ایزوگام در درختی

اگر بخواهیم تعریفی از ایزوگام داشته‌ باشیم، باید بگوییم که ایزوگام ها نوعی از عایق ‌های رطوبتی هستند که از مواد نفتی ساخته‌ شده و از تولیدات صنعتی می‌باشند. عایق ‌های رطوبتی در واقع پوششی هستند که از نفوذ آب به داخل جلوگیری کرده و نقش سد را بین رطوبت و سازه ‌ای که بر روی آن نصب می‌شوند ایفا می‌کنند. ایزوگام ها در کارخانجات صنعتی تولید شده و مواد اصلی تشکیل‌ دهنده آن‌ها قیر ۶۰-۷۰ درصد خالص می ‌باشد. از دیگر مواد تشکیل‌ دهنده ایزوگام میتوان به پلی ‌اتیلن، باند و چسب، پودر تالک، یک لایه پلی استر سوزنی، یک‌ لایه تیشوی نخ دار (پشم‌شیشه)، فویل آلومینیومی و مواد پلیمری اتکتیک پلی پروپیلن (APP) اشاره کرد.

شرکت ایزوگام سایوند در کرج و تمامی نواحی این استان و همچنین در محله درختی دارای نمایندگی پخش و نصب ایزوگام در درختی بوده و کیفیت در ایزوگام و نصب آن را به بهترین و بروزترین شیوه توسط نصابان و تکنسین‌ های ماهر خود را جزء اصلی ‌ترین اهداف خود قرار داده‌ است.

محله درختی در کرج از سمت جنوب به اتوبان تهران-کرج،  از شمال به بلوار گلزار شرقی و بلوار مصطفی خمینی، از غرب به ۴۵ متری گلشهر و از شرق به بلوار دانش‌آموز منتهی می ‌شود. کسانی که در این نواحی قصد خرید ایزوگام مرغوب و باکیفیت و با مناسب‌ترین قیمت را دارند، می‌توانند به نمایندگی ایزوگام سایوند در محله درختی مراجعه کرده و کیفیت بالای ایزوگام ها را از نزدیک مشاهده و با ضمانت اصالت کالا عایق‌های رطوبتی را خریداری نمایند.

ایزوگام در درختی

در ادامه مطلب به مزایای استفاده از ایزوگام و چگونگی نصب آن‌ بر روی سازه‌ های مختلف و همچنین چگونگی تولید آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از ایزوگام

از مزایای استفاده از ایزوگام برای عایق‌کاری پشت ‌بام‌ ها و سازه‌ هایی چون تونل ‌ها، استخر ها، یونولیت‌ ها و … میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در زمان نصب ایزوگام بر روی پشت‌بام‌ ها هنگام بارش برف، عایق‌های رطوبتی احتیاج به برف‌ روبی نداشته و مانع از نفوذ آب به داخل سقف می‌شود.
  • هزینه پرداخت ‌شده برای این نوع از عایق‌ های رطوبتی بسیار کم بوده و مقرون‌ به‌صرفه می ‌باشد.
  • ایزوگام ها در برابر کشش و پارگی مقاومت بالایی دارند و قابلیت نصب و اجرا بر روی شیروانی‌ ها و دیوار هایی با ارتفاع زیاد را دارا می‌ باشند.
  • نصب ایزوگام نسبت‌ به قیر و آسفالت آسان‌تر بوده و زمان مصرفی برای اجرای آن‌ها بسیار کم است.
  • عایق ‌های رطوبتی به‌طور کامل از نفوذ آب و رطوبت و نم جلوگیری کرده و بام ساختمان ‌ها را ایزوله کامل می‌کنند که در واقع می‌توان گفت ایزوگام ها به‌ تنهایی عایق ‌های رطوبتی کاملی هستند.
  • ایزوگام‌ نور را به‌ خوبی از سطح خود منعکس کرده و از حرارت شدید سقف جلوگیری می‌کند.
  • وزن ایزوگام بسیار کم بوده و سنگینی زیادی را بر روی ساختمان متحمل نمی‌ کند.

 از دیگر مزایای ایزوگام می‌توان به تمیزی در اجرای آن ‌ها نسبت‌ به قیر و آسفالت، انعطاف‌ پذیری و حالت پذیری، نصب بر روی انواع سازه ‌ها، عدم پوسیدگی و دوام بسیار بالای آن ‌ها اشاره کرد.

فرآیند تولید ایزوگام در کارخانجات صنعتینصب ایزوگام در درختی کرج

در فرآیند تولید ایزوگام، جهت تولید این محصول صنعتی ابتدا بافت ‌ها و پلی استر وارد مخازن قیر می ‌شوند و با قیر دمیده شده آغشته می‌شوند. محصولی که پس‌ از آغشته شدن به مواد بافت و پلی استر با قیر بدست می‌آید را از کانال ‌های خروجی عبور می ‌دهند تا ضخامت ایزوگام تنظیم شود. که در این مرحله ایزوگام ها بر حسب ضخامت‌ های مختلف تهیه می‌شوند.

در مرحله بعدی یک‌ لایه فویل را به ایزوگام متصل می‌کنند و ایزوگام با یک‌ لایه فویل دار را در داخل استخر قرار داده و با عبور آن‌ها از غلطک های مخصوص، ایزوگام گرما و حرارت خود را از دست می‌دهد و خنک می‌شود. جهت خشک کردن ایزوگام های تولید شده، آن‌ها را به وسیله آسانسورهای ذخیره ‌سازی به بخش ‌های خشک ‌کن برده و ایزوگام های خیس و مرطوب توسط فن‌ های هوا خشک می ‌شوند.

در مرحله آخر ایزوگام های خشک ‌شده را در رول‌ های ده‌ متری بسته ‌بندی کرده و علائمی چون نشان شرکت تولیدی، نوع ایزوگام، تاریخ تولید و انقضا و نشان استاندارد را بر روی بسته ‌بندی‌ های آن‌ چسبانده و به انبار منتقل می‌ کنند.

نصب ایزوگام در درختی

از مهم‌ترین نکاتی که تکنسین‌های سایوند در هنگام نصب تأکید بسیاری دارند، استفاده از یک ایزوگام مرغوب و باکیفیت است. استفاده از یک ایزوگام مرغوب در هنگام عایق ‌بندی سطح بام ‌ها و دیگر سازه ‌ها در واقع پیشبرد ۷۰ درصد کار می‌باشد، که علاوه‌ بر دوام عمر ایزوگام به بیشتر از ۱۰ سال، پوشش‌دهی و عایق‌بندی خوبی را داشته و می‌تواند خیال شما را از نفوذ هر گونه نم و رطوبت در سقف راحت کند.

نکته بعدی زیرسازی مناسب جهت عایق ‌کاری است. هر چه زیرسازی ایزوگام دقیق ‌تر و اصولی‌ تر باشد و شیب بندی به طور استاندارد انجام شود، چسبندگی عایق به سطح هم بیشتر بوده و لایه ‌های ایزوگام به‌خوبی بر روی‌ یکدیگر هم‌ پوشانی شده و دارای برآمدگی و فرورفتگی ‌های آسیب‌پذیر نخواهد بود.

چگونگی نصب و اجرای ایزوگام هم بسیار حائز اهمیت است و نیازمند افرادی حاذق و کاربلد می‌باشد که در حرفه‌ خود متخصص بوده و نصب را به ‌طور اصولی انجام دهند تا هیچگونه درز و شکافی بین لایه ‌های ایزوگام نبوده و و در صورت بارش برف و باران دچار آسیب نشوند. نصب ایزوگام در روزهای آفتابی و بدون باد و بارش انجام می‌شود و شرکت سایوند دارای متخصصانی است که کار خود را در نصب و اجرای ایزوگام به‌ خوبی بلد بوده و تمام آموزش‌های لازم را پشت سر گذاشته‌اند.

قیمت ایزوگام در خیابان درختی

ایزوگام ها دارای انواع مختلفی برحسب تعداد و نوع لایه، نوع مواد اولیه، نوع کاربرد و ضخامت هستند. بنابراین عایق های رطوبتی براساس نوع شرکت تولیدی و تنوع در انواع آن ‌ها دارای قیمت ‌های متفاوتی نیز می باشند. متقاضیان خرید و نصب ایزوگام در درختی می توانند با نمایندگی ایزوگام در درختی تماس حاصل نموده و توسط کارشناسان این شرکت، اطلاعات لازم جهت قیمت و نوع ایزوگام درخواستی را دریافت نمایند.

چرا از خدمات نمایندگی ایزوگام در درختی استفاده کنیم؟

شرکت سایوند دارای تمامی انواع ایزوگام های باکیفیت و مرغوب از بهترین برند های موجود در کشور از جمله نمایندگی ایزوگام دلیجان و شرق در کرج می‌ باشد و این ایزوگام ها را با قیمتی منصفانه و مقرون‌ به‌صرفه بدست مشتریان می‌رساند. همچنین پاسخ‌ دهی به مشتریان و پشتیبانی آن ‌ها در طول ایام هفته یکی از امتیاز های این مجموعه بوده که کارشناسان تمامی سؤالات مشتریان را به‌ خوبی پاسخ داده و همیشه در دسترس می ‌باشند.

این مجموعه پس‌ از قرارداد با مشتری و تعیین روزی مشخص جهت نصب ایزوگام، نصابان خود را در ساعت مشخص‌ شده و در اسرع وقت به محل فرستاده و تکنسین ‌ها طبق آموزش ‌هایی که دریافت نموده اند با بهترین و بروزترین تجهیزات کار نصب را انجام می‌دهند و تمامی ایزوگام های این شرکت و خدمات نصب ایزوگام ها دارای گارانتی می باشند.

نوشتهٔ بعدی
ایزوگام در ساسانی
نوشتهٔ پیشین
ایزوگام در دولت ‌آباد

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button
× به ما در واتساپ پیام دهید