ایزوگام های عادی و ایزوگام های برش خورده تقسیم می‌شوند. ایزوگام های عادی به طول ده متر و عرض یک متر در بازار عرضه ‌شده و بسیار شناخته ‌شده می ‌باشند، ولی ایزوگام های برش خورده جهت عایق‌بندی سقف ‌های شیروانی استفاده‌ شده که دارای برش‌ های خاص و زیبا بوده و نمای سقف را علاوه ‌بر عایق ‌بندی، زیباتر نیز می ‌کنند.

ایزوگام با روکش بهتر است یا بدون روکش ؟

ایزوگام های با روکش آلومینیوم و بدون روکش آلومینیوم هر کدام کارایی مخصوص به خود را داشته و می‌ توانند یک‌ لایه و یا دولایه باشند و نمی‌توان گفت که استفاده از کدام یک بهتر و مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر است. ایزوگام های روکش ‌دار به دلیل وجود یک‌ لایه روکش آلومینیوم در عایق‌کاری پشت‌بام‌ ها کاربرد دارد، زیرا آلومینیوم سبب بازتاب حدود ۸۵ درصد نور خورشید از سطح خود شده و همچنین دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما شدید است و می ‌تواند برف و یخ نشسته بر خود را سریع‌تر آب نماید.

ایزوگام های بدون روکش در مکان ‌هایی که در مجاورت مستقیم نور خورشید قرار نداشته و در معرض سرما و گرمای زیاد قرار ندارند مانند سرویس ‌های بهداشتی، حمام ‌ها و پی ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

مزایای استفاده از ایزوگام

از جمله مزیت های عایف رطوبتی ایزوگام عبارتند از:

  • وزن سبک و قطری نازک نسبت‌ به اجرای قیرگونی
  • دارای مقاومت و استحکام بالا نسبت‌ به سرما و گرمای شدید
  • نصب و اجرای آسان در مقابل مقرون‌ به‌ صرفه بودن
  • عایق‌بندی کامل سطوح و ایجاد پیوند با سطح موردنظر و قابلیت ترمیم و تعویض آسان
  • مقاوم در برابر اشعه UV و آلوده نکردن هوا در هنگام نصب
  • مقاوم در برابر کشش ‌های سطحی و ضربات وارد شده از اجسام سنگین به آن
  • نفوذ ناپذیری بالا در مقابل نم و رطوبت
  • دارا بودن طول عمر بالا تا بیش‌از ۱۰ سال
  • دارا بودن وزنی سبک و تحمیل نکردن بار اضافی به ساختمان
  • استاندارد بودن کالا و سازگار با محیط ‌زیست
  • تمیزی کار در حین نصب و اجرا نسبت‌ به قیرگونی و عدم نیاز به پوشش محافظ مجزا

نشانه ‌های یک ایزوگام با کیفیت

از جمله نشانه ها و مشخصه های یک ایزوگام با کیفیت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضخامت استاندارد

ضخامت استاندارد ایزوگام های مرغوب باید بین ۲/۴ تا ۸/۳ میلی ‌متر است که ضخامت متوسط آن‌ ها ۴ میلی‌ متر بوده و بالاتر و پایین ‌تر از این محدوده ضخامت استاندارد نبوده و ایزوگام نامرغوب است.

  • وزن ایزوگام ها

وزن استاندارد ایزوگام های مرغوب ۴۰ کیلوگرم است و بالاتر و پایین‌ تر از این عدد، ایزوگام بی‌کیفیت محسوب می ‌شود.

  • نشان استاندارد

 رول‌ های ایزوگام های استاندارد بر روی خود دارای نشان استاندارد ملی و برچسب ‌های تاریخ تولید و انقضا، نام شرکت تولیدی، مشخصات ظاهری ایزوگام و نوع ایزوگام هستند و از طریق این نشان‌ ها می‌توان به اصالت کالا و باکیفیت بودن آن‌ها پی‌برد.

 ایزوگامی را که خریداری می کنید باید ضخامت آن در تمام طول رول یکسان بوده و هیچ ‌گونه تا خوردگی و شکستگی نداشته باشد.

در هنگام خرید ایزوگام دست خود را بر سطح رول ایزوگام کشیده و اگر دستتان سیاه‌ رنگ شد، آن ایزوگام استاندارد نبوده و در هنگام نصب از خود بوی دود و نامطبوعی را ایجاد می‌ کند.

و اما آخرین نکته در خرید ایزوگام های باکیفیت، تهیه آن‌ ها از مراکز و شرکت ‌های معتبر است.

نمایندگی ایزوگام سایوند در شهرک ظفر می‌تواند در این امر به شما کمک کرده و خیال شما را از بابت خرید یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت آسوده کند. چرا که تمامی ایزوگام هایی که در این شرکت به عرضه مشتریان می‌رسد، همگی دارای نشان استاندارد بوده و از برند های معتبر همچون ایزوگام شرق و ایزوگام دلیجان بوده و همچنین این ایزوگام ها توسط مجموعه سایوند ضمانت ‌شده و توسط تکنسین ‌های ماهر و کاربلد این مجموعه نصب و اجرا می ‌شوند.

قیمت ایزوگام در شهرک ظفر

ایزوگام ها بر اساس نوع شرکت تولیدی، نوع شکل ظاهری و نوع کاربردشان دارای قیمت ‌های متفاوتی هستند و نمی‌ توان هزینه مشخصی را برای خرید آن ‌ها در نظر گرفت. همچنین تعداد رول‌ های مصرفی و هزینه نصب و اجرای آن ‌ها توسط نصابان سایوند و نوع سازه جهت عایق‌ بندی بسیار متفاوت بوده و شما می ‌توانید جهت دریافت اطلاعات قیمت ایزوگام و هزینه نصب و اجرای آن‌ توسط شماره 0263283166 با نمایندگی ایزوگام در شهرک ظفر تماس گرفته و اطلاعات مربوطه را دریافت نمایید.

نمایندگی ایزوگام در شهرک ظفر سایوند

از جمله خدمات نمایندگی ایزوگام در شهرک ظفر می ‌توان به ارائه ایزوگام های باکیفیت و استاندارد همراه با گارانتی و تضمین اصالت کالا توسط این شرکت به مشتریان اشاره کرد.

همچنین شرکت سایوند دارای تکنسین‌ها و نصابان حاذق و مجرب است که ایزوگام ها را در محل مورد نظر به‌ صورت کاملاً اصولی و در سریع‌رترین زمان ممکن نصب و کمترین هزینه را در قبال ارائه بالاترین کیفیت کار دریافت می ‌نمایند.

شرکت سایوند پس‌ از سال‌ ها تجربه در زمینه فروش و نصب عایق ‌های رطوبتی توانسته‌ است اطمینان مشتریان خود را جلب نموده و رضایت مشتریان را هدف اصلی شرکت خود قرار داده‌ است.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در سهیلیه
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در چالوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید