ایزوگام در شهرک جهان نما

شرکت ایزوگام سایوند، یک شرکت بزرگ و معتبر در زمینه پخش و فروش ایزوگام در کرج و برخی نواحی تهران است و تمامی خدمات ایزوگام توسط این مجموعه انجام می شود. شرکت سایوند با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات به ‌روز دنیا توسط تکنسین ‌های حاذق و مجرب خود توانسته است محصولات خود را در اختیار هم‌ وطنان قرار داده و مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

ایزوگام در شهرک جهان نما

یکی از نمایندگی ‌های این مجموعه نمایندگی ایزوگام در شهرک جهان نما کرج است. این محل در استان البرز در قسمت شرقی کرج بوده و از غرب با خیابان و بلوار جهان نما و میدان اسکندری در ارتباط بوده و با کلاک نو و کلاک بالا مجاورت دارد. افراد ساکن در این شهرک و حوالی آن، می ‌توانند تمامی خدمات پخش و نصب ایزوگام را از نمایندگی ایزوگام در شهرک جهان نما دریافت نمایند.

ایزوگام چیست؟

ایزوگام محصولی از قیر، لایه الیاف پلی استر، لایه پلی ‌اتیلن، فویل آلومینیوم، الیاف شیشه یا تی شو، پودر تالک و از همه مهم ‌تر مواد خالص قیر بوده و جزئی از فرآورده‌ های نفتی محسوب می ‌شوند.

در گذشته، انسان برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت به داخل محل زندگی خود، این مکان را توسط تجهیزات ابتدایی با ترکیب قیر معدنی و خاک رس طبق پژوهش های زمین شناسی، عایق ‌بندی کرده و همچنین از ورود بوی نامطبوع و ورود حشرات جلوگیری میکرده‌ است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، استفاده از قیر به‌ صورت سنتی جهت عایق‌ بندی بسیار مرسوم شده و در سر تا سر دنیا از این فرآیند جهت عایق ‌بندی قسمت ‌های مختلف ساختمان‌ و منازل ویلایی به‌خصوص پشت‌بام‌ ها استفاده می‌شد. اما امروزه با بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی‌های پیشرفته، انسان توانسته‌ است به فرمولی جدید جهت تولید بهترین عایق‌ های از پیش ساخته به نام ایزوگام دست پیدا کرده و این فرآورده نفتی را برای عایق ‌بندی تمامی سطح سازه ‌ها استفاده کند.

در واقع ایزوگام، نوعی عایق‌ رطوبتی از پیش‌ ساخته است که مواد اصلی تشکیل‌ دهنده آن‌ها قیر بوده و برای عایق ‌بندی سازه ‌ها به ‌منظور جلوگیری از ورود بارش باران و برف، و رطوبت و نم به داخل سازه‌ عمل می‌کند و یک پدیده صنعتی به حساب آمده که این فناوری برای ایمن ‌سازی سازه ‌ها طراحی و اجرا شده‌ است.

مشخصات ظاهری ایزوگام

وزن ایزوگام های مرغوب بین ۴۰ تا ۴۲ کیلوگرم بوده که به‌ صورت رول در بازار عرضه می‌شوند. ضخامت این عایق ‌های رطوبتی بین 3/5 تا ۴ میلی‌متر و عرض آن‌ها ۱ متر و طول این رول‌ ها ۱۰ متر می ‌باشد. ایزوگام های عرضه ‌شده در بازار به دو صورت تک لایه و دولایه هستند که ضخامت عایق ‌های رطوبتی تک لایه ۳ میلی ‌متر و ضخامت نوع دو لایه 3/5 تا ۴ میلی ‌متر است و از هر کدام جهت عایق ‌بندی سازه‌ های مختلف استفاده می ‌شود.

رول‌ های ایزوگام های مرغوب دارای بسته ‌بندی مناسب و وکیوم شده هستند و بر روی بسته ‌بندی خود دارای نشان استاندارد بوده و حاوی برچسب‌ هایی چون نشان تاریخ تولید و انقضا، نوع ایزوگام، نام شرکت تولیدی و ضخامت و وزن هستند.

در هنگام خرید ایزوگام، حتماً به وجود این علائم بر روی بسته ‌بندی آن‌ ها توجه کرده تا بتوانید بهترین عایق رطوبتی را خریداری نمایید.

انواع ایزوگام براساس مواد تشکیل‌ دهنده

ایزوگام ها براساس مواد تشکیل‌ دهنده به دو دسته ایزوگام های دمیده و ایزوگام های پلیمری تقسیم‌بندی می‌شوند.

در تولید ایزوگام دمیده از قیر دمیده استفاده‌ شده و به این صورت است که با دمیدن هوا در مازوت یا نفت کوره، ایزوگام دمیده تولید می‌ شود.

قیر دمیده شده توسط فشار دما به مازوت، تولید شده و این هوا در دمای ۲۰۰ تا ۳۰۰ درجه سانتی‌گراد به واسطه لوله ‌های سوراخ‌دار به جایگاه مازوت پمپاژ می‌شود. در این مرحله، هیدروژن با اکسیژن ترکیب و با تولید آب عمل بسپارش رخ می‌دهد. ایزوگام های دمیده در هنگام نصب ایجاد دود کرده و بوی گازوئیل می‌دهند و همچنین به دلیل ضخامت بالای این نوع عایق ‌ها و چسبندگی کمترشان نسبت‌ به عایق‌ های پلیمری، از دوام و ماندگاری پایین ‌تری برخوردار هستند.

ایزوگام های پلیمری از قیر ۶۰-۷۰ درصد ساخته‌ شده و قیمت آن‌ ها از ایزوگام های دمیده بیشتر است‌. قیر خالص در برج‌ های تقطیر درون پالایشگاه‌ های نفتی از نفت خام تولید شده و برای عایق ‌بندی بام ‌ها به دلیل دوام و طول عمر زیاد استفاده می‌شوند. در هنگام نصب این عایق ‌ها از خود بوی قیر ساطع کرده و به دلیل ضخامت کم و چسبندگی زیاد، دارای مقاومت بیشتری در برابر نم و رطوبت به‌خصوص در فصل‌های بارش هستند.

پس از مزایای استفاده از ایزوگام های پلیمری نسبت‌ به ایزوگام های دمیده می‌توان به دوام عمر بیشتر آن‌ها (بیش‌ از ۱۰ سال)، ضخامت کمتر و سبکی آن‌ها، مقاومت بالا در برابر سرما و گرما و تولید استاندارد آن‌ها اشاره کرد.

انواع ایزوگام بر اساس نوع روکش

ایزوگام ها براساس نوع روکش به دو دسته ایزوگام های با روکش آلومینیوم و بدون روکش آلومینیوم تقسیم می‌شوند که ایزوگام های روکش ‌دار به دلیل انعکاس نور توسط آلومینیوم و مقاومت بیشتر آن‌ ها در برابر سرما و گرما، در عایق‌ بندی بام‌ ها استفاده‌ شده و دارای طول عمر بالایی هستند. در مقابل از ایزوگام های بدون روکش در عایق ‌بندی سرویس ‌های بهداشتی به دلیل نبود این اماکن در مجاورت نور مستقیم خورشید، استفاده می شود.

برخی از ایزوگام ها دارای روکش‌ های فانتزی و رنگی می‌باشند که برای عایق‌بندی برخی سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع ایزوگام بر اساس تعداد لایه ها

عایق ‌های از پیش‌ ساخته براساس تعداد لایه به عایق‌ های تک لایه و دولایه تقسیم‌ شده که از ایزوگام های دولایه در عایق ‌بندی بام‌ ها و از تک لایه‌ ها جهت عایق ‌بندی بخش‌ های داخلی ساختمان استفاده می ‌شود.

قیمت ایزوگام در شهرک جهان نما

ایزوگام در شهرک جهان نما براساس تعداد لایه، نوع کاربرد، نوع ایزوگام و شرکت تولیدی آن‌ دارای قیمت ‌های متفاوتی است و نمی ‌توان یک هزینه دقیق و مشخص برای آن‌ در نظر گرفت. متقاضیان و خریداران ایزوگام در شهرک جهان‌نما می‌توانند جهت دریافت اطلاعاتی چون قیمت ایزوگام، برند های ایزوگام موجود و انواع آن‌ها توسط شماره 02632863166 با شرکت سایوند در این محدوده تماس گرفته و با تکنسین‌ها و کارکنان با تجربه این مجموعه در ارتباط باشند.

لازم به توضیح است مجموعه سایوند دارای نمایندگی برترین برند های ایزوگام موجود در کشور از جمله نمایندگی ایزوگام شرق در کرج و همچنین نمایندگی ایزوگام دلیجان می باشد.

هدف اصلی شرکت سایوند، پخش بهترین و مرغوب ‌ترین ایزوگام ها در تمامی نمایندگی ‌ایزوگام در کرج بوده و اجرای تمامی خدمات مرتبط با ایزوگام توسط نصابان این مجموعه می ‌باشد. این شرکت علاوه‌ بر نمایندگی ایزوگام در شهرک جهان نما، دارای نمایندگی ‌های متعددی چون ایزوگام در ساسانی، شهریار، فردیس، شهرک بنفشه، اندیشه، درختی و غیره می باشد.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در چالوس
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در ساسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید